Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.66 (372)
wyświetleń: 480885

Komentarze (492)

Screeny (12)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Pingwinman
wczoraj, 15:30

@MarchwiowyZiom: też przeszłem

Avatar alalnkek
27 czerwca, 19:32

muj rekord 11688 w lataniu

Avatar Pingwinman
wczoraj, 14:50

@alalnkek: a mój130 tysięcy :P

Avatar J0k3z
14 czerwca, 12:02

zbugowałem gre w pływaniu i nie moge zdedać XDDD

Avatar qwertyuiopasdf
15 czerwca, 17:53

@J0k3z: jak to zrobiłeś ?

Avatar J0k3z
18 czerwca, 18:00

@qwertyuiopasdf: skoczyłem na statek xD

Avatar Polonez01
(Kacper)
8 maja, 13:49

najlepsza gra na swiecie mam korone i przeszlem w tym samym dniu co pisze cala serie
sorry mam niemieckiego kompa dlatego tak pisze

Avatar kozaczek2004hehe
26 kwietnia, 10:18

ale słabe xd

Avatar Natalka200
25 lutego, 18:48

bardzo fajna mi sie włącza

Avatar kozaczek2004hehe
26 kwietnia, 10:15

@Natalka200: MI TEŻ XD

Avatar Kishavty
17 kwietnia, 18:37

1 część najlepsza c:

Avatar Ziome
(Maciej)
13 kwietnia, 14:04

Lubie te gry ^.^

Avatar adidi2004
6 kwietnia, 10:24

@lenka2460 fajna gra

Avatar DarkLight
5 kwietnia, 17:04

Love this game ♥-♥

Avatar Bunny__Kou
(Daria)
2 kwietnia, 13:29

wygrałam w pół godziny :P

Avatar Bunny__Kou
(Daria)
2 kwietnia, 13:32

@Bunny__Kou: Jego korona.

Avatar SlenV
14 marca, 13:37

999999/0 i do ulu :)

Avatar pokemon68
(Eliza)
15 stycznia, 18:34

nie chce mi się załadować ale wiem że jest fajne

Avatar pokemon68
(Eliza)
15 stycznia, 18:51

@pokemon68: a jaki jest max lvl energi ??

Avatar Kraken08
22 stycznia, 14:06

@pokemon68: nieskończoność

Avatar SlenV
14 marca, 13:36
Avatar Natalka200
25 lutego, 18:48

fajna

Avatar agnieszka1234567
30 stycznia, 14:21

durne nie włącza się

Avatar Piotr3Q
26 stycznia, 13:48

topowinno być życie kaczki (patrz na oryginalny tytuł)

Avatar szymek123455
20 stycznia, 10:44

za**bista 999999999999999999/10000

Avatar majkas
17 stycznia, 17:38

ta gra ma sens ;]

Avatar matiro3
18 grudnia 2014, 15:18

Bo to strona na którą masz wejść cioto

Avatar Czeqolada
(Asia)
14 listopada 2014, 14:19

Fajna

Avatar goldymisiek
(michał)
12 maja 2014, 16:29

mi nie działa wyświetla się coolmath i tyle :(

Avatar Miki500
10 lipca 2014, 19:41

@goldymisiek: Mi tez

Avatar Elsa8877
(Monika)
7 sierpnia 2014, 08:05

@goldymisiek: to prawda

Avatar kanapusia
14 sierpnia 2014, 13:43

@goldymisiek: mi też

Avatar Kuboos527
(Jakub)
7 listopada 2014, 07:42

@goldymisiek: mi też

Avatar Maciek9601
3 października 2014, 08:52

a mi też nie działa

Avatar apllebloom123
(amelia)
16 sierpnia 2014, 11:41

mi też

Avatar sterf2
12 sierpnia 2014, 19:26

racja

Avatar Jagoda629
26 stycznia 2014, 18:30

zakładam kurczaki na wszystkich wersjach nawet na 4

Avatar bartek331
(bartek)
12 lipca 2014, 13:55

@Jagoda629: a nawet na 5 bo jest na tabletach i telefona

Avatar Miki500
10 lipca 2014, 19:42

3/5 jak by sie zaladowala to byloby fajnie

Avatar KingEgipt
23 czerwca 2014, 11:47

Fajna gra. 5/5 i do ulu

Avatar kinga20
(Kinga)
23 lutego 2014, 20:03

super :D
tylko szkoda że nie ma wspinania :(

Avatar magiczna_panda12
9 maja 2014, 17:23

@kinga20: no szkoda :c

Avatar maks88
26 kwietnia 2014, 22:36

ja nie moge zagraci

Avatar vladiminminkraft
3 kwietnia 2014, 09:58

to kadżka nie kurciak !11!!!!!?

Avatar NeedCoolGames
24 sierpnia 2014, 18:07

@vladiminminkraft: chyba kaczka

Avatar mico12
(Kuba)
26 sierpnia 2014, 08:42

@vladiminminkraft: ortografia delu, poza tym to jest mały kurczak

Avatar pokemon68
(Eliza)
15 stycznia, 18:32

@vladiminminkraft: naucz się pisać , bo nie mogę zrozumieć

Avatar Konrad2006
16 stycznia 2014, 15:37

fajna gra

Avatar Adrian4002
Edytowano - 14 stycznia 2014, 17:53

ZOSTALEM CZEMPIONEM!!! do zdjecia zapomnialem korony

Avatar Olciak3521
13 stycznia 2014, 20:34

Ptak mi sie spalił xD

Avatar jakub1106
8 września 2013, 11:47

Zostałem czempionem za pierwszym razem ! :D !

Avatar Kilia2000
11 stycznia 2014, 22:25

@jakub1106: nie przehwala sie

Avatar Adrian4002
Edytowano - 14 stycznia 2014, 17:20

@jakub1106: teraz ja jestem czempionem!!!:D Tez za pierwszym razem.

Avatar karina20042
(karina)
30 grudnia 2013, 20:54

super gra

Avatar xxkrzysztofwxx
(Krzysztof)
26 grudnia 2013, 11:11

dobry rekord w innej wersji :D

Avatar michal1213
20 listopada 2013, 12:27

kto ma 100000 punktow w swimming :)

Avatar PhoenixPL
(Jakub)
8 grudnia 2013, 13:53

@michal1213: max to 150

Avatar xxkrzysztofwxx
(Krzysztof)
26 grudnia 2013, 11:35

@michal1213: co sie hepisz ja też

Avatar Kirito
4 stycznia 2014, 21:46

@PhoenixPL: max LEVEL to 150 a jemu chodzi o punkty -,-

Avatar michal1213
20 listopada 2013, 12:16

zarabiste czesci i ta czesc też jest super polecam:)

Avatar kitty27
(Janek)
9 listopada 2013, 12:30

zlagował mi się i latal jak rakietka do góry i w dół (przy pływaniu)

Avatar izank9
(Iza)
Edytowano - 23 października 2013, 17:43

przeszłam całą polecam tym co grają w tą grę

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Życie kurczaka

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Życie kurczaka
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (66)
Opis

Zaopiekuj się małym kurczaczkiem trenując go w kilku dyscyplinach. Później bierz udział w zawodach i zdobywaj monety potrzebne do ulepszania Twojego pupila.

Sterowanie

Myszka i opcjonalnie w minigrach Spacja i Strzałki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Duck Life Game

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu