Submachine 4

Gra Submachine 4 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Submachine 4 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 49100
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar martynka2ea

23 lutego 2016, 21:26

proponuje wpisac solucja submachine 4 i git :)

Avatar fdmnjksdb324

7 czerwca 2014, 14:46

co

Avatar Szymeski97

2 grudnia 2012, 11:34

Witajcie!
Przeszedem tą grę troszką z Waszą pomocą. Jest ***ista. Załączam Wam wszystke kody do tej gry i kodu 596, kończącego grę nie można znaleść. To pomieszczenie pojawia się gdy w pomieszczeniu 452 włoży się do złotego ludka rękę i tą pałkę. Wtedy oficjalnie kończy się grę.

001
104
690
529
462
770
800
043
452
551
728
Powodzenia!

Avatar ronaldo0123456

13 marca 2011, 09:12

KOPIA:
1. Skręcamy w prawo i z okna bierzemy młotek.

2. Dwa razy w lewo i na dół po drabinie, a później w prawo. Młotkiem rozbijamy kłódkę.

3. Otwieramy drzwiczki i wchodzimy do środka. Schodzimy po drabinie. Z kieszeni fartucha wyciągamy granulki naftaliny.

4. Skręcamy w prawo i ze ściany ściągamy żółty gumowy wąż.

5. Jeszcze raz w prawo i w samym rogu znajdujemy szczotkę, a na fotelu niebieską kuleczkę.

6. Wychodzimy na dach i udajemy się w lewo. Szczotką przepychamy komin.

7. Wracamy na strych, skręcamy w prawo i podnosimy szary klucz.

8. Dwa razy w lewo i z wieszaka zabieramy żółty klucz.

9. Znów w lewo i pod stołem znajdujemy zawór do gazu.

10. Szarym kluczem otwieramy drzwi i schodzimy poziom niżej. Na podłodze po prawej znajdujemy kuleczkę.

11. Schodzimy po schodach i idziemy do końca w prawo. Na oknie znajdujemy zapalniczkę.

12. Teraz maksymalnie w lewo i obok kosza na śmieci mamy kolejną kuleczkę.

13. Robimy zbliżenie monitora i wciskając zielony przycisk prowadzimy rozmowę, po której będziemy mogli zabrać z drukarki kartkę z siedmioma koordynatami.

14. Schodzimy piętro niżej i zabieramy dzbanek.

15. Na niższej kondygnacji pod stołem znajdujemy kuleczkę, a na stole dwie notatki.

16. Idziemy w prawo do drabiny i ze stołu zabieramy CD.

17. Wchodzimy na górę po drabinie i ze stojaka wyciągamy drugą fiolkę od lewej.

18. Skręcamy w prawo i bierzemy śrubokręt ze stołu. Na podłodze za rurą znajdujemy kuleczkę.

19. Gumowym wężem łączmy palnik z trójnikiem na rurze. Montujemy też zawór. Przekręcamy oba zawory, ten na rurze i ten przy palniku. Zapalniczką podpalamy palnik.

20. Wychodzimy na dach. Idziemy w lewo, do góry i znów w lewo. Śrubokrętem odkręcamy śrubkę i zabieramy pokrętło.

21. Wracamy na strych i schodzimy na sam dół. Udajemy się w lewo i wchodzimy do łazienki. Na podłodze znajdujemy kuleczkę, a na umywalce mydło.

22. Kładziemy dzbanek na kratce ściekowej i młotkiem rozbijamy zaślepkę na rurze. Montujemy pokrętło na rurze i przekręcamy zwór. Czekamy, aż dzbanek wypełni się wodą i zabieramy go.

23. Idziemy do palnika i umieszczamy na nim dzbanek. Do środka wrzucamy mydło, zawartość probówki i granulki naftaliny. Na koniec zabieramy dzbanek i pustą probówkę.

24. Udajemy się ponownie do łazienki i znanym sposobem napełniamy probówkę wodą.

25. Teraz do końca w prawo i żółtym kluczem otwieramy drzwi.

26. Wchodzimy do środka i uderzamy w dzwon. Zawartość dzbanka wylewamy na panel i czekamy, aż podniesie się krata.

27. Skręcamy w prawo i obok teleportu znajdujemy kolejną notatkę.

28. Wprowadzamy drugie współrzędne z listy (pierwsze to laboratorium, w którym się znajdujemy

Avatar michal0987654321

2 sierpnia 2011, 15:25

@ronaldo0123456: co to 28

Avatar turbo05

20 kwietnia 2011, 15:29

Chyba najprzyjemniejsza część Submachine.

Avatar Erenea

25 lutego 2011, 22:38

tan skutnik chyba lubi liczbę 32.. 32 dni, 32 lata, 32 komnaty.... w kółko te 32!

Avatar dddomin

21 lutego 2011, 19:30

xDD fajne przeszedłem

Avatar
Konto usunięte

19 grudnia 2010, 13:26

KOPIA:
1. Skręcamy w prawo i z okna bierzemy młotek.

2. Dwa razy w lewo i na dół po drabinie, a później w prawo. Młotkiem rozbijamy kłódkę.

3. Otwieramy drzwiczki i wchodzimy do środka. Schodzimy po drabinie. Z kieszeni fartucha wyciągamy granulki naftaliny.

4. Skręcamy w prawo i ze ściany ściągamy żółty gumowy wąż.

5. Jeszcze raz w prawo i w samym rogu znajdujemy szczotkę, a na fotelu niebieską kuleczkę.

6. Wychodzimy na dach i udajemy się w lewo. Szczotką przepychamy komin.

7. Wracamy na strych, skręcamy w prawo i podnosimy szary klucz.

8. Dwa razy w lewo i z wieszaka zabieramy żółty klucz.

9. Znów w lewo i pod stołem znajdujemy zawór do gazu.

10. Szarym kluczem otwieramy drzwi i schodzimy poziom niżej. Na podłodze po prawej znajdujemy kuleczkę.

11. Schodzimy po schodach i idziemy do końca w prawo. Na oknie znajdujemy zapalniczkę.

12. Teraz maksymalnie w lewo i obok kosza na śmieci mamy kolejną kuleczkę.

13. Robimy zbliżenie monitora i wciskając zielony przycisk prowadzimy rozmowę, po której będziemy mogli zabrać z drukarki kartkę z siedmioma koordynatami.

14. Schodzimy piętro niżej i zabieramy dzbanek.

15. Na niższej kondygnacji pod stołem znajdujemy kuleczkę, a na stole dwie notatki.

16. Idziemy w prawo do drabiny i ze stołu zabieramy CD.

17. Wchodzimy na górę po drabinie i ze stojaka wyciągamy drugą fiolkę od lewej.

18. Skręcamy w prawo i bierzemy śrubokręt ze stołu. Na podłodze za rurą znajdujemy kuleczkę.

19. Gumowym wężem łączmy palnik z trójnikiem na rurze. Montujemy też zawór. Przekręcamy oba zawory, ten na rurze i ten przy palniku. Zapalniczką podpalamy palnik.

20. Wychodzimy na dach. Idziemy w lewo, do góry i znów w lewo. Śrubokrętem odkręcamy śrubkę i zabieramy pokrętło.

21. Wracamy na strych i schodzimy na sam dół. Udajemy się w lewo i wchodzimy do łazienki. Na podłodze znajdujemy kuleczkę, a na umywalce mydło.

22. Kładziemy dzbanek na kratce ściekowej i młotkiem rozbijamy zaślepkę na rurze. Montujemy pokrętło na rurze i przekręcamy zwór. Czekamy, aż dzbanek wypełni się wodą i zabieramy go.

23. Idziemy do palnika i umieszczamy na nim dzbanek. Do środka wrzucamy mydło, zawartość probówki i granulki naftaliny. Na koniec zabieramy dzbanek i pustą probówkę.

24. Udajemy się ponownie do łazienki i znanym sposobem napełniamy probówkę wodą.

25. Teraz do końca w prawo i żółtym kluczem otwieramy drzwi.

26. Wchodzimy do środka i uderzamy w dzwon. Zawartość dzbanka wylewamy na panel i czekamy, aż podniesie się krata.

27. Skręcamy w prawo i obok teleportu znajdujemy kolejną notatkę.

28. Wprowadzamy drugie współrzędne z listy (pierwsze to laboratorium, w którym się znajdujemy)

Avatar shilla

17 września 2010, 15:10

ludzie po co piszecie instrukcje? Najprostszym sposobem jest wpisać w youtube i robić z filmikiem. Ja tak robię

Avatar
Konto usunięte

25 sierpnia 2010, 11:13

mam 1 rade

na początku gry jest biała koszula.
w tej koszuli w kieszeni jest 5 kulek (białych)

Avatar marol

4 sierpnia 2010, 22:13

przeszedłem

Avatar marol

4 sierpnia 2010, 21:55

zapominalam:). Idziesz do pomieszczenia nad maszyną, klikasz na przezroczyste i bierzesz niebieskie kolo. Wracasz do urzadzenia ktore cie przenosi i wpisujesz 529.
Jestes tu 2 raz. Idziesz prawo, gora, prawo. Kladziesz niebieskie kolo na tym wysokim czymś z kamienia. Czekasz az sie rozwali i bierzesz klucz. Wracasz do maszyny i wciskasz 551.
Bierzesz niebieską kulke spod sciany. Idziesz w prawo. Bierzesz notatki. Klikasz na przycisk. Wracasz do urzadzenia. Wpisujesz 462.
Idziesz w prawo i bierzesz kulke z podlogi. Idziesz jeszcze raz w prawo. Rozwalasz młotkiem kłódkę. Otworz to okienko i wez cos a''la wentylator. Idziesz 3 razy w lewo. Bierzesz notatki. Idziesz w prawo do urzadzenia. Wpisujesz 800.
Zapalniczką zapalasz lampe. Idziesz w prawo i srubokretem odkrecasz kwadrat. Bierzesz kulke. Nożem przecinasz przewody. Idziesz 2 razy w lewo. Bierzesz notatki i idziesz do gory.Zapalasz lampe. Idziesz w prawo i w gore. Zapalasz lampe. Wkladasz wentylatorek do otworu. Bierzesz kulke zza lampy. Zamykasz okienko i idziesz w dol. Klikasz przycisk. Idziesz w prawo, bierzesz notatki, kluczem otwierasz skrzynie. Bierzesz ręke. Wracasz do urzadzenia ktore cie przenosi i klikasz 770.
Bierzesz z podlogi notatki.Na prawej scianie jest kółko,kwadrat,trojkat, wiec wpisujesz w maszyne 043.
Idziesz w lewo i wylewasz wode na kule, bierzesz złote coś .Idziesz w prawo. Bierzesz notatki i kulke spod sciany.Wracasz i wpisujesz 104.
I znowu tu jestesmy. Idziemy w gore i dajemy to swiecace cos do urzadzenia. Idziemy w lewo, zapalamy lampe i patrzymy przez lunete. Mamy 452 wiec wpisujemy to do urządzenia.
Idziemy w lewo. Dajemy posągowi reke i to zlote cos.
Skończone:)
Przyznam ze w niektorych momentach korzystalam z instrukcji angielskiej bo czasem sie zacinalam:)

Avatar marol

3 sierpnia 2010, 23:36

Idziemy 3 razy do gory i odcinamy nozem sznurek.Idziemy 4 razy w dol. Bierzemy trojkat. Dajemy wszystkie kamienie na dol i idziemy 3 razy w gore. Bierzemy trojkat i idziemy na sam dol. Wkladamy trojkaty i naciskamy guzik. Idziemy 2 razy gora,lewo,gora. Bierzemy to szre cos nad czerwoną kropką,Idziemy w prawo i bierzemy notatki.Idziemy w prawo i w dol. Wpisujemy 529 w maszyne i klikamy na guzik.
Jestesmy znowu gdzie indziej. Idziemy 2 razy w prawo.Wkladamy to szare cos do dziury. I przekrecamy pokretlo. Bierzemy to szare (teraz swiecace) cos i idziemy w lewo, doł, prawo i wkladamy to świecące do maszyny. Naciskamy przełącznik. Bierzemy to szare. Idziemy lewo,góra prawo i znowu "zaświecamy" to coś.Wyjmujemy.Idziemy lewo,dol,lewo. Bierzemy notatki z podlogi. Wkladamy swiecace do maszyny i klikamy na przelacznik. Znowu zaświecamy to szare. Idziemy do tej duzej maszyny na srodku. Przekrecamy przelacznik i dotykamy swiecącym otworu. Pojawia sie promien. Idziesz 2 razy do gory i w prawo. Bierzesz notatki z podlogi. Idziesz w lewo. Wkladasz plyte cd do tego trzymadełka. Idziesz w dol i w lewo. Wciskasz kod 690.
I znowu gdzie indziej. Idziesz w lewo. Klikasz na wahadła na maszynie, tak aby na wyswietlaczu bylo 1,1.Klikasz na guzik na dole maszyny.Idziesz 2 razy w prawo i raz w gore. Klikasz na czerwonej kulce. Powtarzasz to dla wspolrzednych -1,-1 ; 0,1 ; 1,0. Trzeba pamietac o klikaniu na guzik za kazdym razem, ja o tym ciagle

Avatar marol

3 sierpnia 2010, 23:32

łaaaa!udało mi sie:)
Wiec tak:
bierzemy ten mlotek i wchodzimy na strych. Zabieramy zielony kabel znad komina,naftaline z kieszeni,kulke z fotela i szczotne zza pudełka. Wychodzimy na dach,czyścimy komin,zchodzimy i z popiołu bierzemy klucz.idziemy w lewo,bierzemy klucz z wieszaka,dalej w lewo,bierzemy to zlote cos spod stolika.Srebrnym kluczem otwieramy drzwi. Idziemy na dol. Bierzemy spod sciany kulke. Idziemy na dol.Idziemy 2 razy w prawo i bierzemy z okna zapalniczke.Idziemy w lewo.Klikamy na monitor a potem na zielony przycisk tak dlugo,az uslyszymy odglos drukowania.Bierzemy kartke z drukarki i kulke spod kosza.Idziemy na dol.Bierzemy pojemnik z wodą.Idziemy na dol.Bierzemy 2 kartki ze stolu i kulke zza krzesla.Idziemy w prawo.Bierzemy plyte. Idziemy po drabinie w gore.Bierzemy 2 fiolke od sciany.Idziemy w prawo.Bierzemy ze stolu srubokret.Przylaczamy zielony waz do tego szrego czegos a "gashandle"(to zlote) do tej dziury na rurze. Przekrecamy gashandle i to szare pokretlo. Zapalniczka zapalamy ogien.Idziemy na dach na samą gore, do miejsca z ktorego zaczynalismy. Idziemy w LEWO.Srubokretem odkrecamy srube przy zaworze i bierzemy zawor. Idziemy spowrotem na sam dol.Idziemy w lewo i wchodzimy do lazienki.Bierzemy kulke zza rury,mlotkiem walimy w to szre coś na gorze.Stawiamy dzbanek na kratke. Zawor przykrecamy do otworu w rurze, nie tego gdzie walilismy mlotkiem tylko tego drugiego. Krecimy zaworem.Zabieramy pojemnik.Ze zlewu bierzemy mydlo. Idziemy po drabinie do zapalnika.Zza rury bierzemy kulke.Stawiamy wode na gazie. Wlewamy mydlo,płyn z fiolki i naftalinę. Bierzemy dzbanek i fiolke. Idziemy do lazienki nalac wody do fiolki. Idziemy w prawo.Kluczem otwieramy drzwi, to z dzbanka wylewamy na szare urzadzenie.Dzwonkiem dzwigamy kostke. Idziemy w prawo.Bierzemy notatki zza maszyny. Wpisujemy kod 104 i naciskamy guzik.
Przenioslo nas na jakies za***. Idziemy prawo,dol,prawo i bierzemy noz. Idziemy 2 razy w lewo i spomiedzy kamieni bierzemy kulke. Idziemy w prawo. Klikamy na 2 i 3 przycisk. Idziemy w lewo.Bierzemy kamienny klucz ze skrytki. Idziemy w prawo. Klikamy na 2 i 3 kamien, by wszystkie byly na gorze. Klikamy na 1 i ostatni kamien. Idziemy w prawo i bierzemy walec ze skrytki. Znowu dajemy wszystkie kamienie na gore. Klikamy na 1,2 i 4 kamien. Idziemy w gore i w prawo,bierzemy trojkat. Wracamy. Dajemy wszystkie kamienie na gore. Klikamy 1,3 i 4. Idziemy w gore,bierzemy trojkat ze skrytki.Wkladamy do kwadratowego otworu kwadratowy klucz i do kolistego walec.

Avatar marol

3 sierpnia 2010, 23:10

KOPIA:
1. Skręcamy w prawo i z okna bierzemy młotek.

2. Dwa razy w lewo i na dół po drabinie, a później w prawo. Młotkiem rozbijamy kłódkę.

3. Otwieramy drzwiczki i wchodzimy do środka. Schodzimy po drabinie. Z kieszeni fartucha wyciągamy granulki naftaliny.

4. Skręcamy w prawo i ze ściany ściągamy żółty gumowy wąż.

5. Jeszcze raz w prawo i w samym rogu znajdujemy szczotkę, a na fotelu niebieską kuleczkę.

6. Wychodzimy na dach i udajemy się w lewo. Szczotką przepychamy komin.

7. Wracamy na strych, skręcamy w prawo i podnosimy szary klucz.

8. Dwa razy w lewo i z wieszaka zabieramy żółty klucz.

9. Znów w lewo i pod stołem znajdujemy zawór do gazu.

10. Szarym kluczem otwieramy drzwi i schodzimy poziom niżej. Na podłodze po prawej znajdujemy kuleczkę.

11. Schodzimy po schodach i idziemy do końca w prawo. Na oknie znajdujemy zapalniczkę.

12. Teraz maksymalnie w lewo i obok kosza na śmieci mamy kolejną kuleczkę.

13. Robimy zbliżenie monitora i wciskając zielony przycisk prowadzimy rozmowę, po której będziemy mogli zabrać z drukarki kartkę z siedmioma koordynatami.

14. Schodzimy piętro niżej i zabieramy dzbanek.

15. Na niższej kondygnacji pod stołem znajdujemy kuleczkę, a na stole dwie notatki.

16. Idziemy w prawo do drabiny i ze stołu zabieramy CD.

17. Wchodzimy na górę po drabinie i ze stojaka wyciągamy drugą fiolkę od lewej.

18. Skręcamy w prawo i bierzemy śrubokręt ze stołu. Na podłodze za rurą znajdujemy kuleczkę.

19. Gumowym wężem łączmy palnik z trójnikiem na rurze. Montujemy też zawór. Przekręcamy oba zawory, ten na rurze i ten przy palniku. Zapalniczką podpalamy palnik.

20. Wychodzimy na dach. Idziemy w lewo, do góry i znów w lewo. Śrubokrętem odkręcamy śrubkę i zabieramy pokrętło.

21. Wracamy na strych i schodzimy na sam dół. Udajemy się w lewo i wchodzimy do łazienki. Na podłodze znajdujemy kuleczkę, a na umywalce mydło.

22. Kładziemy dzbanek na kratce ściekowej i młotkiem rozbijamy zaślepkę na rurze. Montujemy pokrętło na rurze i przekręcamy zwór. Czekamy, aż dzbanek wypełni się wodą i zabieramy go.

23. Idziemy do palnika i umieszczamy na nim dzbanek. Do środka wrzucamy mydło, zawartość probówki i granulki naftaliny. Na koniec zabieramy dzbanek i pustą probówkę.

24. Udajemy się ponownie do łazienki i znanym sposobem napełniamy probówkę wodą.

25. Teraz do końca w prawo i żółtym kluczem otwieramy drzwi.

26. Wchodzimy do środka i uderzamy w dzwon. Zawartość dzbanka wylewamy na panel i czekamy, aż podniesie się krata.

27. Skręcamy w prawo i obok teleportu znajdujemy kolejną notatkę.

28. Wprowadzamy drugie współrzędne z listy (pierwsze to laboratorium, w którym się znajdujemy)

Avatar XxvyxX

31 października 2009, 12:51

Skończyłem z małą pomocą walktrough. Znalazłem wszystkie sekrety. Nie będę zdradzał gdzie są i jakie sa bonusowe pomieszczenia. Powiem tylko, że jak się ma już 21 to trzeba wpisać w maszynę 728 i pójść w prawo. tam będzie taka maszyna z wystającą "rurką". Bierzemy sekrety i 21 razy klikamy na tą rurkę. otworzą się kraty po prawej. Tam są bonusowe pomieszczenia.

Avatar kinimod6

12 lipca 2009, 20:18

KOPIA:
1. Skręcamy w prawo i z okna bierzemy młotek.

2. Dwa razy w lewo i na dół po drabinie, a później w prawo. Młotkiem rozbijamy kłódkę.

3. Otwieramy drzwiczki i wchodzimy do środka. Schodzimy po drabinie. Z kieszeni fartucha wyciągamy granulki naftaliny.

4. Skręcamy w prawo i ze ściany ściągamy żółty gumowy wąż.

5. Jeszcze raz w prawo i w samym rogu znajdujemy szczotkę, a na fotelu niebieską kuleczkę.

6. Wychodzimy na dach i udajemy się w lewo. Szczotką przepychamy komin.

7. Wracamy na strych, skręcamy w prawo i podnosimy szary klucz.

8. Dwa razy w lewo i z wieszaka zabieramy żółty klucz.

9. Znów w lewo i pod stołem znajdujemy zawór do gazu.

10. Szarym kluczem otwieramy drzwi i schodzimy poziom niżej. Na podłodze po prawej znajdujemy kuleczkę.

11. Schodzimy po schodach i idziemy do końca w prawo. Na oknie znajdujemy zapalniczkę.

12. Teraz maksymalnie w lewo i obok kosza na śmieci mamy kolejną kuleczkę.

13. Robimy zbliżenie monitora i wciskając zielony przycisk prowadzimy rozmowę, po której będziemy mogli zabrać z drukarki kartkę z siedmioma koordynatami.

14. Schodzimy piętro niżej i zabieramy dzbanek.

15. Na niższej kondygnacji pod stołem znajdujemy kuleczkę, a na stole dwie notatki.

16. Idziemy w prawo do drabiny i ze stołu zabieramy CD.

17. Wchodzimy na górę po drabinie i ze stojaka wyciągamy drugą fiolkę od lewej.

18. Skręcamy w prawo i bierzemy śrubokręt ze stołu. Na podłodze za rurą znajdujemy kuleczkę.

19. Gumowym wężem łączmy palnik z trójnikiem na rurze. Montujemy też zawór. Przekręcamy oba zawory, ten na rurze i ten przy palniku. Zapalniczką podpalamy palnik.

20. Wychodzimy na dach. Idziemy w lewo, do góry i znów w lewo. Śrubokrętem odkręcamy śrubkę i zabieramy pokrętło.

21. Wracamy na strych i schodzimy na sam dół. Udajemy się w lewo i wchodzimy do łazienki. Na podłodze znajdujemy kuleczkę, a na umywalce mydło.

22. Kładziemy dzbanek na kratce ściekowej i młotkiem rozbijamy zaślepkę na rurze. Montujemy pokrętło na rurze i przekręcamy zwór. Czekamy, aż dzbanek wypełni się wodą i zabieramy go.

23. Idziemy do palnika i umieszczamy na nim dzbanek. Do środka wrzucamy mydło, zawartość probówki i granulki naftaliny. Na koniec zabieramy dzbanek i pustą probówkę.

24. Udajemy się ponownie do łazienki i znanym sposobem napełniamy probówkę wodą.

25. Teraz do końca w prawo i żółtym kluczem otwieramy drzwi.

26. Wchodzimy do środka i uderzamy w dzwon. Zawartość dzbanka wylewamy na panel i czekamy, aż podniesie się krata.

27. Skręcamy w prawo i obok teleportu znajdujemy kolejną notatkę.

28. Wprowadzamy drugie współrzędne z listy (pierwsze to laboratorium, w którym się znajdujemy)

Avatar
Konto usunięte

3 czerwca 2009, 20:07

z tymi sekretami to kłamstwo bo jest ich 22
(znalazłem wszystkie)

Avatar marol

2 lutego 2009, 19:27

Idziemy 3 razy do gory i odcinamy nozem sznurek.Idziemy 4 razy w dol. Bierzemy trojkat. Dajemy wszystkie kamienie na dol i idziemy 3 razy w gore. Bierzemy trojkat i idziemy na sam dol. Wkladamy trojkaty i naciskamy guzik. Idziemy 2 razy gora,lewo,gora. Bierzemy to szre cos nad czerwoną kropką,Idziemy w prawo i bierzemy notatki.Idziemy w prawo i w dol. Wpisujemy 529 w maszyne i klikamy na guzik.
Jestesmy znowu gdzie indziej. Idziemy 2 razy w prawo.Wkladamy to szare cos do dziury. I przekrecamy pokretlo. Bierzemy to szare (teraz swiecace) cos i idziemy w lewo, doł, prawo i wkladamy to świecące do maszyny. Naciskamy przełącznik. Bierzemy to szare. Idziemy lewo,góra prawo i znowu "zaświecamy" to coś.Wyjmujemy.Idziemy lewo,dol,lewo. Bierzemy notatki z podlogi. Wkladamy swiecace do maszyny i klikamy na przelacznik. Znowu zaświecamy to szare. Idziemy do tej duzej maszyny na srodku. Przekrecamy przelacznik i dotykamy swiecącym otworu. Pojawia sie promien. Idziesz 2 razy do gory i w prawo. Bierzesz notatki z podlogi. Idziesz w lewo. Wkladasz plyte cd do tego trzymadełka. Idziesz w dol i w lewo. Wciskasz kod 690.
I znowu gdzie indziej. Idziesz w lewo. Klikasz na wahadła na maszynie, tak aby na wyswietlaczu bylo 1,1.Klikasz na guzik na dole maszyny.Idziesz 2 razy w prawo i raz w gore. Klikasz na czerwonej kulce. Powtarzasz to dla wspolrzednych -1,-1 ; 0,1 ; 1,0. Trzeba pamietac o klikaniu na guzik za kazdym razem, ja o tym ciagle

Avatar Aleks0404

17 stycznia 2009, 20:37

1. Skręcamy w prawo i z okna bierzemy młotek.

2. Dwa razy w lewo i na dół po drabinie, a później w prawo. Młotkiem rozbijamy kłódkę.

3. Otwieramy drzwiczki i wchodzimy do środka. Schodzimy po drabinie. Z kieszeni fartucha wyciągamy granulki naftaliny.

4. Skręcamy w prawo i ze ściany ściągamy żółty gumowy wąż.

5. Jeszcze raz w prawo i w samym rogu znajdujemy szczotkę, a na fotelu niebieską kuleczkę.

6. Wychodzimy na dach i udajemy się w lewo. Szczotką przepychamy komin.

7. Wracamy na strych, skręcamy w prawo i podnosimy szary klucz.

8. Dwa razy w lewo i z wieszaka zabieramy żółty klucz.

9. Znów w lewo i pod stołem znajdujemy zawór do gazu.

10. Szarym kluczem otwieramy drzwi i schodzimy poziom niżej. Na podłodze po prawej znajdujemy kuleczkę.

11. Schodzimy po schodach i idziemy do końca w prawo. Na oknie znajdujemy zapalniczkę.

12. Teraz maksymalnie w lewo i obok kosza na śmieci mamy kolejną kuleczkę.

13. Robimy zbliżenie monitora i wciskając zielony przycisk prowadzimy rozmowę, po której będziemy mogli zabrać z drukarki kartkę z siedmioma koordynatami.

14. Schodzimy piętro niżej i zabieramy dzbanek.

15. Na niższej kondygnacji pod stołem znajdujemy kuleczkę, a na stole dwie notatki.

16. Idziemy w prawo do drabiny i ze stołu zabieramy CD.

17. Wchodzimy na górę po drabinie i ze stojaka wyciągamy drugą fiolkę od lewej.

18. Skręcamy w prawo i bierzemy śrubokręt ze stołu. Na podłodze za rurą znajdujemy kuleczkę.

19. Gumowym wężem łączmy palnik z trójnikiem na rurze. Montujemy też zawór. Przekręcamy oba zawory, ten na rurze i ten przy palniku. Zapalniczką podpalamy palnik.

20. Wychodzimy na dach. Idziemy w lewo, do góry i znów w lewo. Śrubokrętem odkręcamy śrubkę i zabieramy pokrętło.

21. Wracamy na strych i schodzimy na sam dół. Udajemy się w lewo i wchodzimy do łazienki. Na podłodze znajdujemy kuleczkę, a na umywalce mydło.

22. Kładziemy dzbanek na kratce ściekowej i młotkiem rozbijamy zaślepkę na rurze. Montujemy pokrętło na rurze i przekręcamy zwór. Czekamy, aż dzbanek wypełni się wodą i zabieramy go.

23. Idziemy do palnika i umieszczamy na nim dzbanek. Do środka wrzucamy mydło, zawartość probówki i granulki naftaliny. Na koniec zabieramy dzbanek i pustą probówkę.

24. Udajemy się ponownie do łazienki i znanym sposobem napełniamy probówkę wodą.

25. Teraz do końca w prawo i żółtym kluczem otwieramy drzwi.

26. Wchodzimy do środka i uderzamy w dzwon. Zawartość dzbanka wylewamy na panel i czekamy, aż podniesie się krata.

27. Skręcamy w prawo i obok teleportu znajdujemy kolejną notatkę.

28. Wprowadzamy drugie współrzędne z listy (pierwsze to laboratorium, w którym się znajdujemy) 1

Avatar ronaldo0123456

17 stycznia 2009, 10:40

1. Skręcamy w prawo i z okna bierzemy młotek.

2. Dwa razy w lewo i na dół po drabinie, a później w prawo. Młotkiem rozbijamy kłódkę.

3. Otwieramy drzwiczki i wchodzimy do środka. Schodzimy po drabinie. Z kieszeni fartucha wyciągamy granulki naftaliny.

4. Skręcamy w prawo i ze ściany ściągamy żółty gumowy wąż.

5. Jeszcze raz w prawo i w samym rogu znajdujemy szczotkę, a na fotelu niebieską kuleczkę.

6. Wychodzimy na dach i udajemy się w lewo. Szczotką przepychamy komin.

7. Wracamy na strych, skręcamy w prawo i podnosimy szary klucz.

8. Dwa razy w lewo i z wieszaka zabieramy żółty klucz.

9. Znów w lewo i pod stołem znajdujemy zawór do gazu.

10. Szarym kluczem otwieramy drzwi i schodzimy poziom niżej. Na podłodze po prawej znajdujemy kuleczkę.

11. Schodzimy po schodach i idziemy do końca w prawo. Na oknie znajdujemy zapalniczkę.

12. Teraz maksymalnie w lewo i obok kosza na śmieci mamy kolejną kuleczkę.

13. Robimy zbliżenie monitora i wciskając zielony przycisk prowadzimy rozmowę, po której będziemy mogli zabrać z drukarki kartkę z siedmioma koordynatami.

