Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.63 (174)
wyświetleń: 230809

Komentarze (333)

Screeny (6)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar michal804
(Michał)
28 sierpnia, 13:31

@cemal: To są komentarze a nie reklamowanie innych gier.

Avatar dominikgracz
25 sierpnia, 21:07

ogujg

Avatar dominikgracz
25 sierpnia, 21:03

nvvyyy

Avatar Sebek231
(Sebastian)
2 marca 2013, 19:34

nie mój gust ale fajna 4/5 nie ul

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar migrena
18 lipca, 17:27

@nightguard: typowy nightguard

Avatar Legolas9988
(Bartosz)
21 sierpnia, 10:45

@migrena: typowa migrena

Avatar Legolas9988
(Bartosz)
21 sierpnia, 10:44

jak zrobić lvl 10

Avatar NieswiadomyCzArNucH
(Nikodem)
1 sierpnia, 19:31

Doszedłem do 14 i dalej nie mg :p 4/5

Avatar cemal
15 lipca, 14:50

dlamie gra to 8/10

Avatar hubert121
17 lipca, 09:21

@cemal: głupie sa niektóre gry na jeja

Avatar cemal
15 lipca, 14:53

zagrajcie w multilate a dol 2

Avatar cemal
15 lipca, 14:51

ale widziałem lepsze

Avatar cemal
15 lipca, 14:49

lol

Avatar kubaxx005
(kuba)
Edytowano - 11 lipca, 17:34

ja skoncylem na poziomie 23

Avatar jeremcia
31 maja, 11:06

Ja w tą grę gram pierwszy raz.

Avatar maciejak
12 maja, 18:25

FAJNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar FranekRadziej
(Franek)
7 maja, 18:34

przeszedłem level 8

Avatar DeadShoot
(Patryk)
5 kwietnia, 21:17

jak level 8 ?

Avatar damiannnn
1 kwietnia, 22:39

8/10 troszkę trudne:p

Avatar miki654321
19 marca, 20:52

co

Avatar wiktorchencia
19 marca, 17:54

cała

Avatar jejas23
(pawel)
19 marca, 07:19

przeszedlem 8 lvl

Avatar DeadShoot
(Patryk)
13 marca, 18:55

JA LEVEL 7 ?

Avatar palec
8 marca, 18:51

Me name alan
wherw name

Avatar palec
8 marca, 18:50

debile

Avatar RedStar
28 lutego, 21:12

dobre

Avatar kacperg06
13 lutego, 12:39

jak przejść 23 lvl

Avatar kopytko520
11 lipca 2014, 17:21

komentarza nie można napisać bo się przyczepią.
OSTRZEGAM nie piszcie komentarzy bo wszyscy się do was przyczepią.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar kacperg06
6 listopada 2014, 18:46

@kopytko520: No co ty

Avatar kacperg06
13 lutego, 11:36

@kopytko520: no to ja doczepie się do nich

Avatar kacperg06
13 lutego, 11:12

I tak oblężenie zombi 2 jest lepsze

Avatar mister8910
10 lutego, 17:11

5/10

Avatar bartus01010
10 lutego, 12:53

taka sobie 6/10

Avatar kwadratas120
6 lutego, 18:46

@sekio: a ty se mózg kup

Avatar tobiasz3622
5 września 2014, 15:43

szukam znajoomych

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar sekio
11 stycznia, 21:19

@Ousia666: dziękuje

Avatar sauron101
5 lutego, 18:30

@tobiasz3622: szukaj dalej ... xD

Avatar TheMiecina
2 lutego, 14:37

Muzyka: 6/10
Grafika 4/10
Razem: 10/10

Avatar kacperg06
13 lutego, 11:08

@TheMiecina: w sumie powinno być 5/10

Avatar FalconPL
10 stycznia, 14:44

kocham tą gre

Avatar jasiorekxd123
20 grudnia 2014, 16:15

to powinno się nazywać strąć zombie

Avatar Cyzio
3 grudnia 2014, 16:41

przeszedłem !

Avatar Cyzio
3 grudnia 2014, 16:29

jak przejść lvl 22
??

Avatar juniortv
24 listopada 2014, 16:51

coś wam powiem śmieszna gra!!!! fajny głos!!!! :) i w ogóle! :)

Avatar michal804
(Michał)
Edytowano - 28 sierpnia, 13:33

@juniortv: Ale śmieszna gra!Trzeba strącić zombie w dość brutalny sposób!XD XD LOL hahaha!!!A ten odgłos po prostu rozwala!

Avatar MrGreen777
23 listopada 2014, 19:25

gra ktos w sfgame na s30?

Avatar guhjj
14 listopada 2014, 19:27

daje44\100

Avatar Peru12
dzisiaj, 18:41

Spoko gra daje 5/5

Avatar elonleon
2 września 2014, 19:42

no daje 4/5

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Zrzuć zombie

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Zrzuć zombie
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (135)
Opis

Celem gry jest zrzucenie wszystkich zombiaków poza plansze. Żeby to zrobić będzie zazwyczaj trzeba w odpowiedniej kolejności urywać łańcuchy.

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Rolling Fall

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu