Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Gra w stylu GTA. Prowadzisz życie złego chłopaka w wielkim mieście. Wykonujesz powierzone Ci misje i starasz się osiągnąć jak największy respekt.

Sterowanie:

Strzałki lub WASD - Poruszanie
Myszka - Strzelanie
Shift - Bieg
Scroll lub 1-6 - Zmiana broni
Enter - Wsiadanie/wysiadanie z samochodu
Spacja - Hamulec



Podobne gry:

Bad Boys 2

Bad Boys 2

Zagrań: 181236

Ocena: 4.53 (213)

Kategoria: Przygodowe

Gliny: Strzeż się bandytów

Gliny: Strzeż się bandytów

Zagrań: 49174

Ocena: 3.44 (18)

Kategoria: Wyścigowe

Chłopiec w pidżamie: Śnieżna przygoda

Chłopiec w pidżamie: Śnieżna przygoda

Zagrań: 12025

Ocena: 4.60 (28)

Kategoria: Platformówki

Pan mięso

Pan mięso

Zagrań: 75314

Ocena: 4.49 (105)

Kategoria: Platformówki

Zły lód 3

Zły lód 3

Zagrań: 46614

Ocena: 4.59 (32)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 242277Ulubiona: 296

Dodaj komentarz

Avatar zadania

zadania15 stycznia, 18:51

na 4 misji mamy super fajne auto

Avatar zadania

zadania5 stycznia, 20:36

na misji drugiej trzeba ukraść auto z lodami

Avatar kuba2298

kuba229821 grudnia 2014, 12:18

SUPER

Avatar Polak0921

Polak0921 (Bartek)22 lutego 2013, 13:41

a po co tutaj w ogóle kasa jest??

Avatar kupas0503

kupas0503 odpowiada na komentarz22 listopada 2014, 22:41

@Polak0921: poto że byś sie pytał

Avatar osobnik

osobnik odpowiada na komentarz7 grudnia 2014, 20:30

@fafa1: sorry ale w bad boys 2 jest sklep z bronią

Avatar kupas0503

kupas05034 grudnia 2014, 18:53

tak se chodziłem i taka sprawa....

komentarz obrazkowy
Avatar Skkf1

Skkf1 (Wojtek)2 grudnia 2013, 20:31

skończyłem grę

Avatar Dustrevover

Dustrevover (Michał) odpowiada na komentarz29 listopada 2014, 18:07

@jaccku321: Fluory ? .-. Orto dziecko.

Avatar jaccku321

jaccku321 (Łukasz) odpowiada na komentarz29 listopada 2014, 22:06

@Dustrevover: to jest jego imię... albo odmiennik: Florian :/

Avatar andrzejek64

andrzejek6429 listopada 2014, 19:34

skończyłem gre ale cały czas mnie przenosi do ostatniej misji

Avatar dawid5d

dawid5d (Sopelek)15 października 2013, 10:57

kopie dolki xD

komentarz obrazkowy
Avatar kupas0503

kupas0503 odpowiada na komentarz22 listopada 2014, 22:43

@dawid5d: najlepsze jest że tam jest zabita policja :D

Avatar jaccku321

jaccku321 (Łukasz) odpowiada na komentarz29 listopada 2014, 09:42

@dawid5d: heh rzuciłeś granatem i masz dziurę

Avatar bartekwp

bartekwp30 października 2014, 16:09

ja znalazłem stajperkę

Avatar bartekwp

bartekwp30 października 2014, 15:48

cz ktoś znalaz bazuke

Avatar gradek1

gradek128 października 2013, 17:29

czy ktoś znalazł snajperkę ?

Avatar filipask

filipask odpowiada na komentarz7 marca 2014, 18:19

@gradek1: Ja znalazłem ale w bad boys 2d

Avatar jaccku321

jaccku321 (Łukasz) odpowiada na komentarz26 października 2014, 07:29

@Xrejos_VIP: te dziecko na avatarze to pewnie on więc się nie dziw że dziwny ba każde dziecko na jeja jest dziwne

Avatar ziom009

ziom0095 lutego 2014, 18:58

fajna gra super że bronie leżą sobie na chodniku

Avatar filipask

filipask odpowiada na komentarz7 marca 2014, 18:23

@ziom009: masz racje ale nie lepsz od gta 5 bo to najnowsz naswiecie gra rapersko,czarnuska

Avatar kajman20p

kajman20p odpowiada na komentarz17 kwietnia 2014, 21:03

@filipask: o jezu każdy wie o gta 5. a tak w ogóle gta 5 nie jest najlepsza grą

Avatar jaccku321

jaccku321 (Łukasz) odpowiada na komentarz10 sierpnia 2014, 07:59

@filipask: sądząc po twojej ortografii jesteś... 7-8 latkiem? to brakuje ci do możliwości grania w GTA V... 10 lat? P.S pewnie jak każdy dzieciak zaraz napiszesz że masz N.P 20 lat i że rodzicie ci pozwalają...

...znam to bo każdy dzieciak tak robi a dzieci na jeja (poniżej 12 lat)
jest ponad 95%...

Avatar lukasz140l

lukasz140l odpowiada na komentarz23 września 2014, 16:22

@jaccku321: ja jestem dzieckiem i dzięki za pomysł na pewno wykorzystam ale cię potkopałem 9 lat ale beka

Avatar SLENDER1238

SLENDER12389 sierpnia 2014, 19:36

cegłą debila i pieerdolny

Avatar mikoman6695

mikoman66959 sierpnia 2014, 12:51

obi dwe czensci przeszłem

Avatar katanka

katanka21 lipca 2014, 18:18

lolj

Avatar kapustensko

kapustensko8 lipca 2014, 20:42

na początku gry znalazłem to

komentarz obrazkowy
Avatar jaccku321

jaccku321 (Łukasz)3 lipca 2014, 07:48

ta ciota ,,LUICE" ZA TO CO ZROBIŁA JUŻ NIE ŻYJE!!!!!!!!!

Avatar lukasz140

lukasz14029 czerwca 2014, 12:55

sorki zły klawisz nie miało być 5 tylko 6 xd

Avatar Rumun7677

Rumun767730 kwietnia 2014, 21:03

znalazłem tira XD na koncu mapki

Avatar lukasz140

lukasz140 odpowiada na komentarz28 czerwca 2014, 20:52

@Rumun7677: a ja znalazłem aż 5 tirów

Avatar lukasz140

lukasz140 odpowiada na komentarz29 czerwca 2014, 12:53

@Rumun7677: raczej znalazłem 5 tirów

Avatar lukasz140

lukasz14028 czerwca 2014, 20:51

skkf ty tutaj?

Avatar PITER1098

PITER109822 czerwca 2014, 07:08

prawie jak gta 1i2

Avatar koki666555

koki66655520 maja 2014, 17:02

podobna do gta 1

Avatar hej123

hej123 (adrian) odpowiada na komentarz9 czerwca 2014, 21:41

@koki666555: no

Avatar koki666555

koki66655520 maja 2014, 17:02

fajna gra

Avatar igor8

igor819 maja 2014, 14:31

git gra

Avatar Xrejos_VIP

Xrejos_VIP13 maja 2014, 21:27

fajna

Avatar Rumun7677

Rumun767730 kwietnia 2014, 11:06

spoko ale ja byś dał jeszcze lepsze auta lamborgini ale spoko 5/5
i do ulu :) XD

Avatar kajman20p

kajman20p19 kwietnia 2014, 09:42

jak przejść 10 misje. prosze o pomoc

Avatar kajman20p

kajman20p odpowiada na komentarz24 kwietnia 2014, 21:00

@kajman20p: dobra już wiem

Avatar alexoll

alexoll29 marca 2014, 06:50

nice

Avatar konrad1838

konrad183823 marca 2014, 15:58

bohaterami w gta 5 są: Franklin Clinton,Michael De Santa i Trevor Philips

Avatar konrad1838

konrad183823 marca 2014, 15:55

ja mam gta 5 na xbox-sie360 i przeszedłem całe gta 5 jest prostrze niż gta 4

Avatar mlanca

mlanca5 marca 2014, 19:19

FAJNA GRA LOL

Avatar wojtek54

wojtek5420 lutego 2014, 12:36

gdzie ten tir

Avatar bartekabccba

bartekabccba (Bartek)8 lutego 2014, 15:27

ja umiem znaleźć wszystkie bronie

Avatar pawes789

pawes7895 lutego 2014, 19:51

extra 1000/1000 i do ulu :D

Avatar Kubek250

Kubek250 (Jakub)26 stycznia 2014, 12:39

Supergra. Polecam!!!!!
:D

Avatar filipask

filipask24 stycznia 2014, 16:27

ja mam tu konto na bad boys

Avatar ziomek222

ziomek2223 stycznia 2014, 18:39

jak ktoś chcę to na samej górze po prawej jest jest lepsze auto w takim 1 kwadracie

Avatar adam22

adam2223 grudnia 2013, 17:06

***ista

Avatar wojtek54

wojtek546 grudnia 2013, 17:50

zarąbista

Avatar Dan1502

Dan1502 (Daniel)19 listopada 2013, 14:23

jak szybko zdobyć 1 milion kasy na misje ?

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.