Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne - Popularne

Aby obejrzeć gry popularne w tym miesiącu kliknij tutaj. Teraz oglądasz popularne na podstawie danych z kilku lat.

FireFall
Armia wojny

Armia wojny

Lubisz wojskowe strategie i dowodzenie oddziałami? To coś dla Ciebie! Pod prostą oprawą graficzną kryje się udana gra, w której musisz pokonać armię wroga. Buduj, wydawaj rozkazy i atakuj!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.47 (42)

Zagrań: 23446

Kaos Kommander

Kaos Kommander

Rok 800. Królestwo Adamantii znów urosło w siłę i przewija się przez inne kraje niszcząc oraz plądrując kolejne wioski. Gobliny, orki i demony jednoczą się w celu pokonania wroga. Poprowadź jedną z ras i miej swój udział w odbudowywaniu pokoju.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 23322

Podbój galaktyki

Podbój galaktyki

Generale, galaktyka czeka na kogoś, kto przejmie całkowite panowanie! Z dostępnych elementów zbuduj i dowolnie modyfikuj własny statek kosmiczny, a następnie podbijaj kolejne galaktyki i planety. W ferworze walki z obcymi nie zapomnij o zbieraniu surowców, które otworzą przed Tobą nowe możliwości!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.68 (87)

Zagrań: 23158

Wódz

Wódz

Zostajesz wodzem Zjednoczonego Plemienia Siuksów. Lud ten rozrósł się ostatnimi czasy i doszło do rozproszenia. Twoim zadaniem będzie ponowne zjednoczenie wszystkich szczepów. Wykaż się sprytem i umiejętnością dowodzenia! Podstawowa znajomość angielskiego pozwoli Ci na pełne zrozumienie zadań, które Cię czekają.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 22967

Sprzedaż nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości

Nawet zombie inwestują w nieruchomości i mogą się na nich bogacić. Wkrocz na rynek i kupuj oraz odsprzedawaj drożej budynki w mieście, w którym żyją zombiaki.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.45 (22)

Zagrań: 22965

Might & Magic Heroes Online

Might & Magic Heroes Online

Gra sponsorowana
Połączenie fantastycznego świata Might & Magic z legendarnym sposobem walki znanym z serii "Heroes". Daj się ponieść przygodzie w rozległym świecie i spotykaj się z innymi graczami w tym pasjonującym MMO!

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Sklep z płytami 2

Sklep z płytami 2

Ciekawa strategia sprzed kilku lat powraca w zupełnie świeżej odsłonie. W drugiej części "Sklepu z płytami" ponownie będziesz rozkręcać własny biznes, sprzedając muzykę. Własny sklep to sporo obowiązków - dasz radę?

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 2.94 (34)

Zagrań: 22961

Zombiedronka

Zombiedronka

Codziennie krwiste ceny! Zarządzaj własnym marketem dla nadgniłych klientów i dostarczaj im różne rarytaski - od paluszków (dosłownie) po ociekające mózgi. Pamiętaj, że wszystko musi być nieświeże!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.48 (47)

Zagrań: 22954

Ultimate Army

Ultimate Army

Przejmij kontrolę dysponując swoją armią nad bazami przeciwnika w tej wojennej strategii.
Kliknij swoją bazę a następnie kliknij bazę wroga, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl + kliknij bazę do wyboru więcej niż jedną bazę do ataku.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.27 (37)

Zagrań: 22785

Wojny wirusów

Wojny wirusów

Chociaż ludzkie oko nie może ich zauważyć, to dzieją się wśród nich naprawdę niesłychane rzeczy. Włącz się do walki wirusów, eliminując swoją 'konkurencję" i mutując się tak, aby zdominować wszystko!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.40 (37)

Zagrań: 22764

Kraina gór

Kraina gór

Ciężkie czasy nadeszły w krainie gór. Twoim zadaniem będzie przygotować osadę do obrony przed wrogiem. Wykonuj kolejne misje, rozwijaj wojsko, zbieraj surowce i złoto, by wzmocnić swoją pozycję i siłę. Możesz również stworzyć swoją grę i zmierzyć się z innymi użytkownikami.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.67 (31)

Zagrań: 22735

Krowia farma

Krowia farma

Zarządzaj krowią farmą dbając o każdy możliwy detal. Nie pozwól, by Twoje zwierzęta chodziły głodne, spragnione czy brudne. Pamiętaj też o możliwości automatyzacji niektórych czynności. W grze generalnie zarabiasz sprzedając mleko.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.81 (16)

Zagrań: 22713

Epidemia grypy

Epidemia grypy

Pomóż światu w opanowaniu epidemii grypy wykorzystując wszelkie możliwe środki. Ze względu na swoją złożoność i mnogość opcji wskazana jest znajomość języka angielskiego, by móc w pełni cieszyć się grą.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.36 (11)

Zagrań: 22633