Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.63 (218)
wyświetleń: 206977

Komentarze (326)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Kubxter
(Kuba)
21 lipca, 10:24

A moim zdaniem najlepsi są ci, którzy się nie odzywają na ten temat.

Avatar kondziu2100
(konrad)
20 maja, 12:14

demony i swat najlepsi

Avatar Czarekkkk
8 maja, 17:09

pokonałem szkielety niesą takie mocne

Avatar kacperkozak
dzisiaj, 10:21

szkielety sa najlepsze\

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Majki272
27 lutego, 21:28

@MRKroQ: Nie nie mylisz się

Avatar MRKroQ
(Dawid)
28 lutego, 23:26

@Majki272: tak myślałem mam taką tapete na telefonie :)

Avatar Pryms12
27 grudnia 2014, 00:13

fajna :)

Avatar Kodakxd
25 grudnia 2014, 18:11

9/10 moim zdaniem szkielety <3

Avatar kykas
23 grudnia 2014, 11:14

fajna gra 9/10 a moim zdaniem orkowie są najlepsi

Avatar kaapii
(kacper)
20 grudnia 2014, 18:53

super gra kto się zgadza to laik

Avatar alan12345q
(alan)
12 grudnia 2014, 17:07

bardzo fajna gra 10/10

Avatar TheHunterMikiPL
(Mikołaj)
5 listopada 2014, 18:27

fajne tylko głupie że na czas...

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar TheHunterMikiPL
(Mikołaj)
6 grudnia 2014, 11:19

@Hacked111: nein niet nie

Avatar TheHunterMikiPL
(Mikołaj)
6 grudnia 2014, 11:20

@Hacked111: szto to ist kartoszka :P??

Avatar Hacked111
3 grudnia 2014, 16:50

ktuzi najlepsi?

Avatar TheHunterMikiPL
(Mikołaj)
5 listopada 2014, 18:53

na 8 levelu przejąłem 1 ląd demonów bo kupiłem se giant trolle kiedy wyskoczył mi ten "special" że można puścić fale danych żołnierzy to dałem te gianty szło jak tsunami nawet wyglądało trochę jak tsunami

Avatar TheHunterMikiPL
(Mikołaj)
5 listopada 2014, 19:08

@TheHunterMikiPL: a na 10 pierwszą twierdzę demonów

Avatar damus145
19 października 2014, 07:43

jedna z lepszych gier na stronie

Avatar dawiduss0
5 sierpnia 2014, 13:41

gra mi sie zresetowała a miałem jusz demony ;(

Avatar jakub17
(Jakub)
30 października 2014, 18:18

@dawiduss0: I know what you feel bro

Avatar tomaszydlo2
1 sierpnia 2014, 10:53

Ta gra jest fajna mimo iż jest zrobiona na podstawie serii gier pt. Warlords Battlecry . Daje 3/5

Avatar dawiduss0
31 lipca 2014, 13:03

super gra daje 5/5

Avatar maks1235
31 maja 2014, 18:17

5/5 i do ulu

Avatar filip13344
20 maja 2014, 16:34

fajna gra

Avatar filip13344
20 maja 2014, 16:33

kto ma diabły a kto terminatorów policjantów bo ja jeszcze niemam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar filip13344
20 maja 2014, 16:32

moge mieć diabły!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mam jusz diabły!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar MR_KapitanKarmlePL
(Kamil)
2 maja 2014, 09:18

5/5

Avatar dudek55
(kacper)
15 kwietnia 2014, 17:59

super gra 5/5

Avatar zico2001
3 kwietnia 2014, 16:46

fajna 5/5

Avatar MateuszProKoks234
31 stycznia 2014, 09:30

super 4/5 bo nie ma własnej postaci

Avatar Dawid23344
(David)
14 lutego 2014, 08:48

@MateuszProKoks234: to zagraj sobie w warlords Heroes mądralo

Avatar opololq
3 marca 2014, 17:14

@Dawid23344: Jesteś debilem on chciał żeby sterować armią i bohaterem a nie samym bohaterem "mądralo"

Avatar czarny21126k
(Krystian)
10 marca 2014, 12:48

@opololq: proszę się nie kłucić

Avatar Rzypsy
9 marca 2014, 09:40

supcio

Avatar opololq
2 marca 2014, 12:56

każda grywalna rasa ma dwia królestwa : ludzie to Men of the West i Human aliance, Elfy to High Elves i Wood Elves , Orkowie to Orcs of the South i Orcs of the North , Wyjątkami są Mountian trols a The undead wiadomo to szkielety zarówno ludzi jak i elfów czy orków.

Avatar Witold2
21 lutego 2014, 14:43

Zajefajna

Avatar Czacha20
(michał)
31 stycznia 2014, 10:37

fajna

Avatar Karolex98
(Karol)
19 września 2013, 14:13

Mi rzymianie podchodzą najlepiej :D A jak się uzbroją to gladiatorzy normalnie :P

Avatar filipos002
28 września 2013, 16:38

@Karolex98: a którzy to rzymianie ??? jais rodzaj ludzi czy ci zablokowani

Avatar Karolex98
(Karol)
6 października 2013, 08:53

@filipos002: To są Ci w żółtej zbroi, później gdy ulepszysz hełmy, to wtedy zauważysz charaktertystyczną czerwoną barwę ;)

Avatar amekninja555
(Amadeusz)
13 października 2013, 10:52

@Karolex98: W przetłumaczeniu to nie są Rzymianie, ale "Ludzie Zachodu". W każdym razie to pewnie twym zdaniem są podobni. ;-;

Avatar Karolex98
(Karol)
19 października 2013, 11:04

@amekninja555: No oto mi chodziło ;) Ale na logikę to Rzym to raczej zachodnia Europa :P

Avatar Kacper5652
(Kacper)
19 października 2013, 09:41

***iste mam żołnierzy-mafie 5/5 i do ULU

Avatar lolel9
16 października 2013, 13:22

spoko gra fajnie się w nią gra xD

Avatar czarny21126k
(Krystian)
6 października 2013, 15:31

fajna
!

Avatar waski12
(Łukasz)
14 września 2013, 13:37

demony są najlepsze

Avatar wojtekvicta
14 kwietnia 2013, 20:22

powiem że wszystkimi się fajnie gra i każdą rasą przeszedłem ale moimi ulubieńcami są west men's

Avatar Spartanin
18 lipca 2013, 20:24

@wojtekvicta: a terminatorami grales?

Avatar tank1111
(Michał)
29 grudnia 2012, 16:07

jaką byście proponowali rasę?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar kiport
(Piotr)
16 lipca 2013, 10:12

@Spartanin: moim zdaniem najlepsi sa Mountain Trolls bo jak wykupisz u nich trolla to jedziesz kazdego ^^ a gra 5/5

Avatar Spartanin
18 lipca 2013, 20:23

@kiport: noo tak, ale zanim wykupisz trola, to chwile mija no nie?

Avatar waski12
(Łukasz)
15 lipca 2013, 20:19

fajne :)

Avatar fusiek100
(Mateusz)
2 marca 2013, 12:04

Rasą ludzką prawie przeszedłem, Dam 5/5 i do ulu!

Avatar Andrzej123369
(Andrzej)
1 marca 2013, 15:01

najlepsze są kościotrupy przeszłem nimi całą mapkę :D

Avatar bodys10
30 stycznia 2013, 23:12

5/5 ; ]

Avatar deleted-161955
Konto usunięte
1 grudnia 2012, 09:41

mój nick olafwu

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Warlords 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Warlords 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (138)
Opis

Przed Tobą wielkie bitwy o kolejne terytoria. Musisz kompletować i udoskonalając swoją armię tak, by z łatwością wygrywać kolejne pojedynki. Jednak zarobione fundusze inwestuj w sposób przemyślany.

Sterowanie

Strzałki - Wybranie miejsca tworzenia jednostki
Spacja - Produkcja jednostki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Warlords 2: Rise of Demons

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu