Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.47 (97)
wyświetleń: 313961

Komentarze (51)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar HK866
15 listopada 2012, 13:42

gupie

Avatar Snickers2611
4 lipca 2014, 21:39

@HK866: jak ty

Avatar kamiz02
31 sierpnia 2012, 19:51

@julciasmolarczyk: popieram debilu

Avatar piti112
3 września 2010, 19:45

film lubie ale to jest głupie 2/5

Avatar deleted-151701
Konto usunięte
23 sierpnia 2012, 12:32

@piti112: bajka jest głupia ale film spox

Avatar whata
(łukasz)
6 lutego 2012, 07:36

picz pokikała na to i jest takie średnie (picza to szynszyl)

Avatar Wesolutki_ziomo
(Mateusz)
15 stycznia 2012, 14:49

2/5

Avatar Adriano12312
7 stycznia 2012, 12:54

może być 3/10

Avatar Robert10Kubica
(Michał)
27 lutego 2011, 11:14

Głupia gra,nie podoba mi się daje 2/5.Dałbym 1/5 ale widziałem już gorsze gry.

Avatar julciasmolarczyk
22 lutego 2011, 17:55

każdy ma prawo do własnego zdania, ale ta gra trudna ani dziecinna nie jest i przejść grę to nie wielki wyczyn, ale i tak mi się podoba 5/5 i do ulu xD

Avatar lechkolejaz
(michal)
10 lutego 2011, 11:52

20/10

Avatar xXTynusiaXx
(Justysia)
9 stycznia 2011, 20:59

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ........... hhm 3/5 :-!

Avatar kuba25022
(jakub)
5 lipca 2010, 19:30

ale mi lubie flinstonowie film ale to iest głupie i daje 3\5 tylko tyle mało ale tylko 3\5

Avatar Polisa
(Jakub)
30 czerwca 2010, 13:25

zmieniam zdanie 5/5 i do ulu

Avatar Polisa
(Jakub)
30 czerwca 2010, 13:24

Lubie film flinstonowie ale tom gre to nie daje 2/5 i nie do ulu

Avatar sasuke12354
(Łukasz)
7 listopada 2009, 14:35

zalosna gra -50000000/5

Avatar miszcz
18 września 2009, 07:48

takie se : /

Avatar zgred
(mateusz)
20 lipca 2009, 15:22

super gra

Avatar bananrt
(Łukasz)
6 lutego 2009, 10:25

takie se na zahete 4/5

Avatar sweety674
5 października 2008, 02:40

4/5. Fajne, lecz banalnie proste. Przeszłam cale w niecałe 5minut

Avatar kondziu1
7 września 2008, 15:42

to se wylacz glosniki

Avatar Aga_ta
(Agata)
28 sierpnia 2008, 08:39

gdzie sie wyłanczauzykę?? nie zamierzam grac w grę która ma taka "piosenkę" :/ 1/5

Avatar dawid365
4 czerwca 2008, 18:50

taką grę jak tą mógłby stworzyc dzieciak w przedszkolu.daje jeden i dziwie sie że ma tak dużą ocene

Avatar kania55
(Ka$ x])
22 maja 2008, 17:40

Wszystko bardzo fajnie tylko muza strasznie gupia 5/5 nie mniej ;)

Avatar dementor1997
14 kwietnia 2008, 12:40

gra gupia 2

Avatar deleted-24995
Konto usunięte
13 kwietnia 2008, 09:27

5\5

Avatar deleted-21061
Konto usunięte
30 marca 2008, 11:30

i dino jest najgorszy, jeszcze wiekszy żal

Avatar deleted-21061
Konto usunięte
26 marca 2008, 18:57

glupie 1/5 i jeszcze mniej. zalowa gra

Avatar Wilczyca
(Agata)
23 marca 2008, 18:33

najlepszy dino

Avatar Wilczyca
(Agata)
23 marca 2008, 18:29

5/5 fajne

Avatar deleted-9649
Konto usunięte
14 grudnia 2007, 16:39

JejaPlay jeśli to twoja fota to możesz sie bulwersować bo mużyni kojarzą mi sie w afryce z afrykaninami a w innych krajach z ganksterami ha ha

Avatar JejaPlay
(Piotr)
9 grudnia 2007, 14:58

1/5

Avatar JejaPlay
(Piotr)
9 grudnia 2007, 14:58

Gierka dla głupich dzieciaczków....

Avatar vika1997
18 listopada 2007, 16:33

ej ... a to mozna sobie na dysk twardy sciągnąc ????...

Avatar vika1997
18 listopada 2007, 16:32

naładowac mi sie niechce ...

Avatar deleted-9649
Konto usunięte
18 listopada 2007, 11:07

super gra i nie dziecinna

Avatar olafasolajanusz
(Aleksandra)
6 listopada 2007, 12:06

Fajna gierka ale mało śmieszna i trochę dziecinna.

Avatar kimkolwiekJS
2 listopada 2007, 12:18

fajna tylko troche trudna

Avatar domcia123
1 listopada 2007, 21:10

głupiutka gierka.Pisze z bykami.

Avatar deleted-3874
Konto usunięte
31 października 2007, 14:19

fajna gierka

Avatar deleted-3041
Konto usunięte
31 października 2007, 13:36

stare i nudneee ale dam 5 bo przeszłam i jest zbyt proste dajcie coś trudnego

Avatar dragon98
28 października 2007, 20:39

te przeszkody trzeba omijać:) mysza:)hehe w minute zalapalem a wy wcale:)

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Flinston na łyżwach

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Flinston na łyżwach
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (74)
Opis

Fred wybrał się na łyżwy. Jednak na jego drodze czyha wiele przeszkód w postaci kamieni i przerębli. Pomocą służyć będą rakiety, befsztyki itp.

Sterowanie

Spacja albo lewy przycisk myszki - Przyśpieszenie

Oryginalny tytuł:

Crazy skates

Podobne gry

Hity z naszych gier