Mucha Lucha

Gra Mucha Lucha wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Mucha Lucha wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 114588
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar WILCZYCA988

3 stycznia 2012, 13:30

szukam przyjaciół

Avatar Kasia986

15 grudnia 2012, 19:56

@WILCZYCA988: ja też

Avatar michalf03

13 lutego 2014, 17:14

@WILCZYCA988: mnie można do przyjaciół

Avatar Szymon2410

1 października 2020, 20:22

@WILCZYCA988: XDDDDDDDDD

Avatar oleczka1

23 kwietnia 2012, 19:09

eee ta gra to super jest

Avatar pataraka

8 marca 2012, 15:55

1)Pchla zaglada do szafy, znajduje w niej pieniazek
2) Pies zaglada pod lozko, znajduje tam klucz od szfki.
3) Wychodzimy do kuchni w domu Rykoszeta. Tam za pomoca klucza otwieramy szuflade w kuchennej szafce (tak mniej wiecej po srodku po lewej).Dostajemy mape
4) Klikamy na mape i idziemy do sklepu z paczkami, wchodzimy do srodka. Dajemy pieniazek ojcu pchly, otrzymujemy w zamian paczek.
5) Kierujemy swe kroki na przystanek, gdzie zamaskowanej babci wreczamy paczek, otrzymujemy w ten sposob nawoz do roslin
6)Idziemy do szkoly, przy pomniku jest przejscie za niego. Tam jest hustawka, wchodzimy na nia najpierw psem, a potem probujemy wskoczyc pchla. Pies wystrzelony zlapie pilke.
7) Udajemy sie w tylna uliczke. Tam psem przechodzimy przez dziure pod siatka (po prawej na dole)
8) Bierzemy pilke i celujemy nia w pudla za dzwignia. Jesli to nam sie uda przewroca sie one, umozliwiajac psu przelaczenie dzwigni.
9) Podchodzimy pchla do dziadka, od ktorego otrzymujemy klucz do szkoly.
10) Idziemy do szkoly, otwieramy sobie jej drzwi kluczem, wchodzimy do klasy (tej po prawej), w jednej z lawek jest ukryta maska groszka i kartka z kodem do jego szafki.
11) Wychodzimy z klasy (ale nei ze szkoly), dajemy psu maske groszka do powachania. Ten wskazuje nam szafke groszka
12) Otwieramy ja wprowadzajac kod z kartki, zabieramy z niej majtasy
13)Idziemy do dentysaty, zakladamy majtasy na drzewko, podlewamy je nawozem.

Teraz wystarrczy tylko napiac pchle na majtasach i wlatujemy do szarlatanskiego doktorka do gabinetu.

Avatar kuba1999

31 grudnia 2011, 13:48

kupka moniasia

Avatar madziamadzia2001

2 grudnia 2011, 14:32

może być ok

Avatar Samo2

26 grudnia 2010, 16:31

super

Avatar pawlik242

26 września 2010, 12:13

1)Pchla zaglada do szafy, znajduje w niej pieniazek
2) Pies zaglada pod lozko, znajduje tam klucz od szfki.
3) Wychodzimy do kuchni w domu Rykoszeta. Tam za pomoca klucza otwieramy szuflade w kuchennej szafce (tak mniej wiecej po srodku po lewej).Dostajemy mape
4) Klikamy na mape i idziemy do sklepu z paczkami, wchodzimy do srodka. Dajemy pieniazek ojcu pchly, otrzymujemy w zamian paczek.
5) Kierujemy swe kroki na przystanek, gdzie zamaskowanej babci wreczamy paczek, otrzymujemy w ten sposob nawoz do roslin
6)Idziemy do szkoly, przy pomniku jest przejscie za niego. Tam jest hustawka, wchodzimy na nia najpierw psem, a potem probujemy wskoczyc pchla. Pies wystrzelony zlapie pilke.
7) Udajemy sie w tylna uliczke. Tam psem przechodzimy przez dziure pod siatka (po prawej na dole)
8) Bierzemy pilke i celujemy nia w pudla za dzwignia. Jesli to nam sie uda przewroca sie one, umozliwiajac psu przelaczenie dzwigni.
9) Podchodzimy pchla do dziadka, od ktorego otrzymujemy klucz do szkoly.
10) Idziemy do szkoly, otwieramy sobie jej drzwi kluczem, wchodzimy do klasy (tej po prawej), w jednej z lawek jest ukryta maska groszka i kartka z kodem do jego szafki.
11) Wychodzimy z klasy (ale nei ze szkoly), dajemy psu maske groszka do powachania. Ten wskazuje nam szafke groszka
12) Otwieramy ja wprowadzajac kod z kartki, zabieramy z niej majtasy
13)Idziemy do dentysaty, zakladamy majtasy na drzewko, podlewamy je nawozem.

Teraz wystarrczy tylko napiac pchle na majtasach i wlatujemy do szarlatanskiego doktorka do gabinetu.

Avatar Pokemon11

18 czerwca 2009, 15:21

Avatar

Instrukcja :
1)Pchla zaglada do szafy, znajduje w niej pieniazek
2) Pies zaglada pod lozko, znajduje tam klucz od szfki.
3) Wychodzimy do kuchni w domu Rykoszeta. Tam za pomoca klucza otwieramy szuflade w kuchennej szafce (tak mniej wiecej po srodku po lewej).Dostajemy mape
4) Klikamy na mape i idziemy do sklepu z paczkami, wchodzimy do srodka. Dajemy pieniazek ojcu pchly, otrzymujemy w zamian paczek.
5) Kierujemy swe kroki na przystanek, gdzie zamaskowanej babci wreczamy paczek, otrzymujemy w ten sposob nawoz do roslin
6)Idziemy do szkoly, przy pomniku jest przejscie za niego. Tam jest hustawka, wchodzimy na nia najpierw psem, a potem probujemy wskoczyc pchla. Pies wystrzelony zlapie pilke.
7) Udajemy sie w tylna uliczke. Tam psem przechodzimy przez dziure pod siatka (po prawej na dole)
8) Bierzemy pilke i celujemy nia w pudla za dzwignia. Jesli to nam sie uda przewroca sie one, umozliwiajac psu przelaczenie dzwigni.
9) Podchodzimy pchla do dziadka, od ktorego otrzymujemy klucz do szkoly.
10) Idziemy do szkoly, otwieramy sobie jej drzwi kluczem, wchodzimy do klasy (tej po prawej), w jednej z lawek jest ukryta maska groszka i kartka z kodem do jego szafki.
11) Wychodzimy z klasy (ale nei ze szkoly), dajemy psu maske groszka do powachania. Ten wskazuje nam szafke groszka
12) Otwieramy ja wprowadzajac kod z kartki, zabieramy z niej majtasy
13)Idziemy do dentysaty, zakladamy majtasy na drzewko, podlewamy je nawozem.

Teraz wystarrczy tylko napiac pchle na majtasach i wlatujemy do szarlatanskiego doktorka do gabinetu.

Koniec

KOPIA

Avatar xxwojtekxx

10 czerwca 2009, 18:59

łatwe

Avatar kaide

24 maja 2009, 15:04

Giteskie 5 razy przeszedlem fajne i zabawne

Avatar vega0

25 marca 2009, 19:50

Instrukcja :
1)Pchla zaglada do szafy, znajduje w niej pieniazek
2) Pies zaglada pod lozko, znajduje tam klucz od szfki.
3) Wychodzimy do kuchni w domu Rykoszeta. Tam za pomoca klucza otwieramy szuflade w kuchennej szafce (tak mniej wiecej po srodku po lewej).Dostajemy mape
4) Klikamy na mape i idziemy do sklepu z paczkami, wchodzimy do srodka. Dajemy pieniazek ojcu pchly, otrzymujemy w zamian paczek.
5) Kierujemy swe kroki na przystanek, gdzie zamaskowanej babci wreczamy paczek, otrzymujemy w ten sposob nawoz do roslin
6)Idziemy do szkoly, przy pomniku jest przejscie za niego. Tam jest hustawka, wchodzimy na nia najpierw psem, a potem probujemy wskoczyc pchla. Pies wystrzelony zlapie pilke.
7) Udajemy sie w tylna uliczke. Tam psem przechodzimy przez dziure pod siatka (po prawej na dole)
8) Bierzemy pilke i celujemy nia w pudla za dzwignia. Jesli to nam sie uda przewroca sie one, umozliwiajac psu przelaczenie dzwigni.
9) Podchodzimy pchla do dziadka, od ktorego otrzymujemy klucz do szkoly.
10) Idziemy do szkoly, otwieramy sobie jej drzwi kluczem, wchodzimy do klasy (tej po prawej), w jednej z lawek jest ukryta maska groszka i kartka z kodem do jego szafki.
11) Wychodzimy z klasy (ale nei ze szkoly), dajemy psu maske groszka do powachania. Ten wskazuje nam szafke groszka
12) Otwieramy ja wprowadzajac kod z kartki, zabieramy z niej majtasy
13)Idziemy do dentysaty, zakladamy majtasy na drzewko, podlewamy je nawozem.

Teraz wystarrczy tylko napiac pchle na majtasach i wlatujemy do szarlatanskiego doktorka do gabinetu.

Koniec

KOPIA

Avatar penelkon1

15 lutego 2009, 09:49

banał

Avatar kondziu1

30 grudnia 2008, 20:29

przeszedłem

Avatar Fabili

25 września 2008, 11:49

bardzo łatwe

Avatar domciabogi1997

13 sierpnia 2008, 16:15

no może być

Avatar sirprzemek

21 kwietnia 2008, 21:41

Fajne jest pchła maskopies dziadek rykoszeta rykoszet el rej i dentysta

Avatar lapeczka

11 marca 2008, 10:42

łatwiuuuuuuttttkiiiieeeee xD

Avatar Michal12323

28 lutego 2008, 19:40

Mój wynik: 16165
Ocena: 5/5
Łatwizna xD

Avatar mikol

20 lutego 2008, 16:51

jak sie otwiera tam szawke ???????

Avatar Natalcia97

16 lutego 2008, 15:56

Supcio !!! :)

Avatar neo1326

13 lutego 2008, 22:08

Instrukcja :
1)Pchla zaglada do szafy, znajduje w niej pieniazek
2) Pies zaglada pod lozko, znajduje tam klucz od szfki.
3) Wychodzimy do kuchni w domu Rykoszeta. Tam za pomoca klucza otwieramy szuflade w kuchennej szafce (tak mniej wiecej po srodku po lewej).Dostajemy mape
4) Klikamy na mape i idziemy do sklepu z paczkami, wchodzimy do srodka. Dajemy pieniazek ojcu pchly, otrzymujemy w zamian paczek.
5) Kierujemy swe kroki na przystanek, gdzie zamaskowanej babci wreczamy paczek, otrzymujemy w ten sposob nawoz do roslin
6)Idziemy do szkoly, przy pomniku jest przejscie za niego. Tam jest hustawka, wchodzimy na nia najpierw psem, a potem probujemy wskoczyc pchla. Pies wystrzelony zlapie pilke.
7) Udajemy sie w tylna uliczke. Tam psem przechodzimy przez dziure pod siatka (po prawej na dole)
8) Bierzemy pilke i celujemy nia w pudla za dzwignia. Jesli to nam sie uda przewroca sie one, umozliwiajac psu przelaczenie dzwigni.
9) Podchodzimy pchla do dziadka, od ktorego otrzymujemy klucz do szkoly.
10) Idziemy do szkoly, otwieramy sobie jej drzwi kluczem, wchodzimy do klasy (tej po prawej), w jednej z lawek jest ukryta maska groszka i kartka z kodem do jego szafki.
11) Wychodzimy z klasy (ale nei ze szkoly), dajemy psu maske groszka do powachania. Ten wskazuje nam szafke groszka
12) Otwieramy ja wprowadzajac kod z kartki, zabieramy z niej majtasy
13)Idziemy do dentysaty, zakladamy majtasy na drzewko, podlewamy je nawozem.

Teraz wystarrczy tylko napiac pchle na majtasach i wlatujemy do szarlatanskiego doktorka do gabinetu.

Koniec

KOPIA

Avatar mateusz132

11 lutego 2008, 14:38

super ale jak wejść do budynku dentystecznego??????????????????????

Avatar
Konto usunięte

10 lutego 2008, 14:51

GORSZEJ GRY NIE MA

Avatar michgru197

8 lutego 2008, 22:05

fajne

Avatar
Konto usunięte

8 lutego 2008, 20:14

Spoko gierka łatwa jak jest instrukcja daje niech pomyśle 4/5.

Avatar domcia123

3 lutego 2008, 20:31

mam 16270 punktów

Avatar domcia123

3 lutego 2008, 11:11

ty taki pądry niebądż , ja też przeszłam w 5 min (daję 4/5)

Avatar minitofik

2 lutego 2008, 21:00

łatwe

przeszedłem w 5 min

Avatar Shadow_of_Death

2 lutego 2008, 20:49

doszedłem do szkoły i niewiedziałem co dalej:D thx za podpowiedz:d 4/5

Avatar kefka

2 lutego 2008, 20:15

glupia gra moim zdaniem XD

Avatar Nata_pl

2 lutego 2008, 19:57

Instrukcja
1.Zaglądasz do szafy
2.Zmnieniasz się w psa i zaglądasz pod łóżko.
3.Idziemy do kuchni, kluczem otwieramy szafke.
4.Włączamy mape(kompas) i idziemy do ,,Slam Donut''.
5.Wchodzimy do środka za pieniążek(znalazłeś w szafie) kupujesz pączka.
6.Idziesz do ,,Bus Stop'' dajesz tej kobiecie pączka.
7.Idziesz do ,,school'' idziesz za posąg zmnieniasz się w psa wskakujesz na ,,konika''(tą deske) potem robisz to samo z pchłą.
8.Wyceluj dobrze.
9.Idziesz do ,,backstreet'', wchodzisz psem pod płot(w płocie jest dziura).
10.Celujesz pchłą w pudła, następnie psem uruchamiasz dzwignie idzesz do tego gościa.
11.Idzesz do szkoły kluczem ją otwierasz idziesz do klasy i bierzesz reczy z ławki.
12.Idziesz na korytarz psu dajesz maske wpisujesz kod do zamku w szawce i znowu bierzesz rzeczy.
13.Idziesz do dentysty, drzewko podlewasz wodą dajesz tam majtki i wskakujesz do środka

Avatar spiderman10

2 lutego 2008, 12:21

głuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupie

Avatar roclee7

2 lutego 2008, 12:18

do *** za łatwe 111111 tyle

Avatar misiu132

2 lutego 2008, 11:09

gENIALNE!!!!!!!!!!!!!!

Avatar kubaboss

2 lutego 2008, 09:44

łatweeee!

Avatar kara2008

2 lutego 2008, 09:07

Instrukcja :
1)Pchla zaglada do szafy, znajduje w niej pieniazek
2) Pies zaglada pod lozko, znajduje tam klucz od szfki.
3) Wychodzimy do kuchni w domu Rykoszeta. Tam za pomoca klucza otwieramy szuflade w kuchennej szafce (tak mniej wiecej po srodku po lewej).Dostajemy mape
4) Klikamy na mape i idziemy do sklepu z paczkami, wchodzimy do srodka. Dajemy pieniazek ojcu pchly, otrzymujemy w zamian paczek.
5) Kierujemy swe kroki na przystanek, gdzie zamaskowanej babci wreczamy paczek, otrzymujemy w ten sposob nawoz do roslin
6)Idziemy do szkoly, przy pomniku jest przejscie za niego. Tam jest hustawka, wchodzimy na nia najpierw psem, a potem probujemy wskoczyc pchla. Pies wystrzelony zlapie pilke.
7) Udajemy sie w tylna uliczke. Tam psem przechodzimy przez dziure pod siatka (po prawej na dole)
8) Bierzemy pilke i celujemy nia w pudla za dzwignia. Jesli to nam sie uda przewroca sie one, umozliwiajac psu przelaczenie dzwigni.
9) Podchodzimy pchla do dziadka, od ktorego otrzymujemy klucz do szkoly.
10) Idziemy do szkoly, otwieramy sobie jej drzwi kluczem, wchodzimy do klasy (tej po prawej), w jednej z lawek jest ukryta maska groszka i kartka z kodem do jego szafki.
11) Wychodzimy z klasy (ale nei ze szkoly), dajemy psu maske groszka do powachania. Ten wskazuje nam szafke groszka
12) Otwieramy ja wprowadzajac kod z kartki, zabieramy z niej majtasy
13)Idziemy do dentysaty, zakladamy majtasy na drzewko, podlewamy je nawozem.

Teraz wystarrczy tylko napiac pchle na majtasach i wlatujemy do szarlatanskiego doktorka do gabinetu.

Koniec

KOPIA

Avatar washel15

1 lutego 2008, 22:37

łatwe daje 5

Avatar Ronaldinho

1 lutego 2008, 21:48

Coś w stylu CSI- Kryminalne zagadki Miami

Avatar Ronaldinho

1 lutego 2008, 21:47

EXXXXXXXXXXXTRA gra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!5 i do ulu ;];];]

Avatar duble

1 lutego 2008, 20:54

Miałam 13750
;D

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Prosta gra przygodowa, w której bohaterami są zamaksowane zwierzaki. Dzięki ich maskom są nierozpoznawalni. Pomóż im zebrać potrzebne przedmioty i uciec.

Sterowanie

Myszka - W grze wykorzystujemy 3 przyciski: zmiany bohatera, inwentarza i kompasu

Podobne gry

W co grali inni