Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar Snevil

Opis:

Przed Tobą kultowa już gra przeniesiona w wersję flashową. Wcielasz się w niej w postać samotnego komandosa likwidującego niezliczone zastępy wrogów.

Sterowanie:

WASD - Poruszanie
J - Strzelanie
K - Skakanie



Podobne gry:

Dead Frontier - Night One

Dead Frontier - Night One

Zagrań: 20150

Ocena: 2.94 (19)

Kategoria: Strzelanki

Stoneage Assassin - Revenge

Stoneage Assassin - Revenge

Zagrań: 26997

Ocena: 2.92 (13)

Kategoria: Strzelanki

Śmiertelny jad

Śmiertelny jad

Zagrań: 99342

Ocena: 3.88 (36)

Kategoria: Strzelanki

Contra: Nieznane zakończenie

Contra: Nieznane zakończenie

Zagrań: 9577

Ocena: 3.80 (21)

Kategoria: Platformówki

Paskudni ziemianie

Paskudni ziemianie

Zagrań: 5839

Ocena: 4.64 (14)

Kategoria: Strzelanki

Oceń grę:

Zagrań: 72254Ulubiona: 32

Dodaj komentarz

Avatar barbados12

barbados12 (Aleksander)5 marca, 17:19, edytowany

i to zdziwienie, kiedy dostałem po raz pierwszy pegazusa, w środku pistolet wraz z duck hunt, i nie miałem zielonego pojęcia jak ten pistolet działał :D

Avatar jaskol5

jaskol53 marca 2013, 14:17

Gry Ulubione na pegazusa 1: Goal3 2: Contra 3: Bijatyka < nie pamiętam nazwy> w to można było grac godzinami contre przeszedłem z 10 x i dalej grałem ^^ Magia Pegazusa Kto to pamięta ^^ Było dobrze z pegazusem Moja pierwsza konsola i kosztowała może tylko 20-30 zł a teraz 1000zł xboxa360 np , Przebitka ładna

Avatar barbados12

barbados12 (Aleksander) odpowiada na komentarz5 marca, 17:17

@jaskol5: albo kartridże na bazarku, 2 zł wymiana, 10 zł nowy ;) pamiętamy <3

Avatar Contra2005

Contra200527 lutego, 15:40

ja tom gre miałem ale na konsole jak miałem 5 lat stare czasay ale mario helikopterem na koniec nie przypominam sobie ale było więcej misji a nie 2 ale i tak fajne i do ulu :D (jak by co mam teraz 10lat)

Avatar bezsens

bezsens odpowiada na komentarz4 marca, 21:14

@Contra2005: tą* nie "tom". Nie kalaj polskiego języka. Tysiące ludzi umarło żebyśmy mogli mówić teraz po polsku.

Avatar barbados12

barbados12 (Aleksander) odpowiada na komentarz5 marca, 17:14

@Contra2005: nie mogłeś grać w kontrę mając 5 lat ... ja mam 18 lat, i grałem na pegazusie jak miałem 4-6 lat, potem weszły komputery, więc cięzko żebyś grał 5 lat temu, e.w mogłeś mieć konsolę, ale to już nie te same, co kiedyś z ruskiego bazarku, te oryginalne :3 TO BYŁY STARE CZASY <3

Avatar kokosPL2002

kokosPL2002 (Jakub)26 lutego, 19:26

lepiej se wejść na emulator let' play snes

Avatar czerkamyk

czerkamyk11 lutego 2012, 21:32

O! Siema Mario! :D Nawet nie wiedziałem że na koniec tej gry Mario Helicopterem przyleci po mnie :)

Avatar farfulec1995

farfulec1995 odpowiada na komentarz14 lutego, 18:43

@czerkamyk: ale wiesz ze to jest podroba?

Avatar WojachPL

WojachPL25 września 2013, 20:13

Co to za gówniana podróba? 1/5

Avatar bunnypon

bunnypon1 sierpnia 2013, 14:17

mario bros :P ahah!!!

Avatar jaskol5

jaskol53 marca 2013, 14:25

Kto napiszę moge dac lepszą contre Gdzie łatwiej się steruje jest na 2x graczy i nie ograniczone życie Pisac PW

Avatar postal850

postal850 (Dawid)4 sierpnia 2012, 19:52

gra mojego dzieciństwa

Avatar krzyp

krzyp11 marca 2012, 12:07

fajna superowska 1000/1000

Avatar kuboszek11

kuboszek11 (Kuba)24 października 2011, 16:49

tyntyryry niekryty krytyk

Avatar trebuh2000

trebuh200011 października 2011, 16:42

gra 5/5

Avatar hyrzy112

hyrzy112 (Sławek)11 września 2011, 22:38

gra na pegasusa w necie brawo !! dawno w to nie gralem
5/5

Avatar deleted-92799

Konto usunięte21 czerwca 2011, 12:42

fajna 5/5

Avatar BIG_Smok

BIG_Smok (Daniel)23 maja 2011, 17:09

Fajowa gra ;D Pamiętam tą gre na Pegazus'a ;P

Avatar kisiel2

kisiel229 grudnia 2010, 11:47

mam to na konsole

Avatar Maxis79

Maxis7921 grudnia 2010, 18:08

głupio, że nieskończoność żyć jest i szkoda, że tylko dwa poziomy

Avatar deleted-92799

Konto usunięte23 października 2010, 16:30

super normalnie jak na pegazusa

Avatar wertyqlator

wertyqlator4 września 2010, 22:04

nuda

Avatar wertyqlator

wertyqlator4 września 2010, 22:03

mam to na kome

Avatar ziomal042700

ziomal04270025 sierpnia 2010, 15:55

mam to na pmp!!
taka konsola

Avatar deleted-85527

Konto usunięte13 lipca 2010, 11:25

dziwne nie przypominam sobie rzeby na koncu 2 rundy zabieral goscia mario

Avatar deleted-85527

Konto usunięte13 lipca 2010, 11:18

zgadzam sie z taba faflun1234 troche lepiej sie gralo ale i tak super

Avatar faflun1234

faflun12344 lipca 2010, 10:31

pegasus na tym to sie gralo :) hehe

Avatar deleted-81725

Konto usunięte5 czerwca 2010, 10:14

Szacun Dla Klasyki tylko druga plansza zmieniona :)

Avatar zuziek314

zuziek3144 czerwca 2010, 20:33

dla"klasyki" 5

Avatar zuziek314

zuziek3144 czerwca 2010, 20:32

Też to miałam na pegazusie.

Avatar metin02

metin02 (Cssssssssssssssssssssssssysieq)4 czerwca 2010, 16:15

jak by była pełna versja..... a co do Contry bo... kilka plansz jest w 1 częsci a ja chyba miałem ich 8 xDD

Avatar Men737

Men737 (Master)3 czerwca 2010, 21:59

lol daleko do klasycznej kontry mielem na pegazusie (czy jakos tak) a to nieudolna podrobka 3/5 za dobre checi xDD

Avatar MaTi133

MaTi133 (Mati)3 czerwca 2010, 16:50

kto chce contre która jest normalną klasyka i nie tylko contre?? pisać jak co a co do gry 1/5

Avatar pwpoo159

pwpoo1593 czerwca 2010, 15:42

żal jaka podróba tylko 2 plansze a wszystkich w orginale jest chyba 5 czy 6 i grafa z***na 1

Avatar jonek

jonek (Jakub)3 czerwca 2010, 14:09

oooo lol jak ja dawno w to nie gralem :) za sama pamiec tej gry 5/5

Avatar dawidops

dawidops (Dawid)3 czerwca 2010, 11:59

Heh... Pamiętam jak to było na telewizor to se z kolegom pykałem...
No tylko że ty tylko 2 misje a nie jak w klasyce...

Avatar ninjapiotrek5

ninjapiotrek5 (piotr)3 czerwca 2010, 11:43

nie grałem w tego klasyka bo mam 10 lat ale sie z wami zgadzam

Avatar mars15

mars15 (Przemek)3 czerwca 2010, 11:31

mam tą gre na kompie xD

Avatar Kunnorinno

Kunnorinno3 czerwca 2010, 10:53

grałem w to i jeszcze w tank cars ale nie na pegazusie tylko na....... DvD XD

Avatar Kunnorinno

Kunnorinno3 czerwca 2010, 10:51

kurna wspomnienia..:) pamiętam jak byłem mały to popykałem z bratem w te gre.... stare dobre czasy :)

Avatar metin02

metin02 (Cssssssssssssssssssssssssysieq)3 czerwca 2010, 10:29

xDD mario dobre

Avatar metin02

metin02 (Cssssssssssssssssssssssssysieq)3 czerwca 2010, 10:17

COOONTRAA!!!!! Pegasus The Best!!!!!!!!!!!

Avatar Riddick666

Riddick666 (Grzegorz)3 czerwca 2010, 09:58

Contra nigdy nie wymrze! Kto twierdzi inaczej - ten nigdy nie grał w takie klasyki!

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.