Gra Obama i duch Jacksona wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Obama i duch Jacksona wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Podczas świąt Mikołaj zostaje porwany przez niejakiego Skruncha. Zmartwił się tym sam Michael Jackson i postanowił poprosić prezydenta Obamę o pomoc.
Myszka
Komentarze
Odśwież2 marca 2020, 14:20
punktacja:99676
Odpisz
28 grudnia 2016, 09:55
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
a co do gry 4/5
Odpisz
25 lipca 2016, 11:15
Fajna tylko nie wiem za bardzo co robić
Odpisz
16 grudnia 2012, 10:22
dla mnie 100/5 super ale powinni zrobić Obama Piraci z Karaibów
Odpisz
27 stycznia 2013, 13:39
@Torrus: POPIERAM
Odpisz
21 listopada 2013, 20:13
@Torrus: no
Odpisz
3 stycznia 2014, 14:30
@Torrus: zgadzam się z tobą
Odpisz
1 stycznia 2015, 00:43
@Torrus: było by super
Odpisz
29 stycznia 2016, 19:06
@Torrus: POPIERAM
Odpisz
4 marca 2015, 14:56
no mogliby zrobić obama i piraci z karaibów
Odpisz
26 grudnia 2014, 10:44
jest taka gra z tej serii z polskim dubbingiem lub napisami halppppppppppping
Odpisz
29 grudnia 2014, 11:11
@PigManGamingPl: JAKA???
Odpisz
22 grudnia 2014, 19:14
głupi 0/100
Odpisz
29 października 2014, 18:24
Kocham gry z tej seri
Odpisz
11 stycznia 2014, 11:30
a dla mnie fajna
Odpisz
9 stycznia 2014, 21:29
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
a co do gry 3/5
Odpisz
9 stycznia 2014, 21:28
slabe
Odpisz
8 stycznia 2014, 17:55
okropne
Odpisz
5 stycznia 2014, 13:36
Seria Obama i ... zawsze potrafi umilić kto się zgadza?
Odpisz
1 stycznia 2014, 22:04
0/9000000000000000000
Odpisz
21 grudnia 2013, 17:30
0/5 głupie
dla mnie łapka w góra kto się zgadza a zdrugiej strony5/5 łapka też wgórę
Odpisz
19 lutego 2016, 13:45
@zuziak1206: dla mnie fajne
Odpisz
19 grudnia 2013, 16:25
0/100000000000
Odpisz
21 listopada 2013, 19:46
Micheal Jackson
Odpisz
Edytowano - 9 czerwca 2013, 22:35
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
a co do gry 3/5
Odpisz
17 lutego 2013, 22:40
Uwielbiam gry tego typu,a co do gry 5/5(na dobry początek).
Odpisz
27 grudnia 2012, 01:45
1/99999
Odpisz
21 grudnia 2012, 08:56
jak wziąć klucz
Odpisz
7 grudnia 2012, 13:25
2/3
Odpisz
1 listopada 2012, 14:58
Proste ; P
Odpisz
6 października 2012, 18:23
głupie to
Odpisz
22 kwietnia 2012, 16:21
takie se 3/5
Odpisz
3 kwietnia 2012, 16:34
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
Odpisz
21 października 2011, 21:27
super fajna choc troche trudna
Odpisz
10 marca 2012, 15:57
@mmka111: wcale nie trudna
Odpisz
21 lutego 2012, 23:15
hehe fajna końcówka ^^
Odpisz
16 stycznia 2012, 17:15
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
Odpisz
31 grudnia 2011, 15:28
s u p e r g r a
Odpisz
26 grudnia 2011, 12:56
kopiuje zeby bylo wyzej
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
Odpisz
2 grudnia 2011, 16:31
Fajne ;33
Odpisz
10 września 2011, 21:12
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
a co do gry 5/5
Odpisz
10 września 2011, 20:22
@pustelnik69 to trzeba poszperac
Odpisz
28 sierpnia 2011, 17:00
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
a co do gry 5/5
Odpisz
5 czerwca 2011, 16:14
Hmm, moglibyscie nie pisac rozwiazam??
Odpisz
26 sierpnia 2011, 19:06
@konrad322: a jak ktoś nie umie przejść? co ku@#a
Odpisz
15 czerwca 2011, 14:38
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
Odpisz
25 kwietnia 2011, 20:17
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
Odpisz
23 kwietnia 2011, 11:07
1. Bierzemy pieprz(jest za drzewem) i dajemy go słoniowi oraz trawę i dajemy ja żyrafie.
2. Wchodzimy na żyrafę i klikamy na nią.
3. Klikamy na małpę i zabieramy klucz do bramy. Klikamy na żyrafę lub trawę.
4. Otwieramy bramę.
5. Bierzemy trampolinę i olej.
6. Oliwimy wajchę, ciągniemy za nią i ściągamy kota.
7. Klikamy na kota w ekwipunku i zabieramy monetę i wkładamy ją do rakiety.
8. Rozmawiamy z kosmitą(2 razy 3 opcja) i wracamy do rakiety.
9. Idziemy do statku. Trampolinę wstawiamy w zaznaczonym kole i klikamy, hologram na rysunku na statku.
10. Zabieramy lunetę i klikamy na ster.
11. Zabieramy lalkę i trawę. Trawę kładziemy na dziurze w ziemi.
12. Za pomocą lunety odczytujemy napis. Zbieramy cukierek i idziemy do gościa. Rozmawiamy (opcja 2 potem 3) zabieramy lizaka. Wracamy do wilka.
13. kładziemy lizaka na trawie wilk sie budzi i wpada w dziurę.
14. Kładziemy lalkę na słupku. Ptak odlatuje i rozmawiamy z drzewem, żeby dał nam prezent(opcja2).
15. Bierzemy śrubokręt, podchodzimy do samochodu. Klikamy na śrubokręt i na samochód. Zabieramy wszystko co się da i przewody stojące przy ścianie.
16. Wchodzimy do baru. Tam musimy wszystkich wystrzelać. Zabieramy płytę ze schodów i szafę grająca.
17. Duchowi dajemy kota i prosimy go, żeby nas przepuścił(opcja 3).
18. Szafę grającą ustawiamy na krzyżyku. Obok stawiamy akumulator i podłączamy to kablami. Wkładamy do szafy grającej płytę.
19. Przy urwisku żujemy cukierka.
20. Elfowi dajemy prezent.
21. Idziemy dalej i musimy pokonać potwora. Uwalniamy Mikołaja i pojawia się Michael.
Odpisz
10 kwietnia 2011, 13:27
Fajne.Choc bez instrukcji się nie obyło. 4/5
Odpisz