Gra Kwadratowy chłopiec wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Kwadratowy chłopiec wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Szef wysłał Cię z misją powstrzymania złego kota. Ten jednak odesłał Cię w przeszłość - w czasy dzikiego zachodu. Musisz jakoś poradzić sobie w tym nowym, obcym świecie.
Myszka
Komentarze
Odśwież21 lutego 2015, 18:28
ta gra jest głupia
Odpisz
13 lutego 2016, 21:48
@guhjj: ty też jesteś głupi
Odpisz
22 marca 2015, 17:03
Jak pokonać tych dwóch kolesi?
Odpisz
Edytowano - 8 października 2014, 21:16
nie da się przejść walki na dzikim zachodzie XD chodź naprawde
Odpisz
8 października 2014, 21:19
@wixzator: dasie :D
Odpisz
24 kwietnia 2013, 13:38
GŁUPIE
Odpisz
2 maja 2013, 11:14
@mistrzostwa2012: Każdy ma swoje zdanie.Ja mówię,że fajna.I co?Zabronisz mi?
Odpisz
25 grudnia 2013, 09:13
@antekk5: no ocziwiście że tak
Odpisz
Edytowano - 30 maja 2014, 18:36
@antekk5: A ON zabrania ci mieć własne zdanie? bo widać że ty jedyny czepiasz się go że napisał GŁUPIE
Odpisz
8 października 2014, 21:17
no właśnie
Odpisz
16 sierpnia 2014, 19:03
jaka nazwa "kwadratowy chłopiec" XDD
Odpisz
29 lipca 2014, 12:42
Jak chcecie szybciej lądować to spacje klikajcie.... angielski się kłania :D
Odpisz
2 marca 2012, 20:55
trochę długo się ląduje
Odpisz
25 grudnia 2013, 09:15
@kacperomen200: prawda
Odpisz
15 grudnia 2011, 18:28
1.idziemy do baru
2.rozmawiacie z barmanem klikamy pierwsze zdanie
3.punkt 2
4.rozmawiacie z pijakiem
5.rozmawiacie z pianistą klikacie pierwsze zdanie
6.rozmawiacie z kombojem klikacie pierwsze zdanie
7. kiedy pojawi się draw to klikacie spacebar
8.idziecie do miejsca którego strzegł komboj przy okazji zakładacie jego strój dalej punkt 7
9.bierzemy klucz z biurka wychodzimy z pomieszczenia
10.kiedy pojawi się draw to raz klikacie spacebar czekacie na następny draw i znowu spacebar
11.idziemy na póstynię konbinacja dół to dolny lewy to teraz ta kombinacja dół prawo dół lewo góra lewo dół
12. punkt 10 i zabraćkapelusz jak zobaczycie gdzieś nuty to zabrać je
13.rozmawiacie z indianinem i tak zdania 2234 później z totemem zdania 11221 później do indianina imie jego to Harold
14. dajecie się pokonać pustyni
15.dajecie pianiście nuty poprzez rozmowe 3 zdanie wchodzicie na pianino jak będzie grać melodie to wchodzicie na pianino
16. klikacie na kobietę2 zdanie później znowu 2 zdanie przebieracie się w nią wychodzicie przez tą dziure do pianisty 2 zdanie wychodzicie zmieniacie na cuboya
17. idziecie tam gdzie jest zegar klikacie na niego później przyjdzie gościu rozmawiacie z nim 2 zdanie później znowu 2 zdanie
18. ciągle naciskacie spacebar na klawiatiurze(bardzo szybko)
19.wchodzicie do pomieszczenia gdzie was jeszcze nie było pokonujecie tych gośći tak jak innych czekacie na konia wskoczcie na niego
20 .teraz boss pokonujecie gości na koniach przeskakujecie kłępki spacebar gdy kot rzuca bombe to szypko spacebar gdy będą napisy to musicie wybrać te żeby urazić kota gdy zacznie płakać to go ręką zacznijcie walić aby wykolejił się pociąg
Odpisz
15 grudnia 2011, 17:21
@KontoUsunięte: masz error!
Odpisz
23 sierpnia 2011, 15:23
@KontoUsunięte: 18 jest niewykonalne!prawie rozwaliłem klawiature
Odpisz
6 marca 2011, 10:29
jep naprawde
Odpisz
26 grudnia 2010, 20:04
.idziemy do baru
2.rozmawiacie z barmanem klikamy pierwsze zdanie
3.punkt 2
4.rozmawiacie z pijakiem
5.rozmawiacie z pianistą klikacie pierwsze zdanie
6.rozmawiacie z kombojem klikacie pierwsze zdanie
7. kiedy pojawi się draw to klikacie spacebar
8.idziecie do miejsca którego strzegł komboj przy okazji zakładacie jego strój dalej punkt 7
9.bierzemy klucz z biurka wychodzimy z pomieszczenia
10.kiedy pojawi się draw to raz klikacie spacebar czekacie na następny draw i znowu spacebar
11.idziemy na póstynię konbinacja dół to dolny lewy to teraz ta kombinacja dół prawo dół lewo góra lewo dół
12. punkt 10 i zabraćkapelusz jak zobaczycie gdzieś nuty to zabrać je
13.rozmawiacie z indianinem i tak zdania 2234 później z totemem zdania 11221 później do indianina imie jego to Harold
14. dajecie się pokonać pustyni
15.dajecie pianiście nuty poprzez rozmowe 3 zdanie wchodzicie na pianino jak będzie grać melodie to wchodzicie na pianino
16. klikacie na kobietę2 zdanie później znowu 2 zdanie przebieracie się w nią wychodzicie przez tą dziure do pianisty 2 zdanie wychodzicie zmieniacie na cuboya
17. idziecie tam gdzie jest zegar klikacie na niego później przyjdzie gościu rozmawiacie z nim 2 zdanie później znowu 2 zdanie
18. ciągle naciskacie spacebar na klawiatiurze(bardzo szybko)
19.wchodzicie do pomieszczenia gdzie was jeszcze nie było pokonujecie tych gośći tak jak innych czekacie na konia wskoczcie na niego
20 .teraz boss pokonujecie gości na koniach przeskakujecie kłępki spacebar gdy kot rzuca bombe to szypko spacebar gdy będą napisy to musicie wybrać te żeby urazić kota gdy zacznie płakać to go ręką zacznijcie walić aby wykolejił się pociąg i
Odpisz
21 listopada 2010, 10:12
1.idziemy do baru
2.rozmawiacie z barmanem klikamy pierwsze zdanie
3.punkt 2
4.rozmawiacie z pijakiem
5.rozmawiacie z pianistą klikacie pierwsze zdanie
6.rozmawiacie z kombojem klikacie pierwsze zdanie
7. kiedy pojawi się draw to klikacie spacebar
8.idziecie do miejsca którego strzegł komboj przy okazji zakładacie jego strój dalej punkt 7
9.bierzemy klucz z biurka wychodzimy z pomieszczenia
10.kiedy pojawi się draw to raz klikacie spacebar czekacie na następny draw i znowu spacebar
11.idziemy na póstynię konbinacja dół to dolny lewy to teraz ta kombinacja dół prawo dół lewo góra lewo dół
12. punkt 10 i zabraćkapelusz jak zobaczycie gdzieś nuty to zabrać je
13.rozmawiacie z indianinem i tak zdania 2234 później z totemem zdania 11221 później do indianina imie jego to Harold
14. dajecie się pokonać pustyni
15.dajecie pianiście nuty poprzez rozmowe 3 zdanie wchodzicie na pianino jak będzie grać melodie to wchodzicie na pianino
16. klikacie na kobietę2 zdanie później znowu 2 zdanie przebieracie się w nią wychodzicie przez tą dziure do pianisty 2 zdanie wychodzicie zmieniacie na cuboya
17. idziecie tam gdzie jest zegar klikacie na niego później przyjdzie gościu rozmawiacie z nim 2 zdanie później znowu 2 zdanie
18. ciągle naciskacie spacebar na klawiatiurze(bardzo szybko)
19.wchodzicie do pomieszczenia gdzie was jeszcze nie było pokonujecie tych gośći tak jak innych czekacie na konia wskoczcie na niego
20 .teraz boss pokonujecie gości na koniach przeskakujecie kłępki spacebar gdy kot rzuca bombe to szypko spacebar gdy będą napisy to musicie wybrać te żeby urazić kota gdy zacznie płakać to go ręką zacznijcie walić aby wykolejił się pociąg i .....Koniec
Odpisz
15 listopada 2010, 20:38
głupie
Odpisz
21 lipca 2010, 12:07
ładuje się wieczność
Odpisz
27 kwietnia 2010, 17:09
dół prawo dół lewo góra lewo dół
Odpisz
27 kwietnia 2010, 17:02
1idziemy do baru
2rozmawiacie z barmanem klikamy pierwsze zdanie
3punkt 2
4rozmawiacie z pijakiem
5rozmawiacie z pianistą klikacie pierwsze zdanie
6rozmawiacie z kombojem klikacie pierwsze zdanie
7 kiedy pojawi się draw to klikacie spacebar
8idziecie do miejsca którego strzegł komboj przy okazji zakładacie jego strój dalej punkt 7
9bierzemy klucz z biurka wychodzimy z pomieszczenia
10kiedy pojawi się draw to raz klikacie spacebar czekacie na następny draw i znowu spacebar
11idziemy na póstynię konbinacja dół to dolny lewy to teraz ta kombinacja dół prawo dół lewo góra lewo dół
12 punkt 10 i zabraćkapelusz jak zobaczycie gdzieś nuty to zabrać je
13rozmawiacie z indianinem i tak zdania 2234 później z totemem zdania 11221 później do indianina imie jego to Harold
14 dajecie się pokonać pustyni
15dajecie pianiście nuty poprzez rozmowe 3 zdanie wchodzicie na pianino jak będzie grać melodie to wchodzicie na pianino
16 klikacie na kobietę2 zdanie później znowu 2 zdanie przebieracie się w nią wychodzicie przez tą dziure do pianisty 2 zdanie wychodzicie zmieniacie na cuboya
17 idziecie tam gdzie jest zegar klikacie na niego później przyjdzie gościu rozmawiacie z nim 2 zdanie później znowu 2 zdanie
18 ciągle naciskacie spacebar na klawiatiurze(bardzo szybko)
19wchodzicie do pomieszczenia gdzie was jeszcze nie było pokonujecie tych gośći tak jak innych czekacie na konia wskoczcie na niego
20 teraz boss pokonujecie gości na koniach przeskakujecie kłępki spacebar gdy kot rzuca bombe to szypko spacebar gdy będą napisy to musicie wybrać te żeby urazić kota gdy zacznie płakać to go ręką zacznijcie walić aby wykolejił się pociąg i .....Koniec
nie kopiować bo zgłoszę .sora ze kopia ale twoja zanisko jest
Odpisz
10 stycznia 2010, 16:40
BEznadziejna 1/5
Odpisz
7 grudnia 2009, 17:39
Ty Kubston jesteś głuchy?
Odpisz
27 listopada 2009, 15:44
Avatar
1idziemy do baru
2rozmawiacie z barmanem klikamy pierwsze zdanie
3punkt 2
4rozmawiacie z pijakiem
5rozmawiacie z pianistą klikacie pierwsze zdanie
6rozmawiacie z kombojem klikacie pierwsze zdanie
7 kiedy pojawi się draw to klikacie spacebar
8idziecie do miejsca którego strzegł komboj przy okazji zakładacie jego strój dalej punkt 7
9bierzemy klucz z biurka wychodzimy z pomieszczenia
10kiedy pojawi się draw to raz klikacie spacebar czekacie na następny draw i znowu spacebar
11idziemy na póstynię konbinacja dół to dolny lewy to teraz ta kombinacja dół prawo dół lewo góra lewo dół
12 punkt 10 i zabraćkapelusz jak zobaczycie gdzieś nuty to zabrać je
13rozmawiacie z indianinem i tak zdania 2234 później z totemem zdania 11221 później do indianina imie jego to Harold
14 dajecie się pokonać pustyni
15dajecie pianiście nuty poprzez rozmowe 3 zdanie wchodzicie na pianino jak będzie grać melodie to wchodzicie na pianino
16 klikacie na kobietę2 zdanie później znowu 2 zdanie przebieracie się w nią wychodzicie przez tą dziure do pianisty 2 zdanie wychodzicie zmieniacie na cuboya
17 idziecie tam gdzie jest zegar klikacie na niego później przyjdzie gościu rozmawiacie z nim 2 zdanie później znowu 2 zdanie
18 ciągle naciskacie spacebar na klawiatiurze(bardzo szybko)
19wchodzicie do pomieszczenia gdzie was jeszcze nie było pokonujecie tych gośći tak jak innych czekacie na konia wskoczcie na niego
20 teraz boss pokonujecie gości na koniach przeskakujecie kłępki spacebar gdy kot rzuca bombe to szypko spacebar gdy będą napisy to musicie wybrać te żeby urazić kota gdy zacznie płakać to go ręką zacznijcie walić aby wykolejił się pociąg i .....Koniec
nie kopiować bo zgłoszę
Odpisz
19 listopada 2009, 11:04
1idziemy do baru
2rozmawiacie z barmanem klikamy pierwsze zdanie
3punkt 2
4rozmawiacie z pijakiem
5rozmawiacie z pianistą klikacie pierwsze zdanie
6rozmawiacie z kombojem klikacie pierwsze zdanie
7 kiedy pojawi się draw to klikacie spacebar
8idziecie do miejsca którego strzegł komboj przy okazji zakładacie jego strój dalej punkt 7
9bierzemy klucz z biurka wychodzimy z pomieszczenia
10kiedy pojawi się draw to raz klikacie spacebar czekacie na następny draw i znowu spacebar
11idziemy na póstynię konbinacja dół to dolny lewy to teraz ta kombinacja dół prawo dół lewo góra lewo dół
12 punkt 10 i zabraćkapelusz jak zobaczycie gdzieś nuty to zabrać je
13rozmawiacie z indianinem i tak zdania 2234 później z totemem zdania 11221 później do indianina imie jego to Harold
14 dajecie się pokonać pustyni
15dajecie pianiście nuty poprzez rozmowe 3 zdanie wchodzicie na pianino jak będzie grać melodie to wchodzicie na pianino
16 klikacie na kobietę2 zdanie później znowu 2 zdanie przebieracie się w nią wychodzicie przez tą dziure do pianisty 2 zdanie wychodzicie zmieniacie na cuboya
17 idziecie tam gdzie jest zegar klikacie na niego później przyjdzie gościu rozmawiacie z nim 2 zdanie później znowu 2 zdanie
18 ciągle naciskacie spacebar na klawiatiurze(bardzo szybko)
19wchodzicie do pomieszczenia gdzie was jeszcze nie było pokonujecie tych gośći tak jak innych czekacie na konia wskoczcie na niego
20 teraz boss pokonujecie gości na koniach przeskakujecie kłępki spacebar gdy kot rzuca bombe to szypko spacebar gdy będą napisy to musicie wybrać te żeby urazić kota gdy zacznie płakać to go ręką zacznijcie walić aby wykolejił się pociąg i .....Koniec
nie kopiować bo zgłoszę
Odpisz
19 listopada 2009, 10:26
ja napiszę
Odpisz
8 listopada 2009, 10:04
za ładownie 7/10
Odpisz
24 października 2009, 08:18
kto napisze instrukcie?
Odpisz
23 października 2009, 18:36
fajne
Odpisz
21 października 2009, 17:49
jak długo sie ładuje ale może będzie fajna
Odpisz
18 października 2009, 13:47
i twój login nie wchodzi zmień sobie
Odpisz
18 października 2009, 13:46
już wiem przeszedłem całe
***knr1 jak rozmawiasz z indianinem to jeżeli powiesz jego imie to da ci kostium i łuk,
i nie idzie się trzeba wejść w takie jedno pogadać z pianistą powiedzieć tytuł piosenki i iść to zegara na niego i wygrać z gościem później do bossa ipokonać go trzeba tak wybrać strzałki żeby na koniec w jednym słowie pojawiła się gwiazdka jak przy tym będzie strzałka to kliknąć to strzałke na klawiaturze
Odpisz
18 października 2009, 12:13
już wiem dwie kolejki
Odpisz
18 października 2009, 11:29
teraz jak rozwalić te holery strzelam zabiłem jednego potem drugi mnie
Odpisz
18 października 2009, 11:20
już wiem spacebar
Odpisz
18 października 2009, 11:08
nie musicie dawać całej tylko powiedźcie jak załadować pistolet bo mi nie strzela
Odpisz
17 października 2009, 12:39
i ja
Odpisz
17 października 2009, 12:38
jakiego luku
Odpisz
17 października 2009, 10:17
da ktoś instrukcje będę wdzięczny
Odpisz
16 października 2009, 16:59
jak przejść pustynie
Odpisz
16 października 2009, 13:14
1/ 1000000
Odpisz
16 października 2009, 13:07
Avatar
co trza zrobic jak 2 goscie vs ty ??
Odpisz
15 października 2009, 23:09
Potem trzeba isc tam gdzie jest zegar i kliknac na niego i strzeli z luku !!!!!!!! Na youtube macie pokazane co zrobic wbisac "cubeture" i macie wszytsko
Odpisz
15 października 2009, 20:19
co zrobić jak dałem pianiście jego piosenkę poszłem do baby dała strój i co dalej
Odpisz