Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Przykro nam, ale w chwili obecnej gra nie działa. Postaramy się ją naprawić, a w tym czasie polecamy hitowe gry, które na pewno przypadną Ci do gustu!

Oceń:
4.75 (763)
wyświetleń: 798183

Komentarze (8802)

Screeny (145)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Filip6363
(Filip)
12 marca, 11:30

zepsuta :(

Avatar raffiG
(Zbigniew)
22 stycznia, 10:47

Oczywiście gra zamknięta. Była najlepsza, a teraz jakąś podróbkę TDP5 zrobili, gdzie jest większy nacisk na mikropłatności. Brawo!

Avatar tomek23556
15 grudnia 2015, 20:17

nie działa mi :(

Avatar kuba1123342
7 stycznia, 16:25

@tomek23556: mi też

Avatar snajpeiPL
4 grudnia 2015, 07:34

niedługo mikołajki

Avatar michal0999
19 listopada 2015, 12:51

niezła

Avatar bartek1691
18 listopada 2015, 14:26

hi hi ha ha

Avatar Dealer
23 października 2015, 16:22

kto gra teraz

Avatar artur19
(Artur)
23 października 2015, 16:58

@Dealer: ja

Avatar prorospruwacz
20 września 2015, 15:56

ludzie pomuszcię synchronizuje mi się jusz 2 godz co zrobić?

Avatar trolinglol
24 września 2015, 20:00
Avatar snajpeiPL
15 października 2015, 07:46

@prorospruwacz: wejća emi który podałeśi aktyuj kono

Avatar OlchaPL
31 sierpnia 2015, 17:39

rym cym cym z dupy dym

Avatar raffiG
(Zbigniew)
23 sierpnia 2015, 15:28

Heh... Nabroiłem :D

Avatar Mymek13
21 sierpnia 2015, 18:29

aaa

Avatar pinkoszmateusz
15 lipca 2015, 09:11

Według was co jest najlepsze ? Deathmach,Team Deathmatch czy Capture The Flag ? Według mnie flagi :)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar pinkoszmateusz
19 sierpnia 2015, 09:30

@jerzyk51: Może się nazywać jak chcę ale ważne że jest exp :D

Avatar jerzyk51
19 sierpnia 2015, 13:50

@pinkoszmateusz: Dokładnie ziom :D Podoba mi sie twoje rozumowanie :D

Avatar raffiG
(Zbigniew)
16 sierpnia 2015, 09:32

Witam graczy, mam problem, otóż:
Gram sobie na serwerze Europa, i jak chcę wejść na jakąś bitwę (mam 1lvl, bo przez to ciężko mi wbić następny) i jest widok jakbym był "widzem" - nie ma mojej postaci, a do tego ten sam serwer "utrzymuję się" nawet 3 dni, jest on jakby "zawieszony". Pomóżcie mi, jak się da.

Avatar Shentter
(Karol)
6 lipca 2015, 17:00

Jak ubrać bronie bo mam czerwony napis NOT EQUPIED czy jak tam ?

Avatar Shentter
(Karol)
6 lipca 2015, 17:01

@Shentter: ok wim jak~!

Avatar tomekio
dzisiaj, 11:00

@Shentter: nie kupione

Avatar jakub0126
15 lipca 2015, 13:35

10\10

Avatar jakub0126
15 lipca 2015, 13:34

żart

Avatar jakub0126
15 lipca 2015, 13:33

nudy

Avatar pinkoszmateusz
12 lipca 2015, 18:30

5/5

Avatar zer00
13 czerwca 2015, 17:02

znakomita ! mam nazwe nonback yemonhń

Avatar kubaxx005
(kuba)
4 lipca 2015, 20:09

@zer00: ale imie w innym jenzyku xD... kapujesz ,,JENZYKU,, xD... :P<---- jenzyku xD

Avatar Terminator_
5 lipca 2015, 11:07

@kubaxx005: nie

Avatar zer00
5 lipca 2015, 21:33

@kubaxx005: heh tak na odpierdziel :D

Avatar kubaxx005
(kuba)
8 lipca 2015, 17:15

@zer00: heh :D

Avatar zer00
15 czerwca 2015, 15:13

polecam do klanu AKm

Avatar RYBI_GILGACZ
(Patryk)
5 kwietnia 2015, 13:29

Pozdro i wesołego jojka :d

Avatar oskar32
(Hubert)
19 maja 2015, 12:33

@RYBI_GILGACZ: bardzo fajne konto :)

Avatar oskar32
(Hubert)
19 maja 2015, 12:27

szukam klanu mam 12 lvl assasina 5 strenga 0 defence 1 health 6 accucaary 0 bounty 0 luck 1 explosions

Avatar oskar32
(Hubert)
19 maja 2015, 12:25

mam 12 lvl mam assasina,glocka i 5 dolcow i arte +1 accucary i jeszcze 6827 kasy

Avatar oskar32
(Hubert)
16 maja 2015, 15:12

zajefajna gra daje 50/50
(kto tak też uważa daje łapke w
góre

Avatar oskar32
(Hubert)
16 maja 2015, 15:07

mam 6 lvl i mam AK-47 i 8457 kasy i 5 dolcow mój nick to Comandos

Avatar oxford11
4 maja 2015, 17:51

dlaczego nie mogę pisać

Avatar Terminator_
4 maja 2015, 19:11

@oxford11: jeśli masz mniej niż 3lvl nie morzesz pisać na chacie w lobby a jeśli wgl nie morzesz pisać to pewnie masz muted

Avatar oxford11
4 maja 2015, 19:43

@Terminator_: dobra już git jest xD

Avatar stachu123456
2 maja 2015, 22:36

szkoda że farming nie dozwolony :D /pozdro

Avatar kOXLOL
30 kwietnia 2015, 14:01

jak się zalogować???
Powiedzcie PLIS!!!

Avatar NOOOBBB
20 kwietnia 2015, 14:57

FAJNA 7/10 choć wole Red Crucible Firestorm:)

Avatar Bartekrysztofiak
28 kwietnia 2015, 21:33

@NOOOBBB: ja też wole Red crubible ale się nudze mam 3 konta
1 konto 35 lvl
2 kotno 21 lvl
3 konto 14

Avatar Milosz_D
(Miłosz)
24 kwietnia 2015, 17:13

1/ 8

Avatar DaveChaos
5 czerwca 2015, 08:36

@Milosz_D: Won stąd dziecko srajcrafta...

Avatar Terminator_
7 kwietnia 2015, 12:24

Który level?

Avatar Terminator_
24 kwietnia 2015, 14:15

@Terminator_: Ja 38

Avatar bezimienny7
4 kwietnia 2015, 14:49

gra jeszcze w to ktoś?
pamiętam jak jarałem się tą grą dobre kilka lat temu... ehhh.. to były czasy

Avatar RYBI_GILGACZ
(Patryk)
5 kwietnia 2015, 13:23

@bezimienny7: hmm 3,5k graczy online to nie taka tragedia

Avatar oliwierek20065
5 kwietnia 2015, 08:17

jest polakiem

Avatar oliwierek20065
5 kwietnia 2015, 08:14

po jakiemu oni są??????????????????????

Avatar Czarek77
(Czarek)
17 marca 2015, 13:52

Laguje się, ale to chyba wina mojego kompa, więc 5/5 :)

Avatar elo12345678
6 marca 2015, 22:51

to jest gówno
po angielsku

Avatar oliwierek20065
8 marca 2015, 13:47

@elo12345678: Ty jesteś gównem wielkim.

Avatar akkathorr
(piotr)
22 marca 2015, 18:30

@oliwierek20065: no masz racie

Avatar JP1238
(jasiu)
29 marca 2015, 12:05

@elo12345678: to jak nie rozumiesz to nucz się angielskiego tak jak ja :D

Avatar trolinglol
29 marca 2015, 18:23

@elo12345678: tak jest jak się angielskiego nie zna.

Avatar oskar_kepa
5 marca 2015, 14:38

strasznie długo się ładuje

Avatar oliwierek20065
8 marca 2015, 13:46

@oskar_kepa: Nie prawda.

Avatar Hitro
21 lutego 2015, 07:55

Najlepszy login to ..:::sQuBaNy:::..

Avatar skybartek
16 lutego 2015, 10:42

działa nareszcie działą

Avatar skybartek
14 lutego 2015, 14:32

kto gra w gre? strzalka wgórę xdxdzd

Avatar kobra24
15 lutego 2015, 09:24

@skybartek: 54lvl rail m20 thund pg1 barret firestarter spas takie fajne konto i dzis all itemsów xDD

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: The Darkness Project 4: Team Battle

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

The Darkness Project 4: Team Battle
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (54)
Opis

Polecamy. W tej grze dostępne są 3 rodzaje rozgrywki: "Deathmatch", "Team Deathmatch" i "Capture The Flag". W pierwszym trybie rozgrywki wszyscy atakują wszystkich, więc jesteś sam skazany na siebie. Dwa kolejne tryby to rozgrywka drużynowa. W grze możesz kreować swoją postać i kupować uzbrojenie w sklepie.

Sterowanie

WASD - Poruszanie
Myszka - Strzelanie
R - Przeładowanie
C - Czołganie
E - Granat
F - Mina
X Z - Zmiana broni
T - Czat

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

The Darkness Project: Team Battle

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu