Gra Satanorium wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Satanorium wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
W drodze do Twojej babci psuje Ci się samochód i w oczekiwaniu na mechanika z nudów postanawiasz rozejrzeć się po okolicy. W pewnym momencie słyszysz głos dziewczynki dobiegający z opuszczonego sanatorium...
Myszka
Komentarze
Odśwież1 lutego 2012, 17:45
aby zrobić napęcie trzeba: 2.5 2.6 2.5 2.4 5 5
Odpisz
24 stycznia 2012, 12:51
klimacik się wyrobił ^_^
Odpisz
15 września 2011, 19:43
1. Bierzemy metalowy pręt i walimy strażnika w łeb, kiedy chowa się za samochodem i jest odwrócony tyłem do nas. Zabiermay od niego zapalniczkę, latarkę i klucze.
2. Otwieramy kluczem bramę. Wchodzimy, idziemy w lewo, klikamy beczki i zabieramy wężyk. Teraz idziemy w prawo, klikamy wrak samochodu, zabieramy kanister, odkręcamy bak, w item łączymy wężyk z kanistrem i używamy na baku, mamy benzynę.
3. Wracamy na lewo, są tam małe drzwiczki, wchodzimy, po ciemku zabieramy nożyczki, są z prawej strony, klikamy na drzwi na wprost, są zawiązane liną, polewamy ją benzyną i podpalamy zapalniczką. Wchodzimy i klikamy generator, wkładamy tyle bezpieczników (?) aby napięcie było 20 (nie wiem gdzie jest podpowiedź do tego). Mamy światło, możemy zabrać baterię zza generatora.
4. Wracamy i wchodzimy do budynku. Klikamy na wprost za recepcją, zabieramy kartkę z białego urządzenia i kabel z biurka. Cofamy się. Na zegarze nad wejściem do holu jest zegar, wskazuje 1 w nocy (nie wiem czy to ma znaczenie, ja go zawsze klikałam).
5. Idziemy prosto do holu, wchodzimy w pierwsze drzwi po prawej, otwieramy prawe drzwiczki szafki i klikamy w szafce, pojawia się duch i znika, zabieramy czarną księgę, i kluczyki z drugiej od dołu półki (tej pomiędzy drzwiamy szafki ducki10 jest supeer
Odpisz
7 stycznia 2011, 19:27
co? wonty hamy
Odpisz
7 stycznia 2011, 19:23
głupia strasz gra z dalnem wwy hllllllluje
Odpisz
28 grudnia 2010, 20:51
straszne nie radze grać
aaa gdyby nie była taka straszna to 5/5 aa za to ,że jest straszna to4/5
pozdro
Odpisz
13 listopada 2010, 12:47
przeszedłem całe 5/5
Odpisz
13 października 2010, 17:36
kopia żeby było wyżej
Odpisz
13 października 2010, 17:26
1. Bierzemy metalowy pręt i walimy strażnika w łeb, kiedy chowa się za samochodem i jest odwrócony tyłem do nas. Zabiermay od niego zapalniczkę, latarkę i klucze.
2. Otwieramy kluczem bramę. Wchodzimy, idziemy w lewo, klikamy beczki i zabieramy wężyk. Teraz idziemy w prawo, klikamy wrak samochodu, zabieramy kanister, odkręcamy bak, w item łączymy wężyk z kanistrem i używamy na baku, mamy benzynę.
3. Wracamy na lewo, są tam małe drzwiczki, wchodzimy, po ciemku zabieramy nożyczki, są z prawej strony, klikamy na drzwi na wprost, są zawiązane liną, polewamy ją benzyną i podpalamy zapalniczką. Wchodzimy i klikamy generator, wkładamy tyle bezpieczników (?) aby napięcie było 20 (nie wiem gdzie jest podpowiedź do tego). Mamy światło, możemy zabrać baterię zza generatora.
4. Wracamy i wchodzimy do budynku. Klikamy na wprost za recepcją, zabieramy kartkę z białego urządzenia i kabel z biurka. Cofamy się. Na zegarze nad wejściem do holu jest zegar, wskazuje 1 w nocy (nie wiem czy to ma znaczenie, ja go zawsze klikałam).
5. Idziemy prosto do holu, wchodzimy w pierwsze drzwi po prawej, otwieramy prawe drzwiczki szafki i klikamy w szafce, pojawia się duch i znika, zabieramy czarną księgę, i kluczyki z drugiej od dołu półki (tej pomiędzy drzwiamy szafki ducki10 jest supeer
Odpisz
29 września 2010, 16:02
11. Wyrzuca nas na parter, teraz wracamy do biura z powrotem i bierzemy kamerę
*** wcześniej tego nie zrobiłam, poszłam do łazienki, wróciłam i nie mogłam wziąć kamerki, ale polatałam po ośrodku, poklikałam, wróciłam do biura, znowu otworzyłam maila z katalogu important (chyba za każdym razem jak go otworzymy musimy odprawić czary po wyjściu z biura), wyszłam, powtórzyłam czary, znw byłam na dole i od razu weszłam na górę do biura i mogłam wziąć kamerę... a może musi minąć jakiś dłuższy czas... nie wiem?
12. Idziemy do łazienki (do holu i prosto), gasimy światło i używamy kamery, po prawej widać przez kamerę przejście, idziemy tam, w ciemności używamy latarki, gdzieś po prawej będzie dźwignia, włączamy światło i idziemy, otwieramy drzwi
13. po rozmowie z doktorem musimy walczyć z jego demonem strażnikiem, serca na górze to chyba nasza wytrzymałość, ogólnie chodzi o to aby klikać sylaby na dole wg tego co się pojawi wyżej, to na chwilę unieruchamia demona i zbieramy karteczki (takie białe kwadraciki, niektóre słabo widoczne), są na tej planszy, na której jesteśmy, ale też możemy iść w prawo i lewo, jak wszystkie znajdziemy, możemy wymówić zaklęcie, które zniszczy demona (jest ono na tej zniszczonej kartce, doktor je wydarł, dlatego musimy te kawałki pozbierać)
K-O-N-I-E-C
Odpisz
29 września 2010, 15:33
6. Wracamy do pomieszczenia z generatorem, po prawej zaraz jak tylko wejdziemy, jest szafka, otwieramy ją kluczykami, mamy kawałek młotka, rączka do niego jest przy beczkach, przy których znaleźliśmy wężyk. Łączymy obie części.
7. Z młotkiem idziemy z powrotem do holu, ostatnie drzwi po prawej, używamy go na gwoździach, którymi przybite są deski, zdejmujemy deski. Ze stolika bierzemy stetoskop, na ścianach podpowiedź do sejfu, na sejfie, na dole w szafie, używamy stetoskopu, przekręcamy oba pierścienie aż usłyszymy klik, albo właściwie, aż zobaczymy napis, że go usłyszeliśmy, wklepujemy kod 23463, klikamy enter, z sejfu zabieramy kartkę z notatką.
8. Idziemy na górę, możemy kliknąć tylko drzwi nr 1 lub 2 (licząc od lewej), jak któreś klikniemy doznamy halucynacji, przejdźmy dwukrotnie przez któreś drzwi, na dole pojawi się wskazówka żeby szukać podpowiedzi, jest na szafkach na lewo od drzwi nr 1, czyli kolejno musimy przejść przez drzwi 1 2 1 1 2, kończą się halucynacje.
9. Wchodzimy do biura, pierwsze drzwi od prawej, z szuflady biurka bierzemy USB, czytamy kartkę spod USB, podłączamy kabel do komputera i USB (trzeba kliknąć na obudowie tak z tyłu trochę), włączamy komputer, hasło mamy z kartek, na jednej jest jakby tekst wiersza, na drugiej klucz jak go rozszyfrować, hasło: satan (małe litery). Przeglądamy wszystkie pliki, szczególnie z katalogu important maila i mapkę, z której wynika, że są podziemia.
10. Wychodzimy z biura i znów wpadamy w trans, klikamy czaszkę na podłodze, zgodnie z podpowiedziami z czarnej księgi i maila ustawiamy świece kolejno:
czerwona na górze, fioletowa po lewej, pod fioletową zielona, na prawo od czerwonej czarna, niżej niebieska, na dole biała (w książce jest inaczej, bo chodzi o przywołanie starżnika, na dole notka, że jak zamienimy świece białą i czarną miejscami to przywołamy słabego ducha, a nam o to chodzi)
sypiemy brązowy proszek (lubi trochę fioletowy, nienawidzi zielonego), dlatego sypiemy brązowy
zielona ryba, niebieskie koło, czerwony trójkąt (z książki niby, ale mi te dziwne terminy nic nie mówią)
Teraz klikamy zaklęcie na drugiej stronie w księdze, przychodzi duch dziewczynki, długa rozmowa, wynika z niej, że doktor ukrywa się w podziemiach, a duchom dostępu do niego broni jego osobisty strażnik demon, musimy go pokonać.
kopia
Odpisz
31 sierpnia 2010, 15:42
kopiuje zeby bylo blizej
Odpisz
25 sierpnia 2010, 17:25
Świetna gierka 5/5
Odpisz
18 sierpnia 2010, 18:24
Napisze ktoś co jest na końcu? Kiedy próbuję przejść zawsze coś sknocę.
Odpisz
16 sierpnia 2010, 17:05
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Odpisz
16 sierpnia 2010, 17:04
nie radze w to grac a duch jaki straszny od tego ducha boje sie wejsc do piwcicy
Odpisz
13 sierpnia 2010, 20:42
Nie takie łatwe ale też nie takie straszne mimo że grałem w to późną nocą
Odpisz
11 sierpnia 2010, 10:49
dosalem prawie zawalu jak zobaczylem ducha xDDDDDD
Odpisz
10 sierpnia 2010, 19:45
SATANorium ; d
Odpisz
9 sierpnia 2010, 18:48
mi nic nie działa wszystkie gry sie zepsuły
Odpisz
8 sierpnia 2010, 12:02
jak sie demona przestraszylem xd
Odpisz
8 sierpnia 2010, 12:02
Do generatora 6.3/3.8/2.6/2.5/2.5/2.3
Odpisz
8 sierpnia 2010, 11:33
zal ten duch mnie straszy ;/ tak wyskakuje z nienacka
Odpisz
8 sierpnia 2010, 00:08
Bardzo łatwa gra 5/5
Dodałem instrukcję dla potrzebujących ;p
Odpisz
8 sierpnia 2010, 00:07
11. Wyrzuca nas na parter, teraz wracamy do biura z powrotem i bierzemy kamerę
*** wcześniej tego nie zrobiłam, poszłam do łazienki, wróciłam i nie mogłam wziąć kamerki, ale polatałam po ośrodku, poklikałam, wróciłam do biura, znowu otworzyłam maila z katalogu important (chyba za każdym razem jak go otworzymy musimy odprawić czary po wyjściu z biura), wyszłam, powtórzyłam czary, znw byłam na dole i od razu weszłam na górę do biura i mogłam wziąć kamerę... a może musi minąć jakiś dłuższy czas... nie wiem?
12. Idziemy do łazienki (do holu i prosto), gasimy światło i używamy kamery, po prawej widać przez kamerę przejście, idziemy tam, w ciemności używamy latarki, gdzieś po prawej będzie dźwignia, włączamy światło i idziemy, otwieramy drzwi
13. po rozmowie z doktorem musimy walczyć z jego demonem strażnikiem, serca na górze to chyba nasza wytrzymałość, ogólnie chodzi o to aby klikać sylaby na dole wg tego co się pojawi wyżej, to na chwilę unieruchamia demona i zbieramy karteczki (takie białe kwadraciki, niektóre słabo widoczne), są na tej planszy, na której jesteśmy, ale też możemy iść w prawo i lewo, jak wszystkie znajdziemy, możemy wymówić zaklęcie, które zniszczy demona (jest ono na tej zniszczonej kartce, doktor je wydarł, dlatego musimy te kawałki pozbierać)
K-O-N-I-E-C
Odpisz
8 sierpnia 2010, 00:07
6. Wracamy do pomieszczenia z generatorem, po prawej zaraz jak tylko wejdziemy, jest szafka, otwieramy ją kluczykami, mamy kawałek młotka, rączka do niego jest przy beczkach, przy których znaleźliśmy wężyk. Łączymy obie części.
7. Z młotkiem idziemy z powrotem do holu, ostatnie drzwi po prawej, używamy go na gwoździach, którymi przybite są deski, zdejmujemy deski. Ze stolika bierzemy stetoskop, na ścianach podpowiedź do sejfu, na sejfie, na dole w szafie, używamy stetoskopu, przekręcamy oba pierścienie aż usłyszymy klik, albo właściwie, aż zobaczymy napis, że go usłyszeliśmy, wklepujemy kod 23463, klikamy enter, z sejfu zabieramy kartkę z notatką.
8. Idziemy na górę, możemy kliknąć tylko drzwi nr 1 lub 2 (licząc od lewej), jak któreś klikniemy doznamy halucynacji, przejdźmy dwukrotnie przez któreś drzwi, na dole pojawi się wskazówka żeby szukać podpowiedzi, jest na szafkach na lewo od drzwi nr 1, czyli kolejno musimy przejść przez drzwi 1 2 1 1 2, kończą się halucynacje.
9. Wchodzimy do biura, pierwsze drzwi od prawej, z szuflady biurka bierzemy USB, czytamy kartkę spod USB, podłączamy kabel do komputera i USB (trzeba kliknąć na obudowie tak z tyłu trochę), włączamy komputer, hasło mamy z kartek, na jednej jest jakby tekst wiersza, na drugiej klucz jak go rozszyfrować, hasło: satan (małe litery). Przeglądamy wszystkie pliki, szczególnie z katalogu important maila i mapkę, z której wynika, że są podziemia.
10. Wychodzimy z biura i znów wpadamy w trans, klikamy czaszkę na podłodze, zgodnie z podpowiedziami z czarnej księgi i maila ustawiamy świece kolejno:
czerwona na górze, fioletowa po lewej, pod fioletową zielona, na prawo od czerwonej czarna, niżej niebieska, na dole biała (w książce jest inaczej, bo chodzi o przywołanie starżnika, na dole notka, że jak zamienimy świece białą i czarną miejscami to przywołamy słabego ducha, a nam o to chodzi)
sypiemy brązowy proszek (lubi trochę fioletowy, nienawidzi zielonego), dlatego sypiemy brązowy
zielona ryba, niebieskie koło, czerwony trójkąt (z książki niby, ale mi te dziwne terminy nic nie mówią)
Teraz klikamy zaklęcie na drugiej stronie w księdze, przychodzi duch dziewczynki, długa rozmowa, wynika z niej, że doktor ukrywa się w podziemiach, a duchom dostępu do niego broni jego osobisty strażnik demon, musimy go pokonać.
Odpisz
8 sierpnia 2010, 00:06
1. Bierzemy metalowy pręt i walimy strażnika w łeb, kiedy chowa się za samochodem i jest odwrócony tyłem do nas. Zabiermay od niego zapalniczkę, latarkę i klucze.
2. Otwieramy kluczem bramę. Wchodzimy, idziemy w lewo, klikamy beczki i zabieramy wężyk. Teraz idziemy w prawo, klikamy wrak samochodu, zabieramy kanister, odkręcamy bak, w item łączymy wężyk z kanistrem i używamy na baku, mamy benzynę.
3. Wracamy na lewo, są tam małe drzwiczki, wchodzimy, po ciemku zabieramy nożyczki, są z prawej strony, klikamy na drzwi na wprost, są zawiązane liną, polewamy ją benzyną i podpalamy zapalniczką. Wchodzimy i klikamy generator, wkładamy tyle bezpieczników (?) aby napięcie było 20 (nie wiem gdzie jest podpowiedź do tego). Mamy światło, możemy zabrać baterię zza generatora.
4. Wracamy i wchodzimy do budynku. Klikamy na wprost za recepcją, zabieramy kartkę z białego urządzenia i kabel z biurka. Cofamy się. Na zegarze nad wejściem do holu jest zegar, wskazuje 1 w nocy (nie wiem czy to ma znaczenie, ja go zawsze klikałam).
5. Idziemy prosto do holu, wchodzimy w pierwsze drzwi po prawej, otwieramy prawe drzwiczki szafki i klikamy w szafce, pojawia się duch i znika, zabieramy czarną księgę, i kluczyki z drugiej od dołu półki (tej pomiędzy drzwiamy szafki).
Odpisz
7 sierpnia 2010, 19:48
dacie instrukcje bo nie daje rady
Odpisz
7 sierpnia 2010, 19:15
dosc trudne ale przeszlem :D
Odpisz
7 sierpnia 2010, 17:33
dla tych co sie zagubili w halucynacjach polecam chodzic zgodnie z napisami na scianie po lewej :)
Odpisz
7 sierpnia 2010, 17:32
gra ma klimat 5/5
Odpisz
7 sierpnia 2010, 15:56
NACIŚNIJCIE TABULATOR XD
Odpisz
7 sierpnia 2010, 15:24
żal na maksa -999999999999999999999999/5
Odpisz
7 sierpnia 2010, 12:01
dość trudna ale do przejscia, najtrudniejszy byl koniec
4,5/5
walkthrougha nalezy szukac przez google bo z gry nie dziala
Odpisz
7 sierpnia 2010, 12:00
nudna 2/5
Odpisz
7 sierpnia 2010, 09:53
3/5
Odpisz
7 sierpnia 2010, 08:20
głupie 1/5
Odpisz
7 sierpnia 2010, 07:41
średnia wychodzi 4/5 żeby nie było że nie oceniłem
Odpisz
7 sierpnia 2010, 07:41
5/5
Odpisz
7 sierpnia 2010, 07:40
3/5
Odpisz