14. Schodzimy piętro niżej i zabieramy dzbanek.

15. Na niższej kondygnacji pod stołem znajdujemy kuleczkę, a na stole dwie notatki.

16. Idziemy w prawo do drabiny i ze stołu zabieramy CD.

17. Wchodzimy na górę po drabinie i ze stojaka wyciągamy drugą fiolkę od lewej.

18. Skręcamy w prawo i bierzemy śrubokręt ze stołu. Na podłodze za rurą znajdujemy kuleczkę.

19. Gumowym wężem łączmy palnik z trójnikiem na rurze. Montujemy też zawór. Przekręcamy oba zawory, ten na rurze i ten przy palniku. Zapalniczką podpalamy palnik.

20. Wychodzimy na dach. Idziemy w lewo, do góry i znów w lewo. Śrubokrętem odkręcamy śrubkę i zabieramy pokrętło.

21. Wracamy na strych i schodzimy na sam dół. Udajemy się w lewo i wchodzimy do łazienki. Na podłodze znajdujemy kuleczkę, a na umywalce mydło.

22. Kładziemy dzbanek na kratce ściekowej i młotkiem rozbijamy zaślepkę na rurze. Montujemy pokrętło na rurze i przekręcamy zwór. Czekamy, aż dzbanek wypełni się wodą i zabieramy go.

23. Idziemy do palnika i umieszczamy na nim dzbanek. Do środka wrzucamy mydło, zawartość probówki i granulki naftaliny. Na koniec zabieramy dzbanek i pustą probówkę.

24. Udajemy się ponownie do łazienki i znanym sposobem napełniamy probówkę wodą.

25. Teraz do końca w prawo i żółtym kluczem otwieramy drzwi.

26. Wchodzimy do środka i uderzamy w dzwon. Zawartość dzbanka wylewamy na panel i czekamy, aż podniesie się krata.

27. Skręcamy w prawo i obok teleportu znajdujemy kolejną notatkę.

28. Wprowadzamy drugie współrzędne z listy (pierwsze to laboratorium, w którym się znajdujemy) 1


KOPIA

Avatar kondziu1

20 października 2008, 19:53

nie lubie submachine

Avatar Hyba_ja

27 maja 2008, 14:09

Aaaa juz wiem jak sie uzbiera kulki to trzeba na 728 plx powiedzcie gdzie erszta

Avatar Hyba_ja

27 maja 2008, 14:05

Kto ile uzbieral kulek u mnie 17

Avatar Hyba_ja

27 maja 2008, 14:02

Kto wie jak zrobic ostatnia koor
czyli 728

Avatar ronaldo0123456

9 kwietnia 2008, 13:49

przeszlem ale powiem ze to jest trudne

Avatar Brambor

28 marca 2008, 16:16

Obecnie główkuje się nad 5 częścią ale ta dla mnie najfajniejsza

Avatar damian21

25 marca 2008, 13:02

1. Skręcamy w prawo i z okna bierzemy młotek.

2. Dwa razy w lewo i na dół po drabinie, a później w prawo. Młotkiem rozbijamy kłódkę.

3. Otwieramy drzwiczki i wchodzimy do środka. Schodzimy po drabinie. Z kieszeni fartucha wyciągamy granulki naftaliny.

4. Skręcamy w prawo i ze ściany ściągamy żółty gumowy wąż.

5. Jeszcze raz w prawo i w samym rogu znajdujemy szczotkę, a na fotelu niebieską kuleczkę.

6. Wychodzimy na dach i udajemy się w lewo. Szczotką przepychamy komin.

7. Wracamy na strych, skręcamy w prawo i podnosimy szary klucz.

8. Dwa razy w lewo i z wieszaka zabieramy żółty klucz.

9. Znów w lewo i pod stołem znajdujemy zawór do gazu.

10. Szarym kluczem otwieramy drzwi i schodzimy poziom niżej. Na podłodze po prawej znajdujemy kuleczkę.

11. Schodzimy po schodach i idziemy do końca w prawo. Na oknie znajdujemy zapalniczkę.

12. Teraz maksymalnie w lewo i obok kosza na śmieci mamy kolejną kuleczkę.

13. Robimy zbliżenie monitora i wciskając zielony przycisk prowadzimy rozmowę, po której będziemy mogli zabrać z drukarki kartkę z siedmioma koordynatami.

14. Schodzimy piętro niżej i zabieramy dzbanek.

15. Na niższej kondygnacji pod stołem znajdujemy kuleczkę, a na stole dwie notatki.

16. Idziemy w prawo do drabiny i ze stołu zabieramy CD.

17. Wchodzimy na górę po drabinie i ze stojaka wyciągamy drugą fiolkę od lewej.

18. Skręcamy w prawo i bierzemy śrubokręt ze stołu. Na podłodze za rurą znajdujemy kuleczkę.

19. Gumowym wężem łączmy palnik z trójnikiem na rurze. Montujemy też zawór. Przekręcamy oba zawory, ten na rurze i ten przy palniku. Zapalniczką podpalamy palnik.

20. Wychodzimy na dach. Idziemy w lewo, do góry i znów w lewo. Śrubokrętem odkręcamy śrubkę i zabieramy pokrętło.

21. Wracamy na strych i schodzimy na sam dół. Udajemy się w lewo i wchodzimy do łazienki. Na podłodze znajdujemy kuleczkę, a na umywalce mydło.

22. Kładziemy dzbanek na kratce ściekowej i młotkiem rozbijamy zaślepkę na rurze. Montujemy pokrętło na rurze i przekręcamy zwór. Czekamy, aż dzbanek wypełni się wodą i zabieramy go.

23. Idziemy do palnika i umieszczamy na nim dzbanek. Do środka wrzucamy mydło, zawartość probówki i granulki naftaliny. Na koniec zabieramy dzbanek i pustą probówkę.

24. Udajemy się ponownie do łazienki i znanym sposobem napełniamy probówkę wodą.

25. Teraz do końca w prawo i żółtym kluczem otwieramy drzwi.

26. Wchodzimy do środka i uderzamy w dzwon. Zawartość dzbanka wylewamy na panel i czekamy, aż podniesie się krata.

27. Skręcamy w prawo i obok teleportu znajdujemy kolejną notatkę.

28. Wprowadzamy drugie współrzędne z listy (pierwsze to laboratorium, w którym się znajdujemy) 1

Avatar jakubdyla

17 stycznia 2008, 16:09

Napisze mi ktoś wszystko od poczontku?

Avatar Dronka

16 stycznia 2008, 20:12

zapominalam:). Idziesz do pomieszczenia nad maszyną, klikasz na przezroczyste i bierzesz niebieskie kolo. Wracasz do urzadzenia ktore cie przenosi i wpisujesz 529.
Jestes tu 2 raz. Idziesz prawo, gora, prawo. Kladziesz niebieskie kolo na tym wysokim czymś z kamienia. Czekasz az sie rozwali i bierzesz klucz. Wracasz do maszyny i wciskasz 551.
Bierzesz niebieską kulke spod sciany. Idziesz w prawo. Bierzesz notatki. Klikasz na przycisk. Wracasz do urzadzenia. Wpisujesz 462.
Idziesz w prawo i bierzesz kulke z podlogi. Idziesz jeszcze raz w prawo. Rozwalasz młotkiem kłódkę. Otworz to okienko i wez cos a'la wentylator. Idziesz 3 razy w lewo. Bierzesz notatki. Idziesz w prawo do urzadzenia. Wpisujesz 800.
Zapalniczką zapalasz lampe. Idziesz w prawo i srubokretem odkrecasz kwadrat. Bierzesz kulke. Nożem przecinasz przewody. Idziesz 2 razy w lewo. Bierzesz notatki i idziesz do gory.Zapalasz lampe. Idziesz w prawo i w gore. Zapalasz lampe. Wkladasz wentylatorek do otworu. Bierzesz kulke zza lampy. Zamykasz okienko i idziesz w dol. Klikasz przycisk. Idziesz w prawo, bierzesz notatki, kluczem otwierasz skrzynie. Bierzesz ręke. Wracasz do urzadzenia ktore cie przenosi i klikasz 770.
Bierzesz z podlogi notatki.Na prawej scianie jest kółko,kwadrat,trojkat, wiec wpisujesz w maszyne 043.
Idziesz w lewo i wylewasz wode na kule, bierzesz złote coś .Idziesz w prawo. Bierzesz notatki i kulke spod sciany.Wracasz i wpisujesz 104.
I znowu tu jestesmy. Idziemy w gore i dajemy to swiecace cos do urzadzenia. Idziemy w lewo, zapalamy lampe i patrzymy przez lunete. Mamy 452 wiec wpisujemy to do urządzenia.
Idziemy w lewo. Dajemy posągowi reke i to zlote cos.
Skończone:)
Przyznam ze w niektorych momentach korzystalam z instrukcji angielskiej bo czasem sie zacinalam:)

Avatar Dronka

16 stycznia 2008, 20:12

Idziemy 3 razy do gory i odcinamy nozem sznurek.Idziemy 4 razy w dol. Bierzemy trojkat. Dajemy wszystkie kamienie na dol i idziemy 3 razy w gore. Bierzemy trojkat i idziemy na sam dol. Wkladamy trojkaty i naciskamy guzik. Idziemy 2 razy gora,lewo,gora. Bierzemy to szre cos nad czerwoną kropką,Idziemy w prawo i bierzemy notatki.Idziemy w prawo i w dol. Wpisujemy 529 w maszyne i klikamy na guzik.
Jestesmy znowu gdzie indziej. Idziemy 2 razy w prawo.Wkladamy to szare cos do dziury. I przekrecamy pokretlo. Bierzemy to szare (teraz swiecace) cos i idziemy w lewo, doł, prawo i wkladamy to świecące do maszyny. Naciskamy przełącznik. Bierzemy to szare. Idziemy lewo,góra prawo i znowu "zaświecamy" to coś.Wyjmujemy.Idziemy lewo,dol,lewo. Bierzemy notatki z podlogi. Wkladamy swiecace do maszyny i klikamy na przelacznik. Znowu zaświecamy to szare. Idziemy do tej duzej maszyny na srodku. Przekrecamy przelacznik i dotykamy swiecącym otworu. Pojawia sie promien. Idziesz 2 razy do gory i w prawo. Bierzesz notatki z podlogi. Idziesz w lewo. Wkladasz plyte cd do tego trzymadełka. Idziesz w dol i w lewo. Wciskasz kod 690.
I znowu gdzie indziej. Idziesz w lewo. Klikasz na wahadła na maszynie, tak aby na wyswietlaczu bylo 1,1.Klikasz na guzik na dole maszyny.Idziesz 2 razy w prawo i raz w gore. Klikasz na czerwonej kulce. Powtarzasz to dla wspolrzednych -1,-1 ; 0,1 ; 1,0. Trzeba pamietac o klikaniu na guzik za kazdym razem, ja o tym ciagle

Avatar Dronka

16 stycznia 2008, 20:11

łaaaa!udało mi sie:)
Wiec tak:
bierzemy ten mlotek i wchodzimy na strych. Zabieramy zielony kabel znad komina,naftaline z kieszeni,kulke z fotela i szczotne zza pudełka. Wychodzimy na dach,czyścimy komin,zchodzimy i z popiołu bierzemy klucz.idziemy w lewo,bierzemy klucz z wieszaka,dalej w lewo,bierzemy to zlote cos spod stolika.Srebrnym kluczem otwieramy drzwi. Idziemy na dol. Bierzemy spod sciany kulke. Idziemy na dol.Idziemy 2 razy w prawo i bierzemy z okna zapalniczke.Idziemy w lewo.Klikamy na monitor a potem na zielony przycisk tak dlugo,az uslyszymy odglos drukowania.Bierzemy kartke z drukarki i kulke spod kosza.Idziemy na dol.Bierzemy pojemnik z wodą.Idziemy na dol.Bierzemy 2 kartki ze stolu i kulke zza krzesla.Idziemy w prawo.Bierzemy plyte. Idziemy po drabinie w gore.Bierzemy 2 fiolke od sciany.Idziemy w prawo.Bierzemy ze stolu srubokret.Przylaczamy zielony waz do tego szrego czegos a "gashandle"(to zlote) do tej dziury na rurze. Przekrecamy gashandle i to szare pokretlo. Zapalniczka zapalamy ogien.Idziemy na dach na samą gore, do miejsca z ktorego zaczynalismy. Idziemy w LEWO.Srubokretem odkrecamy srube przy zaworze i bierzemy zawor. Idziemy spowrotem na sam dol.Idziemy w lewo i wchodzimy do lazienki.Bierzemy kulke zza rury,mlotkiem walimy w to szre coś na gorze.Stawiamy dzbanek na kratke. Zawor przykrecamy do otworu w rurze, nie tego gdzie walilismy mlotkiem tylko tego drugiego. Krecimy zaworem.Zabieramy pojemnik.Ze zlewu bierzemy mydlo. Idziemy po drabinie do zapalnika.Zza rury bierzemy kulke.Stawiamy wode na gazie. Wlewamy mydlo,płyn z fiolki i naftalinę. Bierzemy dzbanek i fiolke. Idziemy do lazienki nalac wody do fiolki. Idziemy w prawo.Kluczem otwieramy drzwi, to z dzbanka wylewamy na szare urzadzenie.Dzwonkiem dzwigamy kostke. Idziemy w prawo.Bierzemy notatki zza maszyny. Wpisujemy kod 104 i naciskamy guzik.
Przenioslo nas na jakies za***. Idziemy prawo,dol,prawo i bierzemy noz. Idziemy 2 razy w lewo i spomiedzy kamieni bierzemy kulke. Idziemy w prawo. Klikamy na 2 i 3 przycisk. Idziemy w lewo.Bierzemy kamienny klucz ze skrytki. Idziemy w prawo. Klikamy na 2 i 3 kamien, by wszystkie byly na gorze. Klikamy na 1 i ostatni kamien. Idziemy w prawo i bierzemy walec ze skrytki. Znowu dajemy wszystkie kamienie na gore. Klikamy na 1,2 i 4 kamien. Idziemy w gore i w prawo,bierzemy trojkat. Wracamy. Dajemy wszystkie kamienie na gore. Klikamy 1,3 i 4. Idziemy w gore,bierzemy trojkat ze skrytki.Wkladamy do kwadratowego otworu kwadratowy klucz i do kolistego walec.

Avatar Dronka

15 stycznia 2008, 21:13

A juz wiem co to te wspolrzedne. To sa czesci gry submachine. Wiec to praktycznie nic nie wnosi. Mam wrazenie ze naftaline trzeba uzyc z tym palnikiem ale nie wiem jak...

Avatar Dronka

14 stycznia 2008, 18:10

Kurde,trudne...madzia13nt zacielam sie w tym samym momencie. Mam mlotek,mydlo,naftaline,tlenek zelaza(to fioletowe we fiolce), zapalniczke,srubokret,6 niebieskich kulek,notatki i plyte. Wode postawilam na kratce w lazience, zielony waz i to zolte pokretlo dalam w te 2 otwory. I nic. Nie wiem co dalej. W 1 punkcie w notatkach,jak sie kliknie na ten punkt to sa wspolrzedne,ale jakies dziwne.
laboratory,ancient section(starozytna czesc),looping traps(kolista polapka?),basement section(czesc piwniczna),lighthouse digouts(to 1 to latarnia morska,to 2 slowo to wydobycie,nie wiem co to znaczy razem),tomb trap(grobowiec-pulapka) i the ship. Pisze ze trzeba odnalezc jeszcze 4 zeczy. Wie ktos co dalej?

Avatar messi19

9 stycznia 2008, 09:13

trudne

Avatar madzia13nt

3 stycznia 2008, 17:23

dalszy ciąg
15. idziemy tam gdzie jest fotel
16.zza tej skrzynki bierzemy takie coś do komina!!
17.wracamy się aż do momętu gdzie jest komin
18.tym czymś czyścimy komin
19.po przeczyszczeniu wracamy do pomieszczenia gdzie jest Gramofon i zabieramy klucz
20.potem idziemy cały czas w lewo aż do drzwi
21. otwieramy srebrnym kluczem drzwi
22.klikamy na drzwi
23.klikamy na drzwi po prawej stronie
24.klikamy na lewą strone
25.jest tam komputer
26.pomiędzy stołem a śmietnikiem jest kuleczka
27.zabieramy ją
28.idziemy do końca w prawo i z parapetu zabieramy zapałki
29.wracamy na tą plansze gdzie są dwa przejscia i klikamy na te po prawej
30.bierzemy dzbanek
31.zchodzimy jeszcze niżej
32. z biórka zabieramy kartki
33.tam gdzie jest przewrócone krzesło zabieramy kulkę
34.klikamy na prawo
35.ze stołu zabieramy płyte CD
36.klikamy jeszcze raz w prawo
37. otwieramy drzwi kluczem
38.wracamy raz w lewo
39.i wchodzimy na górę
40.zabieramy fiolkę
41.klikamy na prawa strone
42.zabieramy srubokręt
43.bierzemy zieloną rurke(z bocznej strony)
44.klikamy nią na dziórkę w żółtej rurce
45.na dole koło rurki jest mała kulka
46.to coś żółte pod srubokrętem bierzemy
47. klikamy tym na drugą pustą dziórkę
48.zchodzimy na dół i i idziemy cały czas w lewo
49.jesteśmy w WC
50.koło tych dwóch rur jest na dole kuleczka
51.bierzemy też mydło
52.idziemy tam gdzie jest komputer
53.klikamy na monitor
54.klikamy na zielony przycisk cały czas
55.gdy już dość podusimy że aż samo nas wyłączy
56.bierzemy kartkę z drukarki
ni i dalej ie wiem?? Ale pracuje nad tym!!Jeśli wiecie pomóżcie

Avatar madzia13nt

3 stycznia 2008, 13:50

14. tam gdzie jest gramofon z góry zabieramy linę=)

Avatar madzia13nt

3 stycznia 2008, 13:48

fajna gra tylko nie moge przejść do końca podam instre do kąd doszłam a wy pomóżcie mi przejść dalej!!:
instrukcja!!:
1. gdy jesteśmy do góry!! to idziemy cały czas w prawo na parapecie leży młotek bierzemy go.
2 wracamy się do drabinki!!
3.zchodzimy na dół
4.klikamy na prawo!!
5.młotka uzywamy do otwarcia tych drzwi
6. Otwieramy Drzwi
7.klikamy na okno
8.klikamy na drabine(pod oknem)
9.idziey na lewo
10.z wieszaka bierzemy klucz
11.idziemy jeszcze raz w lewo i klikamy na dol pod stołem!!
12.idziemy cały czas w prawo
13. z fotela zabieramy taką małą kuleczkę

Avatar marol

16 grudnia 2007, 11:31

Czy ktoś to pżeszł? Jak tak, to pisać instrukcję!

Avatar dolemi

16 grudnia 2007, 00:21

to napisz ja po polsku jak bys mógł/ła

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Czwarta część serii Submachine. Tym razem teleportujemy się między różnymi lokacjami..

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier