Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne - Popularne

Aby obejrzeć gry popularne w tym miesiącu kliknij tutaj. Teraz oglądasz popularne na podstawie danych z kilku lat.

World of Tanks
Aeon Defense

Aeon Defense

Wybierz jednego z bohaterów i strzeż swojego zamku przed wrogiem. Musisz zniszczyć jego budynki, nim on zrujnuje Twoje. Pamiętaj również o ulepszaniu wieżyczek, które stoją na drodze wroga.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.03 (31)

Zagrań: 23728

Monster Saga

Monster Saga

Królestwo Ovest jest atakowane przez dzikie potwory. Musisz stworzyć swoją jednostkę, która będzie walczyć z przeciwnikami. Zakupuj nowe potwory oraz trenuj je, aby mogły pokonać wroga.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.77 (35)

Zagrań: 23648

Renegaci

Renegaci

Niesamowicie wciągająca gra w systemie turowym, w której kierujesz duetem wyszkolonych najemników. Planuj działania tak, żeby zniszczyć wroga najszybciej, jak się da! Polecamy!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.69 (66)

Zagrań: 23586

Armia zombie

Armia zombie

Stwórz swoją własną armię zombiaków. Zawiaduj nimi i wysyłaj na kolejne misje. Im więcej baz zdobędziesz, tym dalej będzie sięgać Twoja władza. Pamiętaj o zatrudnianiu odpowiedniej ilości pracowników i rozwoju!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.84 (39)

Zagrań: 23554

Stragan z dresem

Stragan z dresem

Masz w sobie żyłkę przedsiębiorcy? Ruszaj z własnym, małym biznesem. Wybór padł na branżę odzieżową: lumpeks, butik, second hand - jak zwał, tak zwał. Najlepsi zawsze zaczynają od zera, dlatego na początku dostaniesz jedynie stragan i trochę gotówki na kupno pierwszego towaru. Tylko od Ciebie zależy, czy z drobnego handlarza dresu staniesz się nowym Louis Vuittonem...

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.42 (35)

Zagrań: 23430

Farmerama

Farmerama

Gra sponsorowana
Dołącz do najbardziej zwariowanych farmerów świata! Uprawiaj warzywa i owoce, hoduj dziesiątki zwierząt i handluj ze swoimi sąsiadami w mieście. Wspaniale dopracowany świat gry i świetne funkcje społeczności to prawdziwa przyjemność dla każdego bez względu na wiek!

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Oddział Cobra

Oddział Cobra

Nadzorujesz działania oddziału cobra. Twoja armia będzie składać się z 20 specjalnych żołnierzy dysponujących różnymi broniami oraz specjalnym wyposażeniem. Wygrywaj wszystkie walki, aby udowodnić swoją siłę.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.17 (34)

Zagrań: 23332

Fabryka Gier

Fabryka Gier

Gra strategiczna, w której jesteśmy właścicielami firmy produkującej gry komputerowe. Trzeba zadbać o zespół programistów i grafików, aby zawładnąć światowym rynkiem gier i zostawić konkurencję daleko w tyle.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.60 (73)

Zagrań: 23279

Legendy Arkandii 3

Legendy Arkandii 3

Już po raz trzeci wracasz do Arkandii i używasz nowych umiejętności w celach odkrycia i podbicia nowych lądów. W lochach poszukuj mebli oraz legendarnych artefaktów, a podczas walk wykorzystuj różne czary.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.21 (28)

Zagrań: 23261

Tropikalna farma

Tropikalna farma

Witaj na tropikalnej wyspie. Będziesz tutaj rozwijać swoją działalność rozpoczynając od zasadzenia kilku pól uprawnych. W miarę wzrastających funduszy możesz zatrudnić nowych pracowników i wykupywać specjalny sprzęt.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.32 (55)

Zagrań: 23159

Mikrokrólestwa 2: Zemsta Jokera

Mikrokrólestwa 2: Zemsta Jokera

Mikrokrólestwa powracają za sprawą złego Jokera, któy postanowił się zemścić. Po raz drugi rozwijaj swoją osadę, produkuj nowych żołnierzy i posyłaj ich na fort wroga, aby zdobywać kolejne terytoria. Czeka na Ciebie masa ulepszeń i nowych jednostek.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.30 (59)

Zagrań: 23154

Kaos Kommander

Kaos Kommander

Rok 800. Królestwo Adamantii znów urosło w siłę i przewija się przez inne kraje niszcząc oraz plądrując kolejne wioski. Gobliny, orki i demony jednoczą się w celu pokonania wroga. Poprowadź jedną z ras i miej swój udział w odbudowywaniu pokoju.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 23122

Ostateczna wojna czołgów

Ostateczna wojna czołgów

Zbrojne starcie wkracza w decydującą fazę - Twoje czołgi szykują się ostatecznego uderzenia. Aby zwyciężyć z wrogiem, musisz zajmować kolejne bazy na planszy za pomocą opancerzonych wozów, które na bieżąco produkujesz. Niektóre starcia będą wymagały znalezienia niezłej taktyki!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.20 (25)

Zagrań: 22792