Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Prowadzisz McDonalda, ale musisz zadbać o wszystko, począwszy od surowców, poprzez zatrudnianie i dyscyplinowanie pracowników, aż do strategi marketingowych.

Sterowanie:

Myszka



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Podobne gry:

Dash'n Knights

Dash'n Knights

Zagrań: 12152

Ocena: 4.41 (24)

Kategoria: Strategiczne

Korsarze

Korsarze

Zagrań: 23775

Ocena: 3.72 (33)

Kategoria: Strategiczne

Atak gnomów

Atak gnomów

Zagrań: 24932

Ocena: 4.11 (35)

Kategoria: Strategiczne

Fabrico

Fabrico

Zagrań: 26018

Ocena: 4.25 (51)

Kategoria: Strategiczne

Walka pingwinów

Walka pingwinów

Zagrań: 165984

Ocena: 4.62 (135)

Kategoria: Strategiczne

Oceń grę:

Zagrań: 1162084Ulubiona: 493

Dodaj komentarz

Avatar Alexsupera221

Alexsupera221 (Alex)24 lutego, 22:16

fajna gra 10/10 jak w McDonald's bym se zjadł cheeseburgera XD :-D

Avatar Kattrine

Kattrine (Kasia)11 listopada 2014, 01:38

Całkiem spoko gierka 5/5 dość trudna,zawsze przegrywałam koło 2006 roku,ale nareszcie mam plan i wytrwałam aż do July 2015.Ponad rok jaki jest,więc czuję się spełniona ;PP Polecam!

Avatar LegiaWarszawa

LegiaWarszawa odpowiada na komentarz1 stycznia, 10:01

@Kattrine: Tak. Spi***alaj, bo mi się nudzi. __^__

Avatar igorlo

igorlo odpowiada na komentarz22 lutego, 08:43

@Kattrine: A ja do december 2018!!!

Avatar Bogi1122

Bogi112216 lutego, 14:26

fajna gra :D

Avatar LowcaCzaszek

LowcaCzaszek (Filip)11 lutego, 20:27

1. Najpierw dajesz jednego pracownika robiącego kanapki, jak zrobi ich 5-10,
dajesz sprzedawcę.
2. Teraz kupujesz 4 pola, ewenentualnie 3
3. Kupujesz 2 krowy na jednym polu,
jak urosną do średniej wielkości, to kupujesz następne pole i 2 krowy, a jak te będą
średnie, to kupujesz następne 2 (Jeżeli masz 3 pola soi, to kupujesz tylko 2 pola po
2 krowy)
4. Teraz grasz normalnie. Pilnuj tylko jak tam sprzedaż, i zaglądaj czasem do krów,
czy nie ma jakiejś chorej. Później mogą być komunikaty, że jest na dużo zboża, ale
ja się tym nie przejmuję. I pola z krowami też należy zmieniać co jakiś czas (z soją
też), ale tylko wtedy, gdy krowy będą bardzo małe, czyli czekasz, aż zabiorą jedne z
pola, natychmiast je sprzedajesz i kupujesz na innym polu.
Jeżeli ktoś chce to na serio próbować, to lepiej, żeby zrobił to co najmiej 2 razy,
inaczej się nie przekona, czy działa w jego przypadku.
I proszę kopiować :)

Avatar Neomi12

Neomi1215 stycznia, 21:48

lipiec 2032 :)

Avatar Adrian128

Adrian128 (Adrian)6 stycznia, 14:36

iDELTI w to gra !!!!

Avatar Adrian128

Adrian128 (Adrian) odpowiada na komentarz3 lutego, 14:06

@Youtuber: puknij się xD

Avatar oliwierjej

oliwierjej (oliwier) odpowiada na komentarz5 lutego, 08:55

@Adrian128: grał popraw

Avatar marcin9665

marcin9665 (Marcin)24 grudnia 2014, 14:55

1. Najpierw dajesz jednego pracownika robiącego kanapki, jak zrobi ich 5-10,
dajesz sprzedawcę.
2. Teraz kupujesz 4 pola, ewenentualnie 3
3. Kupujesz 2 krowy na jednym polu,
jak urosną do średniej wielkości, to kupujesz następne pole i 2 krowy, a jak te będą
średnie, to kupujesz następne 2 (Jeżeli masz 3 pola soi, to kupujesz tylko 2 pola po
2 krowy)
4. Teraz grasz normalnie. Pilnuj tylko jak tam sprzedaż, i zaglądaj czasem do krów,
czy nie ma jakiejś chorej. Później mogą być komunikaty, że jest na dużo zboża, ale
ja się tym nie przejmuję. I pola z krowami też należy zmieniać co jakiś czas (z soją
też), ale tylko wtedy, gdy krowy będą bardzo małe, czyli czekasz, aż zabiorą jedne z
pola, natychmiast je sprzedajesz i kupujesz na innym polu.

Avatar LegiaWarszawa

LegiaWarszawa23 grudnia 2014, 17:41

Statystyki po bankructwie
Budżet:-37200 ch*j wie czego
Czas: Maj 2008
;-p

Avatar LegiaWarszawa

LegiaWarszawa23 grudnia 2014, 17:35, edytowany

chuje genetyczne robią grę z ubojem zwierząt
kto jest za skończeniem z rzezi łapa w górę
kto za ubojem temu śmierć i łapa w dół
sorry za wymuszanie łapek :d

Avatar krulewicz90

krulewicz90 (Krzysztof) odpowiada na komentarz3 lutego, 16:02

@LegiaWarszawa: Ja sądzę coś innego bo osoba normalna nie pisała by takich komentarzy.

Avatar deadxp

deadxp (Krzysztof) odpowiada na komentarzdzisiaj, 13:09

@LegiaWarszawa: Jesteś imbecylem, lepiej?

Avatar bartez413

bartez41310 grudnia 2014, 23:59

sierpień 2014 :D

Avatar lukaszb30o

lukaszb30o (Łukasz) odpowiada na komentarz20 grudnia 2014, 12:32

@lolman533: NO TAK

Avatar lolman533

lolman533 (France) odpowiada na komentarz21 grudnia 2014, 17:43

@lukaszb30o: NO TO JEST PRAWDA!

Avatar Ola2011

Konto usunięte7 grudnia 2014, 08:50

Fajna gierka

Avatar filip1219777

filip12197772 grudnia 2014, 18:30

nawet fajne ale dość trudne 4/5

Avatar jordan321

jordan321 (jordan)17 listopada 2014, 21:15

powalone -100/5

Avatar mikosax

mikosax9 sierpnia 2014, 19:49

Trochę trudna, ale jak ktoś umie grać to prosta. 5/5

Avatar Czacha20

Czacha20 (michał) odpowiada na komentarz7 listopada 2014, 20:01

@mikosax: za**biste

Avatar ihaer5

ihaer515 sierpnia 2014, 20:23

1. Najpierw dajesz jednego pracownika robiącego kanapki, jak zrobi ich 5-10,
dajesz sprzedawcę.
2. Teraz kupujesz 4 pola, ewenentualnie 3
3. Kupujesz 2 krowy na jednym polu,
jak urosną do średniej wielkości, to kupujesz następne pole i 2 krowy, a jak te będą
średnie, to kupujesz następne 2 (Jeżeli masz 3 pola soi, to kupujesz tylko 2 pola po
2 krowy)
4. Teraz grasz normalnie. Pilnuj tylko jak tam sprzedaż, i zaglądaj czasem do krów,
czy nie ma jakiejś chorej. Później mogą być komunikaty, że jest na dużo zboża, ale
ja się tym nie przejmuję. I pola z krowami też należy zmieniać co jakiś czas (z soją
też), ale tylko wtedy, gdy krowy będą bardzo małe, czyli czekasz, aż zabiorą jedne z
pola, natychmiast je sprzedajesz i kupujesz na innym polu.
Jeżeli ktoś chce to na serio próbować, to lepiej, żeby zrobił to co najmiej 2 razy,
inaczej się nie przekona, czy działa w jego przypadku.
I proszę kopiować :)

Avatar arturek679

arturek6793 sierpnia 2014, 09:58

lol co za żal.pl

Avatar agusia1520

agusia152024 lipca 2014, 19:28

@Penek18: DokładnieeXDD

Avatar Griger5

Griger519 lipca 2014, 10:07

august 2013
wiem słabo

Avatar misia5680

misia568010 marca 2014, 19:56

nie rozumiem:(

Avatar rikerrekir

rikerrekir odpowiada na komentarz6 lipca 2014, 12:56

@misia5680: ja też tego nie ogarniam:(

Avatar Minepolak

Minepolak odpowiada na komentarz10 lipca 2014, 19:45

@misia5680: nom ja też

Avatar Minepolak

Minepolak10 lipca 2014, 19:44

emmm....

Avatar Penek18

Penek1810 lipca 2014, 14:11

WTF?

Avatar BRUNOSEK

BRUNOSEK1 lipca 2014, 09:41

10/10

Avatar Kacper5652

Kacper5652 (Kacper)29 czerwca 2014, 21:50

nudna jak dorwa się do 2020r ja dotrwałem do 2037

Avatar Yoji307

Yoji30711 czerwca 2014, 08:44

ta gra to survival

Avatar mikopl

mikopl8 kwietnia 2014, 20:43, edytowany

czy warto w to grać???

Avatar Yoji307

Yoji307 odpowiada na komentarz10 czerwca 2014, 17:02, edytowany

@mikopl: nie warto bo ciągle się drzą

Avatar nelabajka

nelabajka4 lutego 2014, 11:31

kurde głupia gra głupia

Avatar bartek240302

bartek240302 odpowiada na komentarz23 maja 2014, 21:36

@nelabajka: wcale ze nie wystarczy myslec

Avatar papawika

papawika odpowiada na komentarz5 czerwca 2014, 18:14

@nelabajka: zgadzam się z tobą głupia gra

Avatar bartek240302

bartek24030223 maja 2014, 22:12

may 2036

Avatar bartek240302

bartek24030223 maja 2014, 20:58

najanajnaj lepsza gra 10/5

Avatar zajebisty_kuba

zajebisty_kuba (Kuba)17 maja 2014, 15:24

nawet nawet gra 3/5

Avatar mateusz5123

mateusz5123 (mateusz)11 maja 2014, 08:35

1. Najpierw dajesz jednego pracownika robiącego kanapki, jak zrobi ich 5-10,
dajesz sprzedawcę.
2. Teraz kupujesz 4 pola, ewenentualnie 3
3. Kupujesz 2 krowy na jednym polu,
jak urosną do średniej wielkości, to kupujesz następne pole i 2 krowy, a jak te będą
średnie, to kupujesz następne 2 (Jeżeli masz 3 pola soi, to kupujesz tylko 2 pola po
2 krowy)
4. Teraz grasz normalnie. Pilnuj tylko jak tam sprzedaż, i zaglądaj czasem do krów,
czy nie ma jakiejś chorej. Później mogą być komunikaty, że jest na dużo zboża, ale
ja się tym nie przejmuję. I pola z krowami też należy zmieniać co jakiś czas (z soją
też), ale tylko wtedy, gdy krowy będą bardzo małe, czyli czekasz, aż zabiorą jedne z
pola, natychmiast je sprzedajesz i kupujesz na innym polu.
Jeżeli ktoś chce to na serio próbować, to lepiej, żeby zrobił to co najmiej 2 razy,
inaczej się nie przekona, czy działa w jego przypadku.
I proszę kopiować :)

Avatar pigwininka5555

pigwininka55559 maja 2014, 15:36

jaka GŁUPIA gra!!!!

Avatar Czechu9

Czechu915 kwietnia 2014, 13:23

fajna 10/10

Avatar mati3853

mati385312 kwietnia 2014, 14:25

10/10 i do ulu

Avatar dominx21

dominx2124 stycznia 2014, 20:44

1. Najpierw dajesz jednego pracownika robiącego kanapki, jak zrobi ich 5-10,
dajesz sprzedawcę.
2. Teraz kupujesz 4 pola, ewenentualnie 3
3. Kupujesz 2 krowy na jednym polu,
jak urosną do średniej wielkości, to kupujesz następne pole i 2 krowy, a jak te będą
średnie, to kupujesz następne 2 (Jeżeli masz 3 pola soi, to kupujesz tylko 2 pola po
2 krowy)
4. Teraz grasz normalnie. Pilnuj tylko jak tam sprzedaż, i zaglądaj czasem do krów,
czy nie ma jakiejś chorej. Później mogą być komunikaty, że jest na dużo zboża, ale
ja się tym nie przejmuję. I pola z krowami też należy zmieniać co jakiś czas (z soją
też), ale tylko wtedy, gdy krowy będą bardzo małe, czyli czekasz, aż zabiorą jedne z
pola, natychmiast je sprzedajesz i kupujesz na innym polu.
Jeżeli ktoś chce to na serio próbować, to lepiej, żeby zrobił to co najmiej 2 razy,
inaczej się nie przekona, czy działa w jego przypadku.
I proszę kopiować :)

Avatar mati3853

mati3853 odpowiada na komentarz12 kwietnia 2014, 14:19, edytowany

@dominx21: dzięki za rady zaczołem od 1 kroku do 4 id dalej jusz za to potem sam robiłem (sory za błędy)

Avatar julia123

julia123 (Julia)6 marca 2014, 18:44

nie zwracajcie uwagi na te komentarze na których jest napisana data ,bo kto by miał taki wynik ,przecież oni chcą zwrócić na ciebie uwagę i żebyście dawali lajki na te komentarze
PRZECIEŻ TO JEST KŁAMSTWO ☺☺☺

Avatar mati3853

mati3853 odpowiada na komentarz12 kwietnia 2014, 13:57, edytowany

@julia123: jak twoja stara XD

Avatar mikopl

mikopl8 kwietnia 2014, 21:01

ja***e nie da się przejść

Avatar misia5680

misia568010 marca 2014, 19:58

jak się dodaje krowy do obory czy co to tam jest?

Avatar MrMaxPL

MrMaxPL24 stycznia 2014, 19:13

Gra w którą grałem jak miałem ok. 3-5 lat i przypomina mi stare lata jak zaczynałem poznawac gry

Avatar aragorn122

aragorn122 (Adrian) odpowiada na komentarz21 lutego 2014, 19:16

@MrMaxPL: No ja też :D

Avatar Kacper2004XD

Kacper2004XD (kacper)24 stycznia 2014, 18:55

FAJNE I ŁATWE

Avatar misio2002

misio200224 stycznia 2014, 07:23

trudne

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.