Gry - Strategiczne - Popularne

Alliant
Alliant
22 lutego 2010
43576
Graj teraz
Kolonizuj kolejne rejony kosmosu niszcząc jej pierwotnych mieszkańców. Decyduj czy wolne środki przeznaczać na armię czy działka.

Alliant

Kolonizuj kolejne rejony kosmosu niszcząc jej pierwotnych mieszkańców. Decyduj czy wolne środki przeznaczać na armię czy działka.

Farmerella
Farmerella
16 kwietnia 2012
11924
Graj teraz
Stwórz swoja własną farmę, dbaj o rośliny i zwierzęta, by rozwijały się zdrowo. Pamiętaj również o wypoczynku i dokupowaniu coraz to nowych sadzonek. Za swoją pracę zdobywasz punkty doświadczenia. Im więcej ich masz, tym więcej...

Farmerella

Stwórz swoja własną farmę, dbaj o rośliny i zwierzęta, by rozwijały się zdrowo. Pamiętaj również o wypoczynku i dokupowaniu coraz to nowych sadzonek. Za swoją pracę zdobywasz punkty doświadczenia. Im więcej ich masz, tym więcej różnych roślin i zwierząt może znaleźć się w Twojej zagrodzie.

Głęboka prowincja
Głęboka prowincja
30 grudnia 2014
13075
Graj teraz
Coś dla wszystkich z politycznym zacięciem. Przejmujesz władzę nad jednym ze stanów i chwytasz się najróżniejszych sztuczek: terroru, zastraszeń, despotyzmu i innych. Władza absolutna!

Głęboka prowincja

Coś dla wszystkich z politycznym zacięciem. Przejmujesz władzę nad jednym ze stanów i chwytasz się najróżniejszych sztuczek: terroru, zastraszeń, despotyzmu i innych. Władza absolutna!

Obrona
Obrona
20 czerwca 2008
78556
Graj teraz
Gra, w której rozbudowujemy miasto i chronimy je przed ciągłymi atakami wrogów. Mając ograniczony budżet musimy pamiętać o powolnym i systematycznym rozwoju bazy.

Obrona

Gra, w której rozbudowujemy miasto i chronimy je przed ciągłymi atakami wrogów. Mając ograniczony budżet musimy pamiętać o powolnym i systematycznym rozwoju bazy.

Rybak
Rybak
14 października 2011
54220
Graj teraz
Zarządzaj portem, rozbuduj go, rozwiń swoje przetwórstwo, by w końcu opanować cały rynek nadmorski i stać się potęgą. Liczy się tutaj Twoja zręczność, umiejętność zawiadywania jednostkami i dobra taktyka rozwoju.

Rybak

Zarządzaj portem, rozbuduj go, rozwiń swoje przetwórstwo, by w końcu opanować cały rynek nadmorski i stać się potęgą. Liczy się tutaj Twoja zręczność, umiejętność zawiadywania jednostkami i dobra taktyka rozwoju.

Obrona miasta potworów
Obrona miasta potworów
1 października 2013
25391
Graj teraz
Rewelacyjna strategia, w której przyjdzie Ci zbudować od podstaw własne miasto. Zanim jednak zaczniesz hodować uzbrojone trolle i palić wioski, musisz nauczyć się odpowiednio zarządzać surowcami.

Obrona miasta potworów

Rewelacyjna strategia, w której przyjdzie Ci zbudować od podstaw własne miasto. Zanim jednak zaczniesz hodować uzbrojone trolle i palić wioski, musisz nauczyć się odpowiednio zarządzać surowcami.

Odbuduj Chile
Odbuduj Chile
23 czerwca 2010
124315
Graj teraz
Pomóż Unicefowi posprzątać tereny Chile ze zbędnych śmieci i ruin, a później odbudować domy mieszkalne. Za każdym razem do dyspozycji masz ograniczoną pulę środków. Korzystaj z nich rozsądnie.

Odbuduj Chile

Pomóż Unicefowi posprzątać tereny Chile ze zbędnych śmieci i ruin, a później odbudować domy mieszkalne. Za każdym razem do dyspozycji masz ograniczoną pulę środków. Korzystaj z nich rozsądnie.

Oddział Cobra
Oddział Cobra
6 grudnia 2012
26536
Graj teraz
Nadzorujesz działania oddziału cobra. Twoja armia będzie składać się z 20 specjalnych żołnierzy dysponujących różnymi broniami oraz specjalnym wyposażeniem. Wygrywaj wszystkie walki, aby udowodnić swoją siłę.

Oddział Cobra

Nadzorujesz działania oddziału cobra. Twoja armia będzie składać się z 20 specjalnych żołnierzy dysponujących różnymi broniami oraz specjalnym wyposażeniem. Wygrywaj wszystkie walki, aby udowodnić swoją siłę.

Syndykat
Syndykat
21 lutego 2011
55394
Graj teraz
Przed Tobą gra dla starszych użytkowników, gdzie wcielasz się w członka jednej z pięciu przestępczych grup. Twoja działalność skupiać się będzie głównie na napadach i handlu narkotykami. Oczywiście w miarę możliwości warto jest...

Syndykat

Przed Tobą gra dla starszych użytkowników, gdzie wcielasz się w członka jednej z pięciu przestępczych grup. Twoja działalność skupiać się będzie głównie na napadach i handlu narkotykami. Oczywiście w miarę możliwości warto jest unikać policji.

Przetrwaj
Przetrwaj
2 lutego 2009
108688
Graj teraz
Niezła gra strategiczna, w której rozwijasz swoja osadę i inwestujesz w wojsko, by ostatecznie zniszczyć wroga. Musisz zdecydować na co w pierwszej kolejności wydawać ograniczone środki.

Przetrwaj

Niezła gra strategiczna, w której rozwijasz swoja osadę i inwestujesz w wojsko, by ostatecznie zniszczyć wroga. Musisz zdecydować na co w pierwszej kolejności wydawać ograniczone środki.

Darkbase RTS
Darkbase RTS
7 grudnia 2010
24701
Graj teraz
Oto prawdziwa strategia czasu rzeczywistego w wersji flashowej. Gra z pewnością przypadnie do gustu fanom gatunku, czyli rozwijania swojej bazy, zdobywania zapasów i budowania coraz potężniejszej armii.

Darkbase RTS

Oto prawdziwa strategia czasu rzeczywistego w wersji flashowej. Gra z pewnością przypadnie do gustu fanom gatunku, czyli rozwijania swojej bazy, zdobywania zapasów i budowania coraz potężniejszej armii.

Ultimate Army
Ultimate Army
23 lutego 2013
26790
Graj teraz
Przejmij kontrolę dysponując swoją armią nad bazami przeciwnika w tej wojennej strategii.
Kliknij swoją bazę a następnie kliknij bazę wroga, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl + kliknij bazę do wyboru więcej niż jedną bazę do...

Ultimate Army

Przejmij kontrolę dysponując swoją armią nad bazami przeciwnika w tej wojennej strategii.
Kliknij swoją bazę a następnie kliknij bazę wroga, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl + kliknij bazę do wyboru więcej niż jedną bazę do ataku.

Elitarne siły 2
Elitarne siły 2
12 maja 2009
60400
Graj teraz
Druga część gry, w której prowadzisz zaciętą walkę o unikalne zasoby. Za pomocą wieżyczek i piechoty broń swoich pozycji i atakuj pozycje przeciwnika.

Elitarne siły 2

Druga część gry, w której prowadzisz zaciętą walkę o unikalne zasoby. Za pomocą wieżyczek i piechoty broń swoich pozycji i atakuj pozycje przeciwnika.

Necronator
Necronator
11 maja 2010
64177
Graj teraz
Niszcz kolejne wioski i miasta nie mając litości dla ich mieszkańców. Udoskonalaj swoją armię żywych trupów, by jeszcze skuteczniej pozbawiać życia niczego nie świadomych ludzi. Pamiętaj, by za wszelką cenę chronić portal.

Necronator

Niszcz kolejne wioski i miasta nie mając litości dla ich mieszkańców. Udoskonalaj swoją armię żywych trupów, by jeszcze skuteczniej pozbawiać życia niczego nie świadomych ludzi. Pamiętaj, by za wszelką cenę chronić portal.

Dowódca bitew
Dowódca bitew
25 stycznia 2009
102893
Graj teraz
Typowy przykład uproszczonej strategii czasu rzeczywistego. By produkować i udoskonalać swoje jednostki musisz mieć złoto, które zdobywasz niszcząc przeciwnika.

Dowódca bitew

Typowy przykład uproszczonej strategii czasu rzeczywistego. By produkować i udoskonalać swoje jednostki musisz mieć złoto, które zdobywasz niszcząc przeciwnika.

Astrox
Astrox
26 marca 2014
16532
Graj teraz
Za karę wysłali Cię do galaktyki Astrox, w której dzieje się w sumie niewiele. Głównie wydobywa się surowce. Spróbuj stać się kosmicznym cinkciarzem, który dorobi się fortuny na handlu różnymi dobrami.

Astrox

Za karę wysłali Cię do galaktyki Astrox, w której dzieje się w sumie niewiele. Głównie wydobywa się surowce. Spróbuj stać się kosmicznym cinkciarzem, który dorobi się fortuny na handlu różnymi dobrami.

Spiral Drive
Spiral Drive
4 lipca 2014
10717
Graj teraz
Pora na podbój kosmosu! Posyłaj statki, aby zająć kolejne bazy oraz stacje dokładnie tak, jak w wielu innych grach z tego samego gatunku. Tylko prawdziwy zmysł stratega pozwoli Ci zapanować nad galaktyką!

Spiral Drive

Pora na podbój kosmosu! Posyłaj statki, aby zająć kolejne bazy oraz stacje dokładnie tak, jak w wielu innych grach z tego samego gatunku. Tylko prawdziwy zmysł stratega pozwoli Ci zapanować nad galaktyką!

Wieża obronna
Wieża obronna
25 maja 2011
41309
Graj teraz
Wrogowie atakują Twoją wieżę z każdej ze stron. Dla Ciebie jedyną szansą obrony jest ulepszanie działek znajdujących się na budynku oraz zwiększanie wydajności generatora na szczycie wieży. Nie czekaj więc ani chwili, bo gra...

Wieża obronna

Wrogowie atakują Twoją wieżę z każdej ze stron. Dla Ciebie jedyną szansą obrony jest ulepszanie działek znajdujących się na budynku oraz zwiększanie wydajności generatora na szczycie wieży. Nie czekaj więc ani chwili, bo gra oferuje aż cztery tryby rozgrywki!

Bitowe bitwy
Bitowe bitwy
15 października 2013
20239
Graj teraz
Piksele nigdy nie wychodzą z mody. W tej strategii dowodzisz armiami najemników, którzy bronią swojego zamku przez nadciągającymi potworami. Grafika co prawda retro, ale dzieje się wiele!

Bitowe bitwy

Piksele nigdy nie wychodzą z mody. W tej strategii dowodzisz armiami najemników, którzy bronią swojego zamku przez nadciągającymi potworami. Grafika co prawda retro, ale dzieje się wiele!

Pojedynek
Pojedynek
16 kwietnia 2014
16683
Graj teraz
Ciekawa gra turowa, w której Twój bohater toczy pojedynek na śmierć i życie ze zbliżającymi się wrogami. Od Twoich decyzji zależy to, czy utrzyma się przy życiu. Wszystko w trójwymiarze.

Pojedynek

Ciekawa gra turowa, w której Twój bohater toczy pojedynek na śmierć i życie ze zbliżającymi się wrogami. Od Twoich decyzji zależy to, czy utrzyma się przy życiu. Wszystko w trójwymiarze.

Przyczajona ekipa
Przyczajona ekipa
7 sierpnia 2007
74153
Graj teraz
Gra w stylu serii Worms'ow. Wybieramy swoją drużynę i staramy się pokonać przeciwników. Mamy do wyboru całkiem spory arsenał broni.

Przyczajona ekipa

Gra w stylu serii Worms'ow. Wybieramy swoją drużynę i staramy się pokonać przeciwników. Mamy do wyboru całkiem spory arsenał broni.

RoadZ
RoadZ
30 grudnia 2013
18826
Graj teraz
Przed Tobą strategia, w której pokierujesz losami grupy ludzi podczas apokalipsy zombie. Przemieszczaj się samochodem, walcz na ulicy i odbijaj zajęte budynki! Nie ma na co czekać!

RoadZ

Przed Tobą strategia, w której pokierujesz losami grupy ludzi podczas apokalipsy zombie. Przemieszczaj się samochodem, walcz na ulicy i odbijaj zajęte budynki! Nie ma na co czekać!

Wyspy wolności
Wyspy wolności
25 marca 2012
24233
Graj teraz
Celem gry jest zawiadywanie flotą i podbijanie kolejnych wysp. Musisz działać z rozmysłem ponieważ przeciwnik z każdym kolejnym poziomem będzie coraz silniejszy. Pamiętaj również o rozwijaniu swoich wysp w miarę możliwości.

Wyspy wolności

Celem gry jest zawiadywanie flotą i podbijanie kolejnych wysp. Musisz działać z rozmysłem ponieważ przeciwnik z każdym kolejnym poziomem będzie coraz silniejszy. Pamiętaj również o rozwijaniu swoich wysp w miarę możliwości.

Powstanie w Solandii
Powstanie w Solandii
18 marca 2014
20632
Graj teraz
Prawdziwi koneserzy wiedzą, że nie ma nic lepszego niż prosta i grywalna strategia! Szturmuj kolejne wioski i miasta, posyłając w bój kilka typów żołnierzy. Tylko od taktyki zależy to, czy podbój będzie udany!

Powstanie w Solandii

Prawdziwi koneserzy wiedzą, że nie ma nic lepszego niż prosta i grywalna strategia! Szturmuj kolejne wioski i miasta, posyłając w bój kilka typów żołnierzy. Tylko od taktyki zależy to, czy podbój będzie udany!

Pojedynki na arenie
Pojedynki na arenie
23 października 2008
122025
Graj teraz
Najpierw wybierasz jedną z trzech postaci o unikalnych zdolnościach, później wkraczasz do sielankowej krainy. Twoim zadaniem jest staczanie pojedynków na arenie. Za każdy zwycięski otrzymujesz złoto, za które możesz udoskonalać...

Pojedynki na arenie

Najpierw wybierasz jedną z trzech postaci o unikalnych zdolnościach, później wkraczasz do sielankowej krainy. Twoim zadaniem jest staczanie pojedynków na arenie. Za każdy zwycięski otrzymujesz złoto, za które możesz udoskonalać postać.

Na froncie bez odwrotu
Na froncie bez odwrotu
25 grudnia 2012
20504
Graj teraz
Gra wojenna z elementami strategii. Osadzaj żołnierzy w okopach, szturmuj bazę przeciwnika i prowadź zaciekłe walki na froncie. Nie zapomnij o finansach swojej armii.

Na froncie bez odwrotu

Gra wojenna z elementami strategii. Osadzaj żołnierzy w okopach, szturmuj bazę przeciwnika i prowadź zaciekłe walki na froncie. Nie zapomnij o finansach swojej armii.

Koncerty
Koncerty
24 czerwca 2009
37195
Graj teraz
Zamień dopiero co wybudowany lokal w miejsce cieszące się renoma i przyciągające tłumy. Generalnie Twoje zadanie sprowadza się do wyboru zespołu i zapewnienia obsługi koncertu.

Koncerty

Zamień dopiero co wybudowany lokal w miejsce cieszące się renoma i przyciągające tłumy. Generalnie Twoje zadanie sprowadza się do wyboru zespołu i zapewnienia obsługi koncertu.

Bitwa na kliknięcia
Bitwa na kliknięcia
17 września 2013
13272
Graj teraz
Magowie, wikingowie, statki, wioski, inwazje - taka sytuacja. Broń się przed grubiańskimi przybyszami ze Skandynawii, posyłając w ich kierunku różne czary. Wciąga!

Bitwa na kliknięcia

Magowie, wikingowie, statki, wioski, inwazje - taka sytuacja. Broń się przed grubiańskimi przybyszami ze Skandynawii, posyłając w ich kierunku różne czary. Wciąga!

Niesamowite duchy kontra głupie zombi
Niesamowite duchy kontra głupie zombi
25 sierpnia 2011
60061
Graj teraz
Oto przyjemna turowa gra strategiczna, w której Twoim zadaniem będzie pokonać przeciwnika. Masz do wyboru rozgrywkę kampanijną, bądź grę w jednym z wybranych etapów z komputerem lub przyjacielem.

Niesamowite duchy kontra głupie zombi

Oto przyjemna turowa gra strategiczna, w której Twoim zadaniem będzie pokonać przeciwnika. Masz do wyboru rozgrywkę kampanijną, bądź grę w jednym z wybranych etapów z komputerem lub przyjacielem.

Kaos Kommander
Kaos Kommander
13 maja 2012
25903
Graj teraz
Rok 800. Królestwo Adamantii znów urosło w siłę i przewija się przez inne kraje niszcząc oraz plądrując kolejne wioski. Gobliny, orki i demony jednoczą się w celu pokonania wroga. Poprowadź jedną z ras i miej swój udział w...

Kaos Kommander

Rok 800. Królestwo Adamantii znów urosło w siłę i przewija się przez inne kraje niszcząc oraz plądrując kolejne wioski. Gobliny, orki i demony jednoczą się w celu pokonania wroga. Poprowadź jedną z ras i miej swój udział w odbudowywaniu pokoju.

Zamkowa rewolucja
Zamkowa rewolucja
13 października 2007
128700
Graj teraz
Masz zamek i katapultę tak jak przeciwnik. Twoje zadanie to zniszczenie zamku wroga. By to zrobić najpierw wybierasz rodzaj amunicji, a później ustawiasz kąt i siłę wyrzutu.

Zamkowa rewolucja

Masz zamek i katapultę tak jak przeciwnik. Twoje zadanie to zniszczenie zamku wroga. By to zrobić najpierw wybierasz rodzaj amunicji, a później ustawiasz kąt i siłę wyrzutu.

Bąbelkowa dominacja
Bąbelkowa dominacja
28 września 2010
59358
Graj teraz
Spraw, by wszystkie bąbelkowe bazy zostały zajęte przez Twoje jednostki. Musisz poprzez zaplanowane działania zniszczyć wszystkich przeciwników jacy znajdują się na planszy.

Bąbelkowa dominacja

Spraw, by wszystkie bąbelkowe bazy zostały zajęte przez Twoje jednostki. Musisz poprzez zaplanowane działania zniszczyć wszystkich przeciwników jacy znajdują się na planszy.

Knights, Beasts & Magic 2
Knights, Beasts & Magic 2
9 września 2009
48084
Graj teraz
Poprowadź armie do walki z wielkimi potworami, smokami i mrocznymi magami, by przynieść pokój tej krainie. Za zdobyte doświadczenie możesz tworzyć coraz lepsze jednostki.

Knights, Beasts & Magic 2

Poprowadź armie do walki z wielkimi potworami, smokami i mrocznymi magami, by przynieść pokój tej krainie. Za zdobyte doświadczenie możesz tworzyć coraz lepsze jednostki.

Battalion Skirmish
Battalion Skirmish
17 stycznia 2010
29679
Graj teraz
Po raz kolejny przypadło Ci odpowiedzialne zadanie dowodzenia najnowocześniejszą grupą czołgów. Jako mózg całej operacji musisz dokładnie zaplanować każdy z ruchów, by przeciwnik poległ z kretesem.

Battalion Skirmish

Po raz kolejny przypadło Ci odpowiedzialne zadanie dowodzenia najnowocześniejszą grupą czołgów. Jako mózg całej operacji musisz dokładnie zaplanować każdy z ruchów, by przeciwnik poległ z kretesem.

Bitwa Herosów
Bitwa Herosów
24 sierpnia 2011
60601
Graj teraz
Po raz kolejny gra z serii, w której wysyłasz swoją armię na pole bitwy. Prócz standardowych jednostek ludzkich, masz tym razem do wykorzystania również pozaziemskie istoty, charakteryzujące się specjalnymi umiejętnościami.

Bitwa Herosów

Po raz kolejny gra z serii, w której wysyłasz swoją armię na pole bitwy. Prócz standardowych jednostek ludzkich, masz tym razem do wykorzystania również pozaziemskie istoty, charakteryzujące się specjalnymi umiejętnościami.

Epidemia świńskiej grypy
Epidemia świńskiej grypy
10 września 2009
37949
Graj teraz
Przed Tobą nie lada zadanie - musisz powstrzymać epidemię świńskiej grypy w USA. Korzystaj z wszelkich dostępnych środków nie pozwalając rozprzestrzeniać się zarazie.

Epidemia świńskiej grypy

Przed Tobą nie lada zadanie - musisz powstrzymać epidemię świńskiej grypy w USA. Korzystaj z wszelkich dostępnych środków nie pozwalając rozprzestrzeniać się zarazie.