Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Gry - Strategiczne - Popularne

Blade Haven

Ostatni legion króla właśnie poległ w boju! Jesteś jedyną nadzieją królestwa! Ty, pokorny giermek, zostajesz awansowany na królewskiego rycerza. Masz cały arsenał broni do wyboru, masę potworów do zabicia, księżniczek do uratowania oraz smoków do pokonania. Rozwijaj swoją postać, wykupuj nowy ekwipunek oraz tajemne zaklęcia, by stać się żywą legendą i zasłużyć się dla królestwa!

Wędkarski biznes

Są tacy mistrzowie, którzy potrafią zarobić na wędkarskim hobby! Wkręć się w moczenie kija i rób wszystko, żeby łapać coraz grubsze ryby... i samemu zostać grubą rybą. Trzeba mieć szacunek na łowisku!

zOMT

Oddawaj cześć swemu jedynemu bóstwu, które wynagrodzi Cię za wierność maną potrzebną do odparcia ataku wroga i umożliwiającą przyzywanie większej ilości wiernych. Im więcej wyznawców, tym większa potęga bóstwa, pamiętaj o tym!

Bitwa dział

Celem gry jest taka rozbudowa i inwestowanie w swoje działo, by skutecznie unicestwić każdego wroga. Możliwości ulepszania Twojej broni są ogromne i dobrze zastawów się na co rozdysponowujesz środki.

Bunt samurajów

Honorowe klany samurajów rozpoczynają regularną wojnę. Krew się poleje, terytoria pozmieniają swoich władców, a wojownicy... najsilniejsi przetrwają. Ciekawa gra strategiczna w realiach dawnej Azji.

Card Monsters

Zbuduj swoją kolekcję kart z potworami, które mają magiczne moce. Stawaj do walk z przeciwnikami i kładąc dobre karty sprawiaj, że przeciwnicy nie maja szans.

Przesyłanie załadunku: Nowy Jork

Celem gry będzie załadunek samochodów jadących do portu. Każdy magazyn ma jednak ograniczony zasięg oraz ilość pracowników, dlatego musisz stawiać kolejne budynki na trasie samochodów dostawczych.

Biznes na hodowli zwierząt

Kury, obory, bydło mniejsze, bydło większe, zyski, obroty - może zakręcić się w głowie! Dziś wiejski hodowca nie jest już wąsatym panem z widłami, ale prawdziwym przedsiębiorcą z głową na karku. Spróbuj rozkręcić ten swojski biznes!

Teelonians: Piraci

Bohaterami gry są piraci, którym udało się odnaleźć mapę do pradawnego skarbu. Bez zastanowienia wyruszyli do miejsca gdzie miało być owe bogactwo i znaleźli je tam. Teraz muszą je bezpiecznie przetransportować do kryjówki. Na swojej drodze spotkają jednak mnóstwo innych piratów gotowych im go odebrać. Pomóż im w obronie.

Dostosuj się lub zgiń

Tym razem Twoim zadaniem jest zajęcie wszystkich pół na planszy. Im więcej ich będziesz mieć podczas gry, tym więcej dodatkowych statków będziesz mógł zbudować.

Wojny wirusów: Początek

Kontynuacja, a może bardziej retrospekcja gry "Wojny wirusów". Ponownie możesz obudzić w sobie zmysł naukowca, który będzie budował wirusa idealnego. Gotowy na kolejną dawkę biologii?

Taktyka zombiaków

Dwa lata temu z grobów powstały zombiaki i zaczęły szerzyć epidemię. Dziś przed kolejnymi śmiałkami istnieje szansa na pokonanie ich. Adam Cooper staje na czele zbuntowanych ludzi i musi poprowadzić ich do zwycięstwa.

Bob Wynalazca

Niektórzy po prostu wiedzą, że będą genialnymi wynalazcami. Przecież cały świat czeka na połączenie banana z kaktusem! Rób dziwaczne fuzje i sprzedawaj swoje pomysły na całym świecie!

Sklep z płytami 2

Ciekawa strategia sprzed kilku lat powraca w zupełnie świeżej odsłonie. W drugiej części "Sklepu z płytami" ponownie będziesz rozkręcać własny biznes, sprzedając muzykę. Własny sklep to sporo obowiązków - dasz radę?

Strategiczny chaos

Zniszcz jak najszybciej bazę wroga tworząc wybrane przez siebie jednostki. Potrzebne środki pieniężne zarabiasz likwidując wojsko przeciwnika.

Tropikalna farma

Witaj na tropikalnej wyspie. Będziesz tutaj rozwijać swoją działalność rozpoczynając od zasadzenia kilku pól uprawnych. W miarę wzrastających funduszy możesz zatrudnić nowych pracowników i wykupywać specjalny sprzęt.

Bezduszni Spółka z o.o.

W biznesie miliony zarabiają tylko Ci, którzy nie mają skrupułów! Kupuj tanio, sprzedawaj drogo - tak się kręci ten interes. Podróżuj po świecie, zmieniaj branżę i inwestuj, żeby zostać rekinem biznesu!

Szef klubu nocnego

Zawsze chciałeś otworzyć własny klub nocny, ale nie chcesz negocjować z łysymi panami i płacić za "ochronę"? Spróbuj w tej grze! Kupuj wyposażenie, ustalaj cennik i wymyślaj nowe drinki na barze, żeby stać się szefem najlepszej imprezowni w mieście.

Wojny chmur

Jest jesień i na niebie coraz więcej chmur walczy o panowanie. Twórz swoją armię chmur i napadaj na inne, aby nad całą Ziemią były tylko Twoje, potężne chmury. Pamiętaj również o wzmacnianiu ich o różne zjawiska, ale do tego musisz mieć gwiazdki.

Przesyłanie załadunku: Chicago

Strategiczna gra, w której budujesz budynki dla pracowników, którzy będą załadowywać towar na ciężarówki. Samochody jeżdżą z punku A do B i muszą być w pełni załadowane.

Mityczne wojny 2

Kolejny etap wielkich wojen czas zacząć. W tej wersji gry ponownie musisz opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu. Od tego czy wybierzesz ludzką rasę czy nieumarłych zależeć będą losy całego świata. Postępuj więc bardzo rozważnie. Oczywiście jak zwykle nie obędzie się też bez licznych udoskonaleń.

Aeon Defense

Wybierz jednego z bohaterów i strzeż swojego zamku przed wrogiem. Musisz zniszczyć jego budynki, nim on zrujnuje Twoje. Pamiętaj również o ulepszaniu wieżyczek, które stoją na drodze wroga.

Kraina gór

Ciężkie czasy nadeszły w krainie gór. Twoim zadaniem będzie przygotować osadę do obrony przed wrogiem. Wykonuj kolejne misje, rozwijaj wojsko, zbieraj surowce i złoto, by wzmocnić swoją pozycję i siłę. Możesz również stworzyć swoją grę i zmierzyć się z innymi użytkownikami.

Walka raifinerii

Celem gry jest obronienie swojej rafinerii i zdobycie budynku przeciwnika. Udoskonalaj swoje mechanizmy obronne i jednostki aby jak najszybciej rozprawić się z wrogiem.

Legendy Arkandii 3

Już po raz trzeci wracasz do Arkandii i używasz nowych umiejętności w celach odkrycia i podbicia nowych lądów. W lochach poszukuj mebli oraz legendarnych artefaktów, a podczas walk wykorzystuj różne czary.

Pre-Cywilizacja: Epoka kamienia

Kali zjeść kamienia! Przenieś się do czasów prehistorycznych, gdzie za sprawą tej wciągającej strategii będziesz mieć okazję przeprowadzić swój lud przez kolejne epoki. Na start: epoka kamienia łupanego!

Pre-Cywilizacja: Epoka brązu

Epoka kamienia łupanego już za Tobą, a teraz przenosisz się na wyższy poziom, do epoki brązu. Rozwijaj swoją cywilizację poprzez budowanie infrastruktury, zarządzanie gospodarką oraz rozwijanie nauki i kultury.

Oblężone wybrzeże 2

Druga część gry Oblężone wybrzeże, jednak w znacznie ciekawszej wersji. Żeglujemy po morzach i grabimy kolejne wyspy z ich skarbów. Przy okazji rzesze dziwnych stworów chcą nam je odebrać. Musisz zdobywać ropę i bronić statku. W krytycznej sytuacji możesz wezwać wielką ośmiornicę na pomoc.

Zombiedronka

Codziennie krwiste ceny! Zarządzaj własnym marketem dla nadgniłych klientów i dostarczaj im różne rarytaski - od paluszków (dosłownie) po ociekające mózgi. Pamiętaj, że wszystko musi być nieświeże!

Azriel

Kontroluj swoje jednostki i siły natury. Buduj struktury, które generują jednostki i zdobądź terytorium wroga. Pamiętaj o rozwoju ekonomii, bez którego nie podołasz kolejnej walce i starciu z wrogiem!

Korsarze

Ahoj! Kapitan Jack Sparrow może się przy Tobie schować. Wiadomo, że Twoja piracka załoga stanie się legendą. Przemierzaj morza, napadaj na statki i handluj drogimi towarami.

Armia zombie

Stwórz swoją własną armię zombiaków. Zawiaduj nimi i wysyłaj na kolejne misje. Im więcej baz zdobędziesz, tym dalej będzie sięgać Twoja władza. Pamiętaj o zatrudnianiu odpowiedniej ilości pracowników i rozwoju!

Mikrokrólestwa 2: Zemsta Jokera

Mikrokrólestwa powracają za sprawą złego Jokera, któy postanowił się zemścić. Po raz drugi rozwijaj swoją osadę, produkuj nowych żołnierzy i posyłaj ich na fort wroga, aby zdobywać kolejne terytoria. Czeka na Ciebie masa ulepszeń i nowych jednostek.

Ultimate Army

Przejmij kontrolę dysponując swoją armią nad bazami przeciwnika w tej wojennej strategii.
Kliknij swoją bazę a następnie kliknij bazę wroga, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl + kliknij bazę do wyboru więcej niż jedną bazę do ataku.

Czarne żagle

Poprowadź swoją piracką flotę przez morza Wielkiej Brytanii i zdobądź jak największy łup. Zgrabione z angielskich statków skarby możesz wykorzystywać na ulepszenia swoich jednostek bądź dokupowanie nowych.

Atak gnomów

Broń się przed atakami wściekłych gnomów tworząc jak najszybciej i jak najwięcej jednostek. Warto także pamiętać o możliwości udoskonaleń, kiedy oczywiście nazbiera się odpowiednią ilość punktów doświadczenia.