Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne - Popularne

Aby obejrzeć gry popularne w tym miesiącu kliknij tutaj. Teraz oglądasz popularne na podstawie danych z kilku lat.

Barbarzyńcy (Barbarians)
Sprzedaż nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości

Nawet zombie inwestują w nieruchomości i mogą się na nich bogacić. Wkrocz na rynek i kupuj oraz odsprzedawaj drożej budynki w mieście, w którym żyją zombiaki.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.47 (23)

Zagrań: 23564

Korsarze

Korsarze

Ahoj! Kapitan Jack Sparrow może się przy Tobie schować. Wiadomo, że Twoja piracka załoga stanie się legendą. Przemierzaj morza, napadaj na statki i handluj drogimi towarami.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.72 (33)

Zagrań: 23499

Ultimate Army

Ultimate Army

Przejmij kontrolę dysponując swoją armią nad bazami przeciwnika w tej wojennej strategii.
Kliknij swoją bazę a następnie kliknij bazę wroga, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl + kliknij bazę do wyboru więcej niż jedną bazę do ataku.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.27 (37)

Zagrań: 23480

Wódz

Wódz

Zostajesz wodzem Zjednoczonego Plemienia Siuksów. Lud ten rozrósł się ostatnimi czasy i doszło do rozproszenia. Twoim zadaniem będzie ponowne zjednoczenie wszystkich szczepów. Wykaż się sprytem i umiejętnością dowodzenia! Podstawowa znajomość angielskiego pozwoli Ci na pełne zrozumienie zadań, które Cię czekają.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 23370

Krowia farma

Krowia farma

Zarządzaj krowią farmą dbając o każdy możliwy detal. Nie pozwól, by Twoje zwierzęta chodziły głodne, spragnione czy brudne. Pamiętaj też o możliwości automatyzacji niektórych czynności. W grze generalnie zarabiasz sprzedając mleko.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.68 (19)

Zagrań: 23361

World Of Tanks

World Of Tanks

Gra sponsorowana
World of Tanks to gra poświęcona pojazdom pancernym przełomu pierwszej i drugiej połowy XX wieku. Gracze otrzymują możliwość zmierzenia się twarzą w twarz z innymi miłośnikami stalowych bestii z całego świata. Ty też stań do walki o panowanie nad nim.

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Epidemia grypy

Epidemia grypy

Pomóż światu w opanowaniu epidemii grypy wykorzystując wszelkie możliwe środki. Ze względu na swoją złożoność i mnogość opcji wskazana jest znajomość języka angielskiego, by móc w pełni cieszyć się grą.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.36 (11)

Zagrań: 23154

Ostateczna wojna czołgów 2

Ostateczna wojna czołgów 2

Po raz drugi masz okazję wziąć udział w starciu czołgów. Musisz pokazać jak dobrym strategiem jesteś i przejąć wszystkie baraki. Bądź sprytniejszy od przeciwnika produkując dużo czołgów.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.85 (21)

Zagrań: 23101

Kompania Auriga

Kompania Auriga

Tym razem Twoim zadaniem jest obrona futurystycznej bazy przed atakiem kosmicznych robali. Gra posiada pełną kontrolę budynków i jednostek na polu bitwy.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.26 (30)

Zagrań: 22796

Monster Corp

Monster Corp

Twoje zadanie to stworzenie wystawy przedziwnych potworów, na które będziesz polować na całym świecie. Musisz wysyłać łowców i ze zdobytego DNA odtworzyć rzadko spotykanego potwora. Pamiętaj o zatrudnianiu pracowników, karmieniu zwierząt i wielu innych czynnikach, które pozwolą Ci osiągnąć sukces i zwabić tłumy klientów do podziwiania efektów Twej pracy! Przyda się podstawowa znajomość języka angielskiego do pełnego zrozumienia gry.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.19 (26)

Zagrań: 22765

Massive War 3

Massive War 3

Trzecia część gry, w której będziesz brać udział w wielkiej wojnie. Najpierw wybierz swoją rasę, a później zmierz się z przeciwnikiem w kolejnych bitwach o nowe terytorium. Pamiętaj o ulepszaniu swoich statystyk.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.5 (14)

Zagrań: 22722

Królewska liga

Królewska liga

Król obchodzi swoje 90 urodziny. Jego synowie oddali swoje życie za królestwo na wojnach. Władca postanawia zorganizować zawody, w których to zwycięzca zasiądzie na jego tronie i będzie rządził wielkim królestwem, gdy on będzie musiał odejść.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.41 (36)

Zagrań: 22605

Szef klubu nocnego

Szef klubu nocnego

Zawsze chciałeś otworzyć własny klub nocny, ale nie chcesz negocjować z łysymi panami i płacić za "ochronę"? Spróbuj w tej grze! Kupuj wyposażenie, ustalaj cennik i wymyślaj nowe drinki na barze, żeby stać się szefem najlepszej imprezowni w mieście.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.96 (31)

Zagrań: 22564