Submachine 2

Gra Submachine 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Submachine 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 46369
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar marol

3 sierpnia 2010, 23:09

preszedłem, cholernie trudne

Avatar Majka360

7 kwietnia 2015, 16:46

@marol: Jak!? Człowieku ja od dziecka próbuje się dobrać do końca i nie potrafię ... ;_;

Avatar Lolfix1982

20 marca 2014, 19:44

Udało się :)

Avatar Lolfix1982

20 marca 2014, 19:24

Gdzie jest ten widelec?

Avatar patrykolch

26 lipca 2013, 15:19

uwielbiam submachine :) :) :) :) :)

Avatar w1234

20 czerwca 2013, 10:45

jak obliczyć ten kod?

Avatar Erenea

25 lutego 2011, 21:48

UWAGA NA C !! u mnie jak przechodzę to już trzeci raz nagle zrobiło się c=3, choć oba poprzednie razy było c=2, więc nie zapomnijcie sprawdzić na maszynce w prawej części czerwonego korytarza :D
e=mc2

Avatar darkKitty

10 stycznia 2011, 15:43

poziom trudności masakra :D

Avatar marol

3 sierpnia 2010, 23:04

Wchodzimy w prawe wejscie do konca. W otwor " " wkladamy czerwony akmulator w otwor "-" wkladamy niebieski akmulator. Wracamy do drabiny i idziemy na sama gore do duzej zarowki!Idziemy w prawo. Z kupki piachu zabieramy klucz. Teraz schodzimy schodami na SAM DOL i wchodzimy do "zielonkowo-zoltego" pokoju. Idziemy w lewo do samego konca. Otwieramy kluczem male drzwi. Klikamy na otwor. Idziemy tunelem do samego konca i bierzemy z ziemi zarowke. Wracamy tam gdzie znalezlismy klucz w kupie piachu.Do tedo pudelka z czerwona lampka wkladamy zarowke i zapala sie zielona lampka. Idziemy ciagle w lewo do samego konca. Do drugiego pudelka wkladamy karte z kamery i znowu zapala sie zielona lampka. Wracamy do wielkiej zarowy ciagniemy za wajche

Avatar marol

3 sierpnia 2010, 22:24

Klikamy na nie i wpisujemy kod, ktory znalezlismy na obrazie i naciskamy na zielony guzik. Zabieramy żarówkę i idziemy w prawo. Spod poduszki zabieramy kartke. Wychodzimy z pokoju az do "metalowych" drzwi. schodzimy drabina na sam dol. wchodzimy do "zielonkawo-zoltego" pokoju. Teraz schodzimy schodami na sam dol do "blekitnego pokoju" Idziemy w lewo i widzimy kamere. Do kamery wkladamy zarowke i tabliczke. Wlaczamy mala wajche z kamery. Klikamy na obiektyw. Ukazuje sie nam film. W tym filmie klikamy na karte, ktora znajduje sie kolo bialego pidelka po lewej - z kursora powinna Ci sie wtedy zrobic raczka i klikasz na ta karte).Ta karta wylatuje nam z kamery-zabieramy ja. Idziemy w prawo i znowu schodami na sama gore. Idziemy w prawo do "metalowych" drzwi, wchodzimy. Teraz idziemy drabina na sama gore. Dochodzimy do pomieszczenia gdzie sa dwa wejscia (na prawo i na lewo oraz widzimy wajche i rozlaczone dwa kable). Wkladamy miedzy kable widelec i ciagniemy wajche. wysuwa sie nam drabina(jeszcze na nia nie wchodzimy). Idziemy wejsciem w lewo i drabina do gory. Tam wpisujemy kod (czyli: c=2 i z notatnika m=618. 2 do kwadratu=4 i 618 * 4 =2471 czyli kod) wracamy sie i widzimy, ze nad kodem swieci sie zielona lampka! Wracamy do wajchy i idziemy w prawo i drabina w gore. Klikamy na ten "prostokacik". Musimy tak ustawic koncowki aby wszystkie sie znajdowaly w srodku(musisz sie troche z tym pobawic). Jak Ci sie uda znowu nad urzadzeniem uwidzisz zielona lampke! Wracamy do wajchy. Idziemy drabina 2 razy do gory. Po bokach sa ukryte wejscia(przyjrzyj sie dokladnie).

Avatar marol

30 lipca 2010, 20:14

lewo, dol, prawo(bierzemy klucz). Lewo, gora, lewo, lewo, dol, dol, dol, prawo, gora(bierzemy kartke z czerw.pomieszczenia). Dol, lewo, dol, lewo, lewo, lewo, gora, prawo(klikamy na ten kwadracik).Teraz wszystkie lampki musza sie zaswiecic na niebiesko-nacisni 2 lampke, 8 lampke, 9 lampke i 15 lampke!Wychodzimy z tego pomieszczenia.Dol, prawo, prawo, gora(bierzemy wajche)wychodzimy z pomieszczenia. Lewo, lewo, gora, gora, prawo, gora, gora, lewo, lewo, dol, prawo(zabieramy czerwony akmulator). Lewo, gora, i ciagle w prawo az do wyjscia. Gdy sie wydostalismy z "labiryntu" idziemy w prawo i klikamy na kwadratowy otwor w scianie i zabieramy widelec. Wracamy do drabiny i idziemy raz do gory do "blekitnego pomieszczenia". Znowu idziemy drabina do gory. Skrecamy w prawo (kwadratowy otwor na scianie) az do konca.Wkladamy wajche . Pociagamy za nia. wracamy na dol drabina do "blekitnego pomieszczenia". Skrecamy w lewo i schodami na sama gore. Skrecamy w prawo i wchodzimy do "metalowego" wejscia. Na podlodze lezy niebieski akmulator-bierzemy go. Idziemydrabina do gory, do tego momentu jak zobaczymy metalowe drzwi. Otwieramy drzwi kluczem, ktory znalezlismy. Idziemy w lewo i klikamy na maszyne do pisania. bierzemy kartke(ja mam na niej m=618). Idziemy nadal w lewo i zabieramy z szafki taka tabliczke. Idziemy ciagle w prawo az wyjdziemy z pokoju. teraz wchodzimy do drugich drzwi. Kolo fotela znajduje sie dziwne urzadzenia.

Avatar marol

30 lipca 2010, 20:02

INSTRUKCJA:Idzie my ciagle w lewo aż do schodzow. pozniej schodami do gory. Widzimy na ziemi takie male koleczko-bierzemy je. Zschodzimy schodami na dol. Teraz trzy razy w prawo az dojdziemy do gramofonu. Umieszczamy tam znalezione koleczko i klikamy na guzik. Kierujemy sie dwa razy w lewo(tam gdzie sa zamurowane drzwi). wkladamy krsztal w stojacy stojak i klikamy na kulke, ktora sie nam wysunela. Idziemy raz w prawo i mamy przed soba drabine. Wchodzimy na gore i skrecamy w prawo. przed soba mamy maszyne. klikamy na lewy dolni rog maszyny. Przepisujemy wzor(kazdy ma inny ja mam c=2). Wracamy i idziemy do gory drabina. po lewej stronie mamy dwa otwory. Wchodzimy do tego dolniego. Idziemy rulami do samego konca az znajdziemy bialy klucz, ktory zabieramy. wracamy na drabine. Idziemy na sama gor drabina. Teraz znajdujemy sie w "blekitnym" pomieszczeniu. skrecamy w lewo i wchodzimy schodami na sama gore. znajdujemy sie w "zolto-zielonkawym pokoju". idziemy 3 razy w prawo. Mamy przed soba obraz i stojak z ulotkami. Bierzemy jedna ulotke. Teraz klikamy na obraz. Widzimy mala czarna strzalke. klikamy na koncowke strzalki. Widzimy narysowane kropki(przerysuj sobie je). Teraz idziemy 4 razy w lewo. Mamy przed soba 2 drzwi. Wchodzimy do tych pierwszych. Miedzy ksiazkami widzimy odstajaca kartke, ktora zabieramy-wychodzimy. Teraz bialym kluczem otwieramy drugie drzwi. Zabieramy zolty klucz wiszacy na wieszaku. wracamy i idziemy raz w prawo i schodzimy schodami do samego dolu. Skrecamy w prawo i na dol drabina (do czerwonego pomieszczenia). po lewej stronie mamy zamkniete okragle wejscie. Otwieramy je zoltym kluczem. Wchodzimy do sroda

Avatar
Konto usunięte

5 kwietnia 2010, 19:51

1/5 Bez komentarza

Avatar kryst87

17 września 2009, 19:59

Wchodzimy w prawe wejscie do konca. W otwor " " wkladamy czerwony akmulator w otwor "-" wkladamy niebieski akmulator. Wracamy do drabiny i idziemy na sama gore do duzej zarowki!Idziemy w prawo. Z kupki piachu zabieramy klucz. Teraz schodzimy schodami na SAM DOL i wchodzimy do "zielonkowo-zoltego" pokoju. Idziemy w lewo do samego konca. Otwieramy kluczem male drzwi. Klikamy na otwor. Idziemy tunelem do samego konca i bierzemy z ziemi zarowke. Wracamy tam gdzie znalezlismy klucz w kupie piachu.Do tedo pudelka z czerwona lampka wkladamy zarowke i zapala sie zielona lampka. Idziemy ciagle w lewo do samego konca. Do drugiego pudelka wkladamy karte z kamery i znowu zapala sie zielona lampka. Wracamy do wielkiej zarowy ciagniemy za wajche

Avatar kryst87

17 września 2009, 19:48

Klikamy na nie i wpisujemy kod, ktory znalezlismy na obrazie i naciskamy na zielony guzik. Zabieramy żarówkę i idziemy w prawo. Spod poduszki zabieramy kartke. Wychodzimy z pokoju az do "metalowych" drzwi. schodzimy drabina na sam dol. wchodzimy do "zielonkawo-zoltego" pokoju. Teraz schodzimy schodami na sam dol do "blekitnego pokoju" Idziemy w lewo i widzimy kamere. Do kamery wkladamy zarowke i tabliczke. Wlaczamy mala wajche z kamery. Klikamy na obiektyw. Ukazuje sie nam film. W tym filmie klikamy na karte, ktora znajduje sie kolo bialego pidelka po lewej - z kursora powinna Ci sie wtedy zrobic raczka i klikasz na ta karte).Ta karta wylatuje nam z kamery-zabieramy ja. Idziemy w prawo i znowu schodami na sama gore. Idziemy w prawo do "metalowych" drzwi, wchodzimy. Teraz idziemy drabina na sama gore. Dochodzimy do pomieszczenia gdzie sa dwa wejscia (na prawo i na lewo oraz widzimy wajche i rozlaczone dwa kable). Wkladamy miedzy kable widelec i ciagniemy wajche. wysuwa sie nam drabina(jeszcze na nia nie wchodzimy). Idziemy wejsciem w lewo i drabina do gory. Tam wpisujemy kod (czyli: c=2 i z notatnika m=618. 2 do kwadratu=4 i 618 * 4 =2471 czyli kod) wracamy sie i widzimy, ze nad kodem swieci sie zielona lampka! Wracamy do wajchy i idziemy w prawo i drabina w gore. Klikamy na ten "prostokacik". Musimy tak ustawic koncowki aby wszystkie sie znajdowaly w srodku(musisz sie troche z tym pobawic). Jak Ci sie uda znowu nad urzadzeniem uwidzisz zielona lampke! Wracamy do wajchy. Idziemy drabina 2 razy do gory. Po bokach sa ukryte wejscia(przyjrzyj sie dokladnie).

Avatar kryst87

17 września 2009, 19:38

lewo, dol, prawo(bierzemy klucz). Lewo, gora, lewo, lewo, dol, dol, dol, prawo, gora(bierzemy kartke z czerw.pomieszczenia). Dol, lewo, dol, lewo, lewo, lewo, gora, prawo(klikamy na ten kwadracik).Teraz wszystkie lampki musza sie zaswiecic na niebiesko-nacisni 2 lampke, 8 lampke, 9 lampke i 15 lampke!Wychodzimy z tego pomieszczenia.Dol, prawo, prawo, gora(bierzemy wajche)wychodzimy z pomieszczenia. Lewo, lewo, gora, gora, prawo, gora, gora, lewo, lewo, dol, prawo(zabieramy czerwony akmulator). Lewo, gora, i ciagle w prawo az do wyjscia. Gdy sie wydostalismy z "labiryntu" idziemy w prawo i klikamy na kwadratowy otwor w scianie i zabieramy widelec. Wracamy do drabiny i idziemy raz do gory do "blekitnego pomieszczenia". Znowu idziemy drabina do gory. Skrecamy w prawo (kwadratowy otwor na scianie) az do konca.Wkladamy wajche . Pociagamy za nia. wracamy na dol drabina do "blekitnego pomieszczenia". Skrecamy w lewo i schodami na sama gore. Skrecamy w prawo i wchodzimy do "metalowego" wejscia. Na podlodze lezy niebieski akmulator-bierzemy go. Idziemydrabina do gory, do tego momentu jak zobaczymy metalowe drzwi. Otwieramy drzwi kluczem, ktory znalezlismy. Idziemy w lewo i klikamy na maszyne do pisania. bierzemy kartke(ja mam na niej m=618). Idziemy nadal w lewo i zabieramy z szafki taka tabliczke. Idziemy ciagle w prawo az wyjdziemy z pokoju. teraz wchodzimy do drugich drzwi. Kolo fotela znajduje sie dziwne urzadzenia.

Avatar kryst87

17 września 2009, 19:16

INSTRUKCJA:Idzie my ciagle w lewo aż do schodzow. pozniej schodami do gory. Widzimy na ziemi takie male koleczko-bierzemy je. Zschodzimy schodami na dol. Teraz trzy razy w prawo az dojdziemy do gramofonu. Umieszczamy tam znalezione koleczko i klikamy na guzik. Kierujemy sie dwa razy w lewo(tam gdzie sa zamurowane drzwi). wkladamy krsztal w stojacy stojak i klikamy na kulke, ktora sie nam wysunela. Idziemy raz w prawo i mamy przed soba drabine. Wchodzimy na gore i skrecamy w prawo. przed soba mamy maszyne. klikamy na lewy dolni rog maszyny. Przepisujemy wzor(kazdy ma inny ja mam c=2). Wracamy i idziemy do gory drabina. po lewej stronie mamy dwa otwory. Wchodzimy do tego dolniego. Idziemy rulami do samego konca az znajdziemy bialy klucz, ktory zabieramy. wracamy na drabine. Idziemy na sama gor drabina. Teraz znajdujemy sie w "blekitnym" pomieszczeniu. skrecamy w lewo i wchodzimy schodami na sama gore. znajdujemy sie w "zolto-zielonkawym pokoju". idziemy 3 razy w prawo. Mamy przed soba obraz i stojak z ulotkami. Bierzemy jedna ulotke. Teraz klikamy na obraz. Widzimy mala czarna strzalke. klikamy na koncowke strzalki. Widzimy narysowane kropki(przerysuj sobie je). Teraz idziemy 4 razy w lewo. Mamy przed soba 2 drzwi. Wchodzimy do tych pierwszych. Miedzy ksiazkami widzimy odstajaca kartke, ktora zabieramy-wychodzimy. Teraz bialym kluczem otwieramy drugie drzwi. Zabieramy zolty klucz wiszacy na wieszaku. wracamy i idziemy raz w prawo i schodzimy schodami do samego dolu. Skrecamy w prawo i na dol drabina (do czerwonego pomieszczenia). po lewej stronie mamy zamkniete okragle wejscie. Otwieramy je zoltym kluczem. Wchodzimy do sroda

Avatar Erenea

9 września 2009, 20:57

sama gra jest boska, otoczona aurą tajemnicy, snująca opowiesc o gościu z niewidzialną ręką zastępującą straconą w wypadku kończynę... suuuper
5/5

Avatar Erenea

9 września 2009, 20:55

kod to 2736 u mnie...
2*2*684=2736
przynajmniej wedlug kalkulatora...

Avatar marol

6 sierpnia 2009, 19:56

Pojawi się nowa drabina jeszcze wyżej. Potem idziemy rurą do końca w lewo i znajdujemy klucz. Potem idziemy raz do góry, raz w prawo, znowu do góry i znajdujemy jakiś widelec. Wracamy, idziemy na górę po drabinie, potem w lewo, 3 razy do góry, w lewo i w lewe drzwi. Znajdujemy jakąś notatkę. Klikamy na lampę i włączamy światło. Prawe drzwi otwieramy kluczem. Znajdujemy następny klucz. Wychodzimy i włączamy światło przyciskiem między drzwiami. Idziemy 2 razy w prawo, raz do góry i znajdujemy "negative coil". Wychodzimy z pomieszczenia z drabinkami i idziemy w prawo. Włączamy światło. Idziemy w prawo. Jest tu plan latarni. Bierzemy Jakąś pocztówkę. Idziemy znów w prawo i znajdujemy secret item (

Avatar kinimod6

12 lipca 2009, 20:15

Ale trudna gierka nie wiem jak bym sobie poradzil bez odpowiedzi<zmeczony> ale i tak 5/5
THX Morgana22 ale nie wiem jak udalo ci sie to przejsc.

Avatar kinimod6

12 lipca 2009, 20:06

Wchodzimy w prawe wejscie do konca. W otwor " " wkladamy czerwony akmulator w otwor "-" wkladamy niebieski akmulator. Wracamy do drabiny i idziemy na sama gore do duzej zarowki!Idziemy w prawo. Z kupki piachu zabieramy klucz. Teraz schodzimy schodami na SAM DOL i wchodzimy do "zielonkowo-zoltego" pokoju. Idziemy w lewo do samego konca. Otwieramy kluczem male drzwi. Klikamy na otwor. Idziemy tunelem do samego konca i bierzemy z ziemi zarowke. Wracamy tam gdzie znalezlismy klucz w kupie piachu.Do tedo pudelka z czerwona lampka wkladamy zarowke i zapala sie zielona lampka. Idziemy ciagle w lewo do samego konca. Do drugiego pudelka wkladamy karte z kamery i znowu zapala sie zielona lampka. Wracamy do wielkiej zarowy ciagniemy za wajche

Avatar kinimod6

12 lipca 2009, 19:55

Klikamy na nie i wpisujemy kod, ktory znalezlismy na obrazie i naciskamy na zielony guzik. Zabieramy żarówkę i idziemy w prawo. Spod poduszki zabieramy kartke. Wychodzimy z pokoju az do "metalowych" drzwi. schodzimy drabina na sam dol. wchodzimy do "zielonkawo-zoltego" pokoju. Teraz schodzimy schodami na sam dol do "blekitnego pokoju" Idziemy w lewo i widzimy kamere. Do kamery wkladamy zarowke i tabliczke. Wlaczamy mala wajche z kamery. Klikamy na obiektyw. Ukazuje sie nam film. W tym filmie klikamy na karte, ktora znajduje sie kolo bialego pidelka po lewej - z kursora powinna Ci sie wtedy zrobic raczka i klikasz na ta karte).Ta karta wylatuje nam z kamery-zabieramy ja. Idziemy w prawo i znowu schodami na sama gore. Idziemy w prawo do "metalowych" drzwi, wchodzimy. Teraz idziemy drabina na sama gore. Dochodzimy do pomieszczenia gdzie sa dwa wejscia (na prawo i na lewo oraz widzimy wajche i rozlaczone dwa kable). Wkladamy miedzy kable widelec i ciagniemy wajche. wysuwa sie nam drabina(jeszcze na nia nie wchodzimy). Idziemy wejsciem w lewo i drabina do gory. Tam wpisujemy kod (czyli: c=2 i z notatnika m=618. 2 do kwadratu=4 i 618 * 4 =2471 czyli kod) wracamy sie i widzimy, ze nad kodem swieci sie zielona lampka! Wracamy do wajchy i idziemy w prawo i drabina w gore. Klikamy na ten "prostokacik". Musimy tak ustawic koncowki aby wszystkie sie znajdowaly w srodku(musisz sie troche z tym pobawic). Jak Ci sie uda znowu nad urzadzeniem uwidzisz zielona lampke! Wracamy do wajchy. Idziemy drabina 2 razy do gory. Po bokach sa ukryte wejscia(przyjrzyj sie dokladnie).

Avatar kinimod6

12 lipca 2009, 19:39

Avatar

lewo, dol, prawo(bierzemy klucz). Lewo, gora, lewo, lewo, dol, dol, dol, prawo, gora(bierzemy kartke z czerw.pomieszczenia). Dol, lewo, dol, lewo, lewo, lewo, gora, prawo(klikamy na ten kwadracik).Teraz wszystkie lampki musza sie zaswiecic na niebiesko-nacisni 2 lampke, 8 lampke, 9 lampke i 15 lampke!Wychodzimy z tego pomieszczenia.Dol, prawo, prawo, gora(bierzemy wajche)wychodzimy z pomieszczenia. Lewo, lewo, gora, gora, prawo, gora, gora, lewo, lewo, dol, prawo(zabieramy czerwony akmulator). Lewo, gora, i ciagle w prawo az do wyjscia. Gdy sie wydostalismy z "labiryntu" idziemy w prawo i klikamy na kwadratowy otwor w scianie i zabieramy widelec. Wracamy do drabiny i idziemy raz do gory do "blekitnego pomieszczenia". Znowu idziemy drabina do gory. Skrecamy w prawo (kwadratowy otwor na scianie) az do konca.Wkladamy wajche . Pociagamy za nia. wracamy na dol drabina do "blekitnego pomieszczenia". Skrecamy w lewo i schodami na sama gore. Skrecamy w prawo i wchodzimy do "metalowego" wejscia. Na podlodze lezy niebieski akmulator-bierzemy go. Idziemydrabina do gory, do tego momentu jak zobaczymy metalowe drzwi. Otwieramy drzwi kluczem, ktory znalezlismy. Idziemy w lewo i klikamy na maszyne do pisania. bierzemy kartke(ja mam na niej m=618). Idziemy nadal w lewo i zabieramy z szafki taka tabliczke. Idziemy ciagle w prawo az wyjdziemy z pokoju. teraz wchodzimy do drugich drzwi. Kolo fotela znajduje sie dziwne urzadzenia.

Avatar kinimod6

12 lipca 2009, 19:27

Kopia
INSTRUKCJA:Idzie my ciagle w lewo aż do schodzow. pozniej schodami do gory. Widzimy na ziemi takie male koleczko-bierzemy je. Zschodzimy schodami na dol. Teraz trzy razy w prawo az dojdziemy do gramofonu. Umieszczamy tam znalezione koleczko i klikamy na guzik. Kierujemy sie dwa razy w lewo(tam gdzie sa zamurowane drzwi). wkladamy krsztal w stojacy stojak i klikamy na kulke, ktora sie nam wysunela. Idziemy raz w prawo i mamy przed soba drabine. Wchodzimy na gore i skrecamy w prawo. przed soba mamy maszyne. klikamy na lewy dolni rog maszyny. Przepisujemy wzor(kazdy ma inny ja mam c=2). Wracamy i idziemy do gory drabina. po lewej stronie mamy dwa otwory. Wchodzimy do tego dolniego. Idziemy rulami do samego konca az znajdziemy bialy klucz, ktory zabieramy. wracamy na drabine. Idziemy na sama gor drabina. Teraz znajdujemy sie w "blekitnym" pomieszczeniu. skrecamy w lewo i wchodzimy schodami na sama gore. znajdujemy sie w "zolto-zielonkawym pokoju". idziemy 3 razy w prawo. Mamy przed soba obraz i stojak z ulotkami. Bierzemy jedna ulotke. Teraz klikamy na obraz. Widzimy mala czarna strzalke. klikamy na koncowke strzalki. Widzimy narysowane kropki(przerysuj sobie je). Teraz idziemy 4 razy w lewo. Mamy przed soba 2 drzwi. Wchodzimy do tych pierwszych. Miedzy ksiazkami widzimy odstajaca kartke, ktora zabieramy-wychodzimy. Teraz bialym kluczem otwieramy drugie drzwi. Zabieramy zolty klucz wiszacy na wieszaku. wracamy i idziemy raz w prawo i schodzimy schodami do samego dolu. Skrecamy w prawo i na dol drabina (do czerwonego pomieszczenia). po lewej stronie mamy zamkniete okragle wejscie. Otwieramy je zoltym kluczem. Wchodzimy do sroda

Avatar Sharanay

22 kwietnia 2009, 20:50

Wszystko fajnie pięknie. Tylko czemu nikt nie napisał, że ta żarówka znaleziona w jednym z niebieskich pokoi na drugim piętrze ma posłużyć do uruchomienia kamery?
Nikt nie wiedział?

Avatar Totus

8 lutego 2009, 11:40

Wchodzimy w prawe wejscie do konca. W otwor " " wkladamy czerwony akmulator w otwor "-" wkladamy niebieski akmulator. Wracamy do drabiny i idziemy na sama gore do duzej zarowki!Idziemy w prawo. Z kupki piachu zabieramy klucz. Teraz schodzimy schodami na SAM DOL i wchodzimy do "zielonkowo-zoltego" pokoju. Idziemy w lewo do samego konca. Otwieramy kluczem male drzwi. Klikamy na otwor. Idziemy tunelem do samego konca i bierzemy z ziemi zarowke. Wracamy tam gdzie znalezlismy klucz w kupie piachu.Do tedo pudelka z czerwona lampka wkladamy zarowke i zapala sie zielona lampka. Idziemy ciagle w lewo do samego konca. Do drugiego pudelka wkladamy karte z kamery i znowu zapala sie zielona lampka. Wracamy do wielkiej zarowy ciagniemy za wajche

Avatar Totus

8 lutego 2009, 11:40

Klikamy na nie i wpisujemy kod, ktory znalezlismy na obrazie i naciskamy na zielony guzik. Zabieramy żarówkę i idziemy w prawo. Spod poduszki zabieramy kartke. Wychodzimy z pokoju az do "metalowych" drzwi. schodzimy drabina na sam dol. wchodzimy do "zielonkawo-zoltego" pokoju. Teraz schodzimy schodami na sam dol do "blekitnego pokoju" Idziemy w lewo i widzimy kamere. Do kamery wkladamy zarowke i tabliczke. Wlaczamy mala wajche z kamery. Klikamy na obiektyw. Ukazuje sie nam film. W tym filmie klikamy na karte, ktora znajduje sie kolo bialego pidelka po lewej - z kursora powinna Ci sie wtedy zrobic raczka i klikasz na ta karte).Ta karta wylatuje nam z kamery-zabieramy ja. Idziemy w prawo i znowu schodami na sama gore. Idziemy w prawo do "metalowych" drzwi, wchodzimy. Teraz idziemy drabina na sama gore. Dochodzimy do pomieszczenia gdzie sa dwa wejscia (na prawo i na lewo oraz widzimy wajche i rozlaczone dwa kable). Wkladamy miedzy kable widelec i ciagniemy wajche. wysuwa sie nam drabina(jeszcze na nia nie wchodzimy). Idziemy wejsciem w lewo i drabina do gory. Tam wpisujemy kod (czyli: c=2 i z notatnika m=618. 2 do kwadratu=4 i 618 * 4 =2471 czyli kod) wracamy sie i widzimy, ze nad kodem swieci sie zielona lampka! Wracamy do wajchy i idziemy w prawo i drabina w gore. Klikamy na ten "prostokacik". Musimy tak ustawic koncowki aby wszystkie sie znajdowaly w srodku(musisz sie troche z tym pobawic). Jak Ci sie uda znowu nad urzadzeniem uwidzisz zielona lampke! Wracamy do wajchy. Idziemy drabina 2 razy do gory. Po bokach sa ukryte wejscia(przyjzi sie dokladnie).

Avatar Totus

8 lutego 2009, 11:39

lewo, dol, prawo(bierzemy klucz). Lewo, gora, lewo, lewo, dol, dol, dol, prawo, gora(bierzemy kartke z czerw.pomieszczenia). Dol, lewo, dol, lewo, lewo, lewo, gora, prawo(klikamy na ten kwadracik).Teraz wszystkie lampki musza sie zaswiecic na niebiesko-nacisni 2 lampke, 8 lampke, 9 lampke i 15 lampke!Wychodzimy z tego pomieszczenia.Dol, prawo, prawo, gora(bierzemy wajche)wychodzimy z pomieszczenia. Lewo, lewo, gora, gora, prawo, gora, gora, lewo, lewo, dol, prawo(zabieramy czerwony akmulator). Lewo, gora, i ciagle w prawo az do wyjscia. Gdy sie wydostalismy z "labiryntu" idziemy w prawo i klikamy na kwadratowy otwor w scianie i zabieramy widelec. Wracamy do drabiny i idziemy raz do gory do "blekitnego pomieszczenia". Znowu idziemy drabina do gory. Skrecamy w prawo (kwadratowy otwor na scianie) az do konca.Wkladamy wajche . Pociagamy za nia. wracamy na dol drabina do "blekitnego pomieszczenia". Skrecamy w lewo i schodami na sama gore. Skrecamy w prawo i wchodzimy do "metalowego" wejscia. Na podlodze lezy niebieski akmulator-bierzemy go. Idziemydrabina do gory, do tego momentu jak zobaczymy metalowe drzwi. Otwieramy drzwi kluczem, ktory znalezlismy. Idziemy w lewo i klikamy na maszyne do pisania. bierzemy kartke(ja mam na niej m=618). Idziemy nadal w lewo i zabieramy z szafki taka tabliczke. Idziemy ciagle w prawo az wyjdziemy z pokoju. teraz wchodzimy do drugich drzwi. Kolo fotela znajduje sie dziwne urzadzenia.

Avatar Totus

8 lutego 2009, 11:38

Kopia
INSTRUKCJA:Idzie my ciagle w lewo aż do schodzow. pozniej schodami do gory. Widzimy na ziemi takie male koleczko-bierzemy je. Zschodzimy schodami na dol. Teraz trzy razy w prawo az dojdziemy do gramofonu. Umieszczamy tam znalezione koleczko i klikamy na guzik. Kierujemy sie dwa razy w lewo(tam gdzie sa zamurowane drzwi). wkladamy krsztal w stojacy stojak i klikamy na kulke, ktora sie nam wysunela. Idziemy raz w prawo i mamy przed soba drabine. Wchodzimy na gore i skrecamy w prawo. przed soba mamy maszyne. klikamy na lewy dolni rog maszyny. Przepisujemy wzor(kazdy ma inny ja mam c=2). Wracamy i idziemy do gory drabina. po lewej stronie mamy dwa otwory. Wchodzimy do tego dolniego. Idziemy rulami do samego konca az znajdziemy bialy klucz, ktory zabieramy. wracamy na drabine. Idziemy na sama gor drabina. Teraz znajdujemy sie w "blekitnym" pomieszczeniu. skrecamy w lewo i wchodzimy schodami na sama gore. znajdujemy sie w "zolto-zielonkawym pokoju". idziemy 3 razy w prawo. Mamy przed soba obraz i stojak z ulotkami. Bierzemy jedna ulotke. Teraz klikamy na obraz. Widzimy mala czarna strzalke. klikamy na koncowke strzalki. Widzimy narysowane kropki(przerysuj sobie je). Teraz idziemy 4 razy w lewo. Mamy przed soba 2 drzwi. Wchodzimy do tych pierwszych. Miedzy ksiazkami widzimy odstajaca kartke, ktora zabieramy-wychodzimy. Teraz bialym kluczem otwieramy drugie drzwi. Zabieramy zolty klucz wiszacy na wieszaku. wracamy i idziemy raz w prawo i schodzimy schodami do samego dolu. Skrecamy w prawo i na dol drabina (do czerwonego pomieszczenia). po lewej stronie mamy zamkniete okragle wejscie. Otwieramy je zoltym kluczem. Wchodzimy do sroda

Avatar marol

1 lutego 2009, 21:53

Wracamy z powrotem do miejsca rozpoczęcia gry. Wchodzimy po drabinkach. Kluczem otwieramy sejf po lewej stronie(czerwone pomieszczenie).
Idziemy cały czas w lewo i znajdujemy secret item (2/20). Idziemy 2x w prawo 1x w dół i raz w prawo. Znajdujemy "positive coil". Gdzieś dalej w tunelach jest następny secret item (3/20). To tyle wiem. :P

Avatar marol

1 lutego 2009, 21:48

Pojawi się nowa drabina jeszcze wyżej. Potem idziemy rurą do końca w lewo i znajdujemy klucz. Potem idziemy raz do góry, raz w prawo, znowu do góry i znajdujemy jakiś widelec. Wracamy, idziemy na górę po drabinie, potem w lewo, 3 razy do góry, w lewo i w lewe drzwi. Znajdujemy jakąś notatkę. Klikamy na lampę i włączamy światło. Prawe drzwi otwieramy kluczem. Znajdujemy następny klucz. Wychodzimy i włączamy światło przyciskiem między drzwiami. Idziemy 2 razy w prawo, raz do góry i znajdujemy "negative coil". Wychodzimy z pomieszczenia z drabinkami i idziemy w prawo. Włączamy światło. Idziemy w prawo. Jest tu plan latarni. Bierzemy Jakąś pocztówkę. Idziemy znów w prawo i znajdujemy secret item (1/20).

Avatar kondziu1

12 października 2008, 22:11

bieda

Avatar marol

2 lutego 2008, 14:00

na jeja brakuje jeszcze "submachine flf"

Avatar kamix

1 lutego 2008, 18:00

wystarczy powiększyć kontrast ;)

Avatar beata5

4 grudnia 2007, 19:19

fajowa ale krótka

Avatar dianQaaa

29 listopada 2007, 21:30

Ja nie mam tego białego klucza;/ tam jest tak ciemno, że nic nie widać!

Avatar morgana22

8 listopada 2007, 20:08

Wchodzimy w prawe wejscie do konca. W otwor " " wkladamy czerwony akmulator w otwor "-" wkladamy niebieski akmulator. Wracamy do drabiny i idziemy na sama gore do duzej zarowki!Idziemy w prawo. Z kupki piachu zabieramy klucz. Teraz schodzimy schodami na SAM DOL i wchodzimy do "zielonkowo-zoltego" pokoju. Idziemy w lewo do samego konca. Otwieramy kluczem male drzwi. Klikamy na otwor. Idziemy tunelem do samego konca i bierzemy z ziemi zarowke. Wracamy tam gdzie znalezlismy klucz w kupie piachu.Do tedo pudelka z czerwona lampka wkladamy zarowke i zapala sie zielona lampka. Idziemy ciagle w lewo do samego konca. Do drugiego pudelka wkladamy karte z kamery i znowu zapala sie zielona lampka. Wracamy do wielkiej zarowy ciagniemy za wajche

Avatar morgana22

8 listopada 2007, 20:07

Klikamy na nie i wpisujemy kod, ktory znalezlismy na obrazie i naciskamy na zielony guzik. Zabieramy żarówkę i idziemy w prawo. Spod poduszki zabieramy kartke. Wychodzimy z pokoju az do "metalowych" drzwi. schodzimy drabina na sam dol. wchodzimy do "zielonkawo-zoltego" pokoju. Teraz schodzimy schodami na sam dol do "blekitnego pokoju" Idziemy w lewo i widzimy kamere. Do kamery wkladamy zarowke i tabliczke. Wlaczamy mala wajche z kamery. Klikamy na obiektyw. Ukazuje sie nam film. W tym filmie klikamy na karte, ktora znajduje sie kolo bialego pidelka po lewej - z kursora powinna Ci sie wtedy zrobic raczka i klikasz na ta karte).Ta karta wylatuje nam z kamery-zabieramy ja. Idziemy w prawo i znowu schodami na sama gore. Idziemy w prawo do "metalowych" drzwi, wchodzimy. Teraz idziemy drabina na sama gore. Dochodzimy do pomieszczenia gdzie sa dwa wejscia (na prawo i na lewo oraz widzimy wajche i rozlaczone dwa kable). Wkladamy miedzy kable widelec i ciagniemy wajche. wysuwa sie nam drabina(jeszcze na nia nie wchodzimy). Idziemy wejsciem w lewo i drabina do gory. Tam wpisujemy kod (czyli: c=2 i z notatnika m=618. 2 do kwadratu=4 i 618 * 4 =2471 czyli kod) wracamy sie i widzimy, ze nad kodem swieci sie zielona lampka! Wracamy do wajchy i idziemy w prawo i drabina w gore. Klikamy na ten "prostokacik". Musimy tak ustawic koncowki aby wszystkie sie znajdowaly w srodku(musisz sie troche z tym pobawic). Jak Ci sie uda znowu nad urzadzeniem uwidzisz zielona lampke! Wracamy do wajchy. Idziemy drabina 2 razy do gory. Po bokach sa ukryte wejscia(przyjzi sie dokladnie).

Avatar morgana22

8 listopada 2007, 20:07

lewo, dol, prawo(bierzemy klucz). Lewo, gora, lewo, lewo, dol, dol, dol, prawo, gora(bierzemy kartke z czerw.pomieszczenia). Dol, lewo, dol, lewo, lewo, lewo, gora, prawo(klikamy na ten kwadracik).Teraz wszystkie lampki musza sie zaswiecic na niebiesko-nacisni 2 lampke, 8 lampke, 9 lampke i 15 lampke!Wychodzimy z tego pomieszczenia.Dol, prawo, prawo, gora(bierzemy wajche)wychodzimy z pomieszczenia. Lewo, lewo, gora, gora, prawo, gora, gora, lewo, lewo, dol, prawo(zabieramy czerwony akmulator). Lewo, gora, i ciagle w prawo az do wyjscia. Gdy sie wydostalismy z "labiryntu" idziemy w prawo i klikamy na kwadratowy otwor w scianie i zabieramy widelec. Wracamy do drabiny i idziemy raz do gory do "blekitnego pomieszczenia". Znowu idziemy drabina do gory. Skrecamy w prawo (kwadratowy otwor na scianie) az do konca.Wkladamy wajche . Pociagamy za nia. wracamy na dol drabina do "blekitnego pomieszczenia". Skrecamy w lewo i schodami na sama gore. Skrecamy w prawo i wchodzimy do "metalowego" wejscia. Na podlodze lezy niebieski akmulator-bierzemy go. Idziemydrabina do gory, do tego momentu jak zobaczymy metalowe drzwi. Otwieramy drzwi kluczem, ktory znalezlismy. Idziemy w lewo i klikamy na maszyne do pisania. bierzemy kartke(ja mam na niej m=618). Idziemy nadal w lewo i zabieramy z szafki taka tabliczke. Idziemy ciagle w prawo az wyjdziemy z pokoju. teraz wchodzimy do drugich drzwi. Kolo fotela znajduje sie dziwne urzadzenia.

Avatar morgana22

8 listopada 2007, 20:06

INSTRUKCJA:Idzie my ciagle w lewo aż do schodzow. pozniej schodami do gory. Widzimy na ziemi takie male koleczko-bierzemy je. Zschodzimy schodami na dol. Teraz trzy razy w prawo az dojdziemy do gramofonu. Umieszczamy tam znalezione koleczko i klikamy na guzik. Kierujemy sie dwa razy w lewo(tam gdzie sa zamurowane drzwi). wkladamy krsztal w stojacy stojak i klikamy na kulke, ktora sie nam wysunela. Idziemy raz w prawo i mamy przed soba drabine. Wchodzimy na gore i skrecamy w prawo. przed soba mamy maszyne. klikamy na lewy dolni rog maszyny. Przepisujemy wzor(kazdy ma inny ja mam c=2). Wracamy i idziemy do gory drabina. po lewej stronie mamy dwa otwory. Wchodzimy do tego dolniego. Idziemy rulami do samego konca az znajdziemy bialy klucz, ktory zabieramy. wracamy na drabine. Idziemy na sama gor drabina. Teraz znajdujemy sie w "blekitnym" pomieszczeniu. skrecamy w lewo i wchodzimy schodami na sama gore. znajdujemy sie w "zolto-zielonkawym pokoju". idziemy 3 razy w prawo. Mamy przed soba obraz i stojak z ulotkami. Bierzemy jedna ulotke. Teraz klikamy na obraz. Widzimy mala czarna strzalke. klikamy na koncowke strzalki. Widzimy narysowane kropki(przerysuj sobie je). Teraz idziemy 4 razy w lewo. Mamy przed soba 2 drzwi. Wchodzimy do tych pierwszych. Miedzy ksiazkami widzimy odstajaca kartke, ktora zabieramy-wychodzimy. Teraz bialym kluczem otwieramy drugie drzwi. Zabieramy zolty klucz wiszacy na wieszaku. wracamy i idziemy raz w prawo i schodzimy schodami do samego dolu. Skrecamy w prawo i na dol drabina (do czerwonego pomieszczenia). po lewej stronie mamy zamkniete okragle wejscie. Otwieramy je zoltym kluczem. Wchodzimy do sroda

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Tym razem zadaniem jest wydostanie się z latarni morskiej. Nie będzie to proste... zagadki czekają na każdym kroku.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier