Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Przed Tobą gra, która nie ma końca. Wybierasz jedną z czterech rodzajów postaci i stajesz do walki z mnóstwem przeciwników zdobywając w ten sposób doświadczenie. Dzięki temu możesz rozwijać swojego bohatera, by stawał się on coraz silniejszy. Do którego poziomu dojdziesz?

Sterowanie:

Myszka



Oryginalny tytuł:

Infinite Tower RPG

Podobne gry:

Gra bez nazwy

Gra bez nazwy

Zagrań: 88478

Ocena: 3.65 (104)

Kategoria: Platformówki

Labirynt bez końca

Labirynt bez końca

Zagrań: 80172

Ocena: 3.70 (61)

Kategoria: Platformówki

Kawaleria bez końca

Kawaleria bez końca

Zagrań: 4118

Ocena: 4.27 (11)

Kategoria: Zręcznościowe

Bitwa bez końca

Bitwa bez końca

Zagrań: 19849

Ocena: 2.59 (49)

Kategoria: Klikaj - rozwijaj

Gra wideo: Gra

Gra wideo: Gra

Zagrań: 9385

Ocena: 4.58 (48)

Kategoria: Przygodowe

Oceń grę:

Zagrań: 136652Ulubiona: 184

Dodaj komentarz

Avatar fabian739362

fabian73936215 maja, 20:38

i ja nram prawie rok i mam 1049
i co zatkało kakao :) ciotki

Avatar fabian739362

fabian73936215 maja, 20:37

e creeper0 grasz w minecraft >?

Avatar fabian739362

fabian73936212 maja, 13:39

lukasz649 nie wiemy :)

Avatar creeper0

creeper029 marca, 22:28

"Ta gra nigdy sie nie konczy"
Pewna dziewczynka w 4A

Avatar creeper0

creeper0 odpowiada na komentarz29 marca, 22:30

@creeper0: a i czy ktos zna ta strone na ktorej wlasne cytaty da sie stworzyc???

Avatar lukasz649

lukasz64920 marca, 20:36

Jaka klasa najlepsza?

Avatar maciek102002

maciek102002 (Maciek) odpowiada na komentarz21 marca, 17:31

@lukasz649: Palladyn popatrz na staty.

Avatar lukasz649

lukasz649 odpowiada na komentarz21 marca, 17:48

@maciek102002: Aha no tak. Dzięki.

Avatar jakub533

jakub533 (Jakub)10 lutego, 13:51

ta gra jest dziwna\

Avatar Viktoria6711

Viktoria67116 lutego, 22:47

Ja mam 595 :D pozdro dla was cioty :P .

komentarz obrazkowy
Avatar tom40144

tom40144 (tomasz)2 lutego, 16:34

a ja miałem 295 kto ma więcej

Avatar student041d

student041d3 stycznia, 11:17

gra bez końca ale, się skończyła xD

Avatar lolman533

lolman533 (Patryk)4 grudnia 2014, 19:04

słabo 151 :(

Avatar lolman533

lolman533 (Patryk)4 grudnia 2014, 18:56

1 mi zostało helta (punktów życia) :O

Avatar kaliope

kaliope (Wika)22 listopada 2014, 18:54

233

Avatar JaBan

JaBan11 sierpnia 2014, 12:22

mój wynik 318 KTO LEPSZY ?

Avatar Patykgalaska

Patykgalaska odpowiada na komentarz19 listopada 2014, 14:46

@JaBan: 411 i co?

Avatar JaBan

JaBan11 sierpnia 2014, 12:25, edytowany

a jak zapisać wynik bo ja mam 318 i szkoda straty tego wyniku

Avatar loverka

loverka (loverka)8 sierpnia 2014, 18:34

kture działają
:)

Avatar student041d

student041d odpowiada na komentarz3 stycznia, 11:18

@loverka: ktÓre jak coś :D

Avatar loverka

loverka (loverka)8 sierpnia 2014, 18:33

mam biały ekran nie działa ;-; ale mam the sims 3 zwieżaki :D

Avatar student041d

student041d odpowiada na komentarz3 stycznia, 11:20

@loverka: zwieRZaki xD naucz się ortografii xD

Avatar loverka

loverka (loverka)8 sierpnia 2014, 18:31

hejgaaa u mnie nie działa lif serengeti :( a mam pobraną wtyczke

Avatar Makinek

Makinek (Maniek) odpowiada na komentarz10 listopada 2014, 19:33

@loverka: dzięki za info -,-

Avatar kacper99000

kacper9900031 lipca 2014, 20:25

fajne gra

Avatar Bobek5432

Bobek5432 (Damian)8 lutego 2014, 23:27

Mój Wynik :D

komentarz obrazkowy
Avatar dragon609

dragon609 (maks) odpowiada na komentarz29 lipca 2014, 12:58

@Bobek5432: pobiłem?

komentarz obrazkowy
Avatar dragon609

dragon609 (maks)29 lipca 2014, 12:20

po co jest kasa?

Avatar dragon609

dragon609 (maks) odpowiada na komentarz29 lipca 2014, 12:21

@dragon609: już wiem xd

Avatar kacper9900

kacper99004 lipca 2014, 17:20

fajne

Avatar pxfenixxq

pxfenixxq (Kamil)22 czerwca 2014, 22:10, edytowany

...

komentarz obrazkowy
Avatar ziomek130505

ziomek130505 (karol)16 maja 2014, 16:53

super
gierka
LOL

Avatar Artix2

Artix210 maja 2014, 14:02

ciekawe kiedy się skończy

Avatar szymon13520

szymon13520 (szymon)21 kwietnia 2014, 17:30

GRUBY 369 LVL 54 HUE HUE MAM 4 MIEJSCE W RANKINGU POLSKI DAY SUPCIO

Avatar szymon13520

szymon13520 (szymon)21 kwietnia 2014, 15:50, edytowany

20 week 2 day (nazwa:SZYMON)

Avatar domino1907

domino1907 (damian)19 kwietnia 2014, 16:17

47:D

Avatar pajonk23

pajonk231 kwietnia 2014, 14:49

2 miejsce-month

Avatar pajonk23

pajonk231 kwietnia 2014, 14:49

13 miejsce-week

Avatar pajonk23

pajonk231 kwietnia 2014, 14:47

kinght 357 pkt. 63lvl 390 piętro

Avatar pajonk23

pajonk231 kwietnia 2014, 13:29

naprawde bez końca 4/5

Avatar metalowy

metalowy17 marca 2014, 19:47

29 czemu nie trzydziesty

Avatar zabujca2

zabujca26 marca 2014, 13:14

ileż można w nią ***alać

Avatar przemek3681

przemek368122 lutego 2014, 09:46

ciekawe, zginąłem gdzieś na 15,16,17 poziomie, a byłem knightem.

Avatar nanmone123335

nanmone123335 (xRangerr)12 lutego 2014, 17:26

Yey całkiem słabo jak na paladyna wiem xD

komentarz obrazkowy
Avatar patrykP

patrykP (Patryk)19 stycznia 2014, 14:48

468 piętro
Paladyn
Złoty medal
1. miejsce w tygodniu po skończeniu

Avatar Mastermusic

Mastermusic (Sebastian) odpowiada na komentarz5 lutego 2014, 19:21

@patrykP: ja mam 1576 floor :) i złoty medal

Avatar WojachPL

WojachPL25 sierpnia 2013, 01:48

Srebrny medal!

komentarz obrazkowy
Avatar patrykP

patrykP (Patryk) odpowiada na komentarz19 stycznia 2014, 14:49

@WojachPL: 468 :)

Avatar Kamil323444

Kamil32344418 listopada 2013, 14:06

kiedy odblokowuje się paladyna

Avatar patrykP

patrykP (Patryk) odpowiada na komentarz19 stycznia 2014, 14:06

@Kamil323444: Musisz kliknąć to co się pojawia po kliknięciu w paladyna i na innej stronie grasz ;)

Avatar patrykP

patrykP (Patryk)18 stycznia 2014, 20:12, edytowany

352 poziom +
36 w rankingu jak skończyłem ;p

Grałem tym co ma szybkie ciosy
Oraz gold medal w tygodniu

Avatar mic51

mic516 stycznia 2014, 13:29

floor 335

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.