Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.66 (326)
wyświetleń: 359470

Komentarze (1171)

Screeny (19)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar kronim
(Poro)
29 kwietnia, 21:56

w to nikt nie gra....

Avatar limonka1
15 kwietnia, 19:53

to podobne do gier moba

Avatar tomek1
24 lutego, 10:28

kto gra w minions w tej hwili

Avatar tomek1
24 lutego, 10:25

co trzeba zrobić żeby grać

Avatar tomek1
24 lutego, 10:23

jarek będziesz grał w minions

Avatar tomek1
20 lutego, 11:59

hej kto gra teraz w minions

Avatar jarek137
20 lutego, 12:32

@tomek1: ja

Avatar diaksy
17 stycznia, 17:20

jak grać

Avatar SikuMiku123
19 grudnia 2015, 18:09

Ta reklama pozwala nam udostępnić Ci grę całkowicie za darmo... (67%)
hahhahahahahah

Avatar SikuMiku123
19 grudnia 2015, 17:58

fajna gierka(:

Avatar mck211
4 listopada 2015, 20:16

jak ktoś ma na imie w tym czymś?

Avatar dymek10
30 listopada 2015, 16:48

@mck211: a ty jak

Avatar emiloski2
(emil)
16 grudnia 2015, 18:34

@mck211: ja Mr.Games

Avatar Ventox
21 października 2015, 17:59

Kto teraz gra ?

Avatar lukaszz123
20 października 2015, 14:48

ja gram w cs go

Avatar lubiegry123
(Aleksander)
18 października 2015, 16:28

nima serwów

Avatar playerr1488Games_PL
16 października 2015, 19:08

ja znam CS:GO ale wy grze nie CS ale dulgo sie laduje

Avatar aron_pvp
13 września 2015, 17:17

Kto gra w CS;GO albo zna?

Avatar Ventox
19 września 2015, 13:06

@aron_pvp: ja znam ale te CS GO to taki Combat tylko że z lepszą grafiką i za kase

Avatar aron_pvp
12 września 2015, 09:36

Długo się czeka ja w tej chwili czekam mój nick to aron_pvp .

Avatar pedro13
21 sierpnia 2015, 16:36

serwów niema

Avatar Luka45
(Laura)
26 czerwca 2015, 18:55

super a ja weszłam do ich bazy

Avatar hrardrockPL
8 lipca 2015, 18:23

@Luka45: Jestem z ciebie dumny

Avatar macius2007
21 lipca 2015, 17:32

@Luka45: ja tez fajnie nie ?

Avatar Luka45
(Laura)
29 lipca 2015, 12:32

@hrardrockPL: Och dziękuje xd :3

Avatar ziomek93
(Grześ)
17 sierpnia 2015, 10:12

@Luka45: Gratuluje

Avatar arasz
(bartek)
11 stycznia 2015, 13:57

ja gram w lola
:)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (16)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (16)
Avatar kronim
(Poro)
7 sierpnia 2015, 16:23

@MineTatsi: Ta nowa część Assassins Creed słabo wyszła Ubisoftowi :/

Avatar RyziuK
(Kacper)
Edytowano - 15 sierpnia 2015, 19:38

@kronim: Jesteś z przyszłości? Thresha dodali 18.01.2013 czyli jakieś 2,5 roku temu...
Jak chce ktoś zagrać na poziomie około Golda V to zapraszać: RyziuK

Avatar gildman_pl
27 lipca 2015, 17:16

CO TO JEST???? WTF???!??!!!??!!!!!!????????

Avatar kronim
(Poro)
22 lipca 2015, 15:15

Szkoda że już w to nikt nie gra ;(
fajna gra była ;(

Avatar PolskiSwager
30 marca 2015, 21:05

kolejna bezsensowna gra polegająca na graniu

Avatar CoSiePatrzyszNaMojNick
(Bartek)
6 kwietnia 2015, 10:14

@PolskiSwager: a na czym polegają gry ?

Avatar PolskiSwager
6 kwietnia 2015, 12:37

@CoSiePatrzyszNaMojNick: to miało być śmieszne ŚMIEJ SIĘ!!!

Avatar CoSiePatrzyszNaMojNick
(Bartek)
6 kwietnia 2015, 12:48

@PolskiSwager: co w tym śmiesznego

Avatar stuuburton
(Stuart)
25 maja 2015, 19:28

@CoSiePatrzyszNaMojNick: to że nie rozumiesz sensu tego komentarza XD

Avatar filipo5555
22 maja 2015, 19:03

1000000000/1000000000 i do ulu

Avatar HardGuy
30 kwietnia 2015, 18:46

fajna gra dla ludzi o słabych nerwach :D

Avatar Bunny__Kou
(Daria)
27 kwietnia 2015, 14:14

kto gra w MicroVolts Surge?

Avatar Kamiek
(Kamil)
26 kwietnia 2015, 21:09

nikt nie gra, szkoda :(

Avatar szczurzy
26 kwietnia 2015, 09:20

ja chce więcej zielonych strzałek

Avatar kronim
(Poro)
22 lipca 2015, 15:24

@szczurzy: a czerwone strzałki wystarczą ?? :)

Avatar HDGhostHD
(Jakub)
16 kwietnia 2015, 14:44

Kolejna walnięta gra -,-

Avatar kubaxx005
(kuba)
29 marca 2015, 16:12

jak w ogóle zacząć gre??

Avatar tesicikkk2
10 marca 2015, 16:42

nudne

Avatar Tomaszek999
10 marca 2015, 13:40

wieje nudom

Avatar Bakegitsune
27 lutego 2015, 18:00

malo osób gra w to:C

Avatar komentator1
26 lutego 2015, 12:16

jak sie w to gra?

Avatar KondzioLolpl
25 lutego 2015, 17:24

kupa?

Avatar szymon498
(szymon)
5 stycznia 2015, 18:13

kto gra w lola??????????????????????????????????????

Avatar krakeno
(Hubert)
4 lutego 2015, 21:11

@szymon498: ja gram w lola mam 28 lvl mój nick calofofduty

Avatar szymon498
(szymon)
21 lutego 2015, 14:05

@krakeno: ja nazywam sie diablo of death i mam bronze dywizja 4

Avatar Tomaszek999
10 marca 2015, 13:37

@szymon498: gram i ma 39

Avatar tomek9
17 marca 2015, 17:26

@Tomaszek999: 30 to max

Avatar kuba20002010
13 lutego 2015, 18:52

raz na casual colective mialem double kill triple kill a raz nawet multi kill 4 kille na raz

Avatar koko2
3 lutego 2015, 14:13

za**bista gra

Avatar masiak
22 stycznia 2015, 21:40

trohe długo sie ładuje ale spoko loko

Avatar arasz
(bartek)
11 stycznia 2015, 13:56

super gra

Avatar szymon498
(szymon)
5 stycznia 2015, 18:42

za**bista gra 2200000000000000000/2000000000 polecam i do ulu za**bista :)

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Minions

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Minions
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (42)
Opis

Zagraj z przyjaciółmi w wieloosobową walkę czołgami. Podczas zaciętych bitew zdobywaj doświadczenie i stale ulepszaj swój opancerzony pojazd.

Sterowanie

Myszka - Poruszanie i strzelanie
1-3 - Bronie specjalne
Shift + 1-3 - Ulepszenie broni

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu