Gra Submachine 3 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Submachine 3 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Celem gry jest ucieczka z "pętli"... Uważaj, aby nie dać zwieźć się pokusie podążania wyżej i wyżej, i wyżej.
Myszka
Komentarze
Odśwież31 lipca 2012, 10:29
Nie pojmuję trzeciego poziomu ;d...
Odpisz
13 stycznia 2013, 11:33
@Rocky2001: 3 lvl jak tam mamy te pokrętło to musimy je kliknąć i pokazuje nam numer mi wyszło 53 i lecimy na to nr 53 czyli w lewym , górnym rogu mamy tj. komputerek i trzeba zobaczyć jak bedzie napis 53 i tam gdzie jest 53 klikamy na pokrętło itd.. itd... i damy rade
Odpisz
13 stycznia 2013, 11:15
przeszedłem wszystkie części ale ta jest najtrudniejsza kiedyś z tatą 3 godziny siedzieliśmy
Odpisz
21 grudnia 2007, 19:36
poje*****na gra
Odpisz
10 czerwca 2011, 19:36
@Neo78: racja
Odpisz
20 kwietnia 2011, 15:27
Mi Cube, przypomina prędzej Submachine 6 niż 3.
Odpisz
17 lutego 2011, 18:59
@Majkah: no mnie też się od razu skojarzyło z Cube. Tzn akurat ta część, bo inne Submachine już nie.
Odpisz
6 września 2010, 14:59
ktulu6 to nie chodzi że na górze jest coś tylko żeby nooby nie mogły przejść tej gry tylko chciały zobaczyć co jest na górze
Odpisz
17 sierpnia 2010, 14:27
Przeszedłem!fajne!Tylko że głowa mnie jeszcze bardziej napierdala
niż po sprawdzianie z matmy.Muszę odwiedzić panią Goździkową.
4,5/5
Odpisz
18 października 2009, 12:57
ok a teraz dla tych co już się poddali i chcą wygrać: 1.wpisujecie hasło: "syntagma" (małymi literami) i strzałeczka, 2. szukacie gdzieś w pobliżu listka (gdziesz dookoła pozycji (0,0) 3. potem w pozycji (0,0) czytacie list!! 4. udajecie się do pomieszczenia napisanego w liście np. -12,9 (takie ja miaem) 5. i na koniec kładziecie listek na statułkę :) 6. proste, nie?
Odpisz
19 lipca 2009, 20:12
Submachine RZĄDZI na jeja 5/5!!
Odpisz
19 lipca 2009, 20:11
A w haśle syntagma jest duży skrót z tymi kolorami. Wystarczy przczytac wspolrzedne z kartki i polozyc na tym urzadzaniu listek:D:D
Odpisz
23 stycznia 2009, 08:27
Na górze nic nie ma. Doszłam do 1000 i nic nie ma ;]
Odpisz
14 stycznia 2009, 17:12
Ta gra jest przerażająca. Przypomina mi "Cube".
Odpisz
12 grudnia 2008, 19:13
Podobają mi się takie gry więc 5/5
Odpisz
17 października 2008, 16:42
ale marol sie wkurzył
Odpisz
30 stycznia 2008, 11:40
a co jest na samej gorze? niech ktos sprawdzi plz
Odpisz
20 grudnia 2007, 20:33
roi się tu od submachine
Odpisz
6 grudnia 2007, 14:38
ok a teraz dla tych co już się poddali i chcą wygrać: 1.wpisujecie hasło: "syntagma" (małymi literami) i strzałeczka, 2. szukacie gdzieś w pobliżu listka (gdziesz dookoła pozycji (0,0) 3. potem w pozycji (0,0) czytacie list!! 4. udajecie się do pomieszczenia napisanego w liście np. -12,9 (takie ja miaem) 5. i na koniec kładziecie listek na statułkę :) 6. proste, nie?
Odpisz
6 grudnia 2007, 14:28
ok sry już poprawie pewnie jeszcze wiele postów napisze :D z tym lvl co poniżej pisze to jest tak że litery odpowiadają kolorom tak jak poniżej napisałem i napełniamy butelki/termometry płynem UWAGA od ZERA !! Czyli np. jeśłi w tabeli jest napisane RGB = 103 to czewnonedo od zera dajemy jeden, zielonego dajemy nic a niebieskiego dajemy od zera 3. potem jeszcze tylko przekręcić dźwignię i gotowe :)
Odpisz
6 grudnia 2007, 14:20
hahaha kolejne jesz jeszcze prostsze :D musisz te ten układ kropek po lewej strinie przenieść na prawą strone (żeby wyglądały tak samo) :P
P.S. pomóżcie z hasło: SYNTAGMA :/ help
Odpisz
6 grudnia 2007, 14:17
do zeus25: też się trudziłem z tą anielką :/ ale podpowiem, litery są pierwszymi literami kolorów (tych lampek) czyli: R-red, B-black W-wite Y-yellow czaisz?? :D i musisz jedno z drugim pouzupełniać :P
Odpisz
6 grudnia 2007, 14:11
Do daniel1293 (czyli 2 posty pod moim :D)
Właśnie ze jest!! jak jesteś w pomieszczeniu no np. 3,1 to litery będą C,A. A wynika to z tego: A-1 B-2 C-3, itd. Hihi
Odpisz
5 grudnia 2007, 23:49
co zrobic w lvl z kolorami (haslo anelka)?
Odpisz
5 grudnia 2007, 19:58
dalej są pomieszczenia w którym wyświetlane są po 2 litery i tutaj trzeba się pomęczyć bo nie ma koreślonej techniki; trzeba próborać kojażenia każdej litery z każdą, aż się pojawi zielona kropka! ;p
Odpisz
5 grudnia 2007, 19:55
po levelu opisanym przez 'mortalis'
na mapie są zanaczone 4 monitory z cyframi i 2 pola z dzwignią;
patrzymy na każdy z monitorów i klikamy na każdą z takich 'kropek'; ornintyjemy się że gdy klikamy na te 'kropki' wszystki liczby zmieniają się oprócz jednej i patrzymy w którym miejscu jest nieruchoma liczba; np: jeśli jest w górnym rzędzie po lewej stronie to wpisujemu w tym miejscu tą liczbę na pozostałuch wszystkich monitorach; idziemy do następnego i powtarzamy wszystko od nowa i tak z każdy monitorem i ułoży się kod (taki sam na każdym monitorze) przesuwamy dzwignie i do pola 0 0 i level przejsty!!! ;)
Odpisz
5 grudnia 2007, 19:39
J AODSZLEM DO HASLO ;FLINTA i niw iem co tam zrobic ale sie domyslamL:d
Odpisz
4 grudnia 2007, 19:43
hehe fajne ale ja dodalem submachine flf ale jeszcze nie ma
Odpisz
4 grudnia 2007, 17:41
mortalis naco dajesz rozwiązania? niech sami dadza rade ja przeszłem bez twojej pomocy tylko pomyślałem!!
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:27
idziemy do najblizszego punktu co pokazuje nam mapa na scianie. Klikamy do tej pory az tam na gorze pokaze sie niebieska lampka. np. u mnie pokazala sie przy liczbie 32
wiec teraz dziemy do pomieszczenia 3 2,
i tma raz klikamy na kolowrotek np. pokaze sie liczba 36 i idziemy do pomieszczenia 3 6(wspolrzedne) znowu klikamy w pomieszceniu 3 6 i klikamy na kolowrotek i znowu idzmey do jakiegos pomieszcenia i tak robimy az nie zaswieca sie wszystkie lampki na gorze
po zaswiceinu sie ich wszystkich idziemy
do pozycji 0 0 ikolejny poziom.
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:20
kolejny poziom
w prawo i znowu mamy mape gdzie znajduja sie punkty
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:20
kolo to kolejnego poziomu zawsze jest na pozycji 0 0,
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:19
poprawka
poruszasz dzwignie w wspolrzednych: -1 0, -1 1, 0 1 ,1 1 ,1 -1 ,0 -1 podchodzi do tego kola i masz kolejny poziom
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:18
poruszasz dzwignie w wspolrzednych:
-1 0
-1 1
0 1
1 1
1 -1
0 -1
podchodzi do tego kola i masz kolejny poziom
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:16
2 poziom
idziesz do pomieszcenie pozycja 1:0
(pozycje pokazuje nam ten przedmiot na gorze, takie niby wspolrzedne)
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:15
solucja:
1 poziom
podniosisz przedmiot z podlogi naciskasz te kolo i masz kolejny poziom
2 poziom
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:14
przerysowujesz se ta mpae na kartke
i szukasz tych punktow
Odpisz
4 grudnia 2007, 16:13
latwe mam juz kolejny poziom haslo firogra
znajduje plansze na scanie
kazdy punkt oznacza poziom(pomieszczenie)
x oznacza te kolo z szyba na poczaktu planszy
Odpisz
4 grudnia 2007, 14:59
daj ktoś rozwiązanie
Odpisz
4 grudnia 2007, 13:14
jak to przejść
Odpisz
4 grudnia 2007, 13:09
głupie
Odpisz
4 grudnia 2007, 09:57
Trudne :/
Odpisz