Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.04 (338)
wyświetleń: 452289

Komentarze (270)

Screeny (4)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar liget10000
23 kwietnia, 21:07

piorun5000 ja

Avatar Kinga9192
(Kinga)
29 lipca, 23:11

@liget10000: jest coś takiego jak odpowiedź na komentarz

Avatar Patryk339
(Patryk)
29 lipca, 16:24

to gówno jest głupie

Avatar Adamsonx
17 czerwca, 20:58

po co grac w to jak mozna zagrac w achtung die curve

Avatar hosebo
(Mariusz)
5 kwietnia, 22:49

takie se dwa na dziesiendz wole juz jesc gówno niz w to grac

Avatar Adamsonx
17 czerwca, 20:57

@hosebo: no to dawaj :)

Avatar kapitan_parowka
7 marca, 14:52

kto wygrał z botem bo ja tak

Avatar lukasz649
7 marca, 11:21

to ****** to hit?!

Avatar lolen
25 lutego, 14:30

to jest do dupy

Avatar ezioauditoredafirence
(maciek)
8 lutego, 18:01

to jest achtung die ku*ve

Avatar killers
5 lutego, 12:10

Nawet fajne 4/5

Avatar Wemera1234567890
30 stycznia, 18:30

wziełam losowy hit i mam to -,-

Avatar yugo_wakfu
10 stycznia, 14:44

Bardzo trudne 5/5 i do ulu

Avatar KUPAK123
4 stycznia, 21:13

dupa 000000000000000000000000000000/10

Avatar matikov
25 grudnia 2014, 20:41

2 gracz turbo 'TAB'

Avatar cartonsy24
(Jarosław)
22 grudnia 2014, 08:53

0/10

Avatar cartonsy24
(Jarosław)
22 grudnia 2014, 08:53

nuda

Avatar bestia12
4 listopada 2014, 12:06

słabe 0/10

Avatar yendlooch
21 lipca 2014, 15:15

jak 2 gracz może uzywać turbo?

Avatar Koloxd123
(Kacper)
27 września 2014, 09:47

@yendlooch: spacja :)

Avatar alberTCIK
1 listopada 2014, 11:14

@yendlooch: e Tab jest napisane w sterowaniu nawet

Avatar ojdek
14 października 2014, 11:43

SIREDNIO 5/10

Avatar arbuziec
(dziwnytwórca)
10 października 2014, 20:49

słabe 2/10

Avatar Koloxd123
(Kacper)
27 września 2014, 12:18

polecacie jakąś gre?

Avatar Koloxd123
(Kacper)
26 września 2014, 12:01

10/10

Avatar Smuga50
30 sierpnia 2014, 10:01

Nawet,nawet 3,5/5

Avatar Michix
(Michał)
18 lipca 2014, 18:43

Beznadzieja 1/5

Avatar piorun5000
10 lipca 2014, 16:41

najgorsza gra świata kto zgadza to wgórę

Avatar czarek120
Konto usunięte
26 marca, 15:40

@piorun5000: wyciąganie sztrałek w górę

Avatar KaterinaAlexandrev
6 lipca 2014, 03:18

5 poziomu nie mogę... heh... to nie fair że ja mam tylko 3 turbo a komputer nieskończoną ilość <foch>

Avatar gigantozaur
(Kuba)
25 marca 2014, 21:37

Co za gówno on prawie wszystko uniknie ...

Avatar rex01
Konto usunięte
1 kwietnia 2014, 12:42

@gigantozaur: Odbija się od ścian. NO ***A.

Avatar Egzi01
5 marca 2014, 16:29

niezła ale trudna

Avatar kinga20
(Kinga)
22 lutego 2014, 19:53

bardzo i to bardzo fajna
super

Avatar Stalker215
22 lutego 2014, 17:43

3,5/5 W***iła mnie :D

Avatar Cornerking17
(Jan)
1 lutego 2013, 10:09

bez sensu
nie da sie grać
wkurzająca gra
0/1000000000000

Avatar witeak
4 stycznia 2014, 22:29

@Cornerking17: nie prawda ! ta gra jest super

Avatar hej123
(adrian)
15 lutego 2014, 17:30

@Cornerking17: no no ono no TAK ZGADZAM SIĘ

Avatar krystian1207
(Krystian)
26 stycznia 2014, 09:00

3/5

Avatar krystian1207
(Krystian)
26 stycznia 2014, 09:00

moze byc

Avatar draculaurahigh
(julia)
6 stycznia 2014, 12:35

3/5 troszkę wkurza ale da sie grać

Avatar witeak
Edytowano - 4 stycznia 2014, 22:27

@KontoUsunięte: dlaczego twoje konto sowało usuńente?

Avatar qbadrewnik
(Kuba)
22 lutego 2014, 14:42

@witeak: usunął sobie !

Avatar YourBiggestFear
22 lutego 2014, 19:23

@witeak: ty baranie jak ma odpisac kiedy ma konto usunięte

Avatar jasioolaizosia2
19 listopada 2014, 15:10

@YourBiggestFear: to jest koń

Avatar witeak
1 stycznia 2014, 19:13

fajowa i do ulu

Avatar filip171
(Filip)
28 grudnia 2013, 19:01

NIELA

Avatar sotwinek1
(Patryk)
14 grudnia 2013, 20:05

5/5 i do ulu

Avatar matikov
13 grudnia 2013, 20:02

Suuper.

Avatar xxxxxx21
29 października 2013, 07:37

spox 7/7

Avatar gondzio12
13 września 2013, 19:45

ktorym jest turbo

Avatar me_gusta
2 października 2013, 20:39

@gondzio12: enter

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Wąż samochodowy

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Wąż samochodowy
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (125)
Opis

Kto będzie jeździł najdłużej ten wygrywa. Bardzo wciągająca gra. Szczególnie polecana na dwie osoby przy komputerze.

Sterowanie

1 Gracz - Strzałki
2 Gracz - AWSD

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

FL Tron 2.0

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu