Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Komandos: Napaść

Dodane przez użytkownika, który skasował konto

Opis:

Tytułowy komandos znów w wojennym ferworze. Tym razem jednak do zniszczenia wrogich jednostek masz pomoc w postaci sojuszników. Uda Ci się wyjść z tej potyczki zwycięsko?

Sterowanie:

Strzałki lub WASD - Poruszanie
Myszka - Strzelanie
1-5 - Zmiana broni
Spacja - Wysłanie armii



Oryginalny tytuł:

Commando Assault

Podobne gry:

Szturmowy trening 2

Szturmowy trening 2

Zagrań: 93360

Ocena: 4.37 (83)

Kategoria: Zręcznościowe

Galaktyczni komandosi

Galaktyczni komandosi

Zagrań: 60718

Ocena: 4.41 (29)

Kategoria: Strzelanki

Potyczki czołgów

Potyczki czołgów

Zagrań: 37533

Ocena: 2.81 (27)

Kategoria: Strzelanki

Komandos 2

Komandos 2

Zagrań: 257457

Ocena: 4.71 (156)

Kategoria: Strzelanki

Napaść na zeszyt

Napaść na zeszyt

Zagrań: 32006

Ocena: 3.91 (49)

Kategoria: Strzelanki

Joystick

Weź udział w głosowaniu na Najlepszą grę roku 2014. Spośród 26 popularnych gier z 2014 roku możesz wybrać 3 gry, które Twoim zdaniem zasługują na miano najlepszych.
Aby zobaczyć najlepsze gry i je ocenić kliknij tutaj.

Oceń grę:

Zagrań: 182195Ulubiona: 197

Dodaj komentarz

Avatar srokimoki

srokimoki17 grudnia, 14:40

sssuuupppeeerrr

Avatar SKOCZEK23

SKOCZEK23 (Daniel)2 listopada, 16:45

fajna 100 100

Avatar Locko200

Locko200 odpowiada na komentarz19 listopada, 16:54

@SKOCZEK23: jest juz komandos 3 -_-

Avatar snajperka

snajperka9 lutego, 19:37

1lvl rozwaliłem bazaę im i równo deadh i mision fayl

Avatar pupsted

pupsted odpowiada na komentarz17 czerwca, 19:59

@snajperka: fajnie że mi o tym mówisz

Avatar snajperka

snajperka9 lutego, 19:36

nie

Avatar snajperka

snajperka9 lutego, 19:21

nawet nawet

Avatar denz334

denz334 (Łukasz)9 lutego, 09:51

gierka 5/5 i do ulu grałem w to kiedyś

Avatar pokerr2002

pokerr20028 grudnia 2013, 19:09

fajne 5/5 i do ulu

Avatar karo808

karo808 (Karol)30 października 2013, 17:44

Strzałki pliss Xd

Avatar fusiek100

fusiek100 (Mateusz) odpowiada na komentarz6 grudnia 2013, 16:19

@karo808: Proszę bardzo masz strzałki... w dół

Avatar denz334

denz334 (Łukasz) odpowiada na komentarz9 lutego, 09:50

@karo808: spokojnie dostaniesz

Avatar karo808

karo808 (Karol)30 października 2013, 17:43

Przeszedłem całe łatwe

Avatar karo808

karo808 (Karol)28 października 2013, 14:18

jaki jest 4 level

Avatar MilordMateusz

MilordMateusz8 października 2013, 20:26

fajna i do ulu 10/10

Avatar Higron

Higron3 września 2013, 19:58

10000/10 i do ulu

Avatar vMystic

vMystic21 stycznia 2013, 22:13

Wszystkie części komandosa są fajne :D Oczywiścię moja ocena to 5/5 i do ulu .

Avatar przemek10d

przemek10d odpowiada na komentarz30 lipca 2013, 22:15

@vMystic: Oprócz 3 :)

Avatar cyga56

cyga5615 kwietnia 2013, 16:09

fajna

Avatar CrawisPL

CrawisPL (Łukasz)30 marca 2013, 08:56, edytowany

Bardzo fajna 100/100

Avatar zabijak5555

zabijak5555 (Zabijak)8 marca 2013, 20:00

co ja mam zrobic plz o odpo!

Avatar zabijak5555

zabijak5555 (Zabijak)8 marca 2013, 19:59

en no jak mi sie zaladuje pisze miniclip i nie caly czas WTF? co mam zrobic? powiedzcie

Avatar redbul213

redbul21316 lutego 2013, 21:46

1000000000000000000000000000000000000000/10

Avatar fi152

fi15212 lutego 2013, 15:52

10/10

Avatar marcin731

marcin731 (Marcin)10 lutego 2013, 09:24

10/5 i do ulu !!!! zajefajna !!!! :D

Avatar DEmaster

DEmaster9 lutego 2013, 21:04

niezła 10/10 i do ulu

Avatar malysowiet

malysowiet9 stycznia 2013, 15:07

ta wersja lepsza od innyh więc 10/10 i do ulu

Avatar kubik080

kubik08024 grudnia 2012, 16:32

FAJNA GRA

Avatar danio9

danio9 (damian)3 października 2012, 17:45

10/10 i do ulu

Avatar LOLOYUK

LOLOYUK29 września 2012, 13:37

fajna

Avatar ziomxxxd

ziomxxxd28 września 2012, 16:56

***ista i tyle :D

Avatar mingol

mingol (bartek)21 września 2012, 13:58

super gra 5/5

Avatar bartipe

bartipe19 września 2012, 13:29

fajna gra mam 5 mapa i gram

Avatar misterkoxu

misterkoxu (Jacuś)29 sierpnia 2012, 15:12

nie działa

Avatar gromznieba458

gromznieba4583 maja 2012, 13:45

działa wam ta gra?

Avatar matirexe132

matirexe132 odpowiada na komentarz16 sierpnia 2012, 15:05

@gromznieba458: no

Avatar MrDominikos

MrDominikos6 sierpnia 2012, 14:42

EKSTRA GRA 1000000000000000/5 i do ulu

Avatar wojtek070902

wojtek070902 (Wojciech)23 grudnia 2011, 20:10

kto gra facetem a kto kobitom

Avatar flisek280

flisek280 odpowiada na komentarz5 sierpnia 2012, 21:41

@wojtek070902: Facetem

Avatar kori2003

kori200330 lipca 2012, 12:05

super gra 5/5 i do ulu

Avatar sylwusia20001

sylwusia20001 (Sylwia)6 lipca 2012, 18:55

super 10000000000000000000000/5

Avatar rejmund45

rejmund4517 czerwca 2012, 16:05

fajne w kit 10/10

Avatar fabian1

fabian18 czerwca 2012, 12:55

f
fa
faj
fajn
fajna
fajn
faj
fa
f

Avatar misterkoxu

misterkoxu (Jacuś)27 maja 2012, 19:48

fajna gra lubie komandos ale to jest lepsze :P 5/5 i do ulu

Avatar mrxxx

mrxxx10 maja 2012, 20:59

Mi nie działa.

Avatar deleted-140383

Konto usunięte3 maja 2012, 19:54

fajne ale trochę trzeba się pomęczyć ;)

Avatar Adziula

Adziula (Angelika)2 maja 2012, 12:37

fajne 5/5 :D

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.