Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Przykro nam, ale w chwili obecnej gra nie działa. Postaramy się ją naprawić, a w tym czasie polecamy hitowe gry, które na pewno przypadną Ci do gustu!

Oceń:
4.18 (93)
wyświetleń: 167978

Komentarze (176)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Haselko
14 czerwca 2014, 19:41

Jadę
!

Avatar NimfaWodna
2 maja 2014, 14:12

nie wchodzi czemu!? a i ta gra jest na takiej stronce ,,kurnik" na kurniku mam imie blackmery ;D

Avatar KonieJazdaKonna
21 kwietnia 2014, 19:44

......lol.........

Avatar miloszowski
(krystian)
22 marca 2014, 12:51

fajina gyra
sumpembowa

Avatar kacper62
Edytowano - 5 czerwca 2013, 19:14

zawsze gdy jest ten dźwięk taki drynnnnnnnnn to mój pies zaczyna szczekać

Avatar Szymon2410
(Szymon)
19 listopada 2013, 16:42

@kacper62: Podłącz słuchawki to nie będzie ja mam słuchawki i tak nie robi...

Avatar MinecraftBlowx
(Mateusz)
24 stycznia 2014, 14:59

@kacper62: mój tata co chwila podchodził pod drzwi przez ten głos XD

Avatar kosmos60
(Marika)
Edytowano - 8 lutego 2014, 15:30

@kacper62: a mój gdy słyszy dzwonek do drzwi :D

Avatar Hugo22
(Kacper)
2 lutego 2014, 15:35

troche umiem angielski...

Avatar rudy122
(Piotr)
1 lutego 2014, 12:05

spoczko gra

Avatar lofciamareczke
15 stycznia 2014, 19:44

huemhuem..! LoL gierka dziwna ale spoko nie mam nic do niej

Avatar Mort11231
15 grudnia 2013, 08:12

Fajna Gra tylko angelski umnie na poziomie sredni ;x

Avatar tymekxd528
11 grudnia 2013, 17:53

super gra moim zdaniem 10/10 i do ulu

Avatar Maciek22211
(Maciek)
9 grudnia 2013, 20:22

Fajne nawet nawet podoba mi się a wam ja daje ocenę 5/5 :D a wy ?

Avatar miki321
30 listopada 2013, 09:37

moje to miki321

Avatar magdziarz7wpPLWojownik
(Paweł)
25 listopada 2013, 20:06

mój nick to magdziarz

Avatar sobisia
(Agnieszka)
24 października 2013, 12:52

mój nick to sobisia zapraszam:)

Avatar rzalusia
(olka)
14 października 2013, 14:47

hejka

Avatar dani2012
29 marca 2013, 12:34

coool game

Avatar lions987654321
(Karol:) ******)
3 kwietnia 2013, 10:36

@dani2012: jest an
glikiem :p

Avatar dani2012
29 marca 2013, 12:25

fajna
gra

Avatar lotkaLami
(natalia)
23 marca 2013, 18:40

fajna gra tylko długo się ładuje ;P

Avatar Foxxx
19 lutego 2013, 20:22

Mogłeś pisać w komentarzach, jakoś byśmy się znaleźli.

Avatar Foxxx
16 lutego 2013, 19:17

Kto chętny na wspólną grę?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar Foxxx
18 lutego 2013, 21:55

@Lord_Nailock: Widzę, że tym razem ty się nie zjawiłeś, a ja już spadam. Dobranoc.

Avatar Lord_Nailock
19 lutego 2013, 18:01

@Foxxx: Byłem nie znalazłem cię

Avatar Foxxx
18 lutego 2013, 21:41

No i gdzie ty jesteś?

Avatar Foxxx
18 lutego 2013, 21:31

no i wbijam do gry

Avatar Lord_Nailock
15 lutego 2013, 17:24

za***oszcza gra 5/5 i do ulubionych

Avatar Foxxx
13 lutego 2013, 11:47

super sprawa, można poćwiczyć angielski w ciekawy sposób

Avatar gabi8020
20 stycznia 2013, 13:49

Fajne

Avatar dani2012
8 stycznia 2013, 20:22

nuda

Avatar dani2012
31 grudnia 2012, 13:33

fajna

Avatar Martuusia
(. Martuuś ; 33)
26 grudnia 2012, 19:42

mój nick to Martuusia zapraszam do grania ze mną. ;**

Avatar DominikX
14 listopada 2012, 19:22

no a ja już razem przez 2 dni pobiłem

Avatar janeczka55
13 listopada 2012, 19:10

spoko gra :)

Avatar KarolaJ
13 listopada 2012, 19:09

hej ;D

Avatar deleted-156767
Konto usunięte
17 października 2012, 17:19

gram w tą gre z 2 godziny! Kto pobije?

Avatar deleted-156767
Konto usunięte
17 października 2012, 15:59

super! :)

Avatar deleted-156767
Konto usunięte
11 października 2012, 17:26

Super gra! I do ulu! 1000/10

Avatar Lejla12345
14 września 2012, 18:31

5/5 spoczko ☻☻☻

Avatar oskaros45
7 sierpnia 2012, 21:54

hmmm może być 5/5

Avatar diablos51525
(Jusek)
14 czerwca 2012, 19:21

fajna jak się nudzi można pograć 5/5

Avatar QTysiaQ
2 czerwca 2012, 15:45

Uwielbiam kalambury dlatego daje 5/5 :)

Avatar Fifi225
20 maja 2012, 21:45

5/5 i do ulu. Bardzo fajne :D

Avatar mondzielewski
12 maja 2012, 16:53

ciekawe ale długo się loguje

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Kalambury

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Kalambury
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (132)
Opis

Przed Tobą niesamowicie wciągające kalambury online. Już teraz masz możliwość zmierzenia się z graczami z całego świata odgadując kolejne rysunki. Do gry wymagana jest znajomość języka angielskiego.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Post It Draw It

Podobne gry

Hity z naszych gier