Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.68 (416)
wyświetleń: 204522

Komentarze (1934)

Screeny (700)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar LorDJoker
dzisiaj, 18:18

Nie ma talentu ale niektórzy mogą się tu popisać :)

Avatar matiExtreme
(kacper)
7 czerwca, 13:24

kto pobije - the mangle

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar DranKon
(Konrad)
wczoraj, 20:31

@matiExtreme: Are you fucking kidding me *

Avatar matiExtreme
(kacper)
wczoraj, 21:11

@DranKon: racja dzięki że mnie poprawiłeś

Avatar hejnak1234
3 lipca, 22:01

ZNAK KTOŚ TRANSFORMICE ? JA ZNAM

Avatar eah_raven_queen
(Ewa)
4 lipca, 12:00

@hejnak1234: Ja znam. Moja koleżanka - Halszka - gra w tą grę od roku. Też chciałam, ale mi nie działa.

Avatar natmil16
(Natalia)
4 lipca, 14:57

Namalowałam logo barcy -.-

Avatar eah_raven_queen
(Ewa)
21 czerwca, 22:05

Co uważacie o moim rysunku? Bardzo się starałam. Jakbyście mogli napisać wady i zalety będę szczęśliwa. Strzałki są mi obojętne. Znalazłam taki ładny obrazek z Lokim i spróbowałam go narysować. Taki efekt:

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (23)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (23)
Avatar eah_raven_queen
(Ewa)
4 lipca, 12:00

@xxmoniaxx: Ech, jakieś błędy ą, ale się starałam.

Avatar eah_raven_queen
(Ewa)
4 lipca, 12:01

@hejnak1234: A czemu piszesz cały czas na Caps Locku? Wybacz, że kolejny komentarz, ale coś mi się podzieliło.

Avatar Tiger_Bonzo
13 czerwca, 19:36

jak fajnie wyszło łapka w górę

Avatar kubaxo13
(Kuba)
20 czerwca, 11:34

@Tiger_Bonzo: coto jest??

Avatar Tiger_Bonzo
3 lipca, 20:48

@kubaxo13: logo realu madryt

Avatar silveruz
(Bartek)
3 lipca, 12:33

kopalnia węgla

Avatar silveruz
(Bartek)
3 lipca, 12:12

za pierwszym razem ognisko rady i upomnienia za błędy mile widziane :)

Avatar szczurzy
2 czerwca, 09:41

ładne?

Avatar Eevee1
Konto usunięte
3 czerwca, 15:09

@szczurzy: nie

Avatar szczurzy
3 czerwca, 18:51

nie

Avatar matiExtreme
(kacper)
29 czerwca, 12:41

@szczurzy: nie

Avatar DeathLimit
(Kuba)
10 maja, 17:07

Cześć, chciałbym ogłosić konkurs, o pokemonach.
Nagrodą będzie dedykowany rysunek o (czymś,kimś) kogo wygrana osoba wybierze.
Ok macie screen!

Avatar mati59
(Mateusz)
27 maja, 20:48

@DeathLimit: Gastly

Avatar Ronia
(roksana)
29 czerwca, 12:38

@DeathLimit: konkurs o pokemonach? ok oto mój pikaczu<3

Avatar Ronia
(roksana)
29 czerwca, 12:21

wszystkie obrazki wszystkich są zarabiste!(ps:życzę wam wesołych wakacji!!!!!!!!!!!)

Avatar Robcikopl
(Robert)
28 czerwca, 18:03

narysowana przyszłość słońca

Avatar szczurzy
2 czerwca, 19:18

heh kto przejdzie labirynt?

Avatar saraonek
(pawel)
22 czerwca, 20:40

@szczurzy: ja dałem rade

Avatar Rainbowka
21 czerwca, 18:05

A tutaj moje :D

Avatar natmil16
(Natalia)
31 maja, 13:35

A to ładne?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar natmil16
(Natalia)
8 czerwca, 19:42

@TheWall02: Dzięki

Avatar Patipat77
(Patrycja)
20 czerwca, 13:25

@natmil16: Mamy artystkę na Jeja.pl :D

Avatar kubaxo13
(Kuba)
20 czerwca, 11:45

jesli sie spodobaly tamte dwa graffiti i ten to zostawcie lape w gore

Avatar kubaxo13
(Kuba)
20 czerwca, 11:38

jeszcze jedno z illuminati :::::DDDDDD hhh

Avatar kubaxo13
(Kuba)
20 czerwca, 11:33

oto moje graffiti xd

Avatar launcher
13 czerwca, 21:45

Musiałem od malować ściane

Avatar matioz123
13 czerwca, 15:00

haha

Avatar natala1kot2005
9 czerwca, 21:05

lubię tą grę

Avatar wowek
7 czerwca, 21:09

10/10

Avatar szczurzy
6 czerwca, 12:19

zapomniałam/em screna dać

Avatar szczurzy
Edytowano - 6 czerwca, 12:18

nie wiem czy ładne ale jak komuś sie podoba to łapka w góre na wyższym obrazku

Avatar szczurzy
4 czerwca, 18:59

te mu komu sie podoba mój obrazek z tvp strzałka w góre

Avatar szczurzy
4 czerwca, 12:49

troche mi się nie chciało

Avatar MaxXDMax
(Maksymilian)
4 czerwca, 15:48

@szczurzy: Fajne !

Avatar MaxXDMax
(Maksymilian)
24 maja, 18:40

Ładnie ?

Avatar Eevee1
Konto usunięte
3 czerwca, 15:10

@MaxXDMax: nie

Avatar szczurzy
4 czerwca, 12:31

@MaxXDMax: tak

Avatar scoobydoo10
3 czerwca, 21:27

łajne ale to chłopak czy dziewczyna stella005???

Avatar Stella005
4 czerwca, 11:42

@scoobydoo10: Nam widziałam to buźkę w internecie😄

Avatar Stella005
3 czerwca, 21:12

haha;)

Avatar wiktoria44
Edytowano - 2 czerwca, 19:22

ps vs f ;)

Avatar wiktoria44
2 czerwca, 19:04

biały pan ???

Avatar szczurzy
2 czerwca, 19:09

@wiktoria44: lol biały sran haha

Avatar wiktoria44
2 czerwca, 18:59

co ładne?

Avatar szczurzy
2 czerwca, 19:04

@wiktoria44: obrazki

Avatar wiktoria44
2 czerwca, 18:05

no to dobrze <3

Avatar szczurzy
2 czerwca, 09:52

wszystko razem robiłem/am 11 minut

Avatar szczurzy
2 czerwca, 09:51

ładne?

Avatar szczurzy
Edytowano - 2 czerwca, 09:25

ten kto uważa że 4 moje obrazki się podobają strzałka w góre na obrazku

Avatar szczurzy
2 czerwca, 09:24

ładne?

Avatar szczurzy
2 czerwca, 09:17

ładne?

Avatar maksio22
(Maks)
Edytowano - 4 lutego, 12:39

pobij to

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar KailosPL
Edytowano - 27 marca, 17:13

@WhiteHuman: Pobij to!!!

Avatar natmil16
(Natalia)
1 czerwca, 18:08

@maksio22: Ok.

Avatar fabianHAJSOWNIK
(Fabian)
30 maja, 16:04

jakie fajne natmil16

Avatar natmil16
(Natalia)
31 maja, 13:34

@fabianHAJSOWNIK: dzięki

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Malowanie graffiti

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Malowanie graffiti
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (75)
Opis

Dzięki tej grze masz okazję stworzyć swoje własne, niepowtarzalne graffiti. Do dyspozycji masz niekończący się spray oraz całą paletę barw. Dla prawdziwych miłośników i artystów przydatne okaże się także przybliżenie.

Sterowanie

Myszka - Rysowanie
Z - Przybliżenie
P - Paleta
U - Cofnięcie
S - Zapis

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Total graffiti front

Podobne gry

Hity z naszych gier