Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne - Popularne

Aby obejrzeć gry popularne w tym miesiącu kliknij tutaj. Teraz oglądasz popularne na podstawie danych z kilku lat.

Goodgame Big Farm
Wielkie podboje

Wielkie podboje

Ach, ta władza... zawsze jest jej za mało. Rozpocznij podbijanie wszystkich zamków, jakie spotkasz na swojej drodze. Mądrze posyłaj swoich poddanych, ulepszaj budynki i stwórz wielkie królestwo!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.73 (30)

Zagrań: 23639

Zombiedronka

Zombiedronka

Codziennie krwiste ceny! Zarządzaj własnym marketem dla nadgniłych klientów i dostarczaj im różne rarytaski - od paluszków (dosłownie) po ociekające mózgi. Pamiętaj, że wszystko musi być nieświeże!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.48 (47)

Zagrań: 23620

Pogotowie ratunkowe 3

Pogotowie ratunkowe 3

Już po raz trzeci masz okazję dołączyć do ekipy pogotowia ratunkowego. Na każdym poziomie masz inne zadanie do wykonania. Musisz się spieszyć, aby zdobyć za planszę złote trofeum. Pełną wersję gry znajdziesz tutaj.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.74 (16)

Zagrań: 23598

Kaos Kommander

Kaos Kommander

Rok 800. Królestwo Adamantii znów urosło w siłę i przewija się przez inne kraje niszcząc oraz plądrując kolejne wioski. Gobliny, orki i demony jednoczą się w celu pokonania wroga. Poprowadź jedną z ras i miej swój udział w odbudowywaniu pokoju.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 23569

Kraina gór

Kraina gór

Ciężkie czasy nadeszły w krainie gór. Twoim zadaniem będzie przygotować osadę do obrony przed wrogiem. Wykonuj kolejne misje, rozwijaj wojsko, zbieraj surowce i złoto, by wzmocnić swoją pozycję i siłę. Możesz również stworzyć swoją grę i zmierzyć się z innymi użytkownikami.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.67 (31)

Zagrań: 23461

Farmerama

Farmerama

Gra sponsorowana
Dołącz do najbardziej zwariowanych farmerów świata! Uprawiaj warzywa i owoce, hoduj dziesiątki zwierząt i handluj ze swoimi sąsiadami w mieście. Wspaniale dopracowany świat gry i świetne funkcje społeczności to prawdziwa przyjemność dla każdego bez względu na wiek!

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Sprzedaż nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości

Nawet zombie inwestują w nieruchomości i mogą się na nich bogacić. Wkrocz na rynek i kupuj oraz odsprzedawaj drożej budynki w mieście, w którym żyją zombiaki.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.47 (23)

Zagrań: 23370

Wojny chmur: Słoneczny dzień

Wojny chmur: Słoneczny dzień

Oto powrót ciekawej gry strategicznej, która polega na zajmowaniu kolejnych punktów - "Wojny chmur". Naszym zadaniem jest wysyłanie chmurek z bazy do bazy tak, aby posłać większą liczbę od przeciwnika i w efekcie zająć wybrane miejsce. Swoje chmury możesz ulepszać w pioruny (szybkość), deszcz (siła) oraz słońce (regeneracja). Wygrywa na ogół ten, kto pierwszy ruszy do "ataku", więc nie ma na co czekać!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.51 (56)

Zagrań: 23274

Wódz

Wódz

Zostajesz wodzem Zjednoczonego Plemienia Siuksów. Lud ten rozrósł się ostatnimi czasy i doszło do rozproszenia. Twoim zadaniem będzie ponowne zjednoczenie wszystkich szczepów. Wykaż się sprytem i umiejętnością dowodzenia! Podstawowa znajomość angielskiego pozwoli Ci na pełne zrozumienie zadań, które Cię czekają.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.05 (20)

Zagrań: 23221

Ultimate Army

Ultimate Army

Przejmij kontrolę dysponując swoją armią nad bazami przeciwnika w tej wojennej strategii.
Kliknij swoją bazę a następnie kliknij bazę wroga, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl + kliknij bazę do wyboru więcej niż jedną bazę do ataku.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.27 (37)

Zagrań: 23196

Krowia farma

Krowia farma

Zarządzaj krowią farmą dbając o każdy możliwy detal. Nie pozwól, by Twoje zwierzęta chodziły głodne, spragnione czy brudne. Pamiętaj też o możliwości automatyzacji niektórych czynności. W grze generalnie zarabiasz sprzedając mleko.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.66 (18)

Zagrań: 23150

Korsarze

Korsarze

Ahoj! Kapitan Jack Sparrow może się przy Tobie schować. Wiadomo, że Twoja piracka załoga stanie się legendą. Przemierzaj morza, napadaj na statki i handluj drogimi towarami.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.68 (32)

Zagrań: 23140

Królewskie pole bitwy

Królewskie pole bitwy

Do walki z nieumarłymi stają oni - najlepsi z najlepszych, najdzielniejsi z odważnych. Kieruj ruchami grupy rycerskich wojowników, którzy muszą odpierać nieustające ataki żywych trupów.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.43 (41)

Zagrań: 23037