Oceń:
2.29 (74)
wyświetleń: 142589

Komentarze (52)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar leomessi5
(kurek)

5 lipca 2015, 09:22

nudna gra

Avatar rafal303033
(rafał)

18 stycznia 2015, 16:19

nudna gra

Avatar marianek1

6 lipca 2014, 20:16

5 na 10

Avatar ShakeSpace
(Kamil)

8 lutego 2014, 11:31

Nawet fajne 4/5

Avatar zuzka34

23 stycznia 2014, 12:16

fajna gra

Avatar lukiboss34

25 grudnia 2013, 22:59

1/10000

Avatar jasiuk2204

9 grudnia 2012, 14:34

Chyba raczej 3/5

Avatar kowal04
(maciek)

19 sierpnia 2012, 09:17

głupie 5/3

Avatar predek99
(Krystian)

3 sierpnia 2012, 20:49

zobaczcie na scyreena

Avatar niemoka

10 stycznia 2014, 15:57

@predek99: ale jakiego

Avatar predek99
(Krystian)

3 sierpnia 2012, 20:47

gupie

Avatar lukasz190
(Łukasz)

25 czerwca 2012, 16:19

3/5

Avatar wiktormens

3 kwietnia 2012, 10:55

bez sensu

Avatar biczor

21 grudnia 2011, 17:37

dziwna

Avatar lempusowa98
(Małgosia)

22 kwietnia 2011, 10:08

bez sensu gra ale rzuca sie fajnie 2/5

Avatar kiroszi

26 lutego 2011, 11:01

da sie rzócić tylko trzeba naciskać spacje

Avatar liczner997

13 lutego 2011, 18:01

co za gówno -999999999999999999999999999/10

Avatar krzyczek
(Krzysztof)

4 lutego 2011, 09:46

głupie steriwanie 0/10 @!%$#^E#^ od siebie.

Avatar KondzioBP

15 stycznia 2011, 17:55

nie da sie rzucić lol :D 1!

Avatar tolkowski

16 listopada 2010, 14:37

Głupie

Avatar Santos

7 marca 2010, 16:00

ej zastanuw sie Fabili zanim wrzucisz cos takiego

Avatar Dawcio18
(Dawid)

25 stycznia 2010, 17:28

***o...

Avatar Przemko1
(Przemek)

5 sierpnia 2009, 17:57

BEZNADZIEJA !!!

Avatar shove_it

5 sierpnia 2009, 15:20

co za g#@$o nawet żal mi to komentować

Avatar Dark_inspiration
(Paulina)

22 kwietnia 2009, 17:34

Beznadzieja, 1.

Avatar kondziu1

21 grudnia 2008, 22:31

chyba nie da sie wywalać gier

Avatar sokomapl

26 kwietnia 2008, 14:51

gorszej gry nie widziałem 0/5
WYWALCIE TO!!!!!!!!!!!!!!

Avatar Danio1997_19
(Daniel)

9 kwietnia 2008, 19:28

nawet nawet 4/5

Avatar kamillll
(kamil)

14 marca 2008, 20:49

no............ ujdzie:P

Avatar
Konto usunięte

25 lutego 2008, 22:38

głupio się steruje

Avatar domi1661
(Dominika)

13 lutego 2008, 14:15

szajs

Avatar matrix24
(Mateusz)

10 lutego 2008, 11:12

0/5

Avatar lolo1

8 lutego 2008, 19:32

o *** rozbic!!!!!!!!!!!!!! beznadzieja 111111111111111111111111

Avatar Beholder

30 stycznia 2008, 16:06

Żenada...

Avatar narutouzumaki
(Bartłomiej)

29 stycznia 2008, 21:56

o Co chodzi w 301 bo nie kumam

Avatar UzumakiNaruto

29 stycznia 2008, 16:39

ZAL Z TYM DEBILSTWEM
-9999999999999999999999999/99999999999999999999999999999999

Avatar paucia94
(Paulina)

29 stycznia 2008, 13:59

Spoko gra ;) jak nie umiecie włączyć to napiszę wam instrukcję obsługi ;p Najpierw wybieracie z tablicy na ile chcecie grać ( 501 czy 301) przyciskiem Tab (nad Caps Lock), a później to już spacją ;)

Avatar uszaty

28 stycznia 2008, 22:18

do dup* ta gra -10/10

Avatar Yaqub
(Jakub)

28 stycznia 2008, 21:28

Nie no gorszej gry nie widziałem

Avatar harry_potter

28 stycznia 2008, 17:05

do ***

Avatar
Konto usunięte

28 stycznia 2008, 15:29

Beznadziejna gra.1/5

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Rzutki

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Rzutki
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (65)
Opis

Celem gry jest zredukowanie do zera pierwotnego poziomu punktów. Zrób to posługując się jak najmniejszą liczbą rzutek, w jak najkrótszym czasie. Żeby zagrać wybierz jedną z liczb na tablicy, po prawej stronie.

Sterowanie

Spacja

Oryginalny tytuł:

Darts

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu