Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.23 (42)
wyświetleń: 33956

Komentarze (55)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Findecan
Konto usunięte
16 lipca 2011, 20:44

@Adik222: haha brawo za kopiowanie komentarza

Avatar Adik222
14 kwietnia 2011, 17:42

ten potwór to jakiś kujon matematyczny xD
co do gry 3/5 nie jestem za dobry z matmy ;/
a ty kryst87 naucz się pisać :) tak na przyszłość :D

0 0
odpisz zgłoś spam

Avatar Bakus99
20 stycznia 2011, 19:40

heh za łatwe :) 4/5

Avatar weno1
(Weronika)
20 stycznia 2011, 18:39

fajna 5/5

Avatar Matrix55332244
(matrix)
14 stycznia 2011, 12:23

mój też 100/10

Avatar piotro
(Piotrek)
10 stycznia 2011, 17:08

Matma to mój ulubiony przedmiot. 5

Avatar EfezjaXD
(Ewelina)
10 stycznia 2011, 08:55

5/5

Avatar maku506
(marcin)
8 stycznia 2011, 21:37

4/5

Avatar pieguska_11
(Asia)
8 stycznia 2011, 14:17

nie jestem zbyt dobra z matmy ale ogólnie za gre daje 3/5

Avatar dawix2001
Konto usunięte
8 stycznia 2011, 13:35

KTO GRA W BELENUSA??????

Avatar VVAMPIR
8 stycznia 2011, 10:00

ten potwór to jakiś kujon matematyczny xD
co do gry 3/5 nie jestem za dobry z matmy ;/
a ty kryst87 naucz się pisać :) tak na przyszłość :D

Avatar kamil34
(Kamil)
7 stycznia 2011, 19:30

AHA JUŻ ROZUMIEM

Avatar kamil34
(Kamil)
7 stycznia 2011, 19:29

NIEROZUMIEM DAJE MU PEŁNO I NIC

Avatar maciek15
7 stycznia 2011, 17:34

hm

Avatar BoneR
(Dawid)
7 stycznia 2011, 14:33

ta gierka jest ZAJE..... 99999999999999999999/9 i do ulu polecam TA GRA WYMIATA

Avatar kryst87
(Krystian)
7 stycznia 2011, 12:30

Superowancka gra rzońci normalnie rzońci rzońci rzońci

Avatar biurko
(Dzięczysław)
7 stycznia 2011, 12:29

Superowancka Gra RZOŃCI NORMALNIE :{PPP :DD:)))))999999/10

Avatar konradjab09pl
(Konrad)
7 stycznia 2011, 12:11

niektóre zadania są aż za łatwe

Avatar konradjab09pl
(Konrad)
7 stycznia 2011, 12:04

fajnie że jak sie wyłoży na stół liczby i najedzie na jakis znak to w lewym okienku wyskakuje wynik zanim klikniemy

Avatar konradjab09pl
(Konrad)
7 stycznia 2011, 11:51

super gra 5/5 i do ulu

Avatar sniperxd1
(Krzysztof)
7 stycznia 2011, 10:23

kurde, jak w to sie gra?!

Avatar sniperxd1
(Krzysztof)
7 stycznia 2011, 10:12

fajn!

Avatar kubek1201
7 stycznia 2011, 09:06

fajne 5/5

Avatar mijagi341
(Adam)
6 stycznia 2011, 21:49

nie lubie matmy 1/5

Avatar Morcin95
6 stycznia 2011, 21:03

Superowa 5/5 ostatni level za łatwy

Avatar pisera
6 stycznia 2011, 20:41

1/5

Avatar marioktm
6 stycznia 2011, 19:36

4/5
mój wynik to 60.000

Avatar MasterGrantex
6 stycznia 2011, 18:49

Takie sobie, nawet dla matematyków. 3/5

Avatar jacek77koza
6 stycznia 2011, 18:46

całkiem fajna gra tylko o wiele za długa ;p 4/5

Avatar shrek123
(Szymon)
6 stycznia 2011, 18:40

G

Głu
Głup
Głupi
Głupie
Głupi
Głup
Głu

G

Avatar mimini
6 stycznia 2011, 17:42

@ziom255: 0/0 to jakby full pkt więc jak my to oceniamy to niby 5/5 ;)

Avatar lukisz
(Łukasz)
6 stycznia 2011, 16:56

fajne! 1000/10

Avatar eko218
(Paweł)
6 stycznia 2011, 16:27

żal 0/5

Avatar swietokrzyskie
6 stycznia 2011, 16:12

żal 1/5

Avatar mmm99
6 stycznia 2011, 15:00

@ziom255: 0/0 to tak jak 5/5

Avatar Wirox
(Przemek)
6 stycznia 2011, 14:49

Gierka nawet fajna, ale zdecydowanie za długa. Byłem na poziomie 17-2 i miałem 161000pkt i raz użyłem podpowiedzi. (gdybym jej nie użył, miałbym 163000). Daję 3/5.
@ziom255 0/0 oznacza maksymalną, a zarazem minimalną ocenę, więc twoja ocena nic nie wnosi.

Avatar martuulka
(Marta)
6 stycznia 2011, 13:36

Nie rozumiem tej gry... :)

Avatar Umpa94
6 stycznia 2011, 13:35

@Kozik50: Bez komentarza

Avatar Buka_
6 stycznia 2011, 13:17

Fajna i to z łączeniem liczb też urozmaica grę, ale po pewnym czasie się nudzi.

5/5 i do ulubionych

Avatar Kozik50
(Maciej)
6 stycznia 2011, 13:00

Badylara o co chodzi z tym eee żal

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Matematyczny głodomór

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Matematyczny głodomór
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (74)
Opis

Tym razem Twoim zadaniem jest nakarmienie pewnego głodomora. Musisz jednak zapewnić mu tyle pożywienia, ile dokładnie potrzebuje. I właśnie dlatego też gra przeznaczona jest dla fanów matematycznego myślenia.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu