Bart Simpson w pułapce

Gra Bart Simpson w pułapce wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Bart Simpson w pułapce wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 81955
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar rekin4d

21 kwietnia 2015, 16:11

łatwe

Avatar wojownik554

26 kwietnia 2014, 07:10

jak pophac wuzek

Avatar mistrzunio000

6 marca 2015, 17:28

@wojownik554: kliknąć na niego i piącha

Avatar vaaleanroosa

5 grudnia 2014, 16:38

fajna gierka, chwilami trzeba było dłużej pomyśleć, ale w większości prosta. 5/5

Avatar Finit13

20 marca 2014, 16:26

EEE

Avatar lovciamvioole

6 listopada 2013, 13:08

aha fajnie ze wszyscy dają instrukcje a nie powiedzą jak zdjąc helm i gdzie ten noż

Avatar lolix345

28 września 2013, 10:52

to jest jigsaw! JIGSAW!!!!!!!!!!!

Avatar pioziom7

7 lipca 2013, 17:49

128881 pkt

Avatar pioziom7

7 lipca 2013, 17:21

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar Macza

19 czerwca 2013, 15:00

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar zygzak11

12 czerwca 2013, 20:25

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Git 100/100 XD

Avatar arej4

10 czerwca 2013, 14:02

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
fajne 4/6

Avatar AszaSi

14 maja 2013, 18:29

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

To jest fajna pomoc trochę korzystałam dlatego udostępniam !!! :*

Avatar misiek12395

31 marca 2013, 23:33

1.Bierzesz spadochron
2.Klikasz czerwony guzik
3.Klikasz w spadochron
4.Rzucamy czekoladę pod drzewo
5.Klikasz w Barta
6.Idź 2 razy w prawo
7.Zajewaniaj do Wilsona
8.Bierzesz magazyn, Wilson'a, buta i lustro. Zrywasz owoc z krzaczków
9.Używasz w buta i na sznurówkę klikasz
10.Klikasz na węża, bierzesz usta i szybko na węża lustro
11.Rozmawiasz z nim i druga opcja (z bananem)
12.Bierzesz banana i idziesz w lewo
13.Wracasz do lokalizacji z bananowcem
14.Łączysz banana z procą
15.Używasz procy na małpie
16.Bierzesz ją i używasz na kokosie
17.Bierzesz kokosa i patyk
18.Idziesz w prawo do Waka Waka tribe
19.Rzucasz kokosem w tego kolesia
20.Bierzesz maskę i dzidę
21.Idziesz na bagna i używasz małpki na lianie
22.Bierzesz lianę i kłodę
23.Używasz kłody na bagnie
24.W prawo i używasz magazynu na słoniu
25.Wracasz w miejsce, gdzie się "rozbiłeś"
26.Używasz małpy na spadochronie.
27.Bierzesz spadochron
28.wilsona dajesz na dzide
29.idziesz do waka waka bierzesz totem później dajesz drugą opcje
30.Idziesz do Boulders,czerwony owoc przed skały (najpierw trzeba go zjeśc!),bierzemy kangura.
31.Idziemy nad jezioro.
32.Kangura stawiamy obok,włazimy na niego,czerwony owoc rzucamy na tamten brzeg.Idziemy dalej
33.Totem na ul,idziemy dalej.
34.Bierzemy robala,linkę i kijek.Łączymy.
UWAGA!BĘDZIE POTRZEBNY ŻÓŁTY OWOC!
35.Łowimy rybę,''nadziewamy'' ją owocem.
36.Idziemy do miejsca pożegnania z kangurem,ryba do wody.
37.Przepływamy jezioro.
38.Znowu bierzemy żółty owoc,nadziewamy ul.
39.Idziemy do groty,BEZ WCHODZENIA DO MIŚKA wrzucamy ul.
40.Bierzemy kamień,łączymy z patyczkiem i sznurówką(wychodzi toporek).
41.Idziemy do Łakałaków,idziemy w prawo,ścinamy bambusy toporkiem.Maskę trzeba zdjąć
42.Bierzemy patyk za bambusami.
43.Idziemy do słonia,włazimy na niego.
44.Patyk zza bambusa + liana
45.Zarzucamy na skałę
46.Spadochron + bambusy

Avatar trojan2001

2 kwietnia 2013, 20:06

@misiek12395: to do innej gry! WTF?

Avatar Abby_275

27 stycznia 2013, 12:55

jak ja mam odgryźć te liny.? klikam na liny i klikam tą pięść a on coś że nie może odgryźć pomocy

Avatar XdragoX

3 lutego 2013, 21:06

@Abby_275: musisz wcisnąć nie pięść tylko usta

Avatar Abby_275

7 lutego 2013, 13:17

@XdragoX: Aha dzięki

Avatar XdragoX

15 lutego 2013, 19:31

@Abby_275: niema za co ;D

Avatar XdragoX

3 lutego 2013, 20:52

@KontoUsunięte: No, mi się jakoś chciało czytać -,-

Avatar kamlloso

9 kwietnia 2012, 09:24

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar
Konto usunięte

19 października 2012, 20:22

@kamlloso:
Myślisz że komuś się zachce czytać xD

Avatar
Konto usunięte

19 października 2012, 20:21

Ja lubię Barta Simpsonka ! He believes in Satan ! WTF ?!

Avatar jessi12312

10 czerwca 2012, 15:38

a gdzie jest ten pies mozecie mi pomóc?

Avatar altair98

8 kwietnia 2012, 12:44

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar martynawy9

22 marca 2012, 14:56

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar Boskaa_13

21 marca 2012, 20:32

przeszłam ^^

Avatar martynawy9

20 marca 2012, 14:45

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar altair98

14 marca 2012, 15:33

fajna gra 5/5

Avatar altair98

14 marca 2012, 15:32

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar mikey0106

12 lutego 2012, 18:05

100000000000/10 i do ulu

Avatar kamlloso

29 stycznia 2012, 14:46

zaje fajna

Avatar aleks2323

2 stycznia 2012, 14:51

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
0

Avatar ewagrodek2001

20 grudnia 2011, 17:24

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
0

Avatar kowaba4

24 listopada 2011, 15:57

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar matikorona10

17 października 2011, 09:48

jak
zdjąć hełm

Avatar Aisog123

17 września 2011, 09:49

Spoko gra, całkiem łatwa. Ja robię bez patrzenia w instrukcję.

Avatar olo2010

22 lipca 2011, 19:30

1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar patro11

22 czerwca 2011, 11:57

Morze być

Avatar wystrzelony

17 czerwca 2011, 18:45

super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5/5

Avatar SailorMoon

12 czerwca 2011, 19:48

Gra - jest spoko, 4/5, bez podpowiedzi prawdopodobnie nie przyszłabym.Dzienki aaggiiaa1122

Avatar xXxZiomalDancexXx

7 czerwca 2011, 17:30

Jak popchac wuzek

Avatar xXxZiomalDancexXx

7 czerwca 2011, 17:23

,jak popchac wuyek

Avatar krzysiu2000952

1 czerwca 2011, 15:59

y.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Avatar dawid02

18 maja 2011, 18:39

fajna może nawet ujść

Avatar edge777

16 maja 2011, 19:18

y.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

W tej grze musisz pomóc młodemu Simpsonowi uciec z śmiertelnej pułapki zastawionej przez znanego wszystkim klowna. Miejmy nadziej, że uda Ci się zdążyć przed nieubłaganie tykającym zegarem i uratujesz kolejną znaną postać.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier