Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar tiKtaaczeK

Opis:

Nowe rozdanie magicznych kart. W drugiej części doszły nowe przedmioty i karty. Dla przypomnienia - Twoim zadaniem jest tak ustalić taktykę tzn. wybierać karty, żeby pokonać przeciwnika.

Sterowanie:

Myszka



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Maganic Wars 2

Podobne gry:

Wojny klonów

Wojny klonów

Zagrań: 911682

Ocena: 4.57 (168)

Kategoria: Strzelanki

Magiczne karty

Magiczne karty

Zagrań: 161683

Ocena: 4.58 (115)

Kategoria: Strategiczne

Wieżowa wojna

Wieżowa wojna

Zagrań: 129995

Ocena: 4.48 (52)

Kategoria: Wieżyczki

Zwyczajny serial: Wielka wojna wkrętów

Zwyczajny serial: Wielka wojna wkrętów

Zagrań: 14006

Ocena: 4.55 (20)

Kategoria: Bijatyki

Magiczne karty 3

Magiczne karty 3

Zagrań: 118775

Ocena: 4.13 (104)

Kategoria: Strategiczne

Joystick

Weź udział w głosowaniu na Najlepszą grę roku 2014. Spośród 26 popularnych gier z 2014 roku możesz wybrać 3 gry, które Twoim zdaniem zasługują na miano najlepszych.
Aby zobaczyć najlepsze gry i je ocenić kliknij tutaj.

Oceń grę:

Zagrań: 179396Ulubiona: 217

Dodaj komentarz

Avatar wojrak

wojrak21 września, 11:06

Bardzo fajna gra 10/10

Avatar mati3853

mati385314 września, 15:28

ni ogarniam

Avatar ganonim122

ganonim122 (kuba)5 września, 14:55

fajna 5/5

Avatar koper12345

koper1234510 sierpnia, 13:31

gra fajna zawsze ją lubiłem i daje 5/5

Avatar Szymon2410

Szymon2410 (Szymon)7 sierpnia, 07:47

Byłem mały ogarniałem to jestem starszy nie ogarniam

Avatar magiczna_panda12

magiczna_panda1222 kwietnia, 18:07

o jaka to była fajna gra xd

Avatar Gosiax3

Gosiax318 stycznia, 19:22

Gra dzieciństwa. ;)

Avatar babelek370

babelek37023 listopada 2013, 09:00

erykhim44 może i tak ale gra fajna

Avatar babelek370

babelek37023 listopada 2013, 09:00

ultra gra daje
99999999999999999999999999999999999999/222222222222222

Avatar dav229

dav22924 sierpnia 2013, 10:57

extraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avatar themilosz1

themilosz1 (Miłosz)29 lipca 2013, 22:30

można sobie pograc 4/5

Avatar juseppee

juseppee (józef)3 lipca 2013, 20:40

moze byc 4/5

Avatar twomag32

twomag32 (Jakub)21 kwietnia 2013, 19:17

jołsakato lubie to!

Avatar krokodyl9

krokodyl9 (kuba)21 kwietnia 2013, 06:16

zaje

Avatar MineCraft123

MineCraft12312 lutego 2013, 18:26

no ekstra :) a tak do tego 10/10

Avatar mikos225

mikos22531 stycznia 2013, 18:39

superoska

Avatar bodys10

bodys1031 stycznia 2013, 18:08

Pamiętam jak grałem w to gdy miałem 9lat. A co do gry 5/5 ;]

Avatar gracek1221

gracek12214 stycznia 2013, 20:40

może być 4/5

Avatar Wenkk

Wenkk1 grudnia 2012, 21:00

SUPER 5\5

Avatar miszcz

miszcz14 czerwca 2009, 09:06

jestem w tej grze mistrzem

Avatar pwpoo159

pwpoo159 odpowiada na komentarz2 lipca 2011, 12:19

@miszcz: jesteś mistrzem śmieciarzy hahaha

Avatar miszcz

miszcz odpowiada na komentarz12 lipca 2011, 19:34

@pwpoo159: Taaaaaaaaaaaak to było bardzo śmieszne! Może chcesz za tą wybitną ciętą riposte Medal? kuncio528 Jeśli uważasz że jestem gównem to czemu do mnie piszesz? Piszesz do gówna? ;) Radze wam zgłosić się do lekarza bo może być z wami niedobrze... Chociaż tak naprawdę już jest z wami niedobrze ;(

Avatar MessiBos

MessiBos odpowiada na komentarz18 listopada 2012, 17:17

@miszcz: Zgadzam się miszczu

Avatar garg1

garg117 listopada 2012, 13:43

hard men gra!!!!!!!!!!!!!

Avatar deleted-157456

Konto usunięte25 października 2012, 20:02

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩

Avatar kapisi00

kapisi0025 października 2012, 15:34

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩
sped 5/5 i do ulu

Avatar roba55

roba55 (Robert)19 października 2012, 21:40

Tak ja pierwsza wersja, ciekawa, ale szału nie ma. 4/5

Avatar juleczka60

juleczka6030 września 2012, 15:52

Fajne, fajne ;D 5/5 i do ulu

Avatar majkel122

majkel12229 lipca 2012, 14:43

fajne 5/5 jestem akurat na tablecie :-)

Avatar jasiek999

jasiek99919 lipca 2012, 10:23

no moze byc 5/5 i do ulu

Avatar CzarnUS

CzarnUS19 czerwca 2012, 11:05

Może być 4/5

Avatar awksom

awksom (Dominik)4 czerwca 2012, 13:00

bardzo fajna

Avatar kuba1066

kuba1066 (kuba)4 czerwca 2012, 07:12

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩
kozacka 5/5 i do ulu

Avatar krzysiek112233

krzysiek1122338 kwietnia 2012, 18:27

heh bardzo fajna 10/10 i do ulu :D

Avatar danielmirekxd

danielmirekxd15 marca 2012, 18:32

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩
super
5/5

Avatar SylwiaK99

SylwiaK9918 lutego 2012, 22:33

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩

Avatar madzia728

madzia728 (Madzia)18 lutego 2012, 21:21

fajna

Avatar ProKtos

ProKtos18 lutego 2012, 20:37

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩

Avatar karollo13

karollo13 (karol)18 lutego 2012, 20:11

spoko

Avatar STMP2198

STMP2198 (Bartosz)18 lutego 2012, 15:25

spoko gierka

Avatar ToMyPolacy

ToMyPolacy (Hubert)18 lutego 2012, 14:52

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩

Avatar adamaro

adamaro18 lutego 2012, 11:56

FAJNE

Avatar mati454

mati454 (Mateusz)18 lutego 2012, 10:27

nawet fajne

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.