Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Zrzuć zombie

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Opis:

Celem gry jest zrzucenie wszystkich zombiaków poza plansze. Żeby to zrobić będzie zazwyczaj trzeba w odpowiedniej kolejności urywać łańcuchy.

Sterowanie:

Myszka

Miniaturka:

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Rolling Fall

Podobne gry:

Zrzuć zombie 2

Zrzuć zombie 2

Zagrań: 57884

Ocena: 4.25 (39)

Kategoria: Logiczne

Przejedź zombie: Superkoła

Przejedź zombie: Superkoła

Zagrań: 28084

Ocena: 4.68 (67)

Kategoria: Zręcznościowe

Brakujące opony

Brakujące opony

Zagrań: 35737

Ocena: 3.21 (19)

Kategoria: Logiczne

Zrzuć zombie 3

Zrzuć zombie 3

Zagrań: 16604

Ocena: 2.91 (23)

Kategoria: Logiczne

Zrzuć pluszaka 2

Zagrań: 276899

Ocena: 4.44 (141)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 193620Ulubiona: 193

Wrzuć na FB

Dodaj komentarz

Avatar bajerek

bajerek12 kwietnia, 20:35

zarombista gra

Avatar kopytko520

kopytko52016 lipca 2013, 10:57

super
kto sie zgadza strzałeczka w górę

Avatar Jajcus

Jajcus odpowiada na komentarz27 lutego, 19:35

@Adamo5: :D

Avatar Adamo5

Adamo5 (Adam) odpowiada na komentarz27 lutego, 22:39, edytowany

@Jajcus: Po ch**a te łapki chce? :)

Avatar antczak13

antczak1322 grudnia 2013, 17:08, edytowany

fajna 5/5 :) i do ulu

Avatar rezi11

rezi11 (przemek) odpowiada na komentarz4 lutego, 17:18

@antczak13: zgadzam się

Avatar kubikul

kubikul (Jakub)22 grudnia 2013, 11:25

gra 5/5 i do ulu ale mogli by zrobić takie np. pomoce że przez całą gre 5x można zombiego 1 wybranego przez siebie zarżnąć tym nożem :D

Avatar Tester12

Tester1222 grudnia 2013, 09:03

Super 10/10

Avatar kubinks123

kubinks1235 listopada 2013, 14:59

11/10 :DD

Avatar TheMocarzPL

TheMocarzPL28 sierpnia 2013, 21:08

supcio gierka

Avatar gavardo

gavardo (Piesel)30 lipca 2013, 13:13

fajna

Avatar gorand

gorand10 lipca 2013, 16:24, edytowany

Fajne mi się podoba :) Do Ulu :)

Avatar michal0123

michal0123 (Michał)10 lipca 2013, 15:46

fajne :D

Avatar hubert2002

hubert200225 czerwca 2013, 21:07

troche fajne

Avatar Muskula_001

Muskula_001 (Maciek)25 czerwca 2013, 11:38, edytowany

10/10 do ulu

Avatar Lenedox

Lenedox14 czerwca 2013, 17:35

trzeba się dużo namyśleć aby przejść poziom

Avatar ProMG4

ProMG4 (Ksawery)25 kwietnia 2013, 21:40

5/5 I DO ZOMBIE ULU!

Avatar Daniel0321

Daniel0321 (Daniel)3 kwietnia 2013, 23:16

ok

Avatar zombotron2

zombotron224 marca 2013, 08:56

to jest spoko?

Avatar Olcikens

Olcikens (Alexis)8 marca 2013, 13:50

Spoko ;]

Avatar tutek

tutek2 marca 2013, 21:39

5/5

Avatar Sebek231

Sebek231 (Sebastian)2 marca 2013, 19:34

nie mój gust ale fajna 4/5 nie ul

Avatar Wojciek

Wojciek2 marca 2013, 17:38

dobre 5/5

Avatar piecia314

piecia314 (Kamil)2 lutego 2012, 13:44

doszlem do 17 lv

Avatar KarolTakisobie

KarolTakisobie2 marca 2013, 16:37

najlepsza gra tego typu 5/5, a 2 cz jest strasznie słaba

Avatar matejo960

matejo960 (Mateusz)2 marca 2013, 08:16, edytowany

18 nie przejdę ;p

Avatar deleted-168191

Konto usunięte odpowiada na komentarz2 marca 2013, 12:34

@matejo960: o troche kubuś się otył

Avatar Mickey0211

Mickey0211 (Mickey)18 stycznia 2013, 23:27

Zajefajna gra. Dosyć łatwa lecz też nie za bardzo.
grafika - 8/10
muzyka/podkład - 10/10
grywalność - 10/10
Razem - 28/30

Avatar Tanks

Tanks18 stycznia 2013, 18:59

fajne

Avatar marcelos123

marcelos1237 stycznia 2013, 21:25

jak przejsc 11 poziom?

Avatar MateuszTroc

MateuszTroc (Mateusz)9 sierpnia 2012, 12:44

głupie

Avatar Madmaks000

Madmaks000 odpowiada na komentarz28 października 2012, 17:32

@MateuszTroc: to jest takie glupie jak ty ;x

Avatar krzysiek112233

krzysiek112233 odpowiada na komentarz1 stycznia 2013, 13:40

@Madmaks000: Przecież nie musi mu się podobać, każdy ma inny gust. Jak mu się nie podoba to od razu jest głupi? A co do gry super 5/5 i do ulu.

Avatar chomik2000xdxd

chomik2000xdxd31 grudnia 2012, 22:42

23 jest trudny ;-(

Avatar Olcikens

Olcikens (Alexis)17 grudnia 2012, 22:45

lubię to ; )

Avatar robs11

robs11 (Robert)23 lipca 2012, 16:58

10/10 i do ulu, pamiętam że jak byłem mały to w podobną grę grałem.

Avatar Zibus

Zibus (Paweł) odpowiada na komentarz9 grudnia 2012, 18:47

@robs11: ja tak samo:)

Avatar Adamek16007

Adamek160079 grudnia 2012, 17:47

nawet nawet

Avatar barca_pl

barca_pl (Miki)14 września 2012, 20:22

ja przeszedłem całe ;) GRA JEST SUPER

Avatar piotrex123

piotrex12314 września 2012, 17:22

dość fajna gra

Avatar siwy999

siwy99928 sierpnia 2012, 12:17

19 i koniec

Avatar dydolPL

dydolPL (grzesiu)16 sierpnia 2012, 12:02

4/5 i do ulu

Avatar SzukamDziewczynyXD

SzukamDziewczynyXD5 sierpnia 2012, 01:13

Fajna , 5/5 i do ulu.

Avatar FFgga

FFgga3 maja 2012, 13:05

walnięta gra

Avatar fenek55

fenek5514 kwietnia 2012, 19:14

Weeeeeeeeee

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.