Życie kurczaka 3

Oceń:
4.72 (371)
wyświetleń: 270746

Komentarze (592)

Screeny (12)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Fusiak102
(Krab)

Edytowano - 10 czerwca, 15:00

chyba się upił xd (cały czs tak ''biegł'')

Avatar chlapak128

17 grudnia 2016, 15:07

gra mi się zbugowa w swing kurczak mi znikął i przez wszystko przelatuje mam już punktów 43000

Avatar Koxu165
(Sebastian)

11 grudnia 2016, 10:57

1.pocałuj swoją ręke 12 razy
2.przepisz to do innej gry
3.spójrz na pulpit

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Koxu165
(Sebastian)

21 maja, 20:58

@zajaczekwielkanocny34: nie wiem ale to było zdjęcie baby z chłopem w wannie

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

29 maja, 19:03

@Koxu165: xd

Avatar WilczycaAlfa
(Arcanine)

27 maja 2016, 12:26

Ewolucje w tej grze idealne pokazują co się dzieje po sterydach.

Avatar SzymonXDD2
(NoDobraSzymon)

13 listopada 2016, 07:55

@WilczycaAlfa: Tak samo jak growlithe w arcanine ;)

Avatar demon767

12 listopada 2016, 14:26

gra z młodości (:

Avatar danielstanczyk

16 października 2016, 14:40

sadvfgsdajkhsh

Avatar WaterT

16 sierpnia 2016, 22:18

Avatar asiunmaa

30 lipca 2016, 21:53

kiedyś to grałam i perzedłama a teraz będę to garć :)

Avatar nalorek1972

21 maja 2016, 11:07

wynik w lataniu :D

Avatar nalorek1972

20 maja 2016, 16:18

Lol ?

Avatar ditto2005

15 maja 2016, 19:50

niecała godzinka i tron!!!!!!!!!!!!!!!! EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar nataliatofik1

18 kwietnia 2016, 13:15

Ja byłam już kurczakiem a czy Ty Słyszałeś o DingDog?

Avatar DoquPL
(Jaś)

3 marca 2016, 11:58

Lubię Wszystkie Części :)

Avatar mienehacker
(jasiu)

13 grudnia 2015, 18:36

nudne gówno

Avatar Alvis7
(Adam)

Edytowano - 22 maja 2015, 15:44

Przeszedłem Bossa ale na gryhack

Avatar dzidzior

24 maja 2015, 20:22

@Alvis7: a jak się robi hack?

Avatar Tarot

14 października 2015, 11:46

@dzidzior: gryhack to strona

Avatar oskar2097

23 sierpnia 2015, 11:45

Ludzie do którego lvl moge trenowić kurczaka.

Avatar Pingwinman
(Michał)

10 października 2015, 16:16

@oskar2097: jak masz 1 formę to do 50, 2 forma do 100, 3 forma do 150

Avatar budy66

22 lipca 2015, 09:59

grałem godzinę i mój kurczak zasiadł na tronie :-)

Avatar lulul

20 stycznia 2014, 19:52

Xd mój kurczak walnął w mur, więc nie mogłem nim ruszać, oglądam komentarze, wracam i widze to: training complete swiming lvl 14 XD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar Pingwinman
(Michał)

1 lipca 2015, 19:35

@lulul: mi w climbingu wessało go do ściany xD

Avatar soso13

7 lipca 2015, 22:12

@lulul: miałem identycznie

Avatar nalorek1972

Edytowano - 20 października 2014, 10:12

coś mi sie zbugowało i kaczka mi wyleciała na dół o_O
w pływaniu

Avatar gabigks19
(Gabriel)

6 listopada 2014, 16:33

@nalorek1972: Mi też XD

Avatar pokemon68
(Eliza)

15 stycznia 2015, 13:34

@nalorek1972: wow xDXdxdXD

Avatar Kraken08

Edytowano - 22 stycznia 2015, 17:41

@nalorek1972: kurczak! a ie kaczka

Avatar Pingwinman
(Michał)

Edytowano - 1 lipca 2015, 18:39

@Kraken08: kaczka bo angielska nazwa gry to duck life

Avatar Adrian4002

17 stycznia 2014, 15:59

przeszLEM BOSSA!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar magdam21

3 czerwca 2015, 22:05

@Adrian4002: Ja też

Avatar Pingwinman
(Michał)

1 lipca 2015, 16:56

@Adrian4002: ja też i ale dawno

Avatar agentsok

21 czerwca 2015, 19:39

ale się to długo ładuje

Avatar Justyna120

28 czerwca 2015, 19:11

@agentsok: wcale się długo nie ładuje mi w 10 sekund

Avatar lusi84

3 czerwca 2015, 20:07

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avatar Krystek323

3 czerwca 2015, 16:11

Czekałem na to !!!

Avatar rybka12
(Mały)

1 maja 2015, 10:38

i to ma być hit ? haha śmieszne to jest żałosne

Avatar Milosz_D
(Miłosz)

23 kwietnia 2015, 19:29

wieki się laduje

Avatar Ziome
(Maciej)

13 kwietnia 2015, 14:04

Lubie te gry ^.^

Avatar Gabi08
(Gabi)

22 marca 2015, 13:26

bartek bla bla bla

Avatar toja909
(bartek)

13 marca 2015, 16:48

oto moj rekord

Avatar Liliana5513
(Martyna)

11 marca 2015, 12:40

Fajna gra :)

Avatar macieke

13 lutego 2015, 14:56

super gra i do ulu

Avatar macieke

13 lutego 2015, 10:56

super gra

Avatar macieke

12 lutego 2015, 16:44

(heart)

Avatar macieke

12 lutego 2015, 16:37

ja przeszedłem jako typ wodny

Avatar jaccku321
(Jacek)

8 lutego 2015, 16:55

Hah, takiej minigierki się nie spodziewałem, w porównaniu do 1 i 2 części myślałem że to będzie po prostu trudny wyścig, i jeszcze te memowate pedofilki :D

Avatar ElSombrero

7 lipca 2014, 13:35

Jaki typ kaczki wybraliście?
Ja wybrałem Flying

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar pinkoszmateusz

28 marca 2015, 09:50

@ElSombrero: To jest kurczak.
P.S Sory za spóźniony komentarz

Avatar Tarot

14 października 2015, 16:38

@pinkoszmateusz: ale oryginalny tytuł to DUCK Life 3: Evolution P.S sorry za spóźniony komentarz

Avatar Inga2004
(Inga)

2 lutego 2015, 15:58

Ta gra jest taaaaaka fajna, że przeszłam ją chyba z szesć razy ;d.
Czwarta część do dupy.

Avatar HardBoy

24 stycznia 2015, 16:52

gra jest zakupista czyli fajna kto sie zgadza lapka wgórę

Avatar czekoladeczka
(Paula)

18 grudnia 2014, 17:38

JEJ

Avatar pokemon68
(Eliza)

Edytowano - 15 stycznia 2015, 13:30

@czekoladeczka: nie chce się chwalić ale dużo razy to przeszłam , gratuluję

Avatar dedman123
(piotr)

Edytowano - 9 stycznia 2015, 21:57

jaką gre bez wtyczki polecacie

Avatar patjak2004

9 stycznia 2015, 18:23

długo się ładuje

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Życie kurczaka 3

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Życie kurczaka 3
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (65)
Opis

Pewien szalony, lecz piekielnie skuteczny naukowiec stworzył zupełnie nowy typ modyfikowanych genetycznie kurczaków. Każde z nich wyposażone zostało w zestaw unikalnych umiejętności. Dzięki temu gra, w porównaniu z poprzednimi częściami, będzie jeszcze bardziej ekscytująca. Za nic jednak nie ułatwi Ci to zadania. Ciężką treningową pracę nad ptasim podopiecznym i tak będzie trzeba wykonać.

Sterowanie

Myszka oraz opcjonalnie w minigrach spacja i strzałki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Duck Life 3:Evolution

Podobne gry

Hity z naszych gier