Gry - Strategiczne

World Wars
World Wars
20 sierpnia 2008
138500
Graj teraz
Świetna strategia turowa, w której liczyć się będą twoje zdolności analityczne no i łut szczęścia. Wybierasz swoja nację, liczbę przeciwników i stajesz do walki, w której liczy się przede wszystkim siła umysłu.

World Wars

Świetna strategia turowa, w której liczyć się będą twoje zdolności analityczne no i łut szczęścia. Wybierasz swoja nację, liczbę przeciwników i stajesz do walki, w której liczy się przede wszystkim siła umysłu.

Ferma
Ferma
19 sierpnia 2008
285958
Graj teraz
Gra, w której prowadzisz hodowlę kaczek, krów czy świń. Za każdym razem masz do wypełnienia określone zadania, najczęściej polegające na zgromadzeniu odpowiedniej liczby zwierząt, produktów czy środków pieniężnych. Z czasem...

Ferma

Gra, w której prowadzisz hodowlę kaczek, krów czy świń. Za każdym razem masz do wypełnienia określone zadania, najczęściej polegające na zgromadzeniu odpowiedniej liczby zwierząt, produktów czy środków pieniężnych. Z czasem możesz nawet zacząć rozwijać przetwórstwo produktów rolnych.

Obrońcy
Obrońcy
14 sierpnia 2008
60059
Graj teraz
Bardzo mocno rozbudowana gra typu defense. Bronisz swoich pozycji przed różnego rodzaju potworami za pomocą magów i wojowników. Ich umiejętności będą wzrastać wraz ze zdobywaniem kolejnych punktów na mapie.

Obrońcy

Bardzo mocno rozbudowana gra typu defense. Bronisz swoich pozycji przed różnego rodzaju potworami za pomocą magów i wojowników. Ich umiejętności będą wzrastać wraz ze zdobywaniem kolejnych punktów na mapie.

Magiczne karty 3
Magiczne karty 3
11 sierpnia 2008
136046
Graj teraz
Udoskonalona wersja karcianego RPG. Najpierw wybierz swoją postać, później przydziel jej punkty na wybrane umiejętności i weź udział w bitwie.

Magiczne karty 3

Udoskonalona wersja karcianego RPG. Najpierw wybierz swoją postać, później przydziel jej punkty na wybrane umiejętności i weź udział w bitwie.

Konne wyścigi
Konne wyścigi
9 sierpnia 2008
125591
Graj teraz
Gra będąca swego rodzaju managerem wyścigów konnych. Najpierw kup konia, wynajmij dżokeja i trenera. Wybierz też jedzenie i transport dla swojego podopiecznego. Teraz możesz brać udział w wyścigach i nawet robić zakłady.

Konne wyścigi

Gra będąca swego rodzaju managerem wyścigów konnych. Najpierw kup konia, wynajmij dżokeja i trenera. Wybierz też jedzenie i transport dla swojego podopiecznego. Teraz możesz brać udział w wyścigach i nawet robić zakłady.

Stick RPG
Stick RPG
9 sierpnia 2008
286253
Graj teraz
Gra, która jest symulacją życia w pełnym tego słowa znaczeniu. Możesz kupować domy, samochody czy telefon komórkowy. Poza tym musisz uważać, by np nie zostać przejechanym czy nie wypaść poza planszę.

Stick RPG

Gra, która jest symulacją życia w pełnym tego słowa znaczeniu. Możesz kupować domy, samochody czy telefon komórkowy. Poza tym musisz uważać, by np nie zostać przejechanym czy nie wypaść poza planszę.

Mutiny
Mutiny
7 sierpnia 2008
65719
Graj teraz
Gra rozgrywką przypominając popularne Wormsy. Jednak nie są to potyczki robaków tylko piratów. Masz do wyboru tryb jedno lub dwu osobowy.

Mutiny

Gra rozgrywką przypominając popularne Wormsy. Jednak nie są to potyczki robaków tylko piratów. Masz do wyboru tryb jedno lub dwu osobowy.

Szaleńswto patyczaków 3: Twierdza
Szaleńswto patyczaków 3: Twierdza
7 sierpnia 2008
70778
Graj teraz
Celem gry jest obrona twierdzy przed zastępami wrogich ci patyczaków. Po każdym dniu masz możliwość kupienia sprzętu i wzmocnienia swoich fortyfikacji.

Szaleńswto patyczaków 3: Twierdza

Celem gry jest obrona twierdzy przed zastępami wrogich ci patyczaków. Po każdym dniu masz możliwość kupienia sprzętu i wzmocnienia swoich fortyfikacji.

Roślinki
Roślinki
6 sierpnia 2008
109494
Graj teraz
Celem gry jest hodowanie, a później sprzedawanie różnego rodzaju roślin. Za zarobione pieniądze możesz dokupować nasiona, nawozy i inny sprzęt [przydatny w rozwoju roślin.

Roślinki

Celem gry jest hodowanie, a później sprzedawanie różnego rodzaju roślin. Za zarobione pieniądze możesz dokupować nasiona, nawozy i inny sprzęt [przydatny w rozwoju roślin.

Pandemia 2
Pandemia 2
4 sierpnia 2008
130228
Graj teraz
Gra, w której pomagasz wirusowi bądź bakterii w rozprzestrzenieniu się na świecie. Możesz sterować drogami zarażenia, zjadliwością czy objawami. Na początku warto przeczytać tutorial.

Pandemia 2

Gra, w której pomagasz wirusowi bądź bakterii w rozprzestrzenieniu się na świecie. Możesz sterować drogami zarażenia, zjadliwością czy objawami. Na początku warto przeczytać tutorial.

Celtycka osada
Celtycka osada
4 sierpnia 2008
61882
Graj teraz
Rozwijasz od podstaw celtycką osadę. Każdemu z mieszkańców przydzielasz odpowiednie zadania, które przyczyniają się do wzrostu ogólnego dobrobytu.

Celtycka osada

Rozwijasz od podstaw celtycką osadę. Każdemu z mieszkańców przydzielasz odpowiednie zadania, które przyczyniają się do wzrostu ogólnego dobrobytu.

Helikopter na misji
Helikopter na misji
1 sierpnia 2008
58927
Graj teraz
Niebezpieczna broń biologiczna została ukryta w budynkach wielkiego miasta. Masz tylko 5 minut, żeby ją odnaleźć i zlikwidować.

Helikopter na misji

Niebezpieczna broń biologiczna została ukryta w budynkach wielkiego miasta. Masz tylko 5 minut, żeby ją odnaleźć i zlikwidować.

Złota strzała
Złota strzała
9 lipca 2008
70285
Graj teraz
Gra strategiczna, w której rozbudowujesz zamek i tworzysz własną armie. Niszcząc wroga zdobywasz potrzebne Ci złoto. Wygraj wszystkie bitwy i stań się władcą całego królestwa.

Złota strzała

Gra strategiczna, w której rozbudowujesz zamek i tworzysz własną armie. Niszcząc wroga zdobywasz potrzebne Ci złoto. Wygraj wszystkie bