Gry - Strategiczne

Walki na arenie
Walki na arenie
26 marca 2008
175038
Graj teraz
Typowa gra rpg. Swoją misję rozpoczynasz w mieście, gdzie kupujesz nowe uzbrojenie i ekwipunek. Później przechodzisz przez portal i walczysz z rozmaitymi potworami.

Walki na arenie

Typowa gra rpg. Swoją misję rozpoczynasz w mieście, gdzie kupujesz nowe uzbrojenie i ekwipunek. Później przechodzisz przez portal i walczysz z rozmaitymi potworami.

Strategiczna obrona 5
Strategiczna obrona 5
22 marca 2008
82647
Graj teraz
W grze po raz kolejny musimy wtargnąć na terytorium wroga i dokonać spustoszenia. Oczywiście jak sama nazwa wskazuje musimy też bronić swoich terenów, aby to nas nie zniszczono.

Strategiczna obrona 5

W grze po raz kolejny musimy wtargnąć na terytorium wroga i dokonać spustoszenia. Oczywiście jak sama nazwa wskazuje musimy też bronić swoich terenów, aby to nas nie zniszczono.

Supermarket
Supermarket
10 marca 2008
154692
Graj teraz
Zostajesz managerem w supermarkecie. Musisz zadbać o odpowiednie dostawy, marketing i zbyt. Spraw, by Twój sklep generował jak największy zysk.

Supermarket

Zostajesz managerem w supermarkecie. Musisz zadbać o odpowiednie dostawy, marketing i zbyt. Spraw, by Twój sklep generował jak największy zysk.

Wyścigi borsuków
Wyścigi borsuków
8 marca 2008
71151
Graj teraz
W tej grze obstawiasz wygraną jednego z borsuków. Jenak nie polegasz tylko na ślepym losie, możesz sobie pomagać. Po każdym wygranym wyścigu możesz dokupić bomby i nitro.

Wyścigi borsuków

W tej grze obstawiasz wygraną jednego z borsuków. Jenak nie polegasz tylko na ślepym losie, możesz sobie pomagać. Po każdym wygranym wyścigu możesz dokupić bomby i nitro.

Club
Club
2 marca 2008
117958
Graj teraz
Marzyło ci się kiedyś, żeby mieć własny klub. W tej grze możesz zrealizować swoje marzenia i stać się właścicielem dyskoteki. Z czasem możesz przeobrazić ją w klub z prawdziwego zdarzenia. Gra skończy się kiedy będziesz na...

Club

Marzyło ci się kiedyś, żeby mieć własny klub. W tej grze możesz zrealizować swoje marzenia i stać się właścicielem dyskoteki. Z czasem możesz przeobrazić ją w klub z prawdziwego zdarzenia. Gra skończy się kiedy będziesz na debecie.

Sklepik z kawą
Sklepik z kawą
2 marca 2008
112131
Graj teraz
Prowadzisz sklepik z kawą, do którego samodzielnie kupujesz produkty i wymyślasz receptę na kawę. Po reakcjach klientów oceniasz jakość kawy, a po zarobionych pieniądzach rentowność przedsięwzięcia.

Sklepik z kawą

Prowadzisz sklepik z kawą, do którego samodzielnie kupujesz produkty i wymyślasz receptę na kawę. Po reakcjach klientów oceniasz jakość kawy, a po zarobionych pieniądzach rentowność przedsięwzięcia.

Tarnation
Tarnation
2 marca 2008
71780
Graj teraz
W grze zarządzasz fermą jajek gotowych do walki z żukami. Do walki wysyłasz określoną ilość jajek, które w zależności od zaznaczenia przybierają odpowiedni kolor i likwidują tylko żuczki o tym samym kolorze.

Tarnation

W grze zarządzasz fermą jajek gotowych do walki z żukami. Do walki wysyłasz określoną ilość jajek, które w zależności od zaznaczenia przybierają odpowiedni kolor i likwidują tylko żuczki o tym samym kolorze.

Strategiczna obrona 4
Strategiczna obrona 4
2 marca 2008
96999
Graj teraz
Kolejna część gry, w której rozwijasz swoją armię i fortyfikacje. Tym razem masz do wyboru wiele map do gry i sporo jednostek bojowych, które pojawiają się w trakcie gry.

Strategiczna obrona 4

Kolejna część gry, w której rozwijasz swoją armię i fortyfikacje. Tym razem masz do wyboru wiele map do gry i sporo jednostek bojowych, które pojawiają się w trakcie gry.

Wojna powietrzna
Wojna powietrzna
21 lutego 2008
72871
Graj teraz
Nietypowa gra typu tower defence. Swoje działa ustawiasz na skarpie i samodzielnie nimi sterujesz i strzelasz. Każde z nich ma inną specyfikę i siłę rażenia.

Wojna powietrzna

Nietypowa gra typu tower defence. Swoje działa ustawiasz na skarpie i samodzielnie nimi sterujesz i strzelasz. Każde z nich ma inną specyfikę i siłę rażenia.

Morze ognia
Morze ognia
19 lutego 2008
95042
Graj teraz
Celem gry jest podbój nowych terytoriów i poprzez to korzystanie z zasobów mineralnym tam się znajdujących. Przybywając na nieznane tereny budujesz swoja bazę wypadową, z której atakujesz wroga.

Morze ognia

Celem gry jest podbój nowych terytoriów i poprzez to korzystanie z zasobów mineralnym tam się znajdujących. Przybywając na nieznane tereny budujesz swoja bazę wypadową, z której atakujesz wroga.

Xeno
Xeno
14 lutego 2008
70209
Graj teraz
Celem gry jest niedopuszczenie do przemieszczenia się wroga na drugą stronę planszy. Dlatego też ustawiamy wieżyczki, które za zadanie mają bronić naszego terytorium. Do wyboru jest 6 ich rodzajów.

Xeno

Celem gry jest niedopuszczenie do przemieszczenia się wroga na drugą stronę planszy. Dlatego też ustawiamy wieżyczki, które za zadanie mają bronić naszego terytorium. Do wyboru jest 6 ich rodzajów.

Strategiczna obrona 3
Strategiczna obrona 3
28 stycznia 2008
180421
Graj teraz
Typ gry strategicznej w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie tylko dbasz o swoją obronę, ale również o atak. Dwie wieże chronią Twoje królestwo przed atakami wrogiej armii. Dodatkowo robią to żołnierze, którzy również próbują...

Strategiczna obrona 3

Typ gry strategicznej w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie tylko dbasz o swoją obronę, ale również o atak. Dwie wieże chronią Twoje królestwo przed atakami wrogiej armii. Dodatkowo robią to żołnierze, którzy również próbują podbić twierdze wroga.

Strategiczna obrona 2
Strategiczna obrona 2
23 stycznia 2008
147414
Graj teraz
Bardzo wciągająca gra strategiczna. Prowadź wielowątkowe kampanie wojenne i zwyciężaj bitwy. Każdy ruch jaki wykonasz będzie wymagał starannego przemyślenia. W grze istnieje możliwość zapisu.

Strategiczna obrona 2

Bardzo wciągająca gra strategiczna. Prowadź wielowątkowe kampanie wojenne i zwyciężaj bitwy. Każdy ruch jaki wykonasz będzie wymagał starannego przemyślenia. W grze istnieje możliwość zapisu.

Pole biwakowe
Pole biwakowe
6 stycznia 2008
163782
Graj teraz
Budujesz pole biwakowe zaczynając od pustej łąki. Zarządzasz dosłownie każdym budynkiem, od kibelka poprzez parking aż do miejsc noclegowych. Musisz się starać, aby zadowolić wczasowiczów.

Pole biwakowe

Budujesz pole biwakowe zaczynając od pustej łąki. Zarządzasz dosłownie każdym budynkiem, od kibelka poprzez parking aż do miejsc noclegowych. Musisz się starać, aby zadowolić wczasowiczów.

Dicewars
Dicewars
4 stycznia 2008
215208
Graj teraz
Ciekawa gra, wymagająca myślenia. Za pomocą kości do gry podbijamy sąsiednie tereny. Atakując przeciwnika musimy zwrócić uwagę na liczbę kości swoich i przeciwnika.

Dicewars

Ciekawa gra, wymagająca myślenia. Za pomocą kości do gry podbijamy sąsiednie tereny. Atakując przeciwnika musimy zwrócić uwagę na liczbę kości swoich i przeciwnika.

Wojna robaków
Wojna robaków
4 stycznia 2008
202161
Graj teraz
Gra strategiczna, w której za armię służą różnego rodzaju robaki i owady. Staczamy bitwy z przeciwnikami dysponującymi tymi samymi technologiami i zasobami. Za niszczenie wrogów dostajemy pieniądze, za które z kolei, tworzymy...

Wojna robaków

Gra strategiczna, w której za armię służą różnego rodzaju robaki i owady. Staczamy bitwy z przeciwnikami dysponującymi tymi samymi technologiami i zasobami. Za niszczenie wrogów dostajemy pieniądze, za które z kolei, tworzymy coraz nowocześniejsze budowle i armię.

Swords and Sandals - Crusader
Swords and Sandals - Crusader
30 grudnia 2007
386784
Graj teraz
Jesteś królem i dowodzisz armią w trudnych czasach wielu wojen. Twoje księstwo potrzebuje więcej terenu, żeby wciąż rozwijać się tak prężnie jak dotychczas. Niestety, na drodze stają sąsiedzi. Poprowadź swój naród, w ten...

Swords and Sandals - Crusader

Jesteś królem i dowodzisz armią w trudnych czasach wielu wojen. Twoje księstwo potrzebuje więcej terenu, żeby wciąż rozwijać się tak prężnie jak dotychczas. Niestety, na drodze stają sąsiedzi. Poprowadź swój naród, w ten wojenny, czas do zwycięstwa!

Śmierć przychodzi w nocy
Śmierć przychodzi w nocy
24 grudnia 2007
79275
Graj teraz
Gra, w której za dnia się rozbudowujemy, a w nocy bronimy przed hordami zombii. Zombii są wolne i głupie, ale jest ich dużo...

Śmierć przychodzi w nocy

Gra, w której za dnia się rozbudowujemy, a w nocy bronimy przed hordami zombii. Zombii są wolne i głupie, ale jest ich dużo...

Książe wojny
Książe wojny
23 grudnia 2007
121736
Graj teraz
W grze bronisz swojego terytorium przed wrogiem. Pod żadnym pozorem nie możesz dopuścić, żeby ktoś przedostał się na Twoją stronę. Pomogą Ci w tym najemnicy, których kupujesz za złoto.

Książe wojny

W grze bronisz swojego terytorium przed wrogiem. Pod żadnym pozorem nie możesz dopuścić, żeby ktoś przedostał się na Twoją stronę. Pomogą Ci w tym najemnicy, których kupujesz za złoto.

Walka pingwinów
Walka pingwinów
18 grudnia 2007
178280
Graj teraz
Gra przypominająca nieco kultowe Wormsy. Na przeciwko siebie stają dwie pingwinie drużyny. Podstawową i nieograniczoną bronią są śnieżki, później możesz dostać też rakiety i granaty.

Walka pingwinów

Gra przypominająca nieco kultowe Wormsy. Na przeciwko siebie stają dwie pingwinie drużyny. Podstawową i nieograniczoną bronią są śnieżki, później możesz dostać też rakiety i granaty.

Starożytna Japonia
Starożytna Japonia
3 grudnia 2007
139106
Graj teraz
Ciekawa gra strategiczna, w której Twoim celem jest zbudowanie od podstaw miasta z cała infrastrukturą. Ustalasz jakie jednostki tworzyć i strategię do walki z wrogiem.

Starożytna Japonia

Ciekawa gra strategiczna, w której Twoim celem jest zbudowanie od podstaw miasta z cała infrastrukturą. Ustalasz jakie jednostki tworzyć i strategię do walki z wrogiem.

Karciana bitwa
Karciana bitwa
27 listopada 2007
443899
Graj teraz
Walczysz z przeciwnikiem za pomocą kart. Każde z Was ma swój zamek. Ta osoba, która pierwsza zniszczy zamek wroga wygrywa. Przyda Ci się tutaj trochę szczęścia.

Karciana bitwa

Walczysz z przeciwnikiem za pomocą kart. Każde z Was ma swój zamek. Ta osoba, która pierwsza zniszczy zamek wroga wygrywa. Przyda Ci się tutaj trochę szczęścia.

Średniowieczne bitwy
Średniowieczne bitwy
27 listopada 2007
290951
Graj teraz
Gra wojenna, której akcja toczy się w czasach rycerzy i zamków. Mając swoje, stale powiększające się zasoby złota, budujesz budynki i walczysz z przeciwnikami. Z czasem będzie można tworzyć coraz lepsze jednostki i budynki.

Średniowieczne bitwy

Gra wojenna, której akcja toczy się w czasach rycerzy i zamków. Mając swoje, stale powiększające się zasoby złota, budujesz budynki i walczysz z przeciwnikami. Z czasem będzie można tworzyć coraz lepsze jednostki i budynki.

Epoka wojny
Epoka wojny
24 listopada 2007
878849
Graj teraz
Musisz zniszczyć sąsiedni obóz wroga. Zdobywaj doświadczenie i rozwijaj swoją twierdze i jednostki. Gra toczy się od epoki kamienia łupanego, poprzez czasy nowożytne, aż po najnowsze technologie.

Epoka wojny

Musisz zniszczyć sąsiedni obóz wroga. Zdobywaj doświadczenie i rozwijaj swoją twierdze i jednostki. Gra toczy się od epoki kamienia łupanego, poprzez czasy nowożytne, aż po najnowsze technologie.

Samotny łucznik
Samotny łucznik
23 listopada 2007
92910
Graj teraz
Wyruszasz w samotną misję, by pomścić swoją rodzinę. Posiadając tylko swój łuk i mnóstwo sprytu musisz pozbyć się każdego kto stanie Ci na drodze. W trakcie gry zdobywasz złoto i doświadczenie, co pozwala ulepszać Twoją postać.

Samotny łucznik

Wyruszasz w samotną misję, by pomścić swoją rodzinę. Posiadając tylko swój łuk i mnóstwo sprytu musisz pozbyć się każdego kto stanie Ci na drodze. W trakcie gry zdobywasz złoto i doświadczenie, co pozwala ulepszać Twoją postać.

Turowa bitwa
Turowa bitwa
16 listopada 2007
99212
Graj teraz
Celem tej turowej gry jest zniszczenie wrogiej grupy. Twoja rola polega na zdecydowaniu gdzie się przemieścić i kogo atakować. Nie masz niestety możliwości wyboru jednostki. Podobna gra w serwisie:...

Turowa bitwa

Celem tej turowej gry jest zniszczenie wrogiej grupy. Twoja rola polega na zdecydowaniu gdzie się przemieścić i kogo atakować. Nie masz niestety możliwości wyboru jednostki. Podobna gra w serwisie: Koszmarna bitwa.

Produkcja lemoniady
Produkcja lemoniady
15 listopada 2007
235238
Graj teraz
Gra, w której masz możliwość wcielenia się w rolę sprzedawcy lemoniady. Zanim zaczniesz nowy dzień musisz wziąć pod uwagę kilka czynników. Najważniejszym z nich jest pogoda. Dopasowujesz, więc recepturę, kupujesz produkty i...

Produkcja lemoniady

Gra, w której masz możliwość wcielenia się w rolę sprzedawcy lemoniady. Zanim zaczniesz nowy dzień musisz wziąć pod uwagę kilka czynników. Najważniejszym z nich jest pogoda. Dopasowujesz, więc recepturę, kupujesz produkty i sprzedajesz orzeźwiający napój.

Magowie
Magowie
6 listopada 2007
124038
Graj teraz
Gra typu tower defence osadzona w mrocznym klimacie magów. Twoje zadanie to ustawienie na swoich pozycjach odpowiednich czarnoksiężników, tak by skutecznie niszczyli wrogów. W zależności od stworów niektórzy niektórzy magowie...

Magowie

Gra typu tower defence osadzona w mrocznym klimacie magów. Twoje zadanie to ustawienie na swoich pozycjach odpowiednich czarnoksiężników, tak by skutecznie niszczyli wrogów. W zależności od stworów niektórzy niektórzy magowie będą bardziej skuteczni, a inni mniej.

Walka botów
Walka botów
5 listopada 2007
75098
Graj teraz
Twoje zadanie to skonstruowanie z dostępnych części swojego bota. Oczywiście z czasem będziesz go mógł udoskonalać. Składa się on z 3 części podstawy, pancerza i działa. Od tego jakie części wybierzesz zależy czy twoja zabawka...

Walka botów

Twoje zadanie to skonstruowanie z dostępnych części swojego bota. Oczywiście z czasem będziesz go mógł udoskonalać. Składa się on z 3 części podstawy, pancerza i działa. Od tego jakie części wybierzesz zależy czy twoja zabawka wygra.

Magiczne Karty 2
Magiczne Karty 2
30 października 2007
207232
Graj teraz
Nowe rozdanie magicznych kart. W drugiej części doszły nowe przedmioty i karty. Dla przypomnienia - Twoim zadaniem jest tak ustalić taktykę tzn. wybierać karty, żeby pokonać przeciwnika.

Magiczne Karty 2

Nowe rozdanie magicznych kart. W drugiej części doszły nowe przedmioty i karty. Dla przypomnienia - Twoim zadaniem jest tak ustalić taktykę tzn. wybierać karty, żeby pokonać przeciwnika.

Koszmarna bitwa
Koszmarna bitwa
27 października 2007
230222
Graj teraz
Genialna, turowa gra strategiczna. Na przeciwko siebie stają dwa wrogie sobie oddziały. W każdej turze poszczególne postacie mają po jednym ataku. Ty musisz zdecydować kogo i jak atakować.

Koszmarna bitwa

Genialna, turowa gra strategiczna. Na przeciwko siebie stają dwa wrogie sobie oddziały. W każdej turze poszczególne postacie mają po jednym ataku. Ty musisz zdecydować kogo i jak atakować.

Feudalizm
Feudalizm
17 października 2007
404411
Graj teraz
Wraz ze swoją armia podróżujesz po świecie i staczasz bitwy. Za zdobyte, dzięki wygranym walkom, złoto możesz ulepszać swój oręż i rekrutować nowych wojowników. W miarę zdobywania przez Ciebie doświadczenia gra staje się coraz...

Feudalizm

Wraz ze swoją armia podróżujesz po świecie i staczasz bitwy. Za zdobyte, dzięki wygranym walkom, złoto możesz ulepszać swój oręż i rekrutować nowych wojowników. W miarę zdobywania przez Ciebie doświadczenia gra staje się coraz trudniejsza.

Wyprawy krzyżowe
Wyprawy krzyżowe
13 października 2007
269704
Graj teraz
Świetna gra strategiczna. Rozwijamy swoje wojsko, zajmujemy nowe tereny i bierzemy udział w bitwach. Mamy do wyboru różne tryby rozgrywki, co zapewnia wielogodzinną zabawę.

Wyprawy krzyżowe

Świetna gra strategiczna. Rozwijamy swoje wojsko, zajmujemy nowe tereny i bierzemy udział w bitwach. Mamy do wyboru różne tryby rozgrywki, co zapewnia wielogodzinną zabawę.

Zamkowa rewolucja
Zamkowa rewolucja
13 października 2007
129063
Graj teraz
Masz zamek i katapultę tak jak przeciwnik. Twoje zadanie to zniszczenie zamku wroga. By to zrobić najpierw wybierasz rodzaj amunicji, a później ustawiasz kąt i siłę wyrzutu.

Zamkowa rewolucja

Masz zamek i katapultę tak jak przeciwnik. Twoje zadanie to zniszczenie zamku wroga. By to zrobić najpierw wybierasz rodzaj amunicji, a później ustawiasz kąt i siłę wyrzutu.

Obroń wielką świnię
Obroń wielką świnię
7 października 2007
154213
Graj teraz
Ustaw swoje działa tak, aby obronić świnię. Wrogowie próbują się przedostać do niej, ale mają do pokonania krętą ścieżkę, na której czekają twoje działa.

Obroń wielką świnię

Ustaw swoje działa tak, aby obronić świnię. Wrogowie próbują się przedostać do niej, ale mają do pokonania krętą ścieżkę, na której czekają twoje działa.

Starcraft
Starcraft
18 września 2007
44518
Graj teraz
Gra bardzo przypominająca popularnego Starcrafta, różni się ona jednak od pierwowzoru sposobem rozgrywki, który został uproszczony. Tutaj nie produkujesz armii tylko likwidujesz wrogów wiązką energii.

Starcraft

Gra bardzo przypominająca popularnego Starcrafta, różni się ona jednak od pierwowzoru sposobem rozgrywki, który został uproszczony. Tutaj nie produkujesz armii tylko likwidujesz wrogów wiązką energii.