Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Przykro nam, ale w chwili obecnej gra nie działa. Postaramy się ją naprawić, a w tym czasie polecamy hitowe gry, które na pewno przypadną Ci do gustu!

Oceń:
4.30 (148)
wyświetleń: 394096

Komentarze (169)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar FurryPL
Konto usunięte
23 listopada 2014, 22:58

Kto nie ma 18 a to włączył strzała w górę xD

Avatar losek554
20 października 2014, 07:40

kurcze pomocy nie wiem jak wlaczyc

Avatar losek554
20 października 2014, 06:47

hejka kto wie jak wejsc na ta gre??????????????

Avatar lojaloja
28 września 2014, 14:11

ej no BIAŁY EKRAN HELP CO ROBIC

Avatar JONHSONpl
9 września 2014, 17:40

głupie i zboczone 0/900

Avatar kubus9921
14 sierpnia 2014, 16:29

klikam przejdź do gry i ... BIAŁY EKRAN ... HELP!

Avatar jarcio50
12 kwietnia 2014, 16:30

bardzo fajna tylko szkoda że nie widać co oni robią tylko dzwięki 10/10

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Pojewalnietaax3
(Julia)
5 sierpnia 2014, 11:56

@pawlo55: Nie, nie grałam w to, przeglądałam jakieś fajne gry xD, nie zamierzam w to grać.

Avatar pawlo55
6 sierpnia 2014, 15:57

@Pojewalnietaax3: Ostrzegę Cie, dobrze robisz.

Avatar KatanW10
5 sierpnia 2014, 16:27

wciąga

Avatar eenika987
14 maja 2014, 16:56

yyyyyyy.......

Avatar Marika1256
14 maja 2014, 15:43

Fajne Fajne

Avatar olusia202034
5 kwietnia 2014, 13:12

taka sobie

Avatar taran8
30 stycznia 2014, 11:56

Gra dla zboków bez komentarza 0/100000

Avatar ziekniaczek01
30 sierpnia 2013, 16:17

10/10 ZAJE....BISTA exstra

Avatar lola_48
16 lipca 2013, 21:37

Kobieta lekkich obyczajów:

Grafika 2/5
Grywalność 5/5
Temat 0/5

Ocena 1/5

Avatar Stiga
(Patryk)
11 grudnia 2012, 10:36

Nie lubię takich gier , kto inny tak zapewne , Jaki kolo wbije i już od razu fantazy Uh ... oh.. Zboczona jak mniemam gra / 0/5

Avatar Zielony2002
5 grudnia 2012, 20:30

u mnie wszyto chodzi zaje****biście

Avatar Zielony2002
5 grudnia 2012, 20:28

S
SU
SUP
SUPE
SUPER
SUPE
SUP
SU
S

G
GR
GRA
GR
A

Avatar Madmaks000
12 października 2012, 18:57

Zaje.bista 10/10

Avatar KondrackaAnetkaaa
8 września 2012, 16:58

Łoo jednak wycofuje ;3
Super 5/5
Przeszłam całą
I pi.z.d.r.z.y.ł.a się moja lalka z celebrytami ^^ Super *o*
Nie miałam celulitu bo wszystko byyło na max *o*

Avatar Wasyl11
(Dawid)
26 września 2012, 14:26

@KondrackaAnetkaaa: Moja też.

Avatar adrian5183a
8 września 2012, 19:26

zboczone

Avatar KondrackaAnetkaaa
8 września 2012, 14:56

Tsaaa .. Gra o dzivkach :)
Nie podoba mi sie ....
Moze wam tak *o*

Avatar papi79
8 września 2012, 13:15

nie chce się ŁADOWAĆ

Avatar Oktopus01
(Maciej)
17 sierpnia 2012, 20:06

MI SIĘ CHCE ŁADOWAĆ

Avatar kaskader531
17 sierpnia 2012, 11:00

mi się nie chce załadować!

Avatar piotrekgibon1
(piotr)
14 sierpnia 2012, 21:40

komu nie chce się załadować

Avatar Kamilcia12
14 sierpnia 2012, 15:41

aha

Avatar merizmo
14 sierpnia 2012, 13:18

Mi sie nie ładuje ://

Avatar gadzal99
14 sierpnia 2012, 11:34

Fajne, tylko nie potrzebny jest cień w pewnym miejscu gry. Kto się zgadza łapka w góre.

Avatar siwy999
12 sierpnia 2012, 14:44

maxi22 ciesze sie

Avatar mareczkis
23 lipca 2012, 11:25

komuś stanoł ? :D

Avatar Sk1PP3r
Konto usunięte
28 lipca 2012, 08:36

@mareczkis: Prawie nikt nie jest dzieckiem żeby przy takim czymś mu stanoł ..

Avatar mareczkis
11 sierpnia 2012, 22:49

se żartuje a już wszyscy robią z tego takie halo

Avatar julcia12334
8 sierpnia 2012, 22:21

TAKIE Se 4/5

Avatar siwy999
3 sierpnia 2012, 12:19

PRZESZŁEM

Avatar maxi22
8 sierpnia 2012, 18:47

@siwy999: ja też

Avatar trofea81
(mila)
28 czerwca 2012, 20:21

mam 11

Avatar yoda150
19 czerwca 2012, 21:44

fajna, a ze zboczona to ja tez jestem zboczony hehhehe ale 5/5

Avatar Krychmistrz
19 czerwca 2012, 21:21

tak jak poniżej

Avatar Filip1999
19 czerwca 2012, 09:32

fajna

Avatar mareczkis
16 czerwca 2012, 10:03

fajna gra tylko żę zboczona
ale daje 5/5

Avatar Tagmara
(Oliwia)
15 czerwca 2012, 20:38

zboczona ale fajna

Avatar ares24
15 czerwca 2012, 16:13

jest hack?

Avatar robi7
23 stycznia 2012, 19:02

Porąbane jest to "JEŻELI NIE MASZ 18 LAT WYŁĄCZ TĄ GRĘ". Powinno być coś takiego, że trzeba swoją datę urodzin wpisywać i jak nie tylu lat to gra się powinna nie włączyć.
I tak przed współczesnymi dziećmi nie da się ukryć tego o czym powinny się dowiedzieć w wieku 14-18 lat. Ja niestety do takich należę.

Avatar stachu1922
20 lutego 2012, 13:42

@robi7: to by raczej nic n ie pomoglo bo wiekszosc by wpisywało ponownie date :-D

Avatar domo1413
19 kwietnia 2012, 15:52

@robi7: czemu niestety

Avatar misterkoxu
(Jacuś)
15 czerwca 2012, 13:23

@robi7: hah ludzie nawet maja jedenascie a ignoruja ja se gram w co chce

Avatar ares24
15 czerwca 2012, 15:57

@misterkoxu: ja mam właśnie jedenaście

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Kobieta lekkich obyczajów

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Kobieta lekkich obyczajów
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (123)
Opis

Gra przeznaczona dla starszych użytkowników. Prowadzimy rozwiązłe życie kobiety do towarzystwa. Zarabiamy pieniądze, ulepszamy swoje ciało, walczymy z konkurentkami, a przede wszystkim zadowalamy klientów. W grze nie znajdziemy brzydkich obrazków, a jedynie tzw. zarządzanie strategiczne.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Rozmowa z klientem
A S - Uderzenie konkurentek

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

High-class Ho

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu