Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Tym razem musisz pomóc Obamie w uratowaniu wróżki z rąk porywaczy. Udaj się wprost do przedziwnej krainy i sprytnie pokonuj kolejne przeciwności.

Sterowanie:

Myszka



Oryginalny tytuł:

Obama Crazy Tale

Podobne gry:

Nawiedzone Halloween

Nawiedzone Halloween

Zagrań: 27592

Ocena: 4.56 (16)

Kategoria: Ucieczki

Szalona ucieczka Obamy

Szalona ucieczka Obamy

Zagrań: 13932

Ocena: 3.66 (18)

Kategoria: Ucieczki

Wypchnij zwierzaka

Wypchnij zwierzaka

Zagrań: 50531

Ocena: 3.75 (45)

Kategoria: Zręcznościowe

Zamkowe opowieści

Zamkowe opowieści

Zagrań: 8906

Ocena: 3.8 (15)

Kategoria: Logiczne

Golf w kanionie

Golf w kanionie

Zagrań: 50925

Ocena: 3.95 (25)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 53641Ulubiona: 42

Dodaj komentarz

Avatar kkuba20

kkuba201 stycznia, 12:37, edytowany

96522 gra 5/5

Avatar tomekfate

tomekfate9 października 2013, 17:45

wszystkie gry gdzie jest obama są odlotowe!

Avatar kodi08

kodi083 maja 2013, 15:34

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!
17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)18. wychodzimy do góry i wchodzimy przez szpare w drzwiach
bierzemy line z hakiem i dajemy na krawędz stołu wychodzimy i Omijamy okruszyny czyli idziemy góra i birzemy kure i wracamy tez szeroko po okruszny zaczeszcza schodzimy w dół nie bierzemy liny i wracamy schodzimy w dół
19.W prawo i do szopy kładziemy kure na sianie wychodzimy po drabinie i zamykamy okno schodzimy i zamykamy drzwi czekamy 5 sek i otwieramy okno i drzwi zaraz kura zniesie jajo które bierzemy
20.wychodzimy i napełaniamy konewke idziemy w prawo i do magic shop
21.Jajko dajemy na sprzedawczynie i bierzemy wszystko , wychodzimy i idziemy tam gdzie zółw jest i jeszcze raz w prawo
22.szukamy klucza pod lewym oknem bierzemy i najezdzamy kluczem na drzwi, wchodzimy i z konewki hlus na dziewczyne
23. rozmawiamy i wybieramy opcje 2 Juanito tak ma na imie ten co nas w swinke zamienił
24.idziemy 2 razy w lewo i raz w prawo, wchodzimy
do domku i roamawiamy z któras ze swinek wybieramy opcje 3
i dajemy lisa na swinke i wybieramy w rozmowie opcje 2 bierzemy ciastko i wkładamy do niego fasole, wychodzimy idziemy w lewo ,do lasu i dalej próbujemy wziać kota i rozmawiamy wybieramy opcje 3 Juanito
25.Jak znikł to wez kota i idz w lewo Ubierz kota w buty kapelusz i szable i wez najedz nim na flet spadnie wez sam flet i idz tam gdzie swinki mieszkaja tylko jeszcze raz w prawo i jest domek ze słodyczy.

Avatar AszaSi

AszaSi odpowiada na komentarz5 lipca 2013, 18:48

@kodi08: :)

Avatar sebekarmizgredek

sebekarmizgredek9 maja 2013, 12:18

1.bierzemy kamień
2.naciskamy na rzabe
3.naciskamy na krzak obok gościa (po lewej)
4.naciskamy na gościa
5.gdy przybiegnie drugi naciskamy go
6.naciskamy na helikopter
7.naciskamy szafeczke po prawej
8.naciskamy na szafeczke po lewej
9.naciskamy tak długo wajchy aż będą wszystie na dole
10.naciśnij tą wajche z żółtą ronczką
11.z lewej szawki bierzemy papier i pokrentło (pokrentło dajemy obok drugiego pokrentła)
12.naciskamy na wsadzone pokrentło
13.bierzemy z prawej szawki to coś i wkładamy pod ENGINE
14.naciskamy: 1WATEZ,2FUZNACE,3STEAM RELEASE,4STEAM LOCK,5ENGINE,6ROTAZY
15.naciskamy na komin
16.naciskamy na łańcuch
17.naciskamy na czerwone pokrentło(po lewej)
18.naciskamy 3 razy na węrza
19.naciskamy na właz (kod to 087 jeśli nie pasuje to zaczyna sie od zera)
20.otfieramy szawki
21 naciskamy rułe obok drabiny
22. wsadzamy ją do kleju w środkowej szaece potem na zardzewiały chak w pierwszej
23 wchodzimy do włazu obok szafek (po prawej)
24.naciskamy dzwignie po prawej
25.naciskamy na fłaz z pieca potem na łopate a potem na kwadrat w podłodze po lewej nie wchdzimy
26.potem idziemy do szafek i naciskamy właz w podłodze wchodzimy
27.wychodzimy idziemy do kwadratu i wchodzimy
28.wychodzimy bierzemy łopate i wchodzimy
29.naciskamy na zardzewiałą rure( turz pod dziewczyną)
30.wychodzimy naciskamy łopate i węgiel
31.idziemy do szafek wchodzimy
32.naciskamy pierwszego gościa
idziemy do kotłowni bierzemy łopate i naciskamy węgiel
33. wchodzimy do kwadratu
34.idziemy do szafek wchodzimy
35.naciskamy robota
36.rułke dajemy gościowi
37.naciskamy ostatniego i środkowego gościa
38.naciskamy kołowrotek koło nogi robota wsadzamy go w prawy górny rug
39 naciskamy środkową wajche
40.naciskamy wenrza przy nodze dziewczyny
41.naciskamy robota i szybko gościa lub dziewczyne
42.naciskamy gości i szybko czerwony guzik
43.wchodzimy do drzwi ARMORY
44.bierzemy dynamit i wychodzimy
45.bierzemy line z pudła po lewej i naciskamy nie żywom laske
46.naciskamy drugi chak
47.szybko naciskamy łeb goś

Avatar profi01

profi01 (Paweł) odpowiada na komentarz30 maja 2013, 01:47

@sebekarmizgredek: do czego to solucja

Avatar przemek21

przemek21 (Przemek)3 kwietnia 2013, 15:24

17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)
18. wychodzimy do góry i wchodzimy przez szpare w drzwiach
bierzemy line z hakiem i dajemy na krawędz stołu wychodzimy i Omijamy okruszyny czyli idziemy góra i birzemy kure i wracamy tez szeroko po okruszny zaczeszcza schodzimy w dół nie bierzemy liny i wracamy schodzimy w dół
19.W prawo i do szopy kładziemy kure na sianie wychodzimy po drabinie i zamykamy okno schodzimy i zamykamy drzwi czekamy 5 sek i otwieramy okno i drzwi zaraz kura zniesie jajo które bierzemy
20.wychodzimy i napełaniamy konewke idziemy w prawo i do magic shop
21.Jajko dajemy na sprzedawczynie i bierzemy wszystko , wychodzimy i idziemy tam gdzie zółw jest i jeszcze raz w prawo
22.szukamy klucza pod lewym oknem bierzemy i najezdzamy kluczem na drzwi, wchodzimy i z konewki hlus na dziewczyne
23. rozmawiamy i wybieramy opcje 2 Juanito tak ma na imie ten co nas w swinke zamienił
24.idziemy 2 razy w lewo i raz w prawo, wchodzimy
do domku i roamawiamy z któras ze swinek wybieramy opcje 3
i dajemy lisa na swinke i wybieramy w rozmowie opcje 2 bierzemy ciastko i wkładamy do niego fasole, wychodzimy idziemy w lewo ,do lasu i dalej próbujemy wziać kota i rozmawiamy wybieramy opcje 3 Juanito
25.Jak znikł to wez kota i idz w lewo Ubierz kota w buty kapelusz i szable i wez najedz nim na flet spadnie wez sam flet i idz tam gdzie swinki mieszkaja tylko jeszcze raz w prawo i jest domek ze słodyczy.

Avatar altair98

altair9822 lutego 2012, 18:10

17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)
18. wychodzimy do góry i wchodzimy przez szpare w drzwiach
bierzemy line z hakiem i dajemy na krawędz stołu wychodzimy i Omijamy okruszyny czyli idziemy góra i birzemy kure i wracamy tez szeroko po okruszny zaczeszcza schodzimy w dół nie bierzemy liny i wracamy schodzimy w dół
19.W prawo i do szopy kładziemy kure na sianie wychodzimy po drabinie i zamykamy okno schodzimy i zamykamy drzwi czekamy 5 sek i otwieramy okno i drzwi zaraz kura zniesie jajo które bierzemy
20.wychodzimy i napełaniamy konewke idziemy w prawo i do magic shop
21.Jajko dajemy na sprzedawczynie i bierzemy wszystko , wychodzimy i idziemy tam gdzie zółw jest i jeszcze raz w prawo
22.szukamy klucza pod lewym oknem bierzemy i najezdzamy kluczem na drzwi, wchodzimy i z konewki hlus na dziewczyne
23. rozmawiamy i wybieramy opcje 2 Juanito tak ma na imie ten co nas w swinke zamienił
24.idziemy 2 razy w lewo i raz w prawo, wchodzimy
do domku i roamawiamy z któras ze swinek wybieramy opcje 3
i dajemy lisa na swinke i wybieramy w rozmowie opcje 2 bierzemy ciastko i wkładamy do niego fasole, wychodzimy idziemy w lewo ,do lasu i dalej próbujemy wziać kota i rozmawiamy wybieramy opcje 3 Juanito
25.Jak znikł to wez kota i idz w lewo Ubierz kota w buty kapelusz i szable i wez najedz nim na flet spadnie wez sam flet i idz tam gdzie swinki mieszkaja tylko jeszcze raz w prawo i jest domek ze słodyczy.
26.Pukamy i rozmawiamy wybieramy opcje 3
27.Jak wpadniemy to podnosimy chustke i pocieramy o Lampe gadamy i wybieramy opcje 3
28. zasadzamy moznego kopa czarownicy i zaglądamy do dziurki tam gdzie mysza jest i najeżdżamy fletem na mysz jak odda klucz to otwieramy Pinokia i bierzemy wychodzimy i idziemy w prawo i stawiamy Pinokio przed mostem zerwanym,
29.Gadmamy z nim Az tyle nakłamie ze będzie można przejść
30.kładziemy ciastko na oknie i czekamy Az zje pózniej wchodzimy do srodka i wrózka jest uratowana KONIEC

Avatar altair98

altair9822 lutego 2012, 18:01

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!
17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)

Avatar mariss

mariss (Marysia)19 lutego 2012, 19:40

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!
17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)

Avatar pataraka

pataraka11 września 2011, 11:48

"przed żółwiem" no ciekawe...

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar pataraka

pataraka11 września 2011, 11:39

17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)
18. wychodzimy do góry i wchodzimy przez szpare w drzwiach
bierzemy line z hakiem i dajemy na krawędz stołu wychodzimy i Omijamy okruszyny czyli idziemy góra i birzemy kure i wracamy tez szeroko po okruszny zaczeszcza schodzimy w dół nie bierzemy liny i wracamy schodzimy w dół
19.W prawo i do szopy kładziemy kure na sianie wychodzimy po drabinie i zamykamy okno schodzimy i zamykamy drzwi czekamy 5 sek i otwieramy okno i drzwi zaraz kura zniesie jajo które bierzemy
20.wychodzimy i napełaniamy konewke idziemy w prawo i do magic shop
21.Jajko dajemy na sprzedawczynie i bierzemy wszystko , wychodzimy i idziemy tam gdzie zółw jest i jeszcze raz w prawo
22.szukamy klucza pod lewym oknem bierzemy i najezdzamy kluczem na drzwi, wchodzimy i z konewki hlus na dziewczyne
23. rozmawiamy i wybieramy opcje 2 Juanito tak ma na imie ten co nas w swinke zamienił
24.idziemy 2 razy w lewo i raz w prawo, wchodzimy
do domku i roamawiamy z któras ze swinek wybieramy opcje 3
i dajemy lisa na swinke i wybieramy w rozmowie opcje 2 bierzemy ciastko i wkładamy do niego fasole, wychodzimy idziemy w lewo ,do lasu i dalej próbujemy wziać kota i rozmawiamy wybieramy opcje 3 Juanito
25.Jak znikł to wez kota i idz w lewo Ubierz kota w buty kapelusz i szable i wez najedz nim na flet spadnie wez sam flet i idz tam gdzie swinki mieszkaja tylko jeszcze raz w prawo i jest domek ze słodyczy.
26.Pukamy i rozmawiamy wybieramy opcje 3
27.Jak wpadniemy to podnosimy chustke i pocieramy o Lampe gadamy i wybieramy opcje 3
28. zasadzamy moznego kopa czarownicy i zaglądamy do dziurki tam gdzie mysza jest i najeżdżamy fletem na mysz jak odda klucz to otwieramy Pinokia i bierzemy wychodzimy i idziemy w prawo i stawiamy Pinokio przed mostem zerwanym,
29.Gadmamy z nim Az tyle nakłamie ze będzie można przejść
30.kładziemy ciastko na oknie i czekamy Az zje pózniej wchodzimy do srodka i wrózka jest uratowana KONIEC

Avatar pataraka

pataraka11 września 2011, 11:38

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!
17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)

Avatar bggft1

bggft1 (matix)30 sierpnia 2011, 15:14

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

Avatar JejoManiak

JejoManiak (Jakub)30 sierpnia 2011, 11:16

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

Avatar FullElite12

FullElite1212 sierpnia 2011, 11:11

Kopia:

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

żeby było wyżej

Avatar patro11

patro11 (Patryk)20 czerwca 2011, 17:48

nie da się połorzyć tego 'finiszu' przed żółwiem

Avatar Killer789

Killer78918 czerwca 2011, 16:26

10/5

Avatar klu95

klu95 (kuba)4 czerwca 2011, 21:13

17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)
18. wychodzimy do góry i wchodzimy przez szpare w drzwiach
bierzemy line z hakiem i dajemy na krawędz stołu wychodzimy i Omijamy okruszyny czyli idziemy góra i birzemy kure i wracamy tez szeroko po okruszny zaczeszcza schodzimy w dół nie bierzemy liny i wracamy schodzimy w dół
19.W prawo i do szopy kładziemy kure na sianie wychodzimy po drabinie i zamykamy okno schodzimy i zamykamy drzwi czekamy 5 sek i otwieramy okno i drzwi zaraz kura zniesie jajo które bierzemy
20.wychodzimy i napełaniamy konewke idziemy w prawo i do magic shop
21.Jajko dajemy na sprzedawczynie i bierzemy wszystko , wychodzimy i idziemy tam gdzie zółw jest i jeszcze raz w prawo
22.szukamy klucza pod lewym oknem bierzemy i najezdzamy kluczem na drzwi, wchodzimy i z konewki hlus na dziewczyne
23. rozmawiamy i wybieramy opcje 2 Juanito tak ma na imie ten co nas w swinke zamienił
24.idziemy 2 razy w lewo i raz w prawo, wchodzimy
do domku i roamawiamy z któras ze swinek wybieramy opcje 3
i dajemy lisa na swinke i wybieramy w rozmowie opcje 2 bierzemy ciastko i wkładamy do niego fasole, wychodzimy idziemy w lewo ,do lasu i dalej próbujemy wziać kota i rozmawiamy wybieramy opcje 3 Juanito
25.Jak znikł to wez kota i idz w lewo Ubierz kota w buty kapelusz i szable i wez najedz nim na flet spadnie wez sam flet i idz tam gdzie swinki mieszkaja tylko jeszcze raz w prawo i jest domek ze słodyczy.
26.Pukamy i rozmawiamy wybieramy opcje 3
27.Jak wpadniemy to podnosimy chustke i pocieramy o Lampe gadamy i wybieramy opcje 3
28. zasadzamy moznego kopa czarownicy i zaglądamy do dziurki tam gdzie mysza jest i najeżdżamy fletem na mysz jak odda klucz to otwieramy Pinokia i bierzemy wychodzimy i idziemy w prawo i stawiamy Pinokio przed mostem zerwanym,
29.Gadmamy z nim Az tyle nakłamie ze będzie można przejść
30.kładziemy ciastko na oknie i czekamy Az zje pózniej wchodzimy do srodka i wrózka jest uratowana KONIEC
Ps.Sory za błedy a gra 5/5

Avatar plaskixd

plaskixd8 kwietnia 2011, 16:22

fajne

Avatar mikimafia

mikimafia30 stycznia 2011, 13:07

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

Avatar mikimafia

mikimafia30 stycznia 2011, 13:06

1.bierzemy kamień
2.naciskamy na rzabe
3.naciskamy na krzak obok gościa (po lewej)
4.naciskamy na gościa
5.gdy przybiegnie drugi naciskamy go
6.naciskamy na helikopter
7.naciskamy szafeczke po prawej
8.naciskamy na szafeczke po lewej
9.naciskamy tak długo wajchy aż będą wszystie na dole
10.naciśnij tą wajche z żółtą ronczką
11.z lewej szawki bierzemy papier i pokrentło (pokrentło dajemy obok drugiego pokrentła)
12.naciskamy na wsadzone pokrentło
13.bierzemy z prawej szawki to coś i wkładamy pod ENGINE
14.naciskamy: 1WATEZ,2FUZNACE,3STEAM RELEASE,4STEAM LOCK,5ENGINE,6ROTAZY
15.naciskamy na komin
16.naciskamy na łańcuch
17.naciskamy na czerwone pokrentło(po lewej)
18.naciskamy 3 razy na węrza
19.naciskamy na właz (kod to 087 jeśli nie pasuje to zaczyna sie od zera)
20.otfieramy szawki
21 naciskamy rułe obok drabiny
22. wsadzamy ją do kleju w środkowej szaece potem na zardzewiały chak w pierwszej
23 wchodzimy do włazu obok szafek (po prawej)
24.naciskamy dzwignie po prawej
25.naciskamy na fłaz z pieca potem na łopate a potem na kwadrat w podłodze po lewej nie wchdzimy
26.potem idziemy do szafek i naciskamy właz w podłodze wchodzimy
27.wychodzimy idziemy do kwadratu i wchodzimy
28.wychodzimy bierzemy łopate i wchodzimy
29.naciskamy na zardzewiałą rure( turz pod dziewczyną)
30.wychodzimy naciskamy łopate i węgiel
31.idziemy do szafek wchodzimy
32.naciskamy pierwszego gościa
idziemy do kotłowni bierzemy łopate i naciskamy węgiel
33. wchodzimy do kwadratu
34.idziemy do szafek wchodzimy
35.naciskamy robota
36.rułke dajemy gościowi
37.naciskamy ostatniego i środkowego gościa
38.naciskamy kołowrotek koło nogi robota wsadzamy go w prawy górny rug
39 naciskamy środkową wajche
40.naciskamy wenrza przy nodze dziewczyny
41.naciskamy robota i szybko gościa lub dziewczyne
42.naciskamy gości i szybko czerwony guzik
43.wchodzimy do drzwi ARMORY
44.bierzemy dynamit i wychodzimy
45.bierzemy line z pudła po lewej i naciskamy nie żywom laske
46.naciskamy drugi chak
47.szybko naciskamy łeb goś

Avatar kacperek915

kacperek915 (Kacper)9 stycznia 2011, 16:38

Kopia:

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

Avatar patryk025

patryk025 (Patryk)4 stycznia 2011, 18:25

1.bierzemy kamień
2.naciskamy na rzabe
3.naciskamy na krzak obok gościa (po lewej)
4.naciskamy na gościa
5.gdy przybiegnie drugi naciskamy go
6.naciskamy na helikopter
7.naciskamy szafeczke po prawej
8.naciskamy na szafeczke po lewej
9.naciskamy tak długo wajchy aż będą wszystie na dole
10.naciśnij tą wajche z żółtą ronczką
11.z lewej szawki bierzemy papier i pokrentło (pokrentło dajemy obok drugiego pokrentła)
12.naciskamy na wsadzone pokrentło
13.bierzemy z prawej szawki to coś i wkładamy pod ENGINE
14.naciskamy: 1WATEZ,2FUZNACE,3STEAM RELEASE,4STEAM LOCK,5ENGINE,6ROTAZY
15.naciskamy na komin
16.naciskamy na łańcuch
17.naciskamy na czerwone pokrentło(po lewej)
18.naciskamy 3 razy na węrza
19.naciskamy na właz (kod to 087 jeśli nie pasuje to zaczyna sie od zera)
20.otfieramy szawki
21 naciskamy rułe obok drabiny
22. wsadzamy ją do kleju w środkowej szaece potem na zardzewiały chak w pierwszej
23 wchodzimy do włazu obok szafek (po prawej)
24.naciskamy dzwignie po prawej
25.naciskamy na fłaz z pieca potem na łopate a potem na kwadrat w podłodze po lewej nie wchdzimy
26.potem idziemy do szafek i naciskamy właz w podłodze wchodzimy
27.wychodzimy idziemy do kwadratu i wchodzimy
28.wychodzimy bierzemy łopate i wchodzimy
29.naciskamy na zardzewiałą rure( turz pod dziewczyną)
30.wychodzimy naciskamy łopate i węgiel
31.idziemy do szafek wchodzimy
32.naciskamy pierwszego gościa
idziemy do kotłowni bierzemy łopate i naciskamy węgiel
33. wchodzimy do kwadratu
34.idziemy do szafek wchodzimy
35.naciskamy robota
36.rułke dajemy gościowi
37.naciskamy ostatniego i środkowego gościa
38.naciskamy kołowrotek koło nogi robota wsadzamy go w prawy górny rug
39 naciskamy środkową wajche
40.naciskamy wenrza przy nodze dziewczyny
41.naciskamy robota i szybko gościa lub dziewczyne
42.naciskamy gości i szybko czerwony guzik
43.wchodzimy do drzwi ARMORY
44.bierzemy dynamit i wychodzimy
45.bierzemy line z pudła po lewej i naciskamy nie żywom laske
46.naciskamy drugi chak
47.szybko naciskamy łeb goś

Avatar kamoko

kamoko (Michał)3 stycznia 2011, 19:42

1.bierzemy kamień
2.naciskamy na rzabe
3.naciskamy na krzak obok gościa (po lewej)
4.naciskamy na gościa
5.gdy przybiegnie drugi naciskamy go
6.naciskamy na helikopter
7.naciskamy szafeczke po prawej
8.naciskamy na szafeczke po lewej
9.naciskamy tak długo wajchy aż będą wszystie na dole
10.naciśnij tą wajche z żółtą ronczką
11.z lewej szawki bierzemy papier i pokrentło (pokrentło dajemy obok drugiego pokrentła)
12.naciskamy na wsadzone pokrentło
13.bierzemy z prawej szawki to coś i wkładamy pod ENGINE
14.naciskamy: 1WATEZ,2FUZNACE,3STEAM RELEASE,4STEAM LOCK,5ENGINE,6ROTAZY
15.naciskamy na komin
16.naciskamy na łańcuch
17.naciskamy na czerwone pokrentło(po lewej)
18.naciskamy 3 razy na węrza
19.naciskamy na właz (kod to 087 jeśli nie pasuje to zaczyna sie od zera)
20.otfieramy szawki
21 naciskamy rułe obok drabiny
22. wsadzamy ją do kleju w środkowej szaece potem na zardzewiały chak w pierwszej
23 wchodzimy do włazu obok szafek (po prawej)
24.naciskamy dzwignie po prawej
25.naciskamy na fłaz z pieca potem na łopate a potem na kwadrat w podłodze po lewej nie wchdzimy
26.potem idziemy do szafek i naciskamy właz w podłodze wchodzimy
27.wychodzimy idziemy do kwadratu i wchodzimy
28.wychodzimy bierzemy łopate i wchodzimy
29.naciskamy na zardzewiałą rure( turz pod dziewczyną)
30.wychodzimy naciskamy łopate i węgiel
31.idziemy do szafek wchodzimy
32.naciskamy pierwszego gościa
idziemy do kotłowni bierzemy łopate i naciskamy węgiel
33. wchodzimy do kwadratu
34.idziemy do szafek wchodzimy
35.naciskamy robota
36.rułke dajemy gościowi
37.naciskamy ostatniego i środkowego gościa
38.naciskamy kołowrotek koło nogi robota wsadzamy go w prawy górny rug
39 naciskamy środkową wajche
40.naciskamy wenrza przy nodze dziewczyny
41.naciskamy robota i szybko gościa lub dziewczyne
42.naciskamy gości i szybko czerwony guzik
43.wchodzimy do drzwi ARMORY
44.bierzemy dynamit i wychodzimy
45.bierzemy line z pudła po lewej i naciskamy nie żywom laske
46.naciskamy drugi chak
47.szybko naciskamy łeb goś

Avatar kamoko

kamoko (Michał)3 stycznia 2011, 19:41

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!
szkoda ze te fasolki to ni fasolki bertiego botta

Avatar Jadzia07

Jadzia07 (Krystian ;D)18 grudnia 2010, 16:27

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

Avatar ziomalek28

ziomalek28 (dragon)2 grudnia 2010, 15:27

1.bierzemy kamień
2.naciskamy na rzabe
3.naciskamy na krzak obok gościa (po lewej)
4.naciskamy na gościa
5.gdy przybiegnie drugi naciskamy go
6.naciskamy na helikopter
7.naciskamy szafeczke po prawej
8.naciskamy na szafeczke po lewej
9.naciskamy tak długo wajchy aż będą wszystie na dole
10.naciśnij tą wajche z żółtą ronczką
11.z lewej szawki bierzemy papier i pokrentło (pokrentło dajemy obok drugiego pokrentła)
12.naciskamy na wsadzone pokrentło
13.bierzemy z prawej szawki to coś i wkładamy pod ENGINE
14.naciskamy: 1WATEZ,2FUZNACE,3STEAM RELEASE,4STEAM LOCK,5ENGINE,6ROTAZY
15.naciskamy na komin
16.naciskamy na łańcuch
17.naciskamy na czerwone pokrentło(po lewej)
18.naciskamy 3 razy na węrza
19.naciskamy na właz (kod to 087 jeśli nie pasuje to zaczyna sie od zera)
20.otfieramy szawki
21 naciskamy rułe obok drabiny
22. wsadzamy ją do kleju w środkowej szaece potem na zardzewiały chak w pierwszej
23 wchodzimy do włazu obok szafek (po prawej)
24.naciskamy dzwignie po prawej
25.naciskamy na fłaz z pieca potem na łopate a potem na kwadrat w podłodze po lewej nie wchdzimy
26.potem idziemy do szafek i naciskamy właz w podłodze wchodzimy
27.wychodzimy idziemy do kwadratu i wchodzimy
28.wychodzimy bierzemy łopate i wchodzimy
29.naciskamy na zardzewiałą rure( turz pod dziewczyną)
30.wychodzimy naciskamy łopate i węgiel
31.idziemy do szafek wchodzimy
32.naciskamy pierwszego gościa
idziemy do kotłowni bierzemy łopate i naciskamy węgiel
33. wchodzimy do kwadratu
34.idziemy do szafek wchodzimy
35.naciskamy robota
36.rułke dajemy gościowi
37.naciskamy ostatniego i środkowego gościa
38.naciskamy kołowrotek koło nogi robota wsadzamy go w prawy górny rug
39 naciskamy środkową wajche
40.naciskamy wenrza przy nodze dziewczyny
41.naciskamy robota i szybko gościa lub dziewczyne
42.naciskamy gości i szybko czerwony guzik
43.wchodzimy do drzwi ARMORY
44.bierzemy dynamit i wychodzimy
45.bierzemy line z pudła po lewej i naciskamy nie żywom laske
46.naciskamy drugi chak
47.szybko naciskamy łeb goś

Avatar EfezjaXD

EfezjaXD (Ewelina)19 listopada 2010, 18:54

I dzięki za pomocniki :)))

Avatar EfezjaXD

EfezjaXD (Ewelina)19 listopada 2010, 18:53

uwielbiam gry z Obamą :DD

Avatar Michal50

Michal5019 listopada 2010, 17:59

17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)
18. wychodzimy do góry i wchodzimy przez szpare w drzwiach
bierzemy line z hakiem i dajemy na krawędz stołu wychodzimy i Omijamy okruszyny czyli idziemy góra i birzemy kure i wracamy tez szeroko po okruszny zaczeszcza schodzimy w dół nie bierzemy liny i wracamy schodzimy w dół
19.W prawo i do szopy kładziemy kure na sianie wychodzimy po drabinie i zamykamy okno schodzimy i zamykamy drzwi czekamy 5 sek i otwieramy okno i drzwi zaraz kura zniesie jajo które bierzemy
20.wychodzimy i napełaniamy konewke idziemy w prawo i do magic shop
21.Jajko dajemy na sprzedawczynie i bierzemy wszystko , wychodzimy i idziemy tam gdzie zółw jest i jeszcze raz w prawo
22.szukamy klucza pod lewym oknem bierzemy i najezdzamy kluczem na drzwi, wchodzimy i z konewki hlus na dziewczyne
23. rozmawiamy i wybieramy opcje 2 Juanito tak ma na imie ten co nas w swinke zamienił
24.idziemy 2 razy w lewo i raz w prawo, wchodzimy
do domku i roamawiamy z któras ze swinek wybieramy opcje 3
i dajemy lisa na swinke i wybieramy w rozmowie opcje 2 bierzemy ciastko i wkładamy do niego fasole, wychodzimy idziemy w lewo ,do lasu i dalej próbujemy wziać kota i rozmawiamy wybieramy opcje 3 Juanito
25.Jak znikł to wez kota i idz w lewo Ubierz kota w buty kapelusz i szable i wez najedz nim na flet spadnie wez sam flet i idz tam gdzie swinki mieszkaja tylko jeszcze raz w prawo i jest domek ze słodyczy.
26.Pukamy i rozmawiamy wybieramy opcje 3
27.Jak wpadniemy to podnosimy chustke i pocieramy o Lampe gadamy i wybieramy opcje 3
28. zasadzamy moznego kopa czarownicy i zaglądamy do dziurki tam gdzie mysza jest i najeżdżamy fletem na mysz jak odda klucz to otwieramy Pinokia i bierzemy wychodzimy i idziemy w prawo i stawiamy Pinokio przed mostem zerwanym,
29.Gadmamy z nim Az tyle nakłamie ze będzie można przejść
30.kładziemy ciastko na oknie i czekamy Az zje pózniej wchodzimy do srodka i wrózka jest uratowana KONIEC

to też skopiowałem sorry za błendy

Avatar Michal50

Michal5019 listopada 2010, 17:52

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

skopiowałem od XxpatrykxX rzeby było blirzej

Avatar jaggitka

jaggitka (Jagoda)13 listopada 2010, 16:18

1.bierzemy kamień
2.naciskamy na rzabe
3.naciskamy na krzak obok gościa (po lewej)
4.naciskamy na gościa
5.gdy przybiegnie drugi naciskamy go
6.naciskamy na helikopter
7.naciskamy szafeczke po prawej
8.naciskamy na szafeczke po lewej
9.naciskamy tak długo wajchy aż będą wszystie na dole
10.naciśnij tą wajche z żółtą ronczką
11.z lewej szawki bierzemy papier i pokrentło (pokrentło dajemy obok drugiego pokrentła)
12.naciskamy na wsadzone pokrentło
13.bierzemy z prawej szawki to coś i wkładamy pod ENGINE
14.naciskamy: 1WATEZ,2FUZNACE,3STEAM RELEASE,4STEAM LOCK,5ENGINE,6ROTAZY
15.naciskamy na komin
16.naciskamy na łańcuch
17.naciskamy na czerwone pokrentło(po lewej)
18.naciskamy 3 razy na węrza
19.naciskamy na właz (kod to 087 jeśli nie pasuje to zaczyna sie od zera)
20.otfieramy szawki
21 naciskamy rułe obok drabiny
22. wsadzamy ją do kleju w środkowej szaece potem na zardzewiały chak w pierwszej
23 wchodzimy do włazu obok szafek (po prawej)
24.naciskamy dzwignie po prawej
25.naciskamy na fłaz z pieca potem na łopate a potem na kwadrat w podłodze po lewej nie wchdzimy
26.potem idziemy do szafek i naciskamy właz w podłodze wchodzimy
27.wychodzimy idziemy do kwadratu i wchodzimy
28.wychodzimy bierzemy łopate i wchodzimy
29.naciskamy na zardzewiałą rure( turz pod dziewczyną)
30.wychodzimy naciskamy łopate i węgiel
31.idziemy do szafek wchodzimy
32.naciskamy pierwszego gościa
idziemy do kotłowni bierzemy łopate i naciskamy węgiel
33. wchodzimy do kwadratu
34.idziemy do szafek wchodzimy
35.naciskamy robota
36.rułke dajemy gościowi
37.naciskamy ostatniego i środkowego gościa
38.naciskamy kołowrotek koło nogi robota wsadzamy go w prawy górny rug
39 naciskamy środkową wajche
40.naciskamy wenrza przy nodze dziewczyny
41.naciskamy robota i szybko gościa lub dziewczyne
42.naciskamy gości i szybko czerwony guzik
43.wchodzimy do drzwi ARMORY
44.bierzemy dynamit i wychodzimy
45.bierzemy line z pudła po lewej i naciskamy nie żywom laske
46.naciskamy drugi chak
47.szybko naciskamy łeb goś

Avatar songetto

songetto12 listopada 2010, 18:28

sr to nie do tego pomylily mi sie gry

Avatar songetto

songetto12 listopada 2010, 18:27

Avatar

1.bierzemy kamień
2.naciskamy na rzabe
3.naciskamy na krzak obok gościa (po lewej)
4.naciskamy na gościa
5.gdy przybiegnie drugi naciskamy go
6.naciskamy na helikopter
7.naciskamy szafeczke po prawej
8.naciskamy na szafeczke po lewej
9.naciskamy tak długo wajchy aż będą wszystie na dole
10.naciśnij tą wajche z żółtą ronczką
11.z lewej szawki bierzemy papier i pokrentło (pokrentło dajemy obok drugiego pokrentła)
12.naciskamy na wsadzone pokrentło
13.bierzemy z prawej szawki to coś i wkładamy pod ENGINE
14.naciskamy: 1WATEZ,2FUZNACE,3STEAM RELEASE,4STEAM LOCK,5ENGINE,6ROTAZY
15.naciskamy na komin
16.naciskamy na łańcuch
17.naciskamy na czerwone pokrentło(po lewej)
18.naciskamy 3 razy na węrza
19.naciskamy na właz (kod to 087 jeśli nie pasuje to zaczyna sie od zera)
20.otfieramy szawki
21 naciskamy rułe obok drabiny
22. wsadzamy ją do kleju w środkowej szaece potem na zardzewiały chak w pierwszej
23 wchodzimy do włazu obok szafek (po prawej)
24.naciskamy dzwignie po prawej
25.naciskamy na fłaz z pieca potem na łopate a potem na kwadrat w podłodze po lewej nie wchdzimy
26.potem idziemy do szafek i naciskamy właz w podłodze wchodzimy
27.wychodzimy idziemy do kwadratu i wchodzimy
28.wychodzimy bierzemy łopate i wchodzimy
29.naciskamy na zardzewiałą rure( turz pod dziewczyną)
30.wychodzimy naciskamy łopate i węgiel
31.idziemy do szafek wchodzimy
32.naciskamy pierwszego gościa
idziemy do kotłowni bierzemy łopate i naciskamy węgiel
33. wchodzimy do kwadratu
34.idziemy do szafek wchodzimy
35.naciskamy robota
36.rułke dajemy gościowi
37.naciskamy ostatniego i środkowego gościa
38.naciskamy kołowrotek koło nogi robota wsadzamy go w prawy górny rug
39 naciskamy środkową wajche
40.naciskamy wenrza przy nodze dziewczyny
41.naciskamy robota i szybko gościa lub dziewczyne
42.naciskamy gości i szybko czerwony guzik
43.wchodzimy do drzwi ARMORY
44.bierzemy dynamit i wychodzimy
45.bierzemy line z pudła po lewej i naciskamy nie żywom laske
46.naciskamy drugi chak
47.szybko naciskamy łeb goś

Avatar XxPatrykxX

XxPatrykxX8 listopada 2010, 15:11

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

Avatar miko909

miko90927 października 2010, 12:36

Obama rządzi 5/5

Avatar Andrzejos15

Andrzejos151 października 2010, 14:34

no chociaz jeden podziekował xd

Avatar Ziomcio

Ziomcio (Hubert)26 września 2010, 16:57

andrzejos 15 jestes super gosciu jezeli grasz w sherwooda to wejdz na join 60 na gore do sklepu mam tam baze sklep jest po lewej stronie w zamku

Avatar marek101

marek10126 września 2010, 15:48

ówielbiam gry obama

Avatar Andrzejos15

Andrzejos1514 września 2010, 15:18

17.wracamy i idziemy w lewo czyli tam gdzie szopa i napełniamy konewke woda i idziemy jeszcze raz w lewo kładziemy fasolki na tym krzyzyku na ziemi i podlewamy(rosnie)
18. wychodzimy do góry i wchodzimy przez szpare w drzwiach
bierzemy line z hakiem i dajemy na krawędz stołu wychodzimy i Omijamy okruszyny czyli idziemy góra i birzemy kure i wracamy tez szeroko po okruszny zaczeszcza schodzimy w dół nie bierzemy liny i wracamy schodzimy w dół
19.W prawo i do szopy kładziemy kure na sianie wychodzimy po drabinie i zamykamy okno schodzimy i zamykamy drzwi czekamy 5 sek i otwieramy okno i drzwi zaraz kura zniesie jajo które bierzemy
20.wychodzimy i napełaniamy konewke idziemy w prawo i do magic shop
21.Jajko dajemy na sprzedawczynie i bierzemy wszystko , wychodzimy i idziemy tam gdzie zółw jest i jeszcze raz w prawo
22.szukamy klucza pod lewym oknem bierzemy i najezdzamy kluczem na drzwi, wchodzimy i z konewki hlus na dziewczyne
23. rozmawiamy i wybieramy opcje 2 Juanito tak ma na imie ten co nas w swinke zamienił
24.idziemy 2 razy w lewo i raz w prawo, wchodzimy
do domku i roamawiamy z któras ze swinek wybieramy opcje 3
i dajemy lisa na swinke i wybieramy w rozmowie opcje 2 bierzemy ciastko i wkładamy do niego fasole, wychodzimy idziemy w lewo ,do lasu i dalej próbujemy wziać kota i rozmawiamy wybieramy opcje 3 Juanito
25.Jak znikł to wez kota i idz w lewo Ubierz kota w buty kapelusz i szable i wez najedz nim na flet spadnie wez sam flet i idz tam gdzie swinki mieszkaja tylko jeszcze raz w prawo i jest domek ze słodyczy.
26.Pukamy i rozmawiamy wybieramy opcje 3
27.Jak wpadniemy to podnosimy chustke i pocieramy o Lampe gadamy i wybieramy opcje 3
28. zasadzamy moznego kopa czarownicy i zaglądamy do dziurki tam gdzie mysza jest i najeżdżamy fletem na mysz jak odda klucz to otwieramy Pinokia i bierzemy wychodzimy i idziemy w prawo i stawiamy Pinokio przed mostem zerwanym,
29.Gadmamy z nim Az tyle nakłamie ze będzie można przejść
30.kładziemy ciastko na oknie i czekamy Az zje pózniej wchodzimy do srodka i wrózka jest uratowana KONIEC
Ps.Sory za błedy a gra 5/5

Avatar Andrzejos15

Andrzejos1514 września 2010, 15:17

1.Bierzemy drabine(oparta o drzewo)
2.Wchodzimy do szopy
3.opieramy drabine o okno
4 Bierzemy wszystko co widać
5.Dajemy piłę na ten kij z hakiem
6.Mamy hak który przyczepiamy do liny
7.Wychodzimy z szopy, idziemy w prawo
8.Idziemy między drzewo a dom tam jest zając i zółw
9.Bierzemy "Finisch" do ekwipunku i kładziemy przed zółwiem
10.Czekamy az królik ucieknie i zaczynamy gadac po chwili z zołwiem dajemy opcje 2 Nice shell i czekamy az da skorupe
11. idzemy w lewo (czyli spowrotem) i idziemy w las
12. wkładamy skorupe do konara(od strony wejscia!!!)
13.Bierzemy wszystko otwieramy worek (open) i tym krótkim sznurkiem wiazemy lisa (a moze to wilk) i bierzemy
14.Idziemy dalej i próbujemy wziać kota wyskakuje nam ten ludek i gadamy z nim wybieramy obojętnie którą opcje (zamieni nas w swinie ) i dajemy back to game bo musimy wiedziec ze cza sie spytac jak ma na imie.
15.wracamy tam gdzie sie rozdzielają drogi idziemy do babci i dajemy czerwonego kapturka na łózko (rozmawiamy z babcia) i bierzemy konewke
16.Idziemy do magic shopu i bierzemy fasolki obie!!!

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.