Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.52 (158)
wyświetleń: 575524

Komentarze (491)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Kryminalny
wczoraj, 11:41

beeeeercik -_-

Avatar beeeeercik
2 grudnia, 23:56

Darude Sandstorm
wwwwww ttt rr q wwwww t wwww t

Avatar beeeeercik
2 grudnia, 23:52

C-Bool- Never go away
d jjj h j g
jjj h j l
jjj h j k
kkk j h d

Avatar Kryminalny
1 grudnia, 18:25

Mortal Kombat (coś co pewnie wszyscy lubią :P)
1Zwrotka:
dd g d h d jh
gg h g j g kj

Avatar beeeeercik
2 grudnia, 23:40

@Kryminalny:
dd g d h d jh
gg j g l g jh
ss f s g s hg
aa d a f a gf

dddd sg
dddd s /
dddd sg
ddddddd
dj dh dg 0s
dj dh dg 0s
dj dh dg 0s
dj dh 0000

Avatar beeeeercik
28 listopada, 03:19

Cypis Pochłania mnie balanga (basshunter dota)
C B C B N C
C B C B N V
C V C V B Z
C B C B X

Avatar Kryminalny
1 grudnia, 18:20

@beeeeercik: beeeeercik jak już piszesz to pisz w jednym komentarzu na raz wszystkie utwory Cypisa a nie tak......PS: Fajnie , że podałeś te utwory ;D

Avatar beeeeercik
28 listopada, 03:13

Cypis Po to masz .....( REAL 2 REAL - I LIKE TO MOVE IT (Wyginam śmiało ciało xD))
, , , A 77 . A . S

Avatar beeeeercik
28 listopada, 03:08

Cypis Impra jest tu (gigi d'agostino - l'amour toujours)
3 3 3 . 6 6 6 . M M N M M M N M N 3

Avatar beeeeercik
28 listopada, 03:02

Cypis Stara szkoła wciągania (Mallancia - Party is come)
G H J G H K K HH G H J H
J J H J KK LL K L K J
G H J G H KK HH G H J H
J J H K K HH G H G

Avatar beeeeercik
28 listopada, 02:44

Cypis Bąbolada (Sash-Ecuador)
M 3 . 6 / 6 N M 3 . 6 / 6 N . N 8 / 8 / N . N . 6 / 6 N M

Avatar Kryminalny
19 listopada, 20:45

Elo jestem nowy i mam nową muzykę do zagrania.Jest bardzo fajna :). Trzeba grać wolno ta muzykę bo tak ją zrobiłem , kropki to przerwa.A o to i ona: C D G F D...J H.....F D G F S F C........C D G F D.... T U* Y R Y T& C

Avatar Kryminalny
19 listopada, 20:47

@Kryminalny: Do myślicie się co to za muzyka i z jakiego filmu???? Czekam na odpowiedzi :D

Avatar SilverHedgehog
(Igor)
7 września, 20:58

kto poda nutki do attack on titan

Avatar roxy697
3 września, 20:17

kto poda liryczną chłostę xd (bo jestem ciekawa)

Avatar roxy697
Edytowano - 3 września, 20:23

@roxy697: ale na serio podajcie (literki)

Avatar beeeeercik
27 maja, 12:57

Akcent Przez twe oczy zielone
Q J Q W E W Q W L T R E W Q J Q W E W E R L T Y T x2
J J J E W K K W W W E W Q L Q x3
ref: Q W E E W E E W E Q R T Y Q
Q Q W W Q W Q W L T R E W
Q W E E W E E W Q R T Y Q
R E W W W E W Q W Q

Avatar KaLigiuszPL
30 lipca, 12:32

@beeeeercik: Dzięki :D

Avatar bond293
20 czerwca, 21:38

jak zagrać imperial march prosze o szybką odpowiedź.

Avatar eah_raven_queen
(Evita)
12 stycznia 2015, 19:10

Ludzie proszę! Literki do muzyki z Piratów z Karaibów ,,He's a Pirate". Typu DDDEFFFGEECDC

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar DIXXX2002
20 czerwca, 13:20

@eah_raven_queen: D G H H H J K K K L K J J H G H

Avatar eah_raven_queen
(Evita)
20 czerwca, 14:39

@DIXXX2002: Thx :*

Avatar tanczacynr1
14 czerwca, 21:14

siema jestem nowy i mam tu fajne tekst z Harrego Pottera:

cdgfdjhfdgfsfc cdgfdtu*yryt&tc
bardzo fajne :)
Polecam

Avatar tanczacynr1
14 czerwca, 21:15

@tanczacynr1: to jest oryginalny tekst tej muzyki/piosenki/pieśni

Avatar norek6969
3 czerwca, 11:13

skyrim: W# W W HL W W JQ W W J W ^ R W# W W HL W W JQ W W J W ^ R W# W W HL W W JQ W W J W ^ R W# W W HL W W JQ W W J W ^ R W ^ R W WFM

Avatar norek6969
3 czerwca, 11:30

@norek6969: ej, fajne to.

Avatar norek6969
3 czerwca, 11:31

@norek6969: no wiem

Avatar beeeeercik
27 maja, 13:04

Cosmic Gate Exploration of space
g g g g h j f f f g h g g g
g h j h h k k j f

Avatar beeeeercik
27 maja, 12:50

Scooter Maria ( I like it loud)

S H S H G 0 0 0
H 0 H 0 H 0 S S S

Avatar beeeeercik
27 maja, 12:45

Dj Bazz Andree & Michelle (Dj Hazel weź pigułkę)
N N 6 6 4 4 6 6 6 / / /
6 / 7 6 6 9 G 6 / 7

Avatar gojtowski4wp
(Damin)
9 maja, 18:25

zna ktoś chociaż kawałek OMFG - hello(1)

Avatar mikeymaxi
11 marca, 16:58

"Hej Sokoły" dla tych którzy znają :)
d g d g j j h g f h f h k k j h d g d g j j h g f h f h k k j h

Avatar tomeek8721
2 marca, 15:52

Zna ktoś nuty do still D.R.E ?

Avatar Kacperv0
(Kacper)
1 marca, 14:10

.to bedzzie pszerwa

8.9.0.7.9 krótkie ale fajne

Avatar Milejdisia
(Koteł)
22 lutego, 22:21

beznadziejne

Avatar KaLigiuszPL
1 sierpnia, 17:50

@Milejdisia: sam jesteś beznadziejny :)

Avatar Milejdisia
(Koteł)
12 sierpnia, 21:09

@KaLigiuszPL: beznadziejny?jestem dziewczyną

Avatar PawelWNQ
22 lutego, 20:17

Zna ktos nuty do Ed Sheeran Sing? jesli tak to z góry dzięki

Avatar lili250
21 lutego, 21:27

czy ma ktoś nuty (litery) do Mary Did You Know jeśli tak i mógłby podać z góry dzięki

Avatar lili250
22 lutego, 16:44

@lili250: tylko że potrzebuje na środe plis

Avatar PawelWNQ
Edytowano - 21 lutego, 18:04

znacie nuty do: Different Heaven & EH!DE - My Heart jesli ktos zna prosze o podanie

Avatar JamLamaXD
7 lutego, 13:29

kto zna nuty do Song From Secret Garden ? jeśli ktoś zna proszę o nie ;) z góry dzięki c:

Avatar Blackrukh
16 stycznia, 17:25

Zna ktoś nuty do When i was your man?

Avatar Jacie24
28 stycznia, 21:29
Avatar Blackrukh
2 lutego, 21:11

@Jacie24: a napiszesz pls

Avatar mangle335
10 listopada 2015, 21:11

Rota
DHJKHJ!H
DHJKLQL
GKLQLKJH
HLQ%LKJ
DHJKHJ!H
HHHLQ%
%JLKJH

Avatar Diax441
17 października 2015, 17:47

czyli nute czy tam muzyke

Avatar Diax441
17 października 2015, 17:46

Poda ktoś do pieśni pokemon? Gary catch'em all? Albo harry potter?

Avatar FankaEneja
Edytowano - 4 września 2015, 15:58

Oglądaliście ,,Barbie i 12 tańczących księżniczek" ? Jak tak to jest kawałek tej melodii co otwierały podłoge qwewerertyuytrtrewe

Avatar kubatrix2
28 sierpnia 2015, 15:23

Pamiętacie jeszcze papa louie 1? jak nie to przypomnieć może wam to:
najpierw n a potem przytrzymajcie na sekunde literę t

Avatar ArcherMiszcz
8 sierpnia 2015, 23:23

d+d d+g f+h f+g d s d f g f d s d

Avatar Mirco
30 lipca 2015, 10:26

te te yr rt ewertrewe

Avatar Irish
(Eryk)
18 lipca 2015, 17:07

q e qq[ej] q e qq[ej]

Avatar Irish
(Eryk)
18 lipca 2015, 12:49

T&T&T wreq gjqw jewq wert lytr ktre jrew EXTRA

Avatar deadxp
30 czerwca 2015, 23:37

Da ktoś tekst roty? :>

Avatar Irish
(Eryk)
18 lipca 2015, 08:38

@deadxp: Ja znam ale krótki kawałeczek... dhjkhjgh dhjklk :D

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Wirtualne pianino

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Wirtualne pianino
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (57)
Opis

Oto propozycja dla muzykalnych fanów gier. Do Twojej dyspozycji oddane zostało wirtualne pianino. Jest ono jednak bardzo niezwykłe, gdyż mnogość dźwięków które oferuje zadziwi niejednego domowego kompozytora.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu