Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.56 (30)
wyświetleń: 56744

Komentarze (46)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar undertaker123
18 kwietnia 2013, 17:22

o /10

Avatar zoltan054
4 lutego 2013, 20:01

do dupy

Avatar xeinap
20 czerwca 2012, 17:09

a co do gry to wolałbym sam rysować przedmioty tak jak w 4 części.

Avatar kuba040902
(kuba)
8 maja 2011, 23:06

znacie jakieś kody

Avatar xeinap
20 czerwca 2012, 17:08

@kuba040902: a nie możesz grać bez?

Avatar Edward3121
25 maja 2012, 13:00

10/10

Avatar Edward3121
25 maja 2012, 13:00

Zaje fajna gierka

Avatar Mejkel1905
31 grudnia 2011, 15:53

4/5

Avatar Lody102
(Paweł)
1 października 2011, 11:40

spoko gra

Avatar KOKS44
(Tomek)
17 maja 2011, 15:56

nie mogę 11lvl

Avatar FuZzY
6 maja 2011, 18:18

nice 5/5 i do ulu

Avatar metiu8
10 kwietnia 2011, 13:54

fajna

Avatar kuba040902
(kuba)
9 kwietnia 2011, 13:14

fajna

Avatar anita98a6
(Anita)
22 marca 2011, 08:47

nie mogę ich obudzić(

Avatar piokor
(zenon)
12 lutego 2011, 14:55

kólwa

Avatar gaga433
(Gracjan)
22 stycznia 2011, 12:20

nie mogę przejść 10 lvl

Avatar midas
6 stycznia 2011, 21:36

nie umiem szustego

Avatar maciek22
22 listopada 2010, 15:36

JA TEŻ pogromca997

Avatar ololpol
(Mateusz)
23 października 2010, 16:03

O lol to jest dobra gra 155/55 i do ulu

Avatar deleted-86981
Konto usunięte
19 sierpnia 2010, 10:51

Po co się pytacie , skoro jest "walkthough" ?

Avatar Pokemon11
(Szymon)
6 sierpnia 2010, 15:47

każdy pisze że świetnej lub doskonałej

Avatar internetowy
(Marcin)
22 czerwca 2010, 17:16

jak stworzyć awatara??

Avatar martyna88
23 maja 2010, 12:13

5\5 -spoko

Avatar Pogromca997
(Piotr)
18 maja 2010, 08:01

XD a ja nie moge przejść drugiego

Avatar monika04
10 maja 2010, 18:00

Supcio gra!

Avatar kr225
(Kacper)
9 maja 2010, 18:22

przeszłem

Avatar kr225
(Kacper)
9 maja 2010, 18:12

a wiem

Avatar kr225
(Kacper)
9 maja 2010, 18:11

jak przejść 14

Avatar madzia0705
(Magda)
9 maja 2010, 17:54

macie walktrough ;P
Kliknijcie i tam macie filmik - na którym jest pokazane,jak przejść lv ;]

Avatar zabujcaziomuw
9 maja 2010, 13:29

jak przejsc ostatnie ;p

Avatar Szuia
9 maja 2010, 12:43

jak 11 zrobić ??

Avatar madzia0705
(Magda)
8 maja 2010, 23:32

A nie ... już nie trzeba pomocy ...:) Przeszłam całe :D
ale zakończenie tej gry jest super :)

Avatar madzia0705
(Magda)
8 maja 2010, 23:17

jak przejść 17 .? ;/;/

Avatar Ziomekjesttutaj000
(dominik)
8 maja 2010, 21:25

klikać byle gdzie

Avatar deleted-72422
Konto usunięte
8 maja 2010, 20:22

Ja też nie mogłem przejść 2. Wkurzałem się i nagle kliknąłem 2 razy byle gdzie i sie udało..;DD

5/5

Avatar Hubercikuss98
8 maja 2010, 19:45

kape96 musisz w tej "konstrukcji " u góry przyczepić patyk a na nie koło w tedy król zjedzie... 5/5

Avatar kape96
(Kuba)
8 maja 2010, 19:22

Za nic nie mogę drugiego przEJŚC ;/

Avatar matoro
8 maja 2010, 18:35

mam nowego windosa 7 i jest ekstra

Avatar drago456
8 maja 2010, 13:12

niezle

Avatar deleted-81684
Konto usunięte
8 maja 2010, 12:59

Jak zwykle, częśc genialna!

Avatar FiFi456
(Filip)
8 maja 2010, 11:51

Extra 10/5 i do ulu

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Obudź królewskie pudełka: LP

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Obudź królewskie pudełka: LP
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena