Latające głowy

Oceń:
4.28 (64)
wyświetleń: 129499

Komentarze (110)

Screeny (1)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar zwisza123

4 maja 2014, 15:55

co to
jest

Avatar Jambazii
(KlocuchIsLove)

18 czerwca 2013, 16:12

SUPER!!!!!
troche nie ogarniam sterowania

Avatar Kisame2002
(Jakub)

16 czerwca 2013, 09:58

fajne 5/5

Avatar Antor1
(Antek)

26 sierpnia 2012, 09:40

5/5 i do ulu

Avatar nevon2
(Mikołaj)

16 lipca 2012, 16:32

i dziwne

Avatar nevon2
(Mikołaj)

16 lipca 2012, 16:28

łatwe

Avatar nevon2
(Mikołaj)

16 lipca 2012, 16:23

aa, takie sobie

Avatar tolkowski

11 kwietnia 2012, 14:19

jestem 1 w day i week

Avatar tolkowski

11 kwietnia 2012, 14:18

mój rekord 13.469 jestem wiktor

Avatar rafalek06083

13 marca 2012, 21:19

MUJ REKORD 1.465

Avatar kukukukuba

13 marca 2012, 19:00

3/5

Avatar tomsi554
(Tomek)

17 stycznia 2012, 16:32

haha ja mam 5,69

Avatar Dudzia123

5 stycznia 2012, 19:57

Yyy dziwne jak dla mnie
dźwięk 5/10
Grafika 5/10
Grywalność3/10
A więc 3/5

Avatar GorzkaWodka
(Rafał)

4 grudnia 2011, 14:35

32,11

Avatar
Konto usunięte

22 listopada 2011, 18:08

bezbłędne

Avatar kuba516522
(kuba)

3 lipca 2011, 14:40

10\10

Avatar Grzechumiszcz

30 czerwca 2011, 19:39

Wejźźź Go Do Ust Suk oo

Avatar Grzechumiszcz

29 czerwca 2011, 09:26

5/5 ***ISTA !! GRAŁEM Z KOLEGĄ PALUCH W GÓRE ****

Avatar kacper9990
(kacper)

20 czerwca 2011, 12:46

zawalista gra

Avatar qastrod

29 maja 2011, 21:19

10.81 :P

Avatar pgorecki33

24 kwietnia 2011, 18:40

Niezła gra 10/10 i do ulu.

Avatar czub254

23 kwietnia 2011, 15:40

18.798

Avatar arek_332

26 marca 2011, 16:23

zrrąbista

Avatar anonim1

28 lutego 2011, 16:26

haha 11.72

Avatar anonim1

26 lutego 2011, 20:06

jestem ANONIMOWY2

Avatar anonim1

26 lutego 2011, 20:05

a teraz 12.623

Avatar anonim1

26 lutego 2011, 19:58

nowy rekord 14.94 :D:D:DD he

Avatar anonim1

26 lutego 2011, 19:49

zal jak to robia ze maja 0 sec

Avatar anonim1

26 lutego 2011, 19:47

moj rekord 19.88

Avatar Jocker

12 lutego 2011, 13:21

jak oni robią że maja 0.0.0 albo 0.0.3 np

Avatar Jocker

12 lutego 2011, 13:01

15,623 mój rekord:) gra 5/5 i do ulu

Avatar ploft2

10 lutego 2011, 16:26

pół sekundy

Avatar KondzioBP

15 stycznia 2011, 12:53

mam juz 18 sek :D

Avatar KondzioBP

15 stycznia 2011, 12:46

mam 31 sek. jestem Kondzio BP

Avatar patryk761
(patryk)

11 stycznia 2011, 18:31

22 sek. nazywam sie patryk

Avatar skateee

2 stycznia 2011, 14:26

11 sekund nazywam sie ole matole

Avatar kubam026

31 grudnia 2010, 21:47

fajna 4/5

Avatar SpReYaSz
(xxx)

30 listopada 2010, 16:01

sry p o j e b a s123 bez odstepow

Avatar SpReYaSz
(xxx)

30 listopada 2010, 16:00

teraz mam 6 sek!!!! nazywam sie po***s123

Avatar SpReYaSz
(xxx)

29 listopada 2010, 19:05

*tez

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Latające głowy

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Latające głowy
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę
Opis

Oto piłka nożna w zupełnie innym, zwariowanym stylu. Sterując dziwną głową musisz jak najszybciej zdobyć 10 bramek. Z komputerem wygrać jest dość łatwo dlatego ta gra najlepiej sprawdzi się dla dwóch osób.

Sterowanie

Gracz 1 - WASD
Gracz 2 - Strzałki

Oryginalny tytuł:

Flying headers

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu