Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Jazda po mieście 3D

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Najnowsza wersja wtyczki:

Unity Web Player

Aktualna wtyczka może być wymagana do uruchomienia gry.

Avatar kubA20920

Opis:

Pamiętacie grę "Trójwymiarowe auta", która walczy o jejowy tytuł gry roku? Dobrze znane pojazdy powracają, dając do dyspozycji spore miasto i offroadową trasę. Frajda dopiero się zaczyna!

Sterowanie:

Strzałki lub WASD - Kierowanie
Page Up oraz Page Down - Zmiana samochodu
Spacja - Hamulec ręczny
B - Okno ustawień samochodu
C - Zmiana kamery
F oraz V - Manualna zmiana biegów
X - Sprzęgło
R - Reset

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Unity Web Player



Oryginalny tytuł:

City Rider 3D

Podobne gry:

Jazda po bandzie

Jazda po bandzie

Zagrań: 57981

Ocena: 3.96 (33)

Kategoria: Wyścigowe

Symulator jazdy po Google Earth 3D

Zagrań: 389862

Ocena: 4.21 (69)

Kategoria: Wyścigowe

Jazda taksówką po mieście

Jazda taksówką po mieście

Zagrań: 13837

Ocena: 3.33 (9)

Kategoria: Zręcznościowe

Jazda po wybrzeżu

Jazda po wybrzeżu

Zagrań: 68471

Ocena: 3.76 (34)

Kategoria: Wyścigowe

Jazda po torze v1

Jazda po torze v1

Zagrań: 108537

Ocena: 4.18 (53)

Kategoria: Wyścigowe

Oceń grę:

Zagrań: 415889Ulubiona: 261

Dodaj komentarz

Avatar ziom12345609

ziom12345609wczoraj, 17:46

to być za**biste
:)10000000000000000/10000000000000000

Avatar Nikola9

Nikola9 (Gabi)7 września, 10:09

jak przyczepić naczepe do ciężarówki?

Avatar mima23

mima23 (michał) odpowiada na komentarz18 września, 18:35

@Nikola9: t

Avatar Nikola9

Nikola9 (Gabi) odpowiada na komentarz18 września, 20:02

@mima23: ??? ._.

Avatar igorlo

igorlo14 września, 14:56

5/5 :)

Avatar baranek857

baranek85714 września, 14:33

Gdzie jest dobre miejsce by cię rozpędzić??

Avatar Maciekwq12

Maciekwq1213 września, 11:15

:D

Avatar luki2002

luki20029 września, 08:20

fajna gra i do ulu do pszczół

Avatar XStuntManiac

XStuntManiac (Piotr)7 sierpnia, 17:53

Co to jest??

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar albert269

albert269 odpowiada na komentarz8 września, 15:43

@XStuntManiac: dupa

Avatar luki2002

luki2002 odpowiada na komentarz8 września, 18:50

@XStuntManiac: gra xD(bez D) ;)

Avatar albert269

albert2698 września, 16:21

długo sięładuje

Avatar igorlo

igorlo odpowiada na komentarz14 września, 14:57

@albert269: Racja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar kac4949

kac4949 (Kacper)1 września, 20:01

Bardzo fajna gra

Avatar albert269

albert269 odpowiada na komentarz8 września, 15:42

@kac4949: racja

Avatar albert269

albert2698 września, 15:30

1000000-1000000

Avatar albert269

albert2698 września, 15:29

cadowa gra

Avatar maluch_3124

maluch_31247 września, 20:27

i to jest gra !!!

Avatar Paula2211

Paula22115 września, 17:54

Super xD

Avatar NiepokoUzy

NiepokoUzy5 września, 16:01

Dobre :D

Avatar GTAWarszawa

GTAWarszawa (Klaofas)4 września, 19:46

Fajna gierka 5/5 i oczywiście do ulu

Avatar orzeszek2000

orzeszek20002 września, 17:46

niezła gra

Avatar damianmusial44

damianmusial441 września, 19:27

kubusurszulok to nie skiline tylko gtr

Avatar volectro

volectro1 września, 17:31

a mi działa a tak w ogóle to falna

Avatar dede123

dede123 (Jan)22 lipca, 20:30

kto tak portafi

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar macieksto

macieksto (Maciek) odpowiada na komentarz29 sierpnia, 16:36

@dede123: łatwe :) wystarczy cały czas wciskać R

Avatar PegarozecStary

PegarozecStary odpowiada na komentarz31 sierpnia, 18:12

@dede123: Co za frajer. Nie dość, że nie umie jeździć i rozwalił auto, to jeszcze myśli, że dawania "r" nikt nie potrafi.

Avatar kubusorszulak

kubusorszulak (Jakub)27 sierpnia, 19:32

ile pojjedzie skayilen

Avatar denzelloo

denzelloo21 sierpnia, 14:02

lol głupie i fajne zarazwm niema ludzi wiec glupio

Avatar mikolaj2703

mikolaj270320 sierpnia, 21:37

no

Avatar kiler181

kiler18119 sierpnia, 14:00

fajna tylko że niema multi

Avatar mati183

mati18319 sierpnia, 13:37

lol

Avatar macieksto

macieksto (Maciek)18 sierpnia, 12:25

Gra super tylko brakuje jednej bardzo ważnej rzeczy... nie ma ludzi.. jest pusto, nudno...

Avatar macieksto

macieksto (Maciek)18 sierpnia, 12:11

|_()|_

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Jasiek21s

Jasiek21s odpowiada na komentarz28 sierpnia, 19:40

@macieksto:
oco ci chodzi?

Avatar MasterMusicPolsk

MasterMusicPolsk17 sierpnia, 13:09

Fajna

Avatar PegarozecStary

PegarozecStary9 sierpnia, 17:23

Najlepiej jechało się Mini Cooper.

Avatar Hugo_1234

Hugo_12347 sierpnia, 19:19

a pingwin pack 4 jest fajny

Avatar XStuntManiac

XStuntManiac (Piotr) odpowiada na komentarz9 sierpnia, 12:16

@Hugo_1234: a co by było, gdyby się okazało, że ja mam to w dupie?

Avatar kiler181

kiler181 odpowiada na komentarz20 sierpnia, 08:47

@Hugo_1234: co

Avatar Matii303

Matii3037 sierpnia, 18:27

wiecie jak latać wystarczy naciskać ciągle R jeśli działa a fajne to kliknij łapke w góre

Avatar sirbellok

sirbellok odpowiada na komentarz8 sierpnia, 09:10

@Matii303: naprawde działa :P

Avatar marcinekryznarek

marcinekryznarek7 sierpnia, 19:33

dlugo sie laduje :(

Avatar JakePolak1423

JakePolak1423 (Paweł)7 sierpnia, 15:42

nieche mi sie załadować

Avatar jakubek1810

jakubek1810 odpowiada na komentarz13 sierpnia, 06:50

@JakePolak1423: masz unity pobrane
? jak tak to masz słabego neta

Avatar albert269

albert269 odpowiada na komentarz8 września, 15:34

@JakePolak1423: a mi się ładuje w sekundę

Avatar A1drzej70

A1drzej707 sierpnia, 14:58

fajne

Avatar sirbellok

sirbellok7 sierpnia, 12:25

minecraft jest spoko

Avatar szymek6

szymek65 sierpnia, 19:11

kto lubi minecraft

Avatar jakubek1810

jakubek1810 odpowiada na komentarz13 sierpnia, 06:49

@szymek6: a co to ma do tej gry

Avatar macieksto

macieksto (Maciek) odpowiada na komentarz18 sierpnia, 12:26

@szymek6: co ty ku*wa masz 6 lat?!

Avatar lemur12345

lemur123457 sierpnia, 10:34

takie o

Avatar KOKS9876

KOKS98763 sierpnia, 18:23

super 8/10 B-)

Avatar Haselko

Haselko2 sierpnia, 20:42

Na meduzę!

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Haselko

Haselko2 sierpnia, 20:40

to ładowanie

Avatar MuciakMan

MuciakMan (Karol)1 sierpnia, 09:18

a wiecie jak zrobic full screen ? wystarczy kliknac prawym klawiszem myszy i go fullscreen :D

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.