Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne - Popularne

Aby obejrzeć gry popularne w tym miesiącu kliknij tutaj. Teraz oglądasz popularne na podstawie danych z kilku lat.

Shadow Kings - Dark Ages
Legendy Arkandii 3

Legendy Arkandii 3

Już po raz trzeci wracasz do Arkandii i używasz nowych umiejętności w celach odkrycia i podbicia nowych lądów. W lochach poszukuj mebli oraz legendarnych artefaktów, a podczas walk wykorzystuj różne czary.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.21 (28)

Zagrań: 23534

Ostateczna wojna czołgów

Ostateczna wojna czołgów

Zbrojne starcie wkracza w decydującą fazę - Twoje czołgi szykują się ostatecznego uderzenia. Aby zwyciężyć z wrogiem, musisz zajmować kolejne bazy na planszy za pomocą opancerzonych wozów, które na bieżąco produkujesz. Niektóre starcia będą wymagały znalezienia niezłej taktyki!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.23 (26)

Zagrań: 23495

Mikrokrólestwa 2: Zemsta Jokera

Mikrokrólestwa 2: Zemsta Jokera

Mikrokrólestwa powracają za sprawą złego Jokera, któy postanowił się zemścić. Po raz drugi rozwijaj swoją osadę, produkuj nowych żołnierzy i posyłaj ich na fort wroga, aby zdobywać kolejne terytoria. Czeka na Ciebie masa ulepszeń i nowych jednostek.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.30 (59)

Zagrań: 23430

Leniwy farmer

Leniwy farmer

Jest kartoflany biznes do zrobienia. Bohater tej gry wyręcza leniwego farmera, który co prawda ma trochę ziemi, ale też dwie lewe ręce do roboty w polu. Odkryj prawdziwą żyłę złota drzemiącą między ziemniakami!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.14 (28)

Zagrań: 23425

Armia wojny

Armia wojny

Lubisz wojskowe strategie i dowodzenie oddziałami? To coś dla Ciebie! Pod prostą oprawą graficzną kryje się udana gra, w której musisz pokonać armię wroga. Buduj, wydawaj rozkazy i atakuj!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.53 (41)

Zagrań: 23329

Might & Magic Heroes Online

Might & Magic Heroes Online

Gra sponsorowana
Połączenie fantastycznego świata Might & Magic z legendarnym sposobem walki znanym z serii "Heroes". Daj się ponieść przygodzie w rozległym świecie i spotykaj się z innymi graczami w tym pasjonującym MMO!

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Kaos Kommander

Kaos Kommander

Rok 800. Królestwo Adamantii znów urosło w siłę i przewija się przez inne kraje niszcząc oraz plądrując kolejne wioski. Gobliny, orki i demony jednoczą się w celu pokonania wroga. Poprowadź jedną z ras i miej swój udział w odbudowywaniu pokoju.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 23290

Wódz

Wódz

Zostajesz wodzem Zjednoczonego Plemienia Siuksów. Lud ten rozrósł się ostatnimi czasy i doszło do rozproszenia. Twoim zadaniem będzie ponowne zjednoczenie wszystkich szczepów. Wykaż się sprytem i umiejętnością dowodzenia! Podstawowa znajomość angielskiego pozwoli Ci na pełne zrozumienie zadań, które Cię czekają.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 22934

Sprzedaż nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości

Nawet zombie inwestują w nieruchomości i mogą się na nich bogacić. Wkrocz na rynek i kupuj oraz odsprzedawaj drożej budynki w mieście, w którym żyją zombiaki.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.45 (22)

Zagrań: 22918

Zombiedronka

Zombiedronka

Codziennie krwiste ceny! Zarządzaj własnym marketem dla nadgniłych klientów i dostarczaj im różne rarytaski - od paluszków (dosłownie) po ociekające mózgi. Pamiętaj, że wszystko musi być nieświeże!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.48 (47)

Zagrań: 22835

Sklep z płytami 2

Sklep z płytami 2

Ciekawa strategia sprzed kilku lat powraca w zupełnie świeżej odsłonie. W drugiej części "Sklepu z płytami" ponownie będziesz rozkręcać własny biznes, sprzedając muzykę. Własny sklep to sporo obowiązków - dasz radę?

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 2.94 (34)

Zagrań: 22820

Ultimate Army

Ultimate Army

Przejmij kontrolę dysponując swoją armią nad bazami przeciwnika w tej wojennej strategii.
Kliknij swoją bazę a następnie kliknij bazę wroga, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl + kliknij bazę do wyboru więcej niż jedną bazę do ataku.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.27 (37)

Zagrań: 22729

Krowia farma

Krowia farma

Zarządzaj krowią farmą dbając o każdy możliwy detal. Nie pozwól, by Twoje zwierzęta chodziły głodne, spragnione czy brudne. Pamiętaj też o możliwości automatyzacji niektórych czynności. W grze generalnie zarabiasz sprzedając mleko.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.81 (16)

Zagrań: 22681