Ekstremalne wędkowanie

Oceń:
4.60 (210)
wyświetleń: 97983

Komentarze (322)

Screeny (11)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Ashyfresh
(Adaś)

Edytowano - 20 sierpnia, 15:03

jest taka gra tylko że na telefony Ninja Fish a to jest chamsko zmałpowane ; p ale gra fajna

Avatar MajaNocnaFuria
(Maja)

1 września, 19:55

@Ashyfresh: Bo to wersja bez ściągania.

Avatar Ashyfresh
(Adaś)

1 września, 20:03

@MajaNocnaFuria: Zapewne :)

Avatar MajaNocnaFuria
(Maja)

1 września, 20:04

@Ashyfresh: Chociaż ta podróba nie ma akurat złej grafiki.

Avatar Ashyfresh
(Adaś)

1 września, 20:18

@MajaNocnaFuria: Nie mówię że jest zła :D jak dla mnie jest świetna

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

16 sierpnia, 15:15

kto złowił rybe z logiem tej gry?

Avatar patryk1212
(Patryk)

27 listopada 2010, 08:07

kuba0987654321 grasz teraz

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

12 sierpnia, 09:30

@patryk1212: istnieje taki pradawny czarodziejski przycisk ''odpisz'' i po jego użyciu możesz odpisywać ludziom XD

Avatar tata246zps

27 listopada 2010, 10:00

nie pisze sie do pszczół ***ie tylko do ulu

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

12 sierpnia, 09:28

@tata246zps: wiem że ulu - ulubionych, ale w ulu mieszkają też pszczoły. ah jak ty się nie znasz na netach

Avatar Skorpion55050

1 maja 2015, 15:44

Skarb.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar lukaido
(Zed)

11 kwietnia 2016, 16:32

@Skorpion55050: DRAVEN!!!

Avatar adik6122

21 lipca 2016, 00:44

@Skorpion55050: tez to mialem

Avatar Kamyszqowax33
(Patrycja)

7 lipca 2016, 22:50

Wbrew pozorom łatwa, ale fajna :D

Avatar Poprostuolek

27 czerwca 2016, 20:55

Fajna gra polecam

Avatar DominikTOJE

5 lutego 2016, 15:17

kto miał takiego kolorowego błazna?

Avatar piterus

16 stycznia 2016, 21:17

lol zapisało mi się

Avatar piterus

16 stycznia 2016, 21:15

fajna

Avatar fikaa

11 grudnia 2015, 16:44

Dwa minusy za mało ulepszeń i za mało ryb.

Avatar halk721

3 grudnia 2015, 17:17

gra fajowska

Avatar Alex125
(Aleksander)

7 kwietnia 2015, 14:23

Szacun dla tych co mają skarb.
A co do gry, ona jest super! :D

10/10

Avatar asasinpio
(Piotrek)

8 sierpnia 2015, 20:52

@Alex125: ja mam skarb

Avatar Oliwierrr

16 września 2015, 13:07

@Alex125: ja mam skarb

Avatar wixzator
(kuba)

6 listopada 2015, 19:58

@Alex125: znów pieseł :D

Avatar Pigite
(Remek)

1 listopada 2015, 12:44

Spoko gra polecam 10/10 i do ulu ;) Pozdro dla tych co zdobyli skarb :).

Avatar Tomecki

14 września 2014, 17:37

Pobije ktoś :D xD

Avatar Szymon2410
(Szymon)

22 września 2014, 06:58

@Tomecki: Tak miałem wszystko w 10-20 Minutek

Avatar jakub01
(jakub)

12 sierpnia 2015, 17:48

@Tomecki: terz to mam
w 2:03:49 2 godziny 3 minuty i 49 sekund

Avatar dominok123

4 października 2014, 15:52

Kto pobije :DD

Avatar LuKsTa
(Łukasz)

4 października 2014, 16:53

@dominok123: Mówiłeś coś ?

Avatar dominok123

5 października 2014, 13:27

@LuKsTa: TaK

Avatar wixzator
(kuba)

25 stycznia 2015, 21:32

@dominok123: gdyby to była inna strona do bym wam pokazał miałem wsystko na maksa

Avatar jakub01
(jakub)

12 sierpnia 2015, 17:46

@dominok123: ja mam rekord 2783

Avatar jakub01
(jakub)

12 sierpnia 2015, 17:45

znalazlem skarb

Avatar lejkonik

30 lipca 2015, 22:18

super! 5/5

Avatar Baster0
(Bartek)

29 lipca 2015, 20:19

Fajna taka spokojna ale tylko krew ale 100/100

Avatar lolel

26 lipca 2015, 17:03

Taka spokojna gra tylko 1 - krew ale gra 5/5%

Avatar Kuba113

7 lipca 2015, 12:51

Fajna 4/5

Avatar DarixPL

1 lipca 2015, 16:23

ta gra jest pro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar predator_2
(Wojtek)

17 marca 2015, 15:52

ja też mam skarb a mój wynik to 555 465 000

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Skorpion55050

Edytowano - 1 maja 2015, 15:41

@Alex125: Przecież zdobyć skarb to żaden wyczyn. Po co screen?

Avatar Alex125
(Aleksander)

1 maja 2015, 18:18

@Skorpion55050: Oho, nie wiedziałęm

Avatar Shentter
(Karol)

10 marca 2015, 08:26

Yeah! Mam skarb!!!

Avatar Shentter
(Karol)

10 marca 2015, 08:28

@Shentter: I jeszcze to mój wynik.

Avatar wixzator
(kuba)

25 stycznia 2015, 21:44

6 score kto pobije ? XD zartuje na innej stronie miałem score eeeee 3598

Avatar RemigiuszGamer

25 sierpnia 2014, 16:43

jestem najlepszy :D a nie mam wszystkiego na maxa mam żyłkę 200 m

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar RemigiuszGamer

31 grudnia 2014, 13:54

to poka screena ;p

Avatar
Konto usunięte

16 stycznia 2015, 19:45

@RemigiuszGamer: może ktoś nie potrafi ale to nie powód do chwalenia się jak jakiś zjeb

Avatar piorun5000

12 września 2014, 08:35

a ja 999 $ :)

Avatar piorun5000

12 września 2014, 08:34

lol te piranie sie na mnie uwżeły lol

Avatar piorun5000

12 września 2014, 08:07

przeszłem całą gre

Avatar RemigiuszGamer

25 sierpnia 2014, 16:45

zaraz po tym złowiłem za 662 $ ^^

Avatar buchci
(Dawid)

30 czerwca 2014, 12:44

mi po 450 m jest czarna plama i na ciemno szukam to zle?

Avatar
Konto usunięte

19 sierpnia 2014, 11:54

@buchci: trzeba kupić latarnię w sklepie

Avatar buchci
(Dawid)

25 sierpnia 2014, 11:53

thx

Avatar Rilla11

23 sierpnia 2014, 11:36

ej ja teraz gram w pracowitego pingwina

Avatar Rabids
(Natalia)

5 stycznia 2014, 18:07

Tyle kasy zarobiłam :D Pobijesz mnie? ;p

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (10)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (10)
Avatar LuKsTa
(Łukasz)

Edytowano - 11 sierpnia 2014, 11:48

@Rabids: kurde, screena nie dołączyłem

Avatar LuKsTa
(Łukasz)

11 sierpnia 2014, 11:50

@Rabids: Tak, watch to : jesli zly screen sorka
|
\ /

Avatar kostucha
(aga)

8 sierpnia 2014, 21:39

nudzi się szybko

Avatar zawisza10

7 sierpnia 2014, 23:03

lol zajefajna 100/100

Avatar rubert5
(Robert)

1 sierpnia 2014, 09:02

Ta gra jest świetna a jej twórca to prawdziwy geniusz!

Avatar Brajox

24 czerwca 2014, 14:19

gra za**bista 5/5 i do ulu

Avatar dominx21

17 czerwca 2014, 20:47

ja złowiłem tyle ryb ze gra sie zacieła

Avatar erkejo

Edytowano - 25 kwietnia 2014, 17:00

zgadnijcie co mi ten statek przypomina

Avatar DeadExtreme

15 czerwca 2014, 11:56

@erkejo: lódź ?

Avatar kubixxi

22 lipca 2014, 13:09
Avatar piorun5000

29 maja 2014, 09:43

jezu za**bista gra

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Ekstremalne wędkowanie

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Ekstremalne wędkowanie
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (68)
Opis

Wyłów jak najwięcej, jak najlepszych ryb i zastrzel je w powietrzu. Dzięki zarobionym w ten sposób pieniądzach możesz udoskonalać przeróżne parametry połowu.

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Podobne gry

Hity z naszych gier