Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
3.16 (50)
wyświetleń: 58736

Komentarze (53)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar arekszylkin
3 stycznia, 18:25

nie wiem jak się sprintuje? :( :(

Avatar mytfek
(kuba)
14 czerwca 2014, 07:15

gra 1/10 sterowanie 0/10 muzyka 8/10

Avatar Kangurek432
17 kwietnia 2014, 19:07

nie umiem sprintu

Avatar tomeksor
Konto usunięte
7 maja 2014, 17:47

@Kangurek432: napierniczasz w klawisz którym wybrałeś ptaszora

Avatar Aniko321
(Ania)
5 marca 2014, 16:52

gram w to z przyjaciółmi

Avatar Karol0012
(Karol)
18 września 2013, 16:42

ale głupie sterowanie moja ocena to -1000000/0

Avatar lukash120
29 października 2012, 18:34

fajne

Avatar mudzyn123
9 czerwca 2012, 13:54

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩╝daje 4/5

Avatar miki20128o
(Monika)
28 maja 2012, 21:49

dobijające sterowanie,więc nie oceniam

Avatar Klopsik18nwl
4 lutego 2012, 18:46

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩╝

Avatar proextreme11
25 grudnia 2011, 08:49

Q V M P co to za sterowanie dam 4/5 do gry ale za sterowanie dziwne... dam 3/5

Avatar Login12_96
(Kinia ;D)
13 grudnia 2011, 13:30

Pierwsza za pierwszym razem xD

Avatar Oliwa25
(Oliwia)
12 listopada 2011, 12:18

głupie

Avatar micheel
28 sierpnia 2011, 15:35

fajna 5/5

Avatar kiniabunny
(kinia)
13 kwietnia 2011, 10:53

sterowanie mnie dobija nie oceniam

Avatar pawelnox00
(Paweł)
15 marca 2011, 09:07

5/5 i do ulu

Avatar chinczykwarrior
2 lutego 2011, 17:43

głupie sterowanie 2/5

Avatar Wiktoria232
(wiktoria)
31 stycznia 2011, 19:27

1MIEJSCE

Avatar Kasiulka9936
(Kaśśśśśśśś..:D)
30 stycznia 2011, 11:05

hmm....Nic dodać nic ująć.;DxD
Zaje**ste..;DxD
I żal mi tych którzy uważają że ta gra jest poje**na.! Bo stylu nie macie!

Avatar deleted-94738
Konto usunięte
16 grudnia 2010, 12:23

fajne

Avatar deleted-94738
Konto usunięte
16 grudnia 2010, 12:06

zobaczy sie;)

Avatar igorwojsa
3 grudnia 2010, 14:33

fajna ale baedzo krótka 3.5/5

Avatar stonsor
2 grudnia 2010, 18:49

4/5

Avatar MATEKP1
(mateusz ღ ღ ღ)
13 października 2010, 19:35

fajna gra 0\5

Avatar cfckamil
(kamil)
23 sierpnia 2010, 22:41

1/5

Avatar cris3422
23 sierpnia 2010, 22:00

gierka taka sę tylko głupie sterowanie ale ok daje 4/5

Avatar pawelo1234
(Pawel)
21 sierpnia 2010, 20:48

4/5 bo krótka

Avatar Magdanwen
(Magdalena)
19 sierpnia 2010, 20:12

nawet nawet daje 4/5

Avatar dunia123
16 sierpnia 2010, 15:54

niezla 214356465546546737574/6

Avatar Ichigo_Bankai
13 sierpnia 2010, 15:38

Tylko 3 rundy :P ale gra jest niezła 10/5

Avatar Worms4
12 sierpnia 2010, 16:38

ADRAGE GRASZ BITE fITE

Avatar Adrage
(Jakub)
12 sierpnia 2010, 13:18

nawat nawat 4/5 i DO ULU :P

Avatar assasin163
11 sierpnia 2010, 15:56

niezłe 4\\5

Avatar marcinplonka
(Marcin)
10 sierpnia 2010, 19:48

SSSSSUUUUPPPPEEEERRR gierka xD

Avatar whiskas009
(zapomniałem)
10 sierpnia 2010, 19:00

kamyczek90901 fajny avatar a gra 3/5

Avatar sprinteldawid
10 sierpnia 2010, 13:26

glupie sterowanie

Avatar kubagol00
(Jakub)
10 sierpnia 2010, 10:23

fajna gierka

Avatar krzysiek005
10 sierpnia 2010, 10:03

2/5

Avatar deleted-71932
Konto usunięte
9 sierpnia 2010, 19:14

po***na

Avatar deleted-78156
Konto usunięte
8 sierpnia 2010, 16:55

gra głupia na max 1/5 ale muzyka 5/5

Avatar patryk_12
8 sierpnia 2010, 11:26

gra do przejścia banalna, sterowanie- nic prostszego i moja ocena to 5/5

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Ptasi wyścig

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Ptasi wyścig
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (131)
Opis

Weź udział w wyścigach strusi i w trzech konkurencjach postaraj się zdobyć jak najwyższą ilość punktów. Wysokie miejsca są premiowane odblokowanie kolejnych wyścigów.

Sterowanie

Q V M P

Podobne gry

Hity z naszych gier