Tipping point 3

Gra Tipping point 3 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Zagrań: 25478
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar krysteks333

7 lipca 2014, 08:27

to tylko obrazek : b

Avatar kubapioro

30 sierpnia 2011, 13:54

1. Idziemy w lewo,klikamy na pieniek,zapędzamy żuczka w prawą część i klikamy na paprotkę,tak żeby na nią wszedł (nie mówię,że to łatwe)
2.Wracamy,bierzemy drabinę,idziemy na prawo (do chatki),przystawiamy drabinę do drzewa,wchodzimy.
3.Włączamy telewizor,klik na przycisk w prawym górnym rogu,włącza się jakaś gierka (nie wiem co z tym zrobić xD)
4.Klik na stolik z przyrządami do gotowania,nalewamy wody z butelki,wrzucamy do miski żuczka (chyba będzie śniadanko xD),klikamy na palnik,gdy woda się zagrzeje,wlewamy ją do miski (ołć),(do tego też wrócę ;P)
5.Idziemy za zasłonę,gadamy z chorym gościem,wracamy do kompa
6.włączamy różową kasetę, (patrzcie na tukana za oknem xD)
7.Wychodzimy z domku,klik na tukana,on ścina paprotkę,i jak można zauważyć,za paprotką jest coś jakby pysk lwa,wracamy do domku,bierzemy z kryształków wietrznych jedno szkiełko
8.włączamy czarną kasetę,lwowi pojawiają się jakby oczy
9.idziemy do komputera, klikamy na czerwona suchawke z prawej strony mamy czarny przycisk , wlaczamy gre. kompinacja ... otwiera sie klapka
10.miedzy radiem a innym zabawkowym sprzetem jest plytka , zabieramy ja
11.przesuwamy sie na lewo, tam gdzie papuga, odbiciem szkielka kierujemy papuge do kasztanow(...) na prawo, ona dziobie i spadaja-> zabiejamy je
12.idziemy do kuchni wrzucamy do wrzatku i ubijamy drewniamym przyrzadem, miske zabieramy, dajemy tommowi
13.na kasecie dla lwa są 2 kółka niebieskie i czerwone i tak czeba ustawic jego oczy i na kasecie pisze dwanaście do kwadratu plus dwanascie czyli 156 to kod do lwa
14.zabieramy wszystko co sie da i montujemy płytke
zakladamy okulary i ruszamy calkiem na lewo,na drzewie jest napisane haslo ktore wpisujemy z zabawke kolo radia , otrzymujemy ekran, montujemy plytke
15.rozmawiamy z tommy idziemy podlaczyc plytke do kompa , wciskamy start ,gramy zabijajac potwory , dostajemy ze nie kase, idziemy do zamku, instalujemy oprogramowanie na plytce ... odlaczamy plytke
16.Jak przejdziemy gre rozmawiamy z tomim i wychodzimy z domku i idziemy na lewo tam gdzie papuga i zaganiamy ja na takie male drzewko.Drzewo pod ciężarem papugi przechyli sie i zobaczycie plaże i klikacie tam i koniec

Avatar
Konto usunięte

16 stycznia 2011, 11:42

do 3 częsci zbieramy drabinę; idziemy w prawo mamy na pniu żuczka łapiemy go za pomocą paprotki; idziemy w lewo do chatki po drabinie (wcześniej zebranej); tam w kuchni znajdujemy czarną kasetę za kotarą kasetę różową; bierzemy z dzwonków szkiełko; w magnetofonie włączamy różową kasetę i słuchamy aż ptak się p0sra ^^; w czerwonej grze układamy włączone diody tak aby tylko w środku była wyłączona(mamy keypad); bierzemy płytę główną i wkładamy pada w miejsce pada; wkładamy tam też guzik start który dostaliśmy od gościa jak coś gadał; włączamy czarną kasetę; wychodzimy z chatki; klikamy na tukana on przegryza paprotkę mamy lwa; jeśli gra kaseta to lewe oko ma byś niebieskie prawe czerwone i klikamy na buźkę, wpisujemy 156(12*12 12 jak było napisane na kasecie) mamy lew się psuje i mamy wszystko zakładamy okulary idziemy tak gdzie był żuk na drzewie jest napis TELEPORT; idziemy do papugi i szkiełkiem prowadzimy ją do owoców; bierzemy owoce i di chatki; na klawiaturze trzeba napisać teleport i mamy LED do płyty głównej; w kuchni robimy wywar dajemy napić się kolesiowi; gramy w grę którą zrobiliśmy idziemy do kolesia i nam mówi że mamy pomęczyć papugę :D koniec cz 3

Avatar agatula1231

12 czerwca 2010, 20:52

1. Idziemy w lewo,klikamy na pieniek,zapędzamy żuczka w prawą część i klikamy na paprotkę,tak żeby na nią wszedł (nie mówię,że to łatwe)
2.Wracamy,bierzemy drabinę,idziemy na prawo (do chatki),przystawiamy drabinę do drzewa,wchodzimy.
3.Włączamy telewizor,klik na przycisk w prawym górnym rogu,włącza się jakaś gierka (nie wiem co z tym zrobić xD)
4.Klik na stolik z przyrządami do gotowania,nalewamy wody z butelki,wrzucamy do miski żuczka (chyba będzie śniadanko xD),klikamy na palnik,gdy woda się zagrzeje,wlewamy ją do miski (ołć),(do tego też wrócę ;P)
5.Idziemy za zasłonę,gadamy z chorym gościem,wracamy do kompa
6.włączamy różową kasetę, (patrzcie na tukana za oknem xD)
7.Wychodzimy z domku,klik na tukana,on ścina paprotkę,i jak można zauważyć,za paprotką jest coś jakby pysk lwa,wracamy do domku,bierzemy z kryształków wietrznych jedno szkiełko
8.włączamy czarną kasetę,lwowi pojawiają się jakby oczy
9.idziemy do komputera, klikamy na czerwona suchawke z prawej strony mamy czarny przycisk , wlaczamy gre. kompinacja ... otwiera sie klapka
10.miedzy radiem a innym zabawkowym sprzetem jest plytka , zabieramy ja
11.przesuwamy sie na lewo, tam gdzie papuga, odbiciem szkielka kierujemy papuge do kasztanow(...) na prawo, ona dziobie i spadaja-> zabiejamy je
12.idziemy do kuchni wrzucamy do wrzatku i ubijamy drewniamym przyrzadem, miske zabieramy, dajemy tommowi
13.na kasecie dla lwa są 2 kółka niebieskie i czerwone i tak czeba ustawic jego oczy i na kasecie pisze dwanaście do kwadratu plus dwanascie czyli 156 to kod do lwa
14.zabieramy wszystko co sie da i montujemy płytke
zakladamy okulary i ruszamy calkiem na lewo,na drzewie jest napisane haslo ktore wpisujemy z zabawke kolo radia , otrzymujemy ekran, montujemy plytke
15.rozmawiamy z tommy idziemy podlaczyc plytke do kompa , wciskamy start ,gramy zabijajac potwory , dostajemy ze nie kase, idziemy do zamku, instalujemy oprogramowanie na plytce ... odlaczamy plytke
16.Jak przejdziemy gre rozmawiamy z tomim i wychodzimy z domku i idziemy na lewo tam gdzie papuga i zaganiamy ja na takie male drzewko.Drzewo pod ciężarem papugi przechyli sie i zobaczycie plaże i klikacie tam i koniec

Avatar kasia802

25 stycznia 2010, 21:45

zablokowałam się na lwie. co z tą kasetą?

Avatar kamilonzo875

16 stycznia 2010, 19:36

16.Jak przejdziemy gre rozmawiamy z tomim i wychodzimy z domku i idziemy na lewo tam gdzie papuga i zaganiamy ja na takie male drzewko.Drzewo pod ciężarem papugi przechyli sie i zobaczycie plaże i klikacie tam i koniec

Avatar pirotechnik

15 stycznia 2010, 12:14

15.rozmawiamy z tommy idziemy podlaczyc plytke do kompa , wciskamy start ,gramy zabijajac potwory , dostajemy ze nie kase, idziemy do zamku, instalujemy oprogramowanie na plytce ... odlaczamy plytke

Avatar beniamin123456

15 stycznia 2010, 12:13

ładuje sie dlugo.bardzo dlugo

Avatar pirotechnik

15 stycznia 2010, 11:53

14.zabieramy wszystko co sie da i montujemy płytke
zakladamy okulary i ruszamy calkiem na lewo,na drzewie jest napisane haslo ktore wpisujemy z zabawke kolo radia , otrzymujemy ekran, montujemy plytke

Avatar pirotechnik

15 stycznia 2010, 11:45

13.na kasecie dla lwa są 2 kółka niebieskie i czerwone i tak czeba ustawic jego oczy i na kasecie pisze dwanaście do kwadratu plus dwanascie czyli 156 to kod do lwa

Avatar pirotechnik

15 stycznia 2010, 11:09

9.idziemy do komputera, klikamy na czerwona suchawke z prawej strony mamy czarny przycisk , wlaczamy gre. kompinacja ... otwiera sie klapka
10.miedzy radiem a innym zabawkowym sprzetem jest plytka , zabieramy ja
11.przesuwamy sie na lewo, tam gdzie papuga, odbiciem szkielka kierujemy papuge do kasztanow(...) na prawo, ona dziobie i spadaja-> zabiejamy je
12.idziemy do kuchni wrzucamy do wrzatku i ubijamy drewniamym przyrzadem, miske zabieramy, dajemy tommowi

Avatar smoczka

15 stycznia 2010, 07:58

1. Idziemy w lewo,klikamy na pieniek,zapędzamy żuczka w prawą część i klikamy na paprotkę,tak żeby na nią wszedł (nie mówię,że to łatwe)
2.Wracamy,bierzemy drabinę,idziemy na prawo (do chatki),przystawiamy drabinę do drzewa,wchodzimy.
3.Włączamy telewizor,klik na przycisk w prawym górnym rogu,włącza się jakaś gierka (nie wiem co z tym zrobić xD)
4.Klik na stolik z przyrządami do gotowania,nalewamy wody z butelki,wrzucamy do miski żuczka (chyba będzie śniadanko xD),klikamy na palnik,gdy woda się zagrzeje,wlewamy ją do miski (ołć),(do tego też wrócę ;P)
5.Idziemy za zasłonę,gadamy z chorym gościem,wracamy do kompa
6.włączamy różową kasetę, (patrzcie na tukana za oknem xD)
7.Wychodzimy z domku,klik na tukana,on ścina paprotkę,i jak można zauważyć,za paprotką jest coś jakby pysk lwa,wracamy do domku,bierzemy z kryształków wietrznych jedno szkiełko
8.włączamy czarną kasetę,lwowi pojawiają się jakby oczy.(wymyślcie, co dalej,ja muszę lecieć do szkoły ;))

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Pokrętny los tym razem zawiódł Cię w samo serce dżungli. Poradzisz sobie w tak nieprzyjaznym dla człowiek środowisku?

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni