Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne

World of Tanks
Wojny o kontynent

Wojny o kontynent

Który władca zadowoliłby się jednym marnym państwem na własność? Kontynenty - to się naprawdę liczy w politycznych rozgrywkach! Poszerzaj swoje wpływy, posyłając wojska na inne tereny. Wróg nie śpi!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.42 (14)

Zagrań: 8926

Epoka wojowników: Podbój Rzymu

Epoka wojowników: Podbój Rzymu

Kolejny powrót do "Epoki wojowników", ale tym razem staniesz po drugiej stronie barykady! Rzymskie legiony nie mogą się doczekać, aż poślesz je w bój przeciwko najeźdźcom z mroźnej Skandynawii.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.29 (17)

Zagrań: 7494

Burntplate

Burntplate

Bo wojny toczy się na dystans! Zbierz swoją formację czołgów i innych maszyn, rozstaw się na placu boju i zasyp wroga gradem pocisków. Wygra ten, kto lepiej planuje swoje działania!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3 (9)

Zagrań: 3560

Małe metro 2

Małe metro 2

Pamiętacie niesłychanie pomysłową strategię "Małe metro", w której projektowało się nowe linie metra? Twórcy nie porzucili prac i teraz możecie sprawdzić się w nowej, lepszej wersji tej gry. Powodzenia!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.33 (51)

Zagrań: 36568

Podbój galaktyki 2

Podbój galaktyki 2

Rewelacyjna gra "Podbój galaktyki" wjeżdża na Wasze ekrany w nowej, lepszej wersji! Buduj swój wielki statek, kupując kolejne elementy za surowce z podbitych planet. Wciąga, bawi i nie odpuszcza!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.96 (29)

Zagrań: 9132

World Of Tanks

World Of Tanks

Gra sponsorowana
World of Tanks to gra poświęcona pojazdom pancernym przełomu pierwszej i drugiej połowy XX wieku. Gracze otrzymują możliwość zmierzenia się twarzą w twarz z innymi miłośnikami stalowych bestii z całego świata. Ty też stań do walki o panowanie nad nim.

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Bóg chaosu

Bóg chaosu

Stań po stronie dobrej armii, bla bla bla... Masz już dosyć schematycznej walki dobra ze złem? Wciel się w złośliwego Boga, który za pomocą piorunów i innych atrakcji miesza się w wojnę dwóch królestw!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.06 (32)

Zagrań: 9973

Infectonator: Ocaleni

Infectonator: Ocaleni

Kolejna część bardzo ciekawej serii o walce ludzkości z zombie, którą znamy jako "Infectonator". Fabuła jest prosta: tylko garstce śmiałków udało się przeżyć pierwsze uderzenie trupów. Teraz potrzebują Twojej pomocy.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.62 (29)

Zagrań: 13973

Bieg wojny vs Ludzie kontra kosmici 3

Bieg wojny vs Ludzie kontra kosmici 3

Ciekawa strategia będąca połączeniem dwóch starych hitów tego samego twórcy: gry "Bieg wojny" oraz "Ludzie kontra kosmici". Wciel się w dowódcę wielkiej armii i posyłaj do boju setki najemników!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.06 (15)

Zagrań: 13792

Strefa wojny potworów 2

Strefa wojny potworów 2

Zapnij mocno pasy, bo wchodzisz do niebezpiecznej "Strefy wojny potworów"! I to nawet drugi raz. Posyłaj najemników do boju i odpieraj ataki wroga.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.86 (22)

Zagrań: 8733

Wielka wojna statków 2

Wielka wojna statków 2

Prosta gra strategiczna w znanym i lubianym stylu. Posyłasz do boju swoje statki, które muszą zająć wszystkie bazy przeciwnika. Rzecz jasna, rywal też nie próżnuje i stawia silny opór, więc do boju!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.58 (12)

Zagrań: 10055

Świat w stylu bonsai

Świat w stylu bonsai

Bonsai to nie tylko miniaturowe drzewka. Teraz możesz stworzyć cały miniaturowy świat! Niezwykle prosta gra, w której rozwijasz przyrodę i cywilizację, ale zaufaj: daje to nadzwyczajną frajdę.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.33 (24)

Zagrań: 10152

Stare imperium 3

Stare imperium 3

Czas wreszcie sprawdzić, co słychać w "Starym imperium"! Nowa odsłona świetnej strategii znów da milion możliwości na zbudowanie gospodarczej potęgi od podstaw. Gratka dla fanów gatunku!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.54 (11)

Zagrań: 7397

Strategiczna obrona 11

Strategiczna obrona 11

Czasami dobrze odświeżyć klasyka. Jedenasta - tak, to nie żart - część gry "Strategiczna obrona" dalej ma w sobie wszystko to, co wciągało graczy w poprzednich edycjach. Nie tylko dla fanów strategii!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.13 (22)

Zagrań: 7917

Obrona miasta potworów 3

Obrona miasta potworów 3

A wojna trwa w najlepsze! To już trzecia część gry "Obrona miasta potworów". Znów musisz budować osadę i zadbać o szkolenie dziesiątek żołnierzy, którzy powalczą w Twoim imieniu!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.16 (12)

Zagrań: 8387

Moc żywiołów

Moc żywiołów

Woda, ogień, ziemia i powietrze - wszystkie cztery żywioły spotkają we wciągającej turowej strategii. Każdy etap to mini bitwa między nimi a potworami. Nie daj się zaskoczyć!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.57 (14)

Zagrań: 5479

Roboty i praca w sekwencji

Roboty i praca w sekwencji

Wszystko musi działać jak w szwajcarskim zegarku! Najpierw to, później tamto - z robotami nie ma przelewek. Wydawaj im odpowiednie rozkazy i obserwuj, jak budowle pną się w górę!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.6 (10)

Zagrań: 14456

Wojny umarlaków

Wojny umarlaków

Tworzysz swoje armie umarlaków i podbijasz kolejne ziemie. Zdobywaj surowce, udoskonalaj wojowników i rób wszystko co w Twojej mocy, aby zwyciężyć w każdej bitwie.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 1.83 (18)

Zagrań: 5271

Oddział potworów: Edycja zaawansowana

Oddział potworów: Edycja zaawansowana

Oddział potworów powraca dla bardziej wymagających graczów RPG! Gra zawiera ponad 60 zestawów wroga, 6 wyjątkowych postaci i ponad 300 przedmiotów, zaklęć, urządzeń, poleceń pracowników oraz ataków specjalnych!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.16 (12)

Zagrań: 5427

Oaza spokoju: Taktyka wojenna

Oaza spokoju: Taktyka wojenna

Budujesz swoją oazę spokoju. Jedak, aby zapewnić sobie całkowity spokój, musisz podjąć odpowiednie działania wojenne. Buduj swoją bazę i rośnij w siłę! W grze jest wymagana znajomość języka angielskiego.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.17 (17)

Zagrań: 13293

Renegaci

Renegaci

Niesamowicie wciągająca gra w systemie turowym, w której kierujesz duetem wyszkolonych najemników. Planuj działania tak, żeby zniszczyć wroga najszybciej, jak się da! Polecamy!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.60 (78)

Zagrań: 33482

Królewskie pole bitwy

Królewskie pole bitwy

Do walki z nieumarłymi stają oni - najlepsi z najlepszych, najdzielniejsi z odważnych. Kieruj ruchami grupy rycerskich wojowników, którzy muszą odpierać nieustające ataki żywych trupów.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.41 (39)

Zagrań: 20517

Szałas przejmuje dowodzenie

Szałas przejmuje dowodzenie

Poznaj najpotężniejszy szałas świata. Broń się przed inwazją wrogich potworów, rekrutując kolejnych najemników. W skrócie: chodzi o to, żeby nikt nie przeszedł poza Twoją linię obrony.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 2.30 (13)

Zagrań: 5450