Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne - Popularne

Aby obejrzeć gry popularne w tym miesiącu kliknij tutaj. Teraz oglądasz popularne na podstawie danych z kilku lat.

Royal Quest
Aeon Defense

Aeon Defense

Wybierz jednego z bohaterów i strzeż swojego zamku przed wrogiem. Musisz zniszczyć jego budynki, nim on zrujnuje Twoje. Pamiętaj również o ulepszaniu wieżyczek, które stoją na drodze wroga.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.03 (31)

Zagrań: 23707

Monster Saga

Monster Saga

Królestwo Ovest jest atakowane przez dzikie potwory. Musisz stworzyć swoją jednostkę, która będzie walczyć z przeciwnikami. Zakupuj nowe potwory oraz trenuj je, aby mogły pokonać wroga.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.77 (35)

Zagrań: 23531

Armia zombie

Armia zombie

Stwórz swoją własną armię zombiaków. Zawiaduj nimi i wysyłaj na kolejne misje. Im więcej baz zdobędziesz, tym dalej będzie sięgać Twoja władza. Pamiętaj o zatrudnianiu odpowiedniej ilości pracowników i rozwoju!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.84 (39)

Zagrań: 23492

Stragan z dresem

Stragan z dresem

Masz w sobie żyłkę przedsiębiorcy? Ruszaj z własnym, małym biznesem. Wybór padł na branżę odzieżową: lumpeks, butik, second hand - jak zwał, tak zwał. Najlepsi zawsze zaczynają od zera, dlatego na początku dostaniesz jedynie stragan i trochę gotówki na kupno pierwszego towaru. Tylko od Ciebie zależy, czy z drobnego handlarza dresu staniesz się nowym Louis Vuittonem...

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.42 (35)

Zagrań: 23417

Oddział Cobra

Oddział Cobra

Nadzorujesz działania oddziału cobra. Twoja armia będzie składać się z 20 specjalnych żołnierzy dysponujących różnymi broniami oraz specjalnym wyposażeniem. Wygrywaj wszystkie walki, aby udowodnić swoją siłę.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.17 (34)

Zagrań: 23311

AION

AION

Gra sponsorowana
Przed Tobą wielka przygoda w świecie fantasy. Stwórz unikalnego bohatera, rozwijaj jego umiejętności i przemierzaj ogromny świat, tocząc walki z graczami z całego świata. Twoje możliwości w tym rozbudowanym MMORPG są wręcz nieograniczone.

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Legendy Arkandii 3

Legendy Arkandii 3

Już po raz trzeci wracasz do Arkandii i używasz nowych umiejętności w celach odkrycia i podbicia nowych lądów. W lochach poszukuj mebli oraz legendarnych artefaktów, a podczas walk wykorzystuj różne czary.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.21 (28)

Zagrań: 23246

Fabryka Gier

Fabryka Gier

Gra strategiczna, w której jesteśmy właścicielami firmy produkującej gry komputerowe. Trzeba zadbać o zespół programistów i grafików, aby zawładnąć światowym rynkiem gier i zostawić konkurencję daleko w tyle.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.60 (73)

Zagrań: 23232

Mikrokrólestwa 2: Zemsta Jokera

Mikrokrólestwa 2: Zemsta Jokera

Mikrokrólestwa powracają za sprawą złego Jokera, któy postanowił się zemścić. Po raz drugi rozwijaj swoją osadę, produkuj nowych żołnierzy i posyłaj ich na fort wroga, aby zdobywać kolejne terytoria. Czeka na Ciebie masa ulepszeń i nowych jednostek.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.30 (59)

Zagrań: 23134

Tropikalna farma

Tropikalna farma

Witaj na tropikalnej wyspie. Będziesz tutaj rozwijać swoją działalność rozpoczynając od zasadzenia kilku pól uprawnych. W miarę wzrastających funduszy możesz zatrudnić nowych pracowników i wykupywać specjalny sprzęt.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.32 (55)

Zagrań: 23126

Kaos Kommander

Kaos Kommander

Rok 800. Królestwo Adamantii znów urosło w siłę i przewija się przez inne kraje niszcząc oraz plądrując kolejne wioski. Gobliny, orki i demony jednoczą się w celu pokonania wroga. Poprowadź jedną z ras i miej swój udział w odbudowywaniu pokoju.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 23116

Wódz

Wódz

Zostajesz wodzem Zjednoczonego Plemienia Siuksów. Lud ten rozrósł się ostatnimi czasy i doszło do rozproszenia. Twoim zadaniem będzie ponowne zjednoczenie wszystkich szczepów. Wykaż się sprytem i umiejętnością dowodzenia! Podstawowa znajomość angielskiego pozwoli Ci na pełne zrozumienie zadań, które Cię czekają.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 22781

Ostateczna wojna czołgów

Ostateczna wojna czołgów

Zbrojne starcie wkracza w decydującą fazę - Twoje czołgi szykują się ostatecznego uderzenia. Aby zwyciężyć z wrogiem, musisz zajmować kolejne bazy na planszy za pomocą opancerzonych wozów, które na bieżąco produkujesz. Niektóre starcia będą wymagały znalezienia niezłej taktyki!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.20 (25)

Zagrań: 22747