Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Celem gry jest zlikwidowanie wszystkich zielonych postaci z planszy. Posłuży Ci do tego specjalna proca, z której możesz wystrzeliwać atakujące je ptaki.

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Angry Birds Pigs Out

Angry Birds Pigs Out

Zagrań: 205598

Ocena: 4.23 (26)

Kategoria: Logiczne

Angry Birds Cannon 3: Walentynki

Angry Birds Cannon 3: Walentynki

Zagrań: 234632

Ocena: 4.06 (76)

Kategoria: Zręcznościowe

Angry Birds: Nawiedzone wieprze

Angry Birds: Nawiedzone wieprze

Zagrań: 178008

Ocena: 4 (37)

Kategoria: Zręcznościowe

Angry Birds: Gwiezdne wyścigi

Angry Birds: Gwiezdne wyścigi

Zagrań: 350496

Ocena: 4.32 (56)

Kategoria: Wyścigowe

Angry Birds Cannon 2

Angry Birds Cannon 2

Zagrań: 194564

Ocena: 3.76 (42)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 2302619Ulubiona: 280

Dodaj komentarz

Avatar nocnaPL

nocnaPL16 grudnia, 18:29

ta gra wcioga kto sie zemnom zgadza?

Avatar cartonsy24

cartonsy24 (Jarek)15 grudnia, 18:36

umiem chinski

Avatar cartonsy24

cartonsy24 (Jarek)14 grudnia, 17:39

PS do dupy gra

Avatar cartonsy24

cartonsy24 (Jarek)14 grudnia, 17:38

to hiszpańska podrubka na pc

Avatar lich31

lich3113 grudnia, 16:11

fajne polecam

Avatar ANONIM1234XXX

ANONIM1234XXX15 listopada, 13:37

siemaneczko

Avatar nuterka

nuterka (Ola) odpowiada na komentarz10 grudnia, 17:44, edytowany

@ANONIM1234XXX: NO I CO ?!

Avatar Fauna24

Fauna2426 listopada, 21:41

Miałam na tablecie angry birds starwars na tablecie ale niechcący przejachałam go walcem XP

Avatar kasa100

kasa10019 listopada, 16:30

suuuuuuuuuuper gierka masakra normalnie czadzior

Avatar Lactriks

Lactriks (Dawid)18 listopada, 19:15

Za**bista ta gra sorry za przekleństwo ale ona jest taka fajna mam na telefonie angry birds star wars

Avatar mozg555

mozg555 (anakin)13 listopada, 18:06

to jest zarąbnienta!

Avatar MRcriper

MRcriper8 listopada, 17:58

@minecraft001 zgadzam sie z tobą

Avatar minecraft001

minecraft00130 października, 16:12

ta gra jest za**bista

Avatar robot195

robot195 (Radek)30 sierpnia, 18:51

najlepsze jak te żółte lecą

Avatar wyroksmierci

wyroksmierci (marek) odpowiada na komentarz13 października, 14:48

@robot195: jack

Avatar robot195

robot195 (Radek) odpowiada na komentarz13 października, 19:07

@wyroksmierci: chyba jak a nie jack jack to dżak

Avatar wyroksmierci

wyroksmierci (marek) odpowiada na komentarz15 października, 12:59

@robot195: a myślisz że mnie to obchodzi

Avatar robot195

robot195 (Radek) odpowiada na komentarz16 października, 13:23

@wyroksmierci: w ogóle do mnie niepisz ok

Avatar Rio2xDDD

Rio2xDDD20 sierpnia, 16:45

Chińskie I pekińskie może jeja ma też chińską Wersje I jeden z kinolów to przysłał?

Avatar michciu12

michciu12 odpowiada na komentarz22 sierpnia, 21:01

@Rio2xDDD: ej ty jeja jest spox

Avatar charls

charls (Karol) odpowiada na komentarz26 sierpnia, 08:56

@Rio2xDDD: jeja to polska marka

Avatar PanUranu

PanUranu odpowiada na komentarz27 sierpnia, 17:16

@charls: Marka?

Avatar TheNetKing

TheNetKing odpowiada na komentarz14 października, 21:20

@charls: dolaczam do drużyny Marka (the voice)

Avatar Aikita

Aikita (Ania)12 października, 22:47

Gdy z serii 'Angry Birds' są dość ciekawe! 5/5 za grafikę. : )

Avatar pudzan

pudzan11 października, 12:21

faijna gra

Avatar TruckerGT

TruckerGT11 października, 10:49

fajne 5/5 i do ulu

Avatar kondzi999

kondzi99913 września, 15:18, edytowany

no no może byc ale szkoda że pisze wszystko po chinsku

Avatar marcin34198

marcin3419811 września, 17:25

fajna gra

Avatar niohacz15

niohacz1531 sierpnia, 11:05

to jest made in china

Avatar stasio12

stasio12 (Staś)30 sierpnia, 15:06

Jakie zielone postacie normalnie świnie ale dupna gra :/

Avatar niohacz15

niohacz1527 sierpnia, 15:16

to beznadzieja

Avatar Arczio112

Arczio11222 sierpnia, 13:48

głupie podróba

Avatar iro123

iro12321 sierpnia, 17:21

Chińszczyzna, już wolę układać puzzle.

Avatar mipcia

mipcia18 sierpnia, 20:32

fajne

Avatar kacbor

kacbor18 sierpnia, 11:55

need for speed jest lepsze

Avatar hapyman

hapyman odpowiada na komentarz21 sierpnia, 23:25

@kacbor: który need for seed

Avatar Tygrysek15

Tygrysek15 (Patryk)17 sierpnia, 17:32

Szajs, Nie Ma Co Mówić.

Avatar Cyref999

Cyref99916 sierpnia, 18:13

gówno chińskie

Avatar lauraleokadia

lauraleokadia (Laura)14 sierpnia, 14:52

Podróba >.< Niech to szlag trafi... >.<

Avatar charls

charls (Karol)9 sierpnia, 17:47

angry birds star wars lepsze

Avatar BlackPower123

BlackPower12327 marca, 18:16

CZGO TO PO CHINSKU!!!

Avatar MultiplayGames

MultiplayGames (Adam) odpowiada na komentarz20 czerwca, 09:12

@razor450: Kakao się nie muruje :I Zatkało KAKAO ?

Avatar razor450

razor450 (Janek) odpowiada na komentarz8 sierpnia, 14:40

@MultiplayGames: Tak się mówi ciołku

Avatar MinecraftBlowx

MinecraftBlowx (Mateusz)15 czerwca, 21:00

Dlaczego ten czerwony ptak mówi Aaaaa H*J

Avatar KaterinaAlexandrev

KaterinaAlexandrev odpowiada na komentarz30 czerwca, 23:58

@MinecraftBlowx: Aaaa hiija

Avatar cherrypoll

cherrypoll odpowiada na komentarz26 lipca, 16:37

@MinecraftBlowx: a czy ja wiem...

Avatar macieksto

macieksto (Maciek) odpowiada na komentarz6 sierpnia, 20:40

@MinecraftBlowx: dla mnie to on piszę haaa hunik

Avatar macieksto

macieksto (Maciek)6 sierpnia, 20:39

oczywiście kolejna chińska podróba! tym razem spiep**yli angry birds!!

Avatar aslan2

aslan2 (mateusz)5 sierpnia, 17:29

5/4

Avatar kondziogames

kondziogames30 lipca, 18:11

fajne
;;D kocam dziewczyny z jeja

Avatar TeNczowYMurzYYnek

TeNczowYMurzYYnek (Adrian)26 lipca, 14:47

Na tel. lepsze ale tu też spoko 4/5

Avatar jendras222

jendras22225 lipca, 14:58

Zalosne

Avatar rix88

rix8824 lipca, 10:38, edytowany

super gra

Avatar SEBA77b

SEBA77b19 lipca, 20:47

CO TO KURDE JEST CHINSKIE NIE NAPISZE CO -_-

Avatar dawid31

dawid3119 lipca, 08:53

morze być

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.