Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.70 (488)
wyświetleń: 485136

Komentarze (562)

Screeny (1)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar adila1918
(Natalia)
29 lipca, 20:11

Od kiedy ołówkiem gra się w golfa?
XD

Avatar Kupa5
25 maja, 18:57

pff nie z kamienia tylko z łupku

Avatar laki2008
17 czerwca 2014, 13:48

laguje

Avatar DJ221
7 września 2014, 11:08

@laki2008: bo masz kompa z epoki kamienia

Avatar goldymisiek
(michał)
15 stycznia, 16:44

@DJ221: racja

Avatar Kacukox
(Kacper)
27 kwietnia, 16:55

@DJ221: kamienia łupanego*

Avatar ala234
5 kwietnia, 11:28

Ta gra jest strasznie łatwa i pokonałam zająca jej! ale tamto ostatnie było trochę trudne

Avatar koxu35
(robert)
Edytowano - 2 kwietnia, 09:46

fajna gra lubię gry z tej seri

Avatar koxu35
(robert)
2 kwietnia, 09:47

@koxu35: jas

Avatar Nika112233
(Nicola)
5 marca, 18:08

daje 100/99

Avatar Nika112233
(Nicola)
5 marca, 18:08

@Nika112233: dałam tak specjalnie

Avatar BmwE30
(Dominik)
15 listopada 2014, 09:19

Ah tej gry właśnie szukam z dzieciństwa

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar goldymisiek
(michał)
15 stycznia, 16:43

@BmwE30: Ja też :)

Avatar Axel_Patriota
Konto usunięte
3 marca, 19:30

@BmwE30: Które nadal trwa

Avatar filiplegowski13
2 lutego, 19:28

fajna gra

Avatar filiplegowski13
30 stycznia, 15:58

jaki idiota

Avatar brutus
17 stycznia, 19:00

e ile to jest 2+2+8+1=

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Rarity2004
19 lutego, 07:47

@brutus: CZY TY DZIECIAKU SIE w ogóle UCZYSZ?!

Avatar xKondziux
3 kwietnia, 16:14

@brutus: 13 xd

Avatar adat26
(ada)
26 listopada 2014, 18:39

jak odblokowac inne kolory spodni?

Avatar Kacperplik
9 listopada 2014, 17:28

Gra fajna tylko szkoda że tak mało żyć ja bym dał 10x żyć
ale dobra gra 9\10

Avatar Lol098
(Martuszka)
16 października 2014, 16:24

kocham gry z tej serir

Avatar TruckerGT
27 września 2014, 23:08

5/5 i do ulu fajowe

Avatar mati732
19 września 2014, 14:30

suuuuuuuuuuuuuuuper

Avatar kuba1515
(kuba)
3 maja 2014, 15:46

ej proszę o pomoc jak jest ta mysz która strzela z broni to jak ją przejść??

Avatar mat4509
18 sierpnia 2014, 11:17

@kuba1515: musisz na nią skoczyć

Avatar blazej0494
16 maja 2014, 13:01

kto sadzi ze gra extra daje lape w gore

Avatar Attero
(Klaudija)
16 sierpnia 2014, 16:50

@blazej0494: Człowieku, mam dla Ciebie radę. Przestań wymuszać strzałki! Proszę to się robi nudne!

Avatar dominik7
Konto usunięte
6 grudnia 2013, 19:59

llol!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar gryna11
13 sierpnia 2014, 11:48

@magicznax3: OMG znaczy " oh my god" czyli " o mój boże "

Avatar magicznax3
(Anastazja)
13 sierpnia 2014, 17:18

@gryna11: No WOW :O

Avatar miki4444
(MLG)
11 sierpnia 2014, 09:05

juz

Avatar dawid11xd
8 sierpnia 2014, 16:35

fajna gra ziomek xD

Avatar TiniStoessel
19 maja 2014, 19:25

Jak mam to przeskoczyć/pokonać ???? Kto mi napisze odpowiedź
po której przejdę dalej dostanie dyplom i kolaż z kim chce :)
2 osoba ma dedyk
3 zdjęcie
Więc proszę pomóżcie :(

Avatar PolakDanio
(Daniel)
Edytowano - 7 czerwca 2014, 16:26

@TiniStoessel: Jak to zrobię to ci pomogę :)... ale mi się wydaje że w tym 1 trzeba skoczyć na to coś, trzymając S żeby był większy skok,potem trzeba na olej szybko, i jak są te wysunięte to trzeba szybko skoczyć. Mam nadzieje że pomogłem :)

Avatar jaccku321
(Łukasz)
28 czerwca 2014, 13:11

@TiniStoessel: musisz trzymając się olejnej ściany a drugie co jakiś czas zmieniać ścianę bo będą sufity o które nie możesz walnąć

Avatar krug05123
(Martyna)
6 sierpnia 2014, 09:33

@TiniStoessel: wystarczy że skoczysz i będziesz się ślizgać po oleju gdy nad twoją głową pojawi się śćiana skocz na drugą stronę a potem spowrotem a przy okazji jak się dodaje screena

Avatar TiniStoessel
7 sierpnia 2014, 19:56

@krug05123: ale ja nie mogę :/ kiedy skoczę na drugi mur to mi ludzik nie załapuje i się ześlizguje :(
~obok "Dodaj komentarz" po lewej masz "dołącz screena" ;)

Avatar Naruto1616
12 lipca 2014, 10:49

Pozdro 600 Boss Trudny W Luj Q.Q

Avatar rix88
3 lipca 2014, 10:24

wygrana!

Avatar King771
2 lipca 2014, 21:39

pewnie mi nie uwieżycie ale na innej stronce to przeszłem

Avatar Attero
(Klaudija)
16 sierpnia 2014, 16:48

@King771: Tak, dobrze myślałeś/-łaś nie wierzymy ci.

Avatar jajek90
3 czerwca 2014, 14:54

boss jest trudny

Avatar ciamamamama1726844
23 maja 2014, 19:48

supcio gierka 100/100 i di ulku :) a i polecam i pozdrawiam

Avatar michal710
20 maja 2014, 14:42

fajnaa gra*~4$$%

Avatar pomido
10 maja 2014, 23:12

spoko gra

Avatar TheBDQJP
(Patryk)
3 maja 2014, 21:28

Są jeszcze fajne gry w internecie, 5/5

Avatar kuba1515
(kuba)
2 maja 2014, 17:48

EXTRA GRAA!!! I DO ULU

Avatar czaczper
21 marca 2014, 12:58

kocham tą grę

Avatar filipek121
29 marca 2014, 08:03

@czaczper: a ja nie kocham tylko wielbie

Avatar piesek123
(Marta)
7 marca 2014, 19:45

fajna gra

Avatar Marudasek3241
27 lutego 2014, 16:07

8 seri z tej gry i 8 seria jest moja

Avatar MaNNteR
23 lutego 2014, 00:17

Świetne! 2/10

Avatar Michalek120
9 lutego 2014, 11:01

super daje 9999999999999999999999999999/10

Avatar pinkoszmateusz
(Mateusz)
25 stycznia 2014, 08:43

SUPER !!!! 1000000000000000000000000000/5

Avatar dominik7
Konto usunięte
6 grudnia 2013, 19:57

ładuje sie 6 hours later..... :(

Avatar karola13579
5 grudnia 2013, 16:48

100 000 000 / 100 000 000 i do ulu

Avatar Marolle
4 grudnia 2013, 20:56

dobra przeszedłem to sie zabieram za 1 częśc

Avatar jackowiak26
(Jacek)
25 lipca 2012, 18:06

Fajnie sobie popykać w czasie czekania na Obliviona xD

Avatar Marolle
4 grudnia 2013, 20:54

@jackowiak26: fajny avatar

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Przygody chłopca kreskówki 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Przygody chłopca kreskówki 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (126)
Opis

Na takie gry warto poczekać. Oto kolejna część przygód chłopca kreskówki. Złośliwy królik ukradł ci twoje lody. Podążaj, więc za nim i odzyskaj je.

Sterowanie

Strzałki - Chodzenie
S - Skok
Strzałka w górę - Otworzenie drzwi
B - Zmiana tła
M - Zmiana muzyki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Fancy Pants Adventure World 2

Podobne gry

Hity z naszych gier