Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Polecamy grę Heroes Online:

Heroes Online
Avatar Misiu10

Opis:

Okropna wiewiórka ukradła chrupki słodkiemu bobasowi. Teraz on wyrusza w pełną niebezpieczeństw wyprawę, by je odzyskać.

Sterowanie:

Myszka
Kliknij w obrazek/zdjęcie, aby zacząć



Oryginalny tytuł:

Bamba Snack Quest

Podobne gry:

Przygody bobaska 2

Przygody bobaska 2

Zagrań: 183590

Ocena: 4.02 (40)

Kategoria: Przygodowe

Amazońska łamigłówka

Amazońska łamigłówka

Zagrań: 79431

Ocena: 3.91 (24)

Kategoria: Logiczne

Przygody bobaska 3

Przygody bobaska 3

Zagrań: 100951

Ocena: 4.45 (46)

Kategoria: Przygodowe

Pora na przygodę: Finn i kościotrupy

Zagrań: 157980

Ocena: 4.75 (209)

Kategoria: Zręcznościowe

Zadanie dla Hopy'ego

Zadanie dla Hopy'ego

Zagrań: 10503

Ocena: 3.93 (15)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Oceń grę:

Zagrań: 148653Ulubiona: 73

Dodaj komentarz

Avatar hubertnachyla1111

hubertnachyla1111 (hubert)16 marca 2013, 17:34

po jakiemu to jest?

Avatar oliwciagagi

oliwciagagi (Oliwcia) odpowiada na komentarz31 marca 2013, 15:07

@hubertnachyla1111: Chyba po chińsku

Avatar hubertnachyla1111

hubertnachyla1111 (hubert) odpowiada na komentarz5 kwietnia 2013, 17:52

@oliwciagagi: aha myślałem że po japońsku XD

Avatar tiktak101

tiktak101 odpowiada na komentarz16 sierpnia, 18:53

@hubertnachyla1111: po hebrajsku

Avatar mati61

mati614 grudnia 2013, 20:15

nie moge włączyć

Avatar Violetta2005

Violetta2005 (Martina)19 lipca 2013, 22:26

Lubie tą gre ♥ tylko czasami załamka bo nie przechodze;\

Avatar kosmos60

kosmos60 (Marika)11 lipca 2013, 17:47

do ulu

Avatar karol15

karol1524 czerwca 2013, 21:03

Ostatni etap
Bierzemy czerwony diament i wkładamy go do jednego z symbolu diamentu z tyłu ( obojętnie którego) i klikamy na przycisk
Nie bierzemy sera, teraz trzeba wziąć żółty diament i, potem ser :)
Żółty wkładamy tam gdzie trzeba i teraz mamy kolor pomarańczowy
Klikamy żeby łańcuch obniżył się i bierzemy klucz do klatki spod dywanu ( róg na dole)
Wieszamy go na haku i uwalniamy wiewiórkę
Łapiemy tą zwisającą część zegara i klikamy na niebieski diament, a potem wsadzamy go do symbolu.
Łączymy kolory żeby był zielony przycisk i klikamy na niego, a potem robimy to samo tylko że kolor ma być fioletowy
Wysyłamy wiewiórkę po biały diament i mieszamy go z czerwony, a pozostałe odwołujemy
Mamy cały balon chrupek do zjedzenia

Avatar Robecca_Steam

Robecca_Steam4 maja 2013, 13:32

5/5 i do ulub :P

Avatar hubertnachyla1111

hubertnachyla1111 (hubert)16 marca 2013, 17:17

ale odważny bobasek:P

Avatar kacpip2525

kacpip252513 marca 2013, 18:25

1: 5/5 i do ulu

Łamiemy gałąź z prawej strony drzewa i bierzemy ją.
Klikamy na muchę i na puszkę z czerwoną farbą u malarza.
Bierzemy owoc z wózka po lewej i maczamy go w zdjętej puszce.
Klikamy na lewą gałąź drzewa i przechodzimy przez pasy.

2:
Klikamy na czerwoną skrzynkę po lewej i bierzemy z niej sekator.
Strzyżemy krzak po prawej i przesuwamy skrzynkę.
Wchodzimy do dźwigu i klikamy na szybę, w prawym, górnym rogu pojawi się wskazówka.
Opuszczamy hak i wychodzimy go zaczepić, a potem podnosimy.
Zakręcamy kran i bierzemy wąż obok faceta.

3:
Układamy rury tak, żeby wszystkie były połączone.
Odkręcamy wodę czerwonym kurkiem.
Bierzemy zieleninę co jest pod naszymi nogami i rzucamy ją żółwiowi.
Zabieramy ze sobą kurek i przechodzimy na drugą stronę.
Odkręcamy wiatrak i mamy klucz. 7:
Ciągniemy za kawałek rośliny po prawej i klikamy na grzyby, tak żeby gąsienica doszła do ostatniej dziury.
(od góry: drugi, pierwszy x 3, drugi i trzeci, albo coś w tym stylu)
Klikamy na potwora i zmienioną roślinę.
Bierzemy klucz i klikamy na drzwi, na potwora i znowu na drzwi.
4:
Klikamy na niebieską muszlę i bierzemy perłę.
Rzucamy nią w muszlę kraba i kolejną na kamień z rozgwiazdami.
Wskakujemy na pusty kamień i bierzemy butelkę.
Podmieniamy ją na muszlę i znowu rzucamy perłą w kraba.
Bierzemy butelkę z krabem i kijek ze sznurkiem.
Klikamy na wieloryba

5:
Kładziemy kilof na kamieniu i klikamy na małpę.
Próbujemy wziąć mięso.
Bierzemy owoc z dziury obok kufra i wrzucamy go do pustego kotła.
Bierzemy pióro i łaskoczemy nim węża.
Znowu wrzucamy owoc do gara i klikamy na małpę.
Bierzemy kość, kokos i idziemy do strażnika 6:
Układamy muszle na zasadzie prób i błędów, jeśli muszla znajdzie się w odpowiednim miejscu zaświeci się głowa. Środek ma zostać pusty.
Bierzemy zielony diament z wejścia i ustawiamy białe kamienie tak, żeby światło (kliknąć na pająka) poraziło mackę, która go trzyma.
Kładziemy diament na posążku i ustawiamy diamenty tak, żeby promień padał na niego.
1 0

Avatar Jakubek0703

Jakubek07031 marca 2013, 15:45

Fajna i trochę trudna 5/5

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar xlukiranx

xlukiranx (Łukasz)25 lutego 2012, 12:20

hejka jestem nowy da sie zapraszać znajomych?

Avatar Antoni13102003

Antoni13102003 odpowiada na komentarz3 stycznia 2013, 16:47

@xlukiranx: nie da sie

Avatar xlukiranx

xlukiranx (Łukasz) odpowiada na komentarz4 stycznia 2013, 14:23

@Antoni13102003: napisalem to rok temu :l

Avatar ania_anula99

ania_anula9924 stycznia 2013, 21:10

kurra co wy z tymi pszczółeczkami , do ula z wami

Avatar ania_anula99

ania_anula99 odpowiada na komentarz24 stycznia 2013, 21:11

@ania_anula99: fajny koment , zgadzam się ze mną kurra

Avatar kacpermilosz

kacpermilosz6 stycznia 2013, 16:00

fajne

Avatar kocur1151

kocur115122 sierpnia 2012, 14:19

fajna i trudna 100/5

Avatar wiki99i

wiki99i (wiktoria)22 lipca 2012, 12:43

super gra

Avatar deleted-116071

Konto usunięte7 czerwca 2012, 19:47

Ostatni etap
Bierzemy czerwony diament i wkładamy go do jednego z symbolu diamentu z tyłu ( obojętnie którego) i klikamy na przycisk
Nie bierzemy sera, teraz trzeba wziąć żółty diament i, potem ser :)
Żółty wkładamy tam gdzie trzeba i teraz mamy kolor pomarańczowy
Klikamy żeby łańcuch obniżył się i bierzemy klucz do klatki spod dywanu ( róg na dole)
Wieszamy go na haku i uwalniamy wiewiórkę
Łapiemy tą zwisającą część zegara i klikamy na niebieski diament, a potem wsadzamy go do symbolu.
Łączymy kolory żeby był zielony przycisk i klikamy na niego, a potem robimy to samo tylko że kolor ma być fioletowy
Wysyłamy wiewiórkę po biały diament i mieszamy go z czerwony, a pozostałe odwołujemy
Mamy cały balon chrupek do zjedzenia

Avatar Antoni13102003

Antoni131020032 czerwca 2012, 16:00

kamil893

dzienki za odpowiedzi

Avatar wiki99i

wiki99i (wiktoria)3 maja 2012, 11:16

lvl-ewszystkie

Avatar asia2012

asia20123 kwietnia 2012, 19:36

nudy na pudy

Avatar asia2012

asia20123 kwietnia 2012, 19:25

nudy na pudy

Avatar kamil893

Konto usunięte27 marca 2012, 20:56

Etap 1:
Łamiemy gałąź z prawej strony drzewa i bierzemy ją.
Klikamy na muchę i na puszkę z czerwoną farbą u malarza.
Bierzemy owoc z wózka po lewej i maczamy go w zdjętej puszce.
Klikamy na lewą gałąź drzewa i przechodzimy przez pasy.

Etap 2:
Klikamy na czerwoną skrzynkę po lewej i bierzemy z niej sekator.
Strzyżemy krzak po prawej i przesuwamy skrzynkę.
Wchodzimy do dźwigu i klikamy na szybę, w prawym, górnym rogu pojawi się wskazówka.
Opuszczamy hak i wychodzimy go zaczepić, a potem podnosimy.
Zakręcamy kran i bierzemy wąż obok faceta.

Etap 3:
Układamy rury tak, żeby wszystkie były połączone.
Odkręcamy wodę czerwonym kurkiem.
Bierzemy zieleninę co jest pod naszymi nogami i rzucamy ją żółwiowi.
Zabieramy ze sobą kurek i przechodzimy na drugą stronę.
Odkręcamy wiatrak i mamy klucz. Etap 7:
Ciągniemy za kawałek rośliny po prawej i klikamy na grzyby, tak żeby gąsienica doszła do ostatniej dziury.
(od góry: drugi, pierwszy x 3, drugi i trzeci, albo coś w tym stylu)
Klikamy na potwora i zmienioną roślinę.
Bierzemy klucz i klikamy na drzwi, na potwora i znowu na drzwi.
Etap 4:
Klikamy na niebieską muszlę i bierzemy perłę.
Rzucamy nią w muszlę kraba i kolejną na kamień z rozgwiazdami.
Wskakujemy na pusty kamień i bierzemy butelkę.
Podmieniamy ją na muszlę i znowu rzucamy perłą w kraba.
Bierzemy butelkę z krabem i kijek ze sznurkiem.
Klikamy na wieloryba

Etap 5:
Kładziemy kilof na kamieniu i klikamy na małpę.
Próbujemy wziąć mięso.
Bierzemy owoc z dziury obok kufra i wrzucamy go do pustego kotła.
Bierzemy pióro i łaskoczemy nim węża.
Znowu wrzucamy owoc do gara i klikamy na małpę.
Bierzemy kość, kokos i idziemy do strażnika
Etap 6:
Układamy muszle na zasadzie prób i błędów, jeśli muszla znajdzie się w odpowiednim miejscu zaświeci się głowa. Środek ma zostać pusty.
Bierzemy zielony diament z wejścia i ustawiamy białe kamienie tak, żeby światło (kliknąć na pająka) poraziło mackę, która go trzyma.
Kładziemy diament na posążku i ustawiamy diamenty tak, żeby promień padał na niego.

Avatar sheakes

sheakes (Emil)18 marca 2012, 16:01

JAKIE ŁATWE

Avatar xlukiranx

xlukiranx (Łukasz)25 lutego 2012, 12:27

super gierka
taaaaa...

Avatar bumblee

bumblee (Mateusz)16 stycznia 2012, 20:27

5/5 i do pszczółek ;)

Avatar jagoda18071

jagoda18071 (Jagoda)30 grudnia 2011, 17:38

szymonek272: dzięki za rady ale nie ma żadnego zielonego diamentu

Avatar robaczek11040

robaczek11040 (Ilona) odpowiada na komentarz8 stycznia 2012, 14:36

@jagoda18071: Jest Zielony kamien

Avatar jagoda18071

jagoda18071 (Jagoda)30 grudnia 2011, 17:36

szymonek272: dzięki za rady ale nie ma żadnego zielonego diamentu

Avatar sketer

sketer27 grudnia 2011, 23:14

rosyjska gra

Avatar przemek4567

przemek4567 (przemek)21 listopada 2011, 20:01

super

Avatar dudus123123123

dudus12312312311 listopada 2011, 17:41

fajna gra
i do ulu

Avatar algala

algala (Fajne)11 listopada 2011, 17:13

Super gra i do ulu Ulubionych Ale Nie Moge Przejść 2 i 3 części

Avatar szymonek272

szymonek27229 października 2011, 08:13

Etap 1:
Łamiemy gałąź z prawej strony drzewa i bierzemy ją.
Klikamy na muchę i na puszkę z czerwoną farbą u malarza.
Bierzemy owoc z wózka po lewej i maczamy go w zdjętej puszce.
Klikamy na lewą gałąź drzewa i przechodzimy przez pasy.

Etap 2:
Klikamy na czerwoną skrzynkę po lewej i bierzemy z niej sekator.
Strzyżemy krzak po prawej i przesuwamy skrzynkę.
Wchodzimy do dźwigu i klikamy na szybę, w prawym, górnym rogu pojawi się wskazówka.
Opuszczamy hak i wychodzimy go zaczepić, a potem podnosimy.
Zakręcamy kran i bierzemy wąż obok faceta.

Etap 3:
Układamy rury tak, żeby wszystkie były połączone.
Odkręcamy wodę czerwonym kurkiem.
Bierzemy zieleninę co jest pod naszymi nogami i rzucamy ją żółwiowi.
Zabieramy ze sobą kurek i przechodzimy na drugą stronę.
Odkręcamy wiatrak i mamy klucz. Etap 7:
Ciągniemy za kawałek rośliny po prawej i klikamy na grzyby, tak żeby gąsienica doszła do ostatniej dziury.
(od góry: drugi, pierwszy x 3, drugi i trzeci, albo coś w tym stylu)
Klikamy na potwora i zmienioną roślinę.
Bierzemy klucz i klikamy na drzwi, na potwora i znowu na drzwi.
Etap 4:
Klikamy na niebieską muszlę i bierzemy perłę.
Rzucamy nią w muszlę kraba i kolejną na kamień z rozgwiazdami.
Wskakujemy na pusty kamień i bierzemy butelkę.
Podmieniamy ją na muszlę i znowu rzucamy perłą w kraba.
Bierzemy butelkę z krabem i kijek ze sznurkiem.
Klikamy na wieloryba

Etap 5:
Kładziemy kilof na kamieniu i klikamy na małpę.
Próbujemy wziąć mięso.
Bierzemy owoc z dziury obok kufra i wrzucamy go do pustego kotła.
Bierzemy pióro i łaskoczemy nim węża.
Znowu wrzucamy owoc do gara i klikamy na małpę.
Bierzemy kość, kokos i idziemy do strażnika
Etap 6:
Układamy muszle na zasadzie prób i błędów, jeśli muszla znajdzie się w odpowiednim miejscu zaświeci się głowa. Środek ma zostać pusty.
Bierzemy zielony diament z wejścia i ustawiamy białe kamienie tak, żeby światło (kliknąć na pająka) poraziło mackę, która go trzyma.
Kładziemy diament na posążku i ustawiamy diamenty tak, żeby promień padał na niego.

Avatar Kaede

Kaede28 października 2011, 02:35

5/5 i do ulu :)

Avatar bobi532

bobi53227 października 2011, 19:55

Etap 1:
Łamiemy gałąź z prawej strony drzewa i bierzemy ją.
Klikamy na muchę i na puszkę z czerwoną farbą u malarza.
Bierzemy owoc z wózka po lewej i maczamy go w zdjętej puszce.
Klikamy na lewą gałąź drzewa i przechodzimy przez pasy.

Etap 2:
Klikamy na czerwoną skrzynkę po lewej i bierzemy z niej sekator.
Strzyżemy krzak po prawej i przesuwamy skrzynkę.
Wchodzimy do dźwigu i klikamy na szybę, w prawym, górnym rogu pojawi się wskazówka.
Opuszczamy hak i wychodzimy go zaczepić, a potem podnosimy.
Zakręcamy kran i bierzemy wąż obok faceta.

Etap 3:
Układamy rury tak, żeby wszystkie były połączone.
Odkręcamy wodę czerwonym kurkiem.
Bierzemy zieleninę co jest pod naszymi nogami i rzucamy ją żółwiowi.
Zabieramy ze sobą kurek i przechodzimy na drugą stronę.
Odkręcamy wiatrak i mamy klucz. Etap 7:
Ciągniemy za kawałek rośliny po prawej i klikamy na grzyby, tak żeby gąsienica doszła do ostatniej dziury.
(od góry: drugi, pierwszy x 3, drugi i trzeci, albo coś w tym stylu)
Klikamy na potwora i zmienioną roślinę.
Bierzemy klucz i klikamy na drzwi, na potwora i znowu na drzwi.
Etap 4:
Klikamy na niebieską muszlę i bierzemy perłę.
Rzucamy nią w muszlę kraba i kolejną na kamień z rozgwiazdami.
Wskakujemy na pusty kamień i bierzemy butelkę.
Podmieniamy ją na muszlę i znowu rzucamy perłą w kraba.
Bierzemy butelkę z krabem i kijek ze sznurkiem.
Klikamy na wieloryba

Etap 5:
Kładziemy kilof na kamieniu i klikamy na małpę.
Próbujemy wziąć mięso.
Bierzemy owoc z dziury obok kufra i wrzucamy go do pustego kotła.
Bierzemy pióro i łaskoczemy nim węża.
Znowu wrzucamy owoc do gara i klikamy na małpę.
Bierzemy kość, kokos i idziemy do strażnika
Etap 6:
Układamy muszle na zasadzie prób i błędów, jeśli muszla znajdzie się w odpowiednim miejscu zaświeci się głowa. Środek ma zostać pusty.
Bierzemy zielony diament z wejścia i ustawiamy białe kamienie tak, żeby światło (kliknąć na pająka) poraziło mackę, która go trzyma.
Kładziemy diament na posążku i ustawiamy diamenty tak, żeby promień padał na niego.

Avatar bobi532

bobi53227 października 2011, 19:53

Etap 7
Chwytamy za to kolczaste plącze po prawej
Gramy taką melodię na grzybkach żeby gąsienica przyszła do nas (na początku jej nie widać, ale jak się naciśnie odpowiedni grzybek to wychodzi z ostatniej dziurki, aż dojdzie do nas).
Czekamy aż osa wrzuci gąsienicę do kwiatka
Klikamy na język krokodyla i potem na kwiatek
Bierzemy klucz, potem na gębę stwora i na wyjście
Potem napiszę dalsze poradniki

Avatar bobi532

bobi53227 października 2011, 19:53

Etap 8
Zdejmujemy z rury szmatę i wkładamy do miski z praniem
Przeskakujemy przez ten walec z kolcami i klikamy na skrzynię
Ustawiamy te czarne punkty tak żeby te druty u góry skrzyni mogły w nie wpaść
Bierzemy proszek do prania
Przeskakujemy przez walec, klikamy żółty przycisk i wkładamy do okienka proszek
Chwytamy szczotkę, klikamy czerwony przycisk i wkładamy ją do piecyka
Zabieramy szmatę z walca i umieszczamy ją w "pralce" ( po naciśnięciu żółtego przycisku)
Odpalamy "pralkę" zielonym przyciskiem, zabieramy szmatę i wchodzimy do miski

Avatar karol15

karol1527 października 2011, 13:54

Ostatni etap
Bierzemy czerwony diament i wkładamy go do jednego z symbolu diamentu z tyłu ( obojętnie którego) i klikamy na przycisk
Nie bierzemy sera, teraz trzeba wziąć żółty diament i, potem ser :)
Żółty wkładamy tam gdzie trzeba i teraz mamy kolor pomarańczowy
Klikamy żeby łańcuch obniżył się i bierzemy klucz do klatki spod dywanu ( róg na dole)
Wieszamy go na haku i uwalniamy wiewiórkę
Łapiemy tą zwisającą część zegara i klikamy na niebieski diament, a potem wsadzamy go do symbolu.
Łączymy kolory żeby był zielony przycisk i klikamy na niego, a potem robimy to samo tylko że kolor ma być fioletowy
Wysyłamy wiewiórkę po biały diament i mieszamy go z czerwony, a pozostałe odwołujemy
Mamy cały balon chrupek do zjedzenia

Avatar karol15

karol1527 października 2011, 13:44

jest 3

Avatar jakub2244

jakub2244 (Jakub)16 sierpnia 2011, 10:19

suuuuuuuuper 5/5 i do ulu

Avatar Assasyn

Assasyn (Dominik)9 sierpnia 2011, 19:51

Kitorek sam pisałem te poradniki i przepraszam . Trochę uszczególniłem sposób przejścia

Avatar Assasyn

Assasyn (Dominik)9 sierpnia 2011, 19:49

Ostatni etap
Bierzemy czerwony diament i wkładamy go do jednego z symbolu diamentu z tyłu ( obojętnie którego) i klikamy na przycisk
Nie bierzemy sera, teraz trzeba wziąć żółty diament i, potem ser :)
Żółty wkładamy tam gdzie trzeba i teraz mamy kolor pomarańczowy
Klikamy żeby łańcuch obniżył się i bierzemy klucz do klatki spod dywanu ( róg na dole)
Wieszamy go na haku i uwalniamy wiewiórkę
Łapiemy tą zwisającą część zegara i klikamy na niebieski diament, a potem wsadzamy go do symbolu.
Łączymy kolory żeby był zielony przycisk i klikamy na niego, a potem robimy to samo tylko że kolor ma być fioletowy
Wysyłamy wiewiórkę po biały diament i mieszamy go z czerwony, a pozostałe odwołujemy
Mamy cały balon chrupek do zjedzenia :D
Koniec

Avatar Assasyn

Assasyn (Dominik)9 sierpnia 2011, 19:36

Etap 8
Zdejmujemy z rury szmatę i wkładamy do miski z praniem
Przeskakujemy przez ten walec z kolcami i klikamy na skrzynię
Ustawiamy te czarne punkty tak żeby te druty u góry skrzyni mogły w nie wpaść
Bierzemy proszek do prania
Przeskakujemy przez walec, klikamy żółty przycisk i wkładamy do okienka proszek
Chwytamy szczotkę, klikamy czerwony przycisk i wkładamy ją do piecyka
Zabieramy szmatę z walca i umieszczamy ją w "pralce" ( po naciśnięciu żółtego przycisku)
Odpalamy "pralkę" zielonym przyciskiem, zabieramy szmatę i wchodzimy do miski

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.