Bieg czarodzieja

Oceń:
4.52 (21)
wyświetleń: 16977

Komentarze (28)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar xXxBosManxXx
(Krystian)

31 stycznia 2011, 09:40

Kto lubi serię Harry Potter? Ja uwielbiam przeczytalem wszystkie czesci ksiazki od 1 do 7 i filmy ogladalem ale 7 tylko 1 czesc bo 2 w maju 2011 chyba. :D

Avatar lewat

27 października 2011, 12:29

@xXxBosManxXx: ja lubie wszystkie ksiozki i wszystkie filmy a mam 8 lat XD

Avatar Voldek

12 marca 2012, 16:26

@xXxBosManxXx: Ja też uwielbiam

Avatar
Konto usunięte

27 listopada 2012, 16:46

@xXxBosManxXx: najlepsza ksiąszka na świecie

Avatar Wojtek25

23 lutego 2011, 08:23

sory potem 555 survival bez leczenia miałem blizzard czyli zamieć i armagedon czyli koniec swiata i tak na zmiane armagedon+blizzard=Derth XD

Avatar Wojtek25

23 lutego 2011, 07:37

254 mój Survival :D

Avatar Wojtek25

22 lutego 2011, 20:07

mam 3 postacie i 3 takie same i cały czas tak samo ,,SAVE" (ZAPIS) zrobili tak raz zapamiętało i ***a dalej to samo

Avatar Wojtek25

22 lutego 2011, 16:11

@paolik678: grałe w Diablo 2 Lod ja tak (LOD to Dodatek)?

Avatar Wojtek25

22 lutego 2011, 16:08

@adamo1971: co taka ocen nie znasz się na grach lub typu nie lubisz!!!!!!

Avatar Wojtek25

22 lutego 2011, 15:52

GRA 555555555555555555555555555555555555/5 tylko mało slotów na czary ale Jezu jak oni takie gry przecudne robia

Avatar Wojtek25

22 lutego 2011, 15:31

ja kocham harry potter najlepsze ksiaże półkrwi ogladałem powiem wam kto to ksiaże pół krwi prof**** ***** hehe musicie obejrzeć ale supcio film nara SpectrumSemptra!!!

Avatar napoleon14361

3 grudnia 2010, 16:43

najlepsza gra na jeja

Avatar Estoteles

26 listopada 2010, 17:17

1 - Ognień) Bardzo mocny, przy rozbudowanym drzewku można luzzem przejść całą grę.
2 - Lód) Przy odrobinie umiejętności jest to najmocniejszy żywioł.
3 - Światło) Najgorszy, radzę nie próbować rozbudowywać drzewka :x
Oczywiście 5/5 i Ul z pszczołami i miodem z kwiatów ;D

Avatar ProSix

26 listopada 2010, 13:48

fajna ale mało miejsca na czary

Avatar kagilator

1 listopada 2010, 09:32

ogień wdl. mnie jest najsilniejszy nie marnuje many i w ogóle jest sopx

Avatar Matello
(Mateusz)

30 października 2010, 22:19

Gra fajna, dam 5/5, a tak szczegółowo to :
---------------------------
1) Lód - Bardzo fajnie się nim gra, spowalnianie i dość mocne AoE czynią to drzewko dość przyjemne w rozgrywce. Mi się najlepiej nim gra.
2) Ogień - Również fajnie się nim gra, ale ja wolę lód ze względu na to, iż jest to ogólnie mój ulubiony żywioł. Ale obiektywnie rzecz biorąc jest bardzo dobry, równa się z lodem siłą, chodź się od siebie różnią (inny styl gry).
3) Światło - No to tak, światło ma niestety najsłabszy czar podstawowy - nie rani on kilku wrogów stojących obok siebie (tak jak to robi lód czy ogień). Jeżeli chodzi o inne czary to są w zasadzie tylko dwa - Pieczęć jest dość fajna i przy maksymalnie rozbudowanym drzewku zadaje sensowne obrażenia, jednak w porównaniu do Armagedon'aa czy Blizzard'a wypada dość słabo... (a to z tymi należy go porównywać, ponieważ jest to najsilniejszy czar atakujący Światła). Tak czy siak stunt i wysokie obrażenia są, narzekać nie można. Ale leczenie to porażka, po wzmocnieniu talentem tego czaru (+60%) leczy coś około ~30-35% - porażka, powinno leczyć około ~70%, jeżeli miałby być jednym z priorytetowych czarów Światła.
--------------------------------
Wiem, że to za długa "recenzja" tak krótkiej gry, ale tak jakoś mnie naszło.

Avatar KapitanBombaPL
(Maciej)

30 października 2010, 17:07

grafa 2,5
grywalność 5
muza 3
średnia 3.5 ale dam 4

Avatar adamo1971

30 października 2010, 14:49

DO.......0000000000000000000000/5

Avatar napoleon14361

30 października 2010, 13:54

ale lipa max lvl to 15...

Avatar napoleon14361

30 października 2010, 13:14

***ne c***ostwo sie wylancza ***a mac!

Avatar napoleon14361

30 października 2010, 12:28

ok juz wlaczylem xd

Avatar napoleon14361

30 października 2010, 12:08

jak to wlaczyc???

Avatar TigerHeart
(Oskar)

30 października 2010, 11:05

Fajna gierka , polecam grac tyllko ogniem na loozie roz***lem all ;d pakowac napoczatku w kulke ognia , to podwojenie potem armagedon i potem potrojenie :) / na lighta sie nieoplaca ma niezle czary ale wymagaja duzo many , jak komus zostaja punkty to tam polecam ladowac w ten krzyz ktory daje zycia :P a na snieg niegralem bo juz mi sie znudzilo ;d do uluu

Avatar
Konto usunięte

30 października 2010, 10:53

sorka błąd, to jest jedna z najlepszych gier...

Avatar
Konto usunięte

30 października 2010, 10:52

to jest jedna z gier w jaka grałem na tej stronce 5/5 i do ulu

Avatar paolik678
(Pawel)

30 października 2010, 10:25

Spoko gierka 5/5

Avatar kosiarz24

30 października 2010, 08:22

takie sobie 3/5

Avatar maximus2380

30 października 2010, 07:55

nawet nawet

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Bieg czarodzieja

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Bieg czarodzieja
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę
Opis

Biegnij przed siebie czarodziejem likwidując każdego napotkanego przeciwnika. Zebrane dzięki temu punkty doświadczenia inwestuj w coraz to lepsze i skuteczniejsze czary.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
ZXC - Czary

Podobne gry

Hity z naszych gier