Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne

World of Tanks
Wojny umarlaków

Wojny umarlaków

Tworzysz swoje armie umarlaków i podbijasz kolejne ziemie. Zdobywaj surowce, udoskonalaj wojowników i rób wszystko co w Twojej mocy, aby zwyciężyć w każdej bitwie.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 2 (15)

Zagrań: 2565

Oddział potworów: Edycja zaawansowana

Oddział potworów: Edycja zaawansowana

Oddział potworów powraca dla bardziej wymagających graczów RPG! Gra zawiera ponad 60 zestawów wroga, 6 wyjątkowych postaci i ponad 300 przedmiotów, zaklęć, urządzeń, poleceń pracowników oraz ataków specjalnych!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.09 (11)

Zagrań: 2951

Oaza spokoju: Taktyka wojenna

Oaza spokoju: Taktyka wojenna

Budujesz swoją oazę spokoju. Jedak, aby zapewnić sobie całkowity spokój, musisz podjąć odpowiednie działania wojenne. Buduj swoją bazę i rośnij w siłę! W grze jest wymagana znajomość języka angielskiego.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.16 (12)

Zagrań: 8675

Renegaci

Renegaci

Niesamowicie wciągająca gra w systemie turowym, w której kierujesz duetem wyszkolonych najemników. Planuj działania tak, żeby zniszczyć wroga najszybciej, jak się da! Polecamy!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.74 (59)

Zagrań: 20673

Królewskie pole bitwy

Królewskie pole bitwy

Do walki z nieumarłymi stają oni - najlepsi z najlepszych, najdzielniejsi z odważnych. Kieruj ruchami grupy rycerskich wojowników, którzy muszą odpierać nieustające ataki żywych trupów.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.37 (35)

Zagrań: 12000

World Of Tanks

World Of Tanks

Gra sponsorowana
World of Tanks to gra poświęcona pojazdom pancernym przełomu pierwszej i drugiej połowy XX wieku. Gracze otrzymują możliwość zmierzenia się twarzą w twarz z innymi miłośnikami stalowych bestii z całego świata. Ty też stań do walki o panowanie nad nim.

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Szałas przejmuje dowodzenie

Szałas przejmuje dowodzenie

Poznaj najpotężniejszy szałas świata. Broń się przed inwazją wrogich potworów, rekrutując kolejnych najemników. W skrócie: chodzi o to, żeby nikt nie przeszedł poza Twoją linię obrony.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 2.30 (13)

Zagrań: 4217

Spiral Drive

Spiral Drive

Pora na podbój kosmosu! Posyłaj statki, aby zająć kolejne bazy oraz stacje dokładnie tak, jak w wielu innych grach z tego samego gatunku. Tylko prawdziwy zmysł stratega pozwoli Ci zapanować nad galaktyką!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.28 (14)

Zagrań: 5046

Bezduszni Spółka z o.o.

Bezduszni Spółka z o.o.

W biznesie miliony zarabiają tylko Ci, którzy nie mają skrupułów! Kupuj tanio, sprzedawaj drogo - tak się kręci ten interes. Podróżuj po świecie, zmieniaj branżę i inwestuj, żeby zostać rekinem biznesu!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.5 (26)

Zagrań: 13691

Bitwa między herosami

Bitwa między herosami

Święte Słońce czy Wielkie Demony? Możesz wybrać, po której ze stron konfliktu chcesz walczyć. O wyniku tego starcia przesądzi to, kto mądrzej będzie posyłać w bój kolejnych najemników.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.61 (21)

Zagrań: 7160

Solarmax 2

Solarmax 2

Świetna kontynuacja starszej gry "Solarmax". Ponownie wyruszysz na podbijanie bezpańskich planet, a wszystko w jednym celu: aby zostać panem i władcą całego wszechświata.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.73 (45)

Zagrań: 20010

Demoniczny kwiat

Demoniczny kwiat

Demony, rycerze i rozległe krainy. Tocz walki na kolejnych placach boju, rozstawiając swoich najemników oraz pułapki w wyznaczonych punktach. Ciekawy pomysł w strategicznym stylu!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.99 (16)

Zagrań: 6226

Potrzebni Tytani

Potrzebni Tytani

Młodzi Tytani potrzebują Twojej pomocy, aby chronić swoje miasto przed złoczyńcami. Twoim zadaniem jest kontrolowanie poczynań Tytanów, tak aby jak najszybciej pozbyć się wrogów. Wykorzystuj moce bohaterów oraz je uaktualniaj.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.11 (9)

Zagrań: 6453

Gałęzie

Gałęzie

Trójwymiarowa strategia oparta na ciekawym pomyśle i... siłach przyrody. Podnoś i opuszczaj pola z drzewami, żeby "zalać" szalejącego rywala. Gra na spryt, zręczność i inteligencję!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.08 (12)

Zagrań: 8735

Creeper World 3: Abraxis

Creeper World 3: Abraxis

Gra dla prawdziwych orłów. Tych ze strategicznym zacięciem, bo w kolejnej części serii "Creeper World" poprzeczka będzie postawiona wysoko! Buduj, planuj, walcz i podbijaj jak w klasykach gatunku.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.52 (23)

Zagrań: 15998

Control Craft 3

Control Craft 3

Futurystyczna wojna o terytoria wkracza w trzeci etap! Nowa odsłona gry "Control Craft" przynosi ze sobą setki wrogów, baz do zajęcia i pasjonujących pojedynków. Prosty pomysł w dobrej oprawie.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.30 (13)

Zagrań: 6846

Bitwa bestii

Bitwa bestii

Jeśli grałeś kiedyś w słynnych "Hirołsów", to szybko wciągniesz się w tę grę! Turowy system walki, dwie wrogie frakcje naprzeciwko siebie - prawda, że brzmi znajomo? Warto sprawdzić i powalczyć.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.88 (17)

Zagrań: 7835