Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.65 (97)
wyświetleń: 182569

Komentarze (69)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar swojskieXDD
3 czerwca, 09:35

fajna gra <3

Avatar dominikbozek123123
27 listopada 2014, 14:55

lagi!!

Avatar dominikbozek123123
27 listopada 2014, 14:43

super 10/10

Avatar hubert870035
16 listopada 2014, 07:54

123/100

Avatar jjjjjjjjjjjjjj
20 października 2014, 14:15

10000/10000

Avatar janerka123
2 marca 2014, 14:24

fajna gra daje 50/50

Avatar KlingerPL
(Michał)
Edytowano - 29 grudnia 2013, 17:49

10000/10000 ;D do ulu nie daje bo monotonna strasznie :D

Avatar rewoo
3 października 2013, 13:24

jaki jest naiwiększy level

Avatar Pedro17
24 lutego 2013, 21:39

zarąbista ale póżniej się nudzi

Avatar nikolas01
30 stycznia 2013, 10:53

Gra jest fajna, grałem w nią jak byłem mały, ale z czasem się nudzi. Dam te wymuszone 5/5 , ale bez ulu...

Avatar Zenol
(Patryk)
29 grudnia 2012, 23:21

3/5 dziwne :/

Avatar konrados123
(KONRAD)
29 września 2012, 10:23

czy do tej gry som kody na kase

Avatar lolikzabjaka
16 października 2012, 19:09

@konrados123: ogar

Avatar Asasiner
(Nagrywam)
13 marca, 17:08

@lolikzabjaka: on sie tylko pytal

Avatar cypek1
6 października 2012, 14:28

ogarnienta gra

xd

Avatar Samanek
(Samanek)
4 grudnia 2011, 15:25

hehe grałem w to na innej stronie ;)

Avatar SZCZUREKJA
(Olaf)
25 kwietnia 2012, 10:19

@Samanek: ja też heh

Avatar kamil9999
(Kamil)
8 czerwca 2012, 16:21

@Samanek: a na jakiej??

Avatar lewat
4 sierpnia 2011, 09:55

chce hackeda

Avatar cwaniacy
(Krzysztof)
11 czerwca 2011, 13:01

500/700

Avatar coool333
(cp ka er roszyfruj)
27 maja 2011, 21:31

faujna gra 4/5 a;le do ulu

Avatar pawwisnia
29 kwietnia 2011, 17:16

super 5/5 do ulu

Avatar KosmitaCool
24 kwietnia 2011, 10:59

srednio ale 3.74358/5

Avatar zabijak5555
Konto usunięte
22 kwietnia 2011, 11:38

nawet nawet 4/5

Avatar damiantosz
(damian)
16 kwietnia 2011, 13:06

5//10

Avatar inioszi
4 kwietnia 2011, 16:03

5/5 i do ulu.
a tak a prropo to niektózi z was nigdy nie grali w empire earth 2 , bo nie wiedzą jak w to się gra

Avatar zzxq56
7 grudnia 2010, 19:10

fajna gierka, tylko sie szybko nudzi ale i tak 8/10

< POLECAM >

Avatar cwaniacy
(Krzysztof)
6 sierpnia 2010, 10:42

fajna ta gierka lubie ją z kumplami

Avatar deleted-87629
Konto usunięte
2 sierpnia 2010, 20:45

super gra 100/5

Avatar Aragornek
1 sierpnia 2010, 10:52

Znam fajnego Hacka. Jeśli ruszysz ekranem, to pociski skręcają i chybiają. W ten sposób można zabić wrogie robale samemu nie ginąc.

Avatar Aragornek
1 sierpnia 2010, 10:06

Do ****! W połowie gry jedna z moich wież zaczęła mnie atakować. Nie dało się jej zniszczyć, miała nieskończony zasięg i strzelała 2-3 razy szybciej. 1/5

Avatar tafajna
2 lipca 2010, 21:33

mój 6-oletni brat to przechodzi a niektórzy nawet nie wiedzą jak w to się gra!

Avatar Bobi223
(cyprian)
4 maja 2010, 22:48

Jak przejść do 2 lvl najpierw buduj 3 bazy a potem tyle ile możesz mrówek a potem działa a potem same chaty ja na 30 lvl miałem całą mapę w domkach :) 100/100 i do ulu

Avatar przemek9525
2 maja 2010, 09:22

takie se 3/5

Avatar Kubikov
(Kuba)
11 kwietnia 2010, 12:50

ale te owady gupie,kaze im atakowac a one uciakaja

Avatar ProXima
(Łukasz)
9 kwietnia 2010, 07:05

Ej mam takie pytanko czemu jak rozwalilem wszystkich nie przenosi mnie do nastepnego lvla?

Avatar FreeStylah
2 lutego 2010, 18:52

Fajna Gierka Wciągająca daje 5/5 i do ulu :)

Avatar pit1898
(Jabol fendynaca)
22 stycznia 2010, 16:34

czy to można zapisać?

Avatar dziwnypijak
(Adrian)
16 stycznia 2010, 16:50

super gra 51 round 217437 pkt. 5/5 i do ulu :)

Avatar humaj23
15 grudnia 2009, 09:35

1/5 nie umiem wygrać driugiej misji bo beznadziejnie w to gram

Avatar Skul341
(Mateusz)
19 listopada 2009, 15:29

te chrabaszcze sa do kitu wala za 8 chyba 2 a slabe slabsze od mrowek chyba 3/5 i do ulu bo bede probowal se robic nowe lvle szkoda ze tu save niema

Avatar deleted-69446
Konto usunięte
16 listopada 2009, 12:10

aha a gra fajna 5/5

Avatar deleted-69446
Konto usunięte
16 listopada 2009, 12:10

ciapek ty to jadles jezeli jest dobre

Avatar ciapek_1
13 października 2009, 23:11

dobre ale nie lubie tego ze czasami moja turretka zmienia sie na ich kolor i atakuje moich, ale gra 5/5 i do ulu

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Wojna robaków

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Wojna robaków
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (125)
Opis

Gra strategiczna, w której za armię służą różnego rodzaju robaki i owady. Staczamy bitwy z przeciwnikami dysponującymi tymi samymi technologiami i zasobami. Za niszczenie wrogów dostajemy pieniądze, za które z kolei, tworzymy coraz nowocześniejsze budowle i armię.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Backyards Buzzing

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu