Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.52 (355)
wyświetleń: 354771

Komentarze (371)

Screeny (3)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar elza2301
1 maja, 18:27

albo nie 0/10120301230210
bo lvl sie nie zapisuje jak umrzesz i ci rakiety się skończą

Avatar elza2301
1 maja, 18:26

sory 3/5 bo są lvl ;P nie zauważyłem

Avatar elza2301
1 maja, 18:23

czy ta gra ma sens bez sensu 1. nie ma score 2. myszka za ekran wylatuje 3.to chyba końca nie ma
2/5

Avatar loool555
12 kwietnia, 16:33

zajefajna

Avatar piotrek12asd
6 marca, 14:35

trudne

Avatar hejos
16 lutego, 09:19

słaba,ale fajna

Avatar spectra12
(Katrine)
18 grudnia 2015, 18:11

za**bista

Avatar IDEFIX
7 stycznia, 17:29

@spectra12: innego słowa nieznasz

Avatar spectra12
(Katrine)
7 stycznia, 17:30

@IDEFIX: ...

Avatar IDEFIX
8 stycznia, 15:13

@spectra12: naprawde

Avatar OLIWCIA098
16 listopada 2015, 20:16

no nawet fajna

Avatar samson223
11 listopada 2015, 10:32

gra fajna 45/50

Avatar IFapToHentai
(Pszemek)
16 listopada 2015, 14:39

@samson223: Gry ocenia się od 1 do 5

Avatar samson223
11 listopada 2015, 10:33

ta gra wciąga

Avatar samson223
11 listopada 2015, 10:29

to jest chyba 1 Fps albo 1200FPS a ile tak naprawdę to FPS to się dowidżcie

Avatar nunpan
(gupi)
14 marca, 16:39

@samson223: ja mam 60 fps

Avatar FilipKot
14 lutego 2015, 22:14

mam oczo plansy przy tej gże xD

Avatar fajowy
6 września 2015, 21:57

@FilipKot: gże? gże?! no błagam cie to takie proste grze*! ps:czerwonego podkreślenia nie widzisz?

Avatar trollface23
30 kwietnia 2015, 14:32

Fajna gra, 5/5 i do ulu.

Avatar kooottek
(Paweł)
17 marca 2015, 18:09

no takie sobie.
Muzyka 6,5/10 (trochę wkurzająca)
Szybkość zwiększana więc 4/10
Grafika 7/10
Szybkość kółek szybsza 1/10
Razem 18,5/40

Avatar PolskiSwager
20 czerwca 2015, 18:11

@kooottek: o szybkość piłki i kółek właśnie tu chodzi, żeby gra stopniowo stawała się trudniejsza

Avatar tomasz2000
23 stycznia 2015, 20:46

Raczej hitem tego nazwać nie można bo to zwykła gra ,która została zerżnięta z tel dotykowych. Takie tam 2/10 za to :/

Avatar Luxferre
27 stycznia 2015, 16:57

@tomasz2000: popieram

Avatar jack100
(jakub)
12 lutego 2015, 12:58

@Luxferre: ja też

Avatar lkuszal
12 marca 2015, 23:06

@tomasz2000: hahaha. Gra jest jedną z pierwszych słynnych flashówek, ma jakieś dziesięć lat, a wtedy telefony, pomijając, że nie były dotykowe, miały by problem, żeby coś takiego udźwignąć.

Avatar karolka999
28 lutego 2015, 10:58

niezła 3/10 ale mam taką gre na telefonie

Avatar Pogromca_Steve1
(Rafał)
1 stycznia 2015, 15:51

rekord życiowy: 2lvl xD

Avatar kapitczew
31 grudnia 2014, 17:03

THIS IS SPARTA!!!!

Avatar martalong
(Marta)
23 listopada 2014, 14:30

Co tu dużo mówić, świetna gra, 5/5 i do ulu.

Avatar Vertezpro
22 listopada 2014, 17:30

:)

Avatar xPOLAKx
(Krystian)
2 września 2014, 00:33

Party Hard!

Avatar koder123
(Krzysztof)
1 września 2014, 11:35

THIS IS SPARTA!!!!

Avatar kari360
18 sierpnia 2014, 16:12

xD

Avatar adipati167
12 sierpnia 2014, 16:19

Piąty poziom i 0 śmierci :D

Avatar minecraftstyle
(mateusz)
3 sierpnia 2014, 14:22

19 przeszkód i game over

Avatar MisakiUsui
21 lipca 2014, 04:31

3 poziom i dalej nie moge ;C

Avatar gaga1076
(Konrad)
21 czerwca 2014, 10:38

level 2 dalej nie moge :D

Avatar aWwA13
15 kwietnia 2014, 20:42

trololowa gra xDD

Avatar Kangurek432
6 kwietnia 2014, 13:42

fajna gra mój tata w to gral i przeszedl cale :DDD

Avatar supermen
3 marca 2014, 13:43

fajne nie wiedziałem że to ma levele bo po szybkości 78 level 2

Avatar bartek229
27 lutego 2014, 12:36

nawet nawet 5/5

Avatar RmBase
22 lutego 2014, 13:32

5/5

Avatar koder123
(Krzysztof)
10 lutego 2014, 15:51

pro 10/10 i do ulu

Avatar Wilczyca125
(SkyWolf)
29 stycznia 2014, 11:09

Suprr gierka 5/5

Avatar aleks1901
6 stycznia 2014, 14:40

bardzo fajna

Avatar robocik38
4 stycznia 2014, 13:25

Bardzo fajna i trudna gierka. Daje 5/5

Avatar erykhim44
(PaniBasia)
9 sierpnia 2013, 12:23

fajna i trudna. szkoda tylko że jak już stracimy te 5 rakiet to przegraliśmy

Avatar ciacho0304
19 sierpnia 2013, 14:47

@erykhim44: jakie rakiety?

Avatar erykhim44
(PaniBasia)
10 grudnia 2013, 20:43

@ciacho0304: zycia

Avatar loloja
(google)
24 października 2013, 19:39

doszedłem do 6 lv od 5 zaczyna się prawdziwe wyzwanie a gra fajna ale wolę akceleratora moja ocena to 4/5

Avatar Marolle
19 sierpnia 2013, 23:24

b. fajna gierka 10/ 10 i do ulu

Avatar Napoleon223
18 sierpnia 2013, 14:01

udało mi sie do 5

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Tunel

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Tunel
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (42)
Opis

Pomykamy poprzez tunel rakietą. Bardzo realistyczne odczucia.

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

The missile game 3D

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu