Przygody pandy 2

Gra Przygody pandy 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Przygody pandy 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 64447
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar DeathxD

9 listopada 2011, 18:51

1.Pokoj z Elvisem: zbieramy - olej i srubokret, podchodzimy do panelu i naoliwiamy srubki, nastepnie odkrecamy srubokretem (tam gdzie sie nie da za pierwszym razem naoliwiamy wiecej i probujemy znow odkrecic). Z panelu zabieramy zielona tablice i dajemy Elvisowi ktory odblokowuje nastepne swiaty,a Panda wkleja owy panel do modulu w swojej maszynie.
2. Przechodzimy do kolejnego swiatu tzw. ´´ nie taki znow dziki zachod´´ i zabieramy - kamien, bron i monete. Wlascicielowi stoiska dajemy monete i klikamy na gre. Naszym zadaniem jest ustrzelenie 10 zoltych kaczek unikajac strzalu w czarne co konczy nasza gre. Oczywiscie w razie nieudanych staran mozna poszukac kolejnej monety i rozpoczac strzelanke od nowa. Kiedy podolamy zadaniu dostajemy kapelusz ( a raczej sami sobie bierzemy) i zakladamy go na glowe Pandy co pomoze w dalszej rywalizacji Pandy z kowbojem.
3. Kolejny swiat to swiat gangsterow. Uzywajac srubokretu uwalniamy Pande. Pomagamy opuscic ´blondyneczke´:) ciagnac za dzwignie. Przechodzimy przez drzwi. Zbieramy - kubel farby, butelke, klucz zwykly i francuski. Kluczem otwieramy szafke. W szafce ukladamy czesci tak aby plyn przeszedl do dolnego przedluzenia rur. Wracamy do maszyny.
4. Koszary: bierzemy - naboje, granat, kota. Wracamy.
5. Swiat gangsta. Kota laczymy z biala farba i dajemy kolezce( prosil o pomoc w znalezieniu jego bialego kota). W zamian dostajemy ksiazke jak pedzic bimber :). Przechodzimy na magazyn. Pod kran podstawiamy butelke, a kluczem francuskim odkrecamy glowny kran. Sprawdzamy proporcje w przepisie i tyle razy naciskamy na kurki. (Gralam w gre 2 razy i zauwazylam ze proporcje sie zmieniaja co gra wiec np. 3 woda, 1 smar, 3 alko.). Nastepnie naciskamy na glowny zawor i dostajemy butelke z powrotem.
6. ´Nie taki znow dziki zachod´. Dajemy butelke do wypicia kowbojowi, dzieki temu wygramy. Ladujemy bron (bron + naboje) i mierzymy w chwiejacego sie kowboja. Zaczynamy strzelac gdy zostanie wypowiedziane slowo ´´shoot´´. Klikamy na kapelusz. Pod nim jest Critter. A kowbojowi zabieramy cygaro.
7. Koszary. Zolnierz w okularach dostaje cygaro a my chleb. Granatem rzucamy na pole bitwy. Wyskakuje Critter
Kopiuje zeby było bliżej

Avatar bakunia

12 lutego 2013, 20:01

@DeathxD: mi nic nie działa te śrubki nie chca mi sie odkrecic

Avatar maja45

31 października 2012, 18:21

KTO GRA W MINECRAFTA TEN SCYAKE W GRE

Avatar mariok9

21 stycznia 2012, 23:04

kopiuje zeby bylo wyzek
8. Pokoj Leonarda da Vinci. Zbieramy - pedzel , widelec, list, ksiazke. Ciagniemy za rolete. Zegar na scianie ustawiamy na 15:25. Otwieraja sie drzwi do toalety. Zabieramy golarke.
9. Koszary. Golimy drugiego zolnierza. Wpisujemy kod w klodke i zabieramy ´starego gameboya´:).
10. Pokoj Leonarda. Pedzlem przemalowujemy usmiech Monalisy. W pudelku znajduje sie kompas w ktory wpisujemy wytyczne z listu: NNE; SW; NW. Przyjmujac ze strzalka to 0, naciskamy na 1, 10 i 14 kropke idac zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Potwierdzenie czerwonym przyciskiem. Bierzemy haczyk i sznurek. Robimy przynete : hak + sznur + chleb, lowimy rybe. Mamy juz rybe z kodem :)
11. Koszary. Dajemy widelec zolnierzowi w okularach. ( tak naprawde nie wiem czemu no ale moze cos przeoczylam). Dostajemy Crittera.
12. Idziemy ratowac Elvisa :). Dajemy mu kamien. Dostajemy Crittera.
13. W maszyne nalezy wpisac poszczegolne cyfry: 231155. (Przypisujac liczby z cod - kodu znakom na maszynie).
14. Elvis okazuje sie piratem ktorego pozbywamy sie ciagnac za dzwignie.
15. Okazuje sie to byc koniec gry ktory daje poczatek nowym przygodom. Jest to jedynie zalazek tego co Nas prawdopodobnie czeka w czesci 3-ciej :). Daje Wam pole do popisu.
MILEJ ZABAWY ZIOMALE i mam nadzieje do zobaczenia w rozgrywkach w czesci III.

Avatar
Konto usunięte

11 września 2011, 18:01

może być

Avatar madzia04p

3 stycznia 2012, 17:15

popieram

Avatar police23

2 lipca 2011, 10:43

durne

Avatar szaman11111

20 maja 2011, 20:13

DO *** 0/00000000000000000000000000000

Avatar witek100

5 maja 2011, 15:30

1.Pokoj z Elvisem: zbieramy - olej i srubokret, podchodzimy do panelu i naoliwiamy srubki, nastepnie odkrecamy srubokretem (tam gdzie sie nie da za pierwszym razem naoliwiamy wiecej i probujemy znow odkrecic). Z panelu zabieramy zielona tablice i dajemy Elvisowi ktory odblokowuje nastepne swiaty,a Panda wkleja owy panel do modulu w swojej maszynie.
2. Przechodzimy do kolejnego swiatu tzw. ´´ nie taki znow dziki zachod´´ i zabieramy - kamien, bron i monete. Wlascicielowi stoiska dajemy monete i klikamy na gre. Naszym zadaniem jest ustrzelenie 10 zoltych kaczek unikajac strzalu w czarne co konczy nasza gre. Oczywiscie w razie nieudanych staran mozna poszukac kolejnej monety i rozpoczac strzelanke od nowa. Kiedy podolamy zadaniu dostajemy kapelusz ( a raczej sami sobie bierzemy) i zakladamy go na glowe Pandy co pomoze w dalszej rywalizacji Pandy z kowbojem.
3. Kolejny swiat to swiat gangsterow. Uzywajac srubokretu uwalniamy Pande. Pomagamy opuscic ´blondyneczke´:) ciagnac za dzwignie. Przechodzimy przez drzwi. Zbieramy - kubel farby, butelke, klucz zwykly i francuski. Kluczem otwieramy szafke. W szafce ukladamy czesci tak aby plyn przeszedl do dolnego przedluzenia rur. Wracamy do maszyny.
4. Koszary: bierzemy - naboje, granat, kota. Wracamy.
5. Swiat gangsta. Kota laczymy z biala farba i dajemy kolezce( prosil o pomoc w znalezieniu jego bialego kota). W zamian dostajemy ksiazke jak pedzic bimber :). Przechodzimy na magazyn. Pod kran podstawiamy butelke, a kluczem francuskim odkrecamy glowny kran. Sprawdzamy proporcje w przepisie i tyle razy naciskamy na kurki. (Gralam w gre 2 razy i zauwazylam ze proporcje sie zmieniaja co gra wiec np. 3 woda, 1 smar, 3 alko.). Nastepnie naciskamy na glowny zawor i dostajemy butelke z powrotem.
6. ´Nie taki znow dziki zachod´. Dajemy butelke do wypicia kowbojowi, dzieki temu wygramy. Ladujemy bron (bron + naboje) i mierzymy w chwiejacego sie kowboja. Zaczynamy strzelac gdy zostanie wypowiedziane slowo ´´shoot´´. Klikamy na kapelusz. Pod nim jest Critter. A kowbojowi zabieramy cygaro.
7. Koszary. Zolnierz w okularach dostaje cygaro a my chleb. Granatem rzucamy na pole bitwy. Wyskakuje Critter

Avatar janriii

3 marca 2011, 16:25

a czemu na końcu jest takie tło jak w innej grze

Avatar xXxBosManxXx

29 stycznia 2011, 14:11

Może być. 3/5.

Avatar ziom544

8 stycznia 2011, 11:51

POLECAM WSZYSTKIM GRACZOM KTÓRZY W TO GRAJĄ JAK BY CO TO KOD DO SKRZYNI NIE JEST PRAWDZIWY TEN KTÓRY NAPISAŁ :KOD DO TEJ SKRZYNKI TO 4332 JEŚLI CHCECIE SIĘ DOWIEDZIEĆ MUSICIE OCENIĆ MOJĄ GALERIE CZYLI OCENIĆ ZDJĘCIA NA 5/5 TE 2 PIERWSZE MOŻECIE OCENIĆ JAK CHCECIE. POZDRAWIA ziom544 :)

Avatar olej06

20 listopada 2010, 20:37

kod do tej skrzynki to 4332

Avatar olej06

20 listopada 2010, 20:26

1.Pokoj z Elvisem: zbieramy - olej i srubokret, podchodzimy do panelu i naoliwiamy srubki, nastepnie odkrecamy srubokretem (tam gdzie sie nie da za pierwszym razem naoliwiamy wiecej i probujemy znow odkrecic). Z panelu zabieramy zielona tablice i dajemy Elvisowi ktory odblokowuje nastepne swiaty,a Panda wkleja owy panel do modulu w swojej maszynie.
2. Przechodzimy do kolejnego swiatu tzw. ´´ nie taki znow dziki zachod´´ i zabieramy - kamien, bron i monete. Wlascicielowi stoiska dajemy monete i klikamy na gre. Naszym zadaniem jest ustrzelenie 10 zoltych kaczek unikajac strzalu w czarne co konczy nasza gre. Oczywiscie w razie nieudanych staran mozna poszukac kolejnej monety i rozpoczac strzelanke od nowa. Kiedy podolamy zadaniu dostajemy kapelusz ( a raczej sami sobie bierzemy) i zakladamy go na glowe Pandy co pomoze w dalszej rywalizacji Pandy z kowbojem.
3. Kolejny swiat to swiat gangsterow. Uzywajac srubokretu uwalniamy Pande. Pomagamy opuscic ´blondyneczke´:) ciagnac za dzwignie. Przechodzimy przez drzwi. Zbieramy - kubel farby, butelke, klucz zwykly i francuski. Kluczem otwieramy szafke. W szafce ukladamy czesci tak aby plyn przeszedl do dolnego przedluzenia rur. Wracamy do maszyny.
4. Koszary: bierzemy - naboje, granat, kota. Wracamy.
5. Swiat gangsta. Kota laczymy z biala farba i dajemy kolezce( prosil o pomoc w znalezieniu jego bialego kota). W zamian dostajemy ksiazke jak pedzic bimber :). Przechodzimy na magazyn. Pod kran podstawiamy butelke, a kluczem francuskim odkrecamy glowny kran. Sprawdzamy proporcje w przepisie i tyle razy naciskamy na kurki. (Gralam w gre 2 razy i zauwazylam ze proporcje sie zmieniaja co gra wiec np. 3 woda, 1 smar, 3 alko.). Nastepnie naciskamy na glowny zawor i dostajemy butelke z powrotem.
6. ´Nie taki znow dziki zachod´. Dajemy butelke do wypicia kowbojowi, dzieki temu wygramy. Ladujemy bron (bron + naboje) i mierzymy w chwiejacego sie kowboja. Zaczynamy strzelac gdy zostanie wypowiedziane slowo ´´shoot´´. Klikamy na kapelusz. Pod nim jest Critter. A kowbojowi zabieramy cygaro.
7. Koszary. Zolnierz w okularach dostaje cygaro a my chleb. Granatem rzucamy na pole bitwy. Wyskakuje Critter.

Avatar olej06

20 listopada 2010, 20:25

8. Pokoj Leonarda da Vinci. Zbieramy - pedzel , widelec, list, ksiazke. Ciagniemy za rolete. Zegar na scianie ustawiamy na 15:25. Otwieraja sie drzwi do toalety. Zabieramy golarke.
9. Koszary. Golimy drugiego zolnierza. Wpisujemy kod w klodke i zabieramy ´starego gameboya´:).
10. Pokoj Leonarda. Pedzlem przemalowujemy usmiech Monalisy. W pudelku znajduje sie kompas w ktory wpisujemy wytyczne z listu: NNE; SW; NW. Przyjmujac ze strzalka to 0, naciskamy na 1, 10 i 14 kropke idac zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Potwierdzenie czerwonym przyciskiem. Bierzemy haczyk i sznurek. Robimy przynete : hak + sznur + chleb, lowimy rybe. Mamy juz rybe z kodem :)
11. Koszary. Dajemy widelec zolnierzowi w okularach. ( tak naprawde nie wiem czemu no ale moze cos przeoczylam). Dostajemy Crittera.
12. Idziemy ratowac Elvisa :). Dajemy mu kamien. Dostajemy Crittera.
13. W maszyne nalezy wpisac poszczegolne cyfry: 231155. (Przypisujac liczby z cod - kodu znakom na maszynie).
14. Elvis okazuje sie piratem ktorego pozbywamy sie ciagnac za dzwignie.
15. Okazuje sie to byc koniec gry ktory daje poczatek nowym przygodom. Jest to jedynie zalazek tego co Nas prawdopodobnie czeka w czesci 3-ciej :). Daje Wam pole do popisu.
MILEJ ZABAWY ZIOMALE i mam nadzieje do zobaczenia w rozgrywkach w czesci III.

Avatar beatkat1980

23 października 2010, 20:55

Gram w ta gre z 4 letnim synkiem bardzo prosze by ktos podał nam kod do kłudki w tzw koszmarach aby otworzyć skrzynie...

Avatar blaster5228

18 września 2010, 13:53

trzeba tam temu dać chleb

Avatar dastan01

17 września 2010, 13:51

jak wziąść chleb w tych holernych koszarach

Avatar dastan01

16 września 2010, 18:01

mnie sie podoba jest exstra i do ulu i daje 10/10

Avatar monikaw2010

22 sierpnia 2010, 08:26

nawet nawet 4/5 i do ulu

Avatar domigame

24 lipca 2010, 03:30

8. Pokoj Leonarda da Vinci. Zbieramy - pedzel , widelec, list, ksiazke. Ciagniemy za rolete. Zegar na scianie ustawiamy na 15:25. Otwieraja sie drzwi do toalety. Zabieramy golarke.
9. Koszary. Golimy drugiego zolnierza. Wpisujemy kod w klodke i zabieramy ´starego gameboya´:).
10. Pokoj Leonarda. Pedzlem przemalowujemy usmiech Monalisy. W pudelku znajduje sie kompas w ktory wpisujemy wytyczne z listu: NNE; SW; NW. Przyjmujac ze strzalka to 0, naciskamy na 1, 10 i 14 kropke idac zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Potwierdzenie czerwonym przyciskiem. Bierzemy haczyk i sznurek. Robimy przynete : hak + sznur + chleb, lowimy rybe. Mamy juz rybe z kodem :)
11. Koszary. Dajemy widelec zolnierzowi w okularach. ( tak naprawde nie wiem czemu no ale moze cos przeoczylam). Dostajemy Crittera.
12. Idziemy ratowac Elvisa :). Dajemy mu kamien. Dostajemy Crittera.
13. W maszyne nalezy wpisac poszczegolne cyfry: 231155. (Przypisujac liczby z cod - kodu znakom na maszynie).
14. Elvis okazuje sie piratem ktorego pozbywamy sie ciagnac za dzwignie.
15. Okazuje sie to byc koniec gry ktory daje poczatek nowym przygodom. Jest to jedynie zalazek tego co Nas prawdopodobnie czeka w czesci 3-ciej :). Daje Wam pole do popisu.
MILEJ ZABAWY ZIOMALE i mam nadzieje do zobaczenia w rozgrywkach w czesci III.
:)

Avatar domigame

24 lipca 2010, 03:29

bardzo fajna gra :)
podoba mnie sie bardziej niz pierwsza czesc, niestety pracochlonna ale sie oplacalo...PRZESZLAM :)
Oto wytyczne:
1.Pokoj z Elvisem: zbieramy - olej i srubokret, podchodzimy do panelu i naoliwiamy srubki, nastepnie odkrecamy srubokretem (tam gdzie sie nie da za pierwszym razem naoliwiamy wiecej i probujemy znow odkrecic). Z panelu zabieramy zielona tablice i dajemy Elvisowi ktory odblokowuje nastepne swiaty,a Panda wkleja owy panel do modulu w swojej maszynie.
2. Przechodzimy do kolejnego swiatu tzw. ´´ nie taki znow dziki zachod´´ i zabieramy - kamien, bron i monete. Wlascicielowi stoiska dajemy monete i klikamy na gre. Naszym zadaniem jest ustrzelenie 10 zoltych kaczek unikajac strzalu w czarne co konczy nasza gre. Oczywiscie w razie nieudanych staran mozna poszukac kolejnej monety i rozpoczac strzelanke od nowa. Kiedy podolamy zadaniu dostajemy kapelusz ( a raczej sami sobie bierzemy) i zakladamy go na glowe Pandy co pomoze w dalszej rywalizacji Pandy z kowbojem.
3. Kolejny swiat to swiat gangsterow. Uzywajac srubokretu uwalniamy Pande. Pomagamy opuscic ´blondyneczke´:) ciagnac za dzwignie. Przechodzimy przez drzwi. Zbieramy - kubel farby, butelke, klucz zwykly i francuski. Kluczem otwieramy szafke. W szafce ukladamy czesci tak aby plyn przeszedl do dolnego przedluzenia rur. Wracamy do maszyny.
4. Koszary: bierzemy - naboje, granat, kota. Wracamy.
5. Swiat gangsta. Kota laczymy z biala farba i dajemy kolezce( prosil o pomoc w znalezieniu jego bialego kota). W zamian dostajemy ksiazke jak pedzic bimber :). Przechodzimy na magazyn. Pod kran podstawiamy butelke, a kluczem francuskim odkrecamy glowny kran. Sprawdzamy proporcje w przepisie i tyle razy naciskamy na kurki. (Gralam w gre 2 razy i zauwazylam ze proporcje sie zmieniaja co gra wiec np. 3 woda, 1 smar, 3 alko.). Nastepnie naciskamy na glowny zawor i dostajemy butelke z powrotem.
6. ´Nie taki znow dziki zachod´. Dajemy butelke do wypicia kowbojowi, dzieki temu wygramy. Ladujemy bron (bron + naboje) i mierzymy w chwiejacego sie kowboja. Zaczynamy strzelac gdy zostanie wypowiedziane slowo ´´shoot´´. Klikamy na kapelusz. Pod nim jest Critter. A kowbojowi zabieramy cygaro.
7. Koszary. Zolnierz w okularach dostaje cygaro a my chleb. Granatem rzucamy na pole bitwy. Wyskakuje Critter.

Avatar lukis10

21 lipca 2010, 11:56

nudy 0/5 do ***

Avatar
Konto usunięte

9 lipca 2010, 23:22

DODAJE ZEBY BYLO BLIZEJ

Instrukcja
- najpierw idziemy do pierwszego "światu"
- potem klikamy na "oil" i na tamte śrubki z tyłu
- bierzemy śrubokręt i klikamy na te śruby
- klikamy na "panel"
- bierzemy "circuit board" i dajemy Elvisovi
- idziemy do "time machine"
- wkładamy "circuit board" zamiast zepsutej
- klikamy lewą strzałkę i mamy więcej "światów" do wyboru
Dalej na razie nie wiem, ale jak przejdę to podam dalsza instrukcję.

Avatar Ptaszynka

17 czerwca 2010, 17:52

miałoo ;P

Avatar Ptaszynka

17 czerwca 2010, 17:51

tam gdzie jest "ć" to miao być "napisać"

Avatar Ptaszynka

13 czerwca 2010, 15:04

do Aguss101:
musisz najpierw polać tym "oil" na te sruby, a jak będzie taki odgłos to dopiero odkręcamy śrubokrentem

Poza tym nie można ć całej instrukcji! Najpierw trzeba pomyśleć i się pomęczyć!!!

Avatar
Konto usunięte

13 czerwca 2010, 12:43

też jest panfu

Avatar
Konto usunięte

11 czerwca 2010, 22:17

niewiem jak odkrecic te sruby kliknelam na srubokret i na sruby i ta panda miuwi mi cos niech ktos da cala instrukcje plissss

Avatar Ptaszynka

8 czerwca 2010, 14:14

sorki że tak mao napisaam, ale zawsze coś XD
PS jak nikomu nie pomogło to trudno :D

Avatar Ptaszynka

8 czerwca 2010, 14:00

Instrukcja
- najpierw idziemy do pierwszego "światu"
- potem klikamy na "oil" i na tamte śrubki z tyłu
- bierzemy śrubokręt i klikamy na te śruby
- klikamy na "panel"
- bierzemy "circuit board" i dajemy Elvisovi
- idziemy do "time machine"
- wkładamy "circuit board" zamiast zepsutej
- klikamy lewą strzałkę i mamy więcej "światów" do wyboru
Dalej na razie nie wiem, ale jak przejdę to podam dalsza instrukcję.

Avatar
Konto usunięte

1 maja 2010, 21:46

od czego jest WALKTHROUGHT

Avatar kargults

26 kwietnia 2010, 14:18

sonicx masz problemy z ładowaniem to czytaj wszystkie komentarze to szybko zleci

Avatar
Konto usunięte

20 kwietnia 2010, 15:34

JAK ZROBIĆ PIWO???

Avatar kamien7

17 kwietnia 2010, 09:24

niech da ktoś instrukcje

Avatar Scania147

16 kwietnia 2010, 20:35

Po***na gra zal ocena
0/100000

Avatar sonicx

7 kwietnia 2010, 20:58

ładuje sie normalnie rok a gra do kitu

Avatar danieliix

6 kwietnia 2010, 10:13

Durna gra

Avatar kuba117

4 kwietnia 2010, 18:09

Wie ktoś może które guziki trzeba nacisnąć w tym pudełku w pokoju Leonarda? Próbuje, próbuje i nic :/

Avatar kubax100

29 marca 2010, 18:06

grałem w 1 część ale ta lepsza daje 5/5 i do ulu

Avatar technik

23 marca 2010, 18:53

Wreszcie dwójka wyszła bo myslałem ze sie nie doczekam

Avatar Ptaszynka

22 marca 2010, 15:43

zachowójecie się jak banda idiotów (w skrucie) komentujecie, że to jest głupia gra itp. Tak mówicie bo nie umiecie w nią grać!!!! Tylko czekacie aż ktoś napisze instrukcje, sami też pomyślcie!!!!!!

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Poruszaj się po świecie w rożnych jego miejscach i okresach. Wszystko to dzięki pirackiej machinie czasu zbudowanej z niczego innego jak z popularnego toi-toia.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni