Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Gry - Strategiczne

Zastava

Pomóż dzielnemu księciu w ocaleniu jego kraju, który nawiedziły złe monstra! Mechanika gry przypomina klasyczne strategie czasu rzeczywistego, takie jak Warcraft czy Starcraft, co czyni rozgrywkę wyjątkowo miodną.

Imperium handlowe: Kosmos

To twoja szansa, aby zbudować kolejne Imperium handlowe! Tym razem tworzysz i rozwijasz centrum na stacji kosmicznej. Rozwijaj infrastrukturę i dbaj o swoich klientów, a zyski będą Ci dane!

Bitwa na Marsie

Każdy kojarzy klasyczną grę w Statki. Tym razem doskonale znaną mechanikę gry przeniesiemy w kosmiczne realia. Weź udział w marsjańskiej batalii i wykaż się taktycznym geniuszem!

Upadek Trumpa

Postaraj się obronić biednego Donalda Trumpa przed armią jego przeciwników politycznych. Rzucaj obelgami, buduj mury, ulepszaj fortyfikacje - byle tylko odciąć dostęp do Białego domu niegodnym tego miejsca szubrawcom.

55 dni

Masz 55 dni, aby wybudować miasto, w którym obywatele będą szczęśliwi i będzie im się żyło dostatnio. Czy pokonasz wszystkie przeciwności losu i uda Ci się zdążyć na czas?

Wieża apokalipsy

Wciągające wieżyczki z elementami gry strategicznej. Kolejna mroczna wizja apokalipsy - tym razem bronimy się przed najeźdźcami rozbudowując wieżę. Umacniaj fortyfikację i wypuszczaj na zewnątrz oddziały, aby powstrzymać natarcie wroga. Czy zdołasz ukończyć wszystkie etapy?

Wojny chmur: Słoneczny dzień 2

Wojny chmur powracają w nowej odsłonie gry! Ponownie wysyłasz do boju chmurne oddziały, próbując zdominować cały nieboskłon. Gotów do kolejnej bitwy?

Zarządzaj lotniskiem

Marzysz o karierze menedżera? Za pośrednictwem tej gry możesz spróbować swoich sił jako zarządca lotniska! Zaczynasz od podstaw, ale Twoje obowiązki szybko się rozrosną!

Prowadź klub dla dżentelmenów

Stań za sterami prężnie rozwijającego się biznesu. Prowadzisz ekskluzywny klub na dżentelmenów, w którym proste rozrywki to tylko tło dla wielkich inwestycji i ciemnych interesów. Jak sprawdzisz się w roli menedżera?

Na froncie

Do broni, fani militariów! Poprowadź jednostki do wielkich zwycięstw na froncie II Wojny Światowej. Wykonuj rozmaite misje i wykaż się zmysłem taktycznym, aby odnieść końcowy triumf!

Budowlana gorączka 2

Kontynuacja kultowej gry strategicznej! Po raz kolejny wcielamy się we właściciela firmy, który kręci niezłą kasę na dostarczaniu materiałów budowlanych. Tak więc zarabiaj, inwestuj, ulepszaj i wykonuj zlecenia.

Imperium handlowe: Zombie

Gdy w czasie apokalipsy zombie truposze wybiją już wszystkich ludzi, nabiorą zapewne ochoty na czynności tak prozaiczne jak zakupy. I tu zaczyna się Twoje zadanie! Zbuduj i zarządzaj ogromną podziemną galerią, w której nieumarli będą czuli się jak w domu.

Tawerna bohaterów

Zostajesz dowódcą oddziału dzielnych bohaterów! Wygrywaj walki turowe, rozwijaj swoich mistrzów, dokupuj nowe jednostki i wyposażenie. Czy zostaniesz najgenialniejszym generałem?

Smocza forteca

Starożytny smok zniszczył Twoją wioskę, więc musisz ją odbudować w taki sposób, aby wciąż rosła siłę i była w przyszłości w stanie obronić się przed atakami. Hoduj i trenuj smoki, gromadź zasoby, ulepszaj budynki i gromadź siły, aby umocnić swoją pozycję!

Kanciasta armia

Ty i Twój oddział znajdujecie się w samym sercu działań operacyjnych nieprzyjaciela! Uformuj jednostki tak, aby przejść przez wrogie siły bez szwanku. Używaj wspomagaczy takich jak nalot powietrzny i wygraj tę wojnę!

Roboty kontynuują sekwencję pracy

Zarządzaj zespołem blaszanych robotników. Wykorzystuj dostępne zasoby i czas we właściwy sposób, aby ukończyć 30 poziomów o różnych poziomach trudności. Sprawdźmy, czy w każdym z nich zdołasz uzyskać złoty medal!

Twoje miasto 3

Po raz kolejny zostań burmistrzem i zbuduj prężnie rozwijającą się metropolię! "Twoje miasto". Trzecia część gry to nowe możliwości, ulepszenia i pomysły do wprowadzenia w życie.

Monopoly

Zbierz przyjaciół i zagraj w trójwymiarową wersję jednej z najpopularniejszych planszówek świata! Właśnie teraz masz szansę zbudować własne imperium i zostać milionerem! Czy to Ty będziesz tym, który zgarnie największą kasę?

Szał bitewny

Czy jesteś urodzonym strategiem? Rozmieść sprytnie swoje jednostki i wejdź do gry o uzyskanie przewagi na danym terenie! Tylko od Ciebie zależy, czy Twoi żołnierze zdołają pokonać siły wroga. Zarabiaj kasę i ulepszaj bronie, z których strzelają Twoi towarzysze!

Wycinankowe wojny

Połączenie strategii czasu rzeczywistego i gry RPG. Dowodzisz garnizonami wycinankowych żołnierzy i masz za zadanie podbić wszystkie lokacje rozmieszczone na mapie. Do wyboru różne jednostki o odmiennych statystykach oraz masa umiejętności do wyuczenia i osiągnięć do odblokowania. Miłej zabawy!

Ahoj, szympansy!

Arrrr! Stań na czele załogi szympansów i zostań postrachem siedmiu mórz! Zwiedzaj świat swoim statkiem, podbijaj nowe ziemie i tocz wielkie bitwy morskie! Rozwijaj swoje umiejętności i zatrudniaj nowe jednostki, aby pozostać na topie pirackiego półświatka. Żagle na maszt!

Royal Heroes

Witaj w przeklętym królestwie. Niegdyś ziemie te rozkwitały, a ludziom żyło się dostatnio i wesoło, jednak kraj dotknięty został czarną magią. Z ciemności wypełzły złe istoty, które Ty musisz wypędzić. Stwórz wielką armię i poprowadź ją ku epickim zwycięstwom!

Wojny cywilizacji 4: Potwory

Wojny cywilizacji trwają! Zbuduj potężną cywilizację i broń ją przed bezlitosnymi najazdami! Liczy się zmysł taktyczny i szybko podejmowane decyzje. Ruszaj na podbój świata!

Tap Tap Legions

Potężna armia na wyciągnięcie palca! Celem gry jest toczenie epickich bitew poprzez wysyłanie do boju kolejnych jednostek. Czy zdołasz utworzyć najpotężniejszy legion, dzięki któremu wygrasz wszystkie starcia?

Super ekipa

Liczy się dobre planowanie i rozsądne dysponowanie zasobami ludzkimi. Stań do walki i pokrzyżuj plany wrogom. Używaj specjalnych umiejętności i dynamicznie przemieszczaj jednostki, aby odpierać kolejne ataki. Jesteście gotowi na dowodzenie Super ekipą?

Inkwizycja

Staw czoła armiom nieprzyjaciela wysyłając do boju własne jednostki. Rozważnie planuj potyczki i ulepszaj armie. Czy zdołasz powstrzymać wszystkie fale oponentów nadsyłanych przez wroga?

Legends of Honor

Opustoszałe królestwo, trzy zwalczające się nawzajem frakcje i Ty - nowy dowódca, który stanie do walki o dominację! Rozwijaj swoje imperium i przygotuj bohaterów do zmagań na śmierć i życie! Legends of Honor to nowa darmowa gra MMO osadzona w realiach średniowiecza, która dynamiczne pojedynki PVP łączy ze strategicznym rozwojem i rozważnym planowaniem ruchów. Twórz i rozwijaj okazałe fortyfikacje, powiększaj...

Królewskie pole bitwy 2

Wracamy na Królewskie pole bitwy! Do walki z nieumarłymi stają oni - najlepsi z najlepszych, najdzielniejsi z odważnych. Kieruj ruchami grupy rycerskich wojowników, którzy muszą odpierać nieustające ataki żywych trupów.

Top 10: Menadżer piłkarski

Wciel się w trenera piłkarskiego i odnoś sukcesy ze swoją własną drużyną. Dopieraj składy i taktykę na kolejne mecze, przeprowadzaj transfery i wygrywaj! Czy zostaniesz najlepszym managerem wszech czasów?

Aisleen

Aisleen to artystka, która musi zmierzyć się ze swoimi nieudanymi szkicami. Pojedynki rozgrywane będą na zasadzie klasycznej karcianki, z całą gamą różnych ataków i ulepszeń. Czy uda Ci się odpędzić demony przeszłości?

Kosmiczni łowcy

Dynamiczna strategia czasu rzeczywistego w klimatach StarCrafta. Poprowadź swoje kosmiczne jednostki do zwycięstwa! Planuj kolejne ruchy i wygrywaj wielkie bitwy!

Nieograniczony rozwój

Gratka dla fanów klikaczy i strategii. Mamy tutaj listę surowców i rzeczy, które możemy dzięki nim zbudować. I na tym kończą się ograniczenia - zbuduj z tego co chcesz! Wielką metropolię, autostradę czy park narodowy. Możesz rozwijać się w nieskończoność, aż do znudzenia.

Wojny chmur: Pada śnieg

"Wojny chmur" powracają! Ponownie będziesz posyłać w bój swoje chmury, aby zajęły wszystkie punkty na planszy. Dorównasz polskiej pogodzie i zasłonisz całe niebo?

Krypta Xenos

Przywołaj moc wojowników Xenos, aby zmierzyć się w walce z najeźdźcami atakującymi wasze ziemie. Pozbądź się demonów naruszających granice na wszelkie możliwe sposoby. Odnajduj i ulepszaj nowe przedmioty, aby wzmocnić swoich wojowników. Stwórz niepokonane formacje, które pokonają wroga w każdym starciu!

Koci Oddział Uderzeniowy: Liga

Pamiętasz jeszcze "Koci Oddział Uderzeniowy", który samą słodkością masakrował futrzastych przeciwników? Powracają w nowej odsłonie! Wiele strojów i umiejętności do odblokowania! Trenuj swoje oddziały i doprowadź je do zwycięstwa w wielkiej lidze!

Łowca robotów

Wsiąknij do ekscytującego świata robotów! Musisz łapać uszkodzone roboty i zbierać części z demontażu. Do zasad gry wprowadzi Cię jeden z sympatycznych robotów. Życzymy miłej zabawy!