Afrykański pokój

Gra Afrykański pokój wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Afrykański pokój wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 29885
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar pawelekpro

29 listopada 2011, 20:30

sorka 2 to nosorozec

Avatar pawelekpro

29 listopada 2011, 20:28

z tymi zwierzetami to tak
1:tygrys
2:zubr
3:zyrafa
4:to cos podobnego do tygrysa
5:slon
mysle ze pomoglem:)

Avatar weronika45255

5 marca 2011, 16:01

durna gra

Avatar sylwia14391

31 grudnia 2010, 20:44

gierka spoko a skąd można za darmo ściągnąc need for speed wszyskie części

Avatar Madame_4509

24 listopada 2010, 16:11

Nudna .. 2\2

Avatar patrol992

6 listopada 2010, 13:33

od glass
a za gre 4/5

Avatar patrol992

6 listopada 2010, 13:32

Koniec. Ale kombinacji trochę było. A więc tak zabieramy z różowej ściany strzałę, zwracamy uwagę na koraliki nad nią, tam białymi koralikami zaznaczony jest kod do szafki z kolorami: zielony, żółty, błękitny, czerwony, granatowy. Na bębnie w rogu pokoju jest element układanki, trzeba także zwrócić uwagę na kod na membranie bębna, to będzie kod do dolnej szafki pod obrazami (4612), przechodzimy do szafki obok. Wstukujemy w niższej szafce z kodem, kod kolorowy: zielony, żółty, błękitny, czerwony, granatowy. W szafce jest kolejny element puzzli. Żeby dostać się do wyższych szafek potrzebujemy stołka, który jest po prawj stronie obok kwiatka. Koło tego kwiatka jest te z kolejny puzel. Stawiamy ten stołek przed szafą, klikamy w górne szafki. W całkiem górnej jest puzel. W tej nieco niższej, z kodem wbijamy kod: AFRICA, skrót od napisu, który jest na kartce pod dywanem, tam też jest puzel. W szafce jest roll. Przechodzimy na ścianę z tarczą, klikamy na tarczę, na brzegu kanapy będzie puzel. Klikamy pod sufitem i tam na wsporniku będzie też roll, żeby go zdjąć uzywamy strzały. Przechodzimy na ścianę z drzwiami. Klikamy na szafkę, tam jest puzel i nóż. Klikamy na szuflady, w dolnej szufladzie kod 4612 i tam jest puzel, w górnej szufladzie kod ze zwierzętami, metodą prób i błędów: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń. Tam będzie następny roll. W narożnej szafce po prawej stronoe drzwi jest ostatni puzel, razem jest ich 9. Wtracamy do bębna w rogu pokoju, nożem odcinamy membranę, w bębnie jest kijek, który wkładamy w szkatułkę na stoliku pod oknami. Bierzemy wszystkie trzy rolle, stawiamy na kij, następnie ustawiammykolorowe strzałki na rollu, żółty w prawo, czerwony w lewo i zielony w prawo. szkatułka się otwiera, w szkatułce jest wojownik, bierzemy go i ustawiamy na planszy, tam jest oznaczone miejsce, na stoliku pod tarczą. Wracamy na ścianę z drzwiami i tam układamy z puzli środkowy obrazek, będzie on mapką jak należy przeprowadzić wojownika po planszy. I przeprowadzamy wojownika. Reszta jest prosta...

Avatar filarziemi

19 października 2010, 06:11

Dzięki "glass", bo utknąłem na kodach.
Kody do zwierząt biorą się z ich nazw w j. angielskim:
1. Tiger
2. Rhino
3. Giraffe
4. Lion
5. Elephant
Pierwsze litery zwierząt to: TRGLE i takie litery znajdujemy na rartce, która została w jednej z szafek

Avatar richi92

19 października 2010, 00:03

Tylko do tych zwierząt powinien też być jakiś kod podany
Bo 4612 bierze sie z tego, że na stoliku obok drzwi mamy
a) 4 kwadraty
b)3 trójkąty, które mnożymy razy 2 (membrana)
c)4 prostokąty które mnożymy razy 3
a zwierzeta też powinny być gdzieś podane

Avatar glass

18 października 2010, 22:08

Aha 5/5 i do ulu.

Avatar glass

18 października 2010, 22:06

Koniec. Ale kombinacji trochę było. A więc tak zabieramy z różowej ściany strzałę, zwracamy uwagę na koraliki nad nią, tam białymi koralikami zaznaczony jest kod do szafki z kolorami: zielony, żółty, błękitny, czerwony, granatowy. Na bębnie w rogu pokoju jest element układanki, trzeba także zwrócić uwagę na kod na membranie bębna, to będzie kod do dolnej szafki pod obrazami (4612), przechodzimy do szafki obok. Wstukujemy w niższej szafce z kodem, kod kolorowy: zielony, żółty, błękitny, czerwony, granatowy. W szafce jest kolejny element puzzli. Żeby dostać się do wyższych szafek potrzebujemy stołka, który jest po prawj stronie obok kwiatka. Koło tego kwiatka jest te z kolejny puzel. Stawiamy ten stołek przed szafą, klikamy w górne szafki. W całkiem górnej jest puzel. W tej nieco niższej, z kodem wbijamy kod: AFRICA, skrót od napisu, który jest na kartce pod dywanem, tam też jest puzel. W szafce jest roll. Przechodzimy na ścianę z tarczą, klikamy na tarczę, na brzegu kanapy będzie puzel. Klikamy pod sufitem i tam na wsporniku będzie też roll, żeby go zdjąć uzywamy strzały. Przechodzimy na ścianę z drzwiami. Klikamy na szafkę, tam jest puzel i nóż. Klikamy na szuflady, w dolnej szufladzie kod 4612 i tam jest puzel, w górnej szufladzie kod ze zwierzętami, metodą prób i błędów: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń. Tam będzie następny roll. W narożnej szafce po prawej stronoe drzwi jest ostatni puzel, razem jest ich 9. Wtracamy do bębna w rogu pokoju, nożem odcinamy membranę, w bębnie jest kijek, który wkładamy w szkatułkę na stoliku pod oknami. Bierzemy wszystkie trzy rolle, stawiamy na kij, następnie ustawiammykolorowe strzałki na rollu, żółty w prawo, czerwony w lewo i zielony w prawo. szkatułka się otwiera, w szkatułce jest wojownik, bierzemy go i ustawiamy na planszy, tam jest oznaczone miejsce, na stoliku pod tarczą. Wracamy na ścianę z drzwiami i tam układamy z puzli środkowy obrazek, będzie on mapką jak należy przeprowadzić wojownika po planszy. I przeprowadzamy wojownika. Reszta jest prosta...

Avatar glass

18 października 2010, 20:11

4612 kod do dolnej szafki pod obrazami, nie kumam o co chodzi w kodzie ze zwierzętami

Avatar richi92

18 października 2010, 17:05

nie moge przejść.
1-sza szafka ma kody:
a) zielony, żółty, błękitny,czerwony, granatowy
b) AFRICA

znalazłem 2xroll i 8xplate
I nie wiem jak otworzyć szkatułke, bo daje w nią patyk i nic nie idzie

Avatar moltag123

18 października 2010, 13:51

a moze byc

Avatar oskar8

18 października 2010, 10:59

5/5

Avatar
Konto usunięte

18 października 2010, 10:18

Pierwszy zA GrE 5/5 I dO UlU xD :)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

W tej grze Twoim zadaniem jest wydostanie się z pokoju. Musisz zbierać jak najwięcej przydatnych przedmiotów i starać się używać je w różnych miejscach.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni