Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar tiKtaaczeK

Opis:

Kolejny zestaw nowych plansz gry Balony. Nasz cel to przebicie wszystkich balonów, co może okazać się bardzo trudne. Jenak, jeśli zaznaczymy opcję w prawym, dolnym rogu ekranu to wtedy gra stanie się łatwiejsza.

Sterowanie:

Myszka



Oryginalny tytuł:

More bloons

Podobne gry:

Balony: Edycja wiosenna

Zagrań: 80104

Ocena: 4.67 (73)

Kategoria: Zręcznościowe

Balony: Najtrudniejsze plansze

Balony: Najtrudniejsze plansze

Zagrań: 145117

Ocena: 4.05 (68)

Kategoria: Zręcznościowe

Balony 2

Zagrań: 517549

Ocena: 4.49 (125)

Kategoria: Zręcznościowe

Balony: Edycja świąteczna

Balony: Edycja świąteczna

Zagrań: 78416

Ocena: 4.61 (70)

Kategoria: Zręcznościowe

Balony 5

Balony 5

Zagrań: 313630

Ocena: 4.55 (95)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 665029Ulubiona: 187

Dodaj komentarz

Avatar ziom20

ziom20 (Jasiek)6 lutego, 16:19

komu się podoba to strzałka w górę

Avatar viki109

viki109 (Wiktoria)10 stycznia, 19:41

1000000000000000000000000000000/10

Avatar adasd

adasd1 grudnia 2013, 16:52

fajne

Avatar lukatek1007

lukatek100730 października 2013, 20:56

przeszłęm!

Avatar pooskramiacz

pooskramiacz1 lipca 2013, 09:55

fajna gra i do przczółek

Avatar lalusia123

lalusia12321 kwietnia 2013, 20:59

Super gra 5/5 ;****

Avatar deleted-54712

Konto usunięte1 marca 2013, 15:32

Gra bardzo fajna :>
Zapraszam również do grupy
o tej grze :)

Avatar emil1leszczyk

emil1leszczyk10 lutego 2013, 16:07

fajna 5/5

Avatar NNatalia6798

NNatalia679830 października 2012, 20:22

fajne 5/5

Avatar dawidek12345

dawidek1234521 września 2012, 19:28

5/5 fajne gra :)

Avatar Macielixx

Macielixx29 czerwca 2012, 12:40

prosTA łatwe i fajne

Avatar marta_70

marta_70 (Marta)31 grudnia 2011, 13:27

Fajna jest i tyle ;)
Dlaczego w piszecie komentarze typu : "Fajna gra kto się zgadza strzałka w górę".?
Żeby miec dobrą opinię? Ludzie różnie do tego podchodzą. !

Avatar Krychmistrz

Krychmistrz odpowiada na komentarz23 marca 2012, 15:11

@marta_70: heh zgadzam się. też każdemu to pisze bo niektórzy myślą że są fajni jak mają dużo strzałem w górę. Jak komentarz jest dobry to ludzie sami dają a inni skomlą o nie aż żal. co do gry 5/5

Avatar PanOwca

PanOwca8 marca 2012, 15:39

***ista 5/5 i do ulu

Avatar raf10

raf1016 lutego 2012, 18:03

fajna ale trudna 16/20

Avatar kapin

kapin2 stycznia 2012, 18:26

fajna gra 5/5

Avatar wikimiki5555

wikimiki5555 (wiktoria)26 grudnia 2011, 21:17

Moim zdaniem fajna gra, tylko że każdy ma inne zdanie o każdej grze. :-)

Avatar kamilek2001

kamilek2001 (nie ważne)20 grudnia 2011, 16:47

^
1

Avatar kakunek

kakunek (Michał)2 października 2011, 15:13

gra jest zarąbista kto się zgadza do zielona strzałka

Avatar wiktormens

wiktormens2 sierpnia 2011, 21:51

pszedlem całe 10/10

Avatar Selka

Selka (Julia)2 sierpnia 2011, 20:38

fajna gra

Avatar megaprokox

megaprokox6 lipca 2011, 16:10

witka napisał/a: Fajna lubię gry z tej serii

ja też

Avatar daniu0301

daniu03012 lipca 2011, 17:37

a jednak gówno

Avatar daniu0301

daniu03012 lipca 2011, 17:30

może byc 3/5

Avatar witka

witka24 czerwca 2011, 15:58

Fajna lubię gry z tej serii

Avatar ewcia112248

ewcia112248 (Evvvvvvvvvv :3)26 maja 2011, 21:02

superek

Avatar lola1

lola129 kwietnia 2011, 13:40

Fajna gra

Avatar lordnr1

lordnr126 lutego 2011, 13:23

kliknijcie F 11 F9 F10 F12 NIEWIEM KTORY DOKLADNIE ALE PRZYDA SIE

Avatar lordnr1

lordnr126 lutego 2011, 13:15

5/5 kazdy wie ale dla debili i do ulu

Avatar Mejnixter

Mejnixter26 stycznia 2011, 13:02

5/5 i do pszczółek

Avatar Miras15

Miras15 (Mirek)10 stycznia 2011, 20:08

Całe przeszłem

Avatar Slipywkropki

Slipywkropki (Bartek)3 grudnia 2010, 15:20

50 lv najlepszy

Avatar wera199818

wera1998188 października 2010, 19:41

Przeszłam całe!!!!!!!!!!!!!!
A co do gry extra XD XD XD XD XD XD

Avatar piters222

piters22228 lipca 2010, 08:50

dobreeeee RADEK22 ale popieram hoopcOLA

Avatar deleted-84651

Konto usunięte1 lipca 2010, 14:02

te RADEK22 daruj sobie kretynie takie rzeczy daje się w D-O-W-C-I-P-A-C-H

Avatar Pechowiec_13

Pechowiec_13 (Jędrek)11 kwietnia 2010, 19:06

super

Avatar Mati142

Mati14223 sierpnia 2009, 14:15

Suuuper gra! przeszedlem cale 1 i 4 czesc trudze sie jeszcze z 2,3,5 100/5 ;D

Avatar RADEK22

RADEK22 ({=+#$&})6 lutego 2009, 16:03

Idzie Jasiu do kościoła wyspowiadać się. No i opowiada swoje grzechy:
- Nie słuchałem się mamy i przeklinałem...
Ksiądz zapukał...
A Jasiu:
- K**wa, co mnie straszysz?!

Avatar kakadi

kakadi21 stycznia 2009, 18:00

super

Avatar DOMINO19

DOMINO1911 stycznia 2009, 14:08

jak przejść 49 poziom???

Avatar puma27

puma27 (Patrycja)10 stycznia 2009, 12:14

przesłam ;P

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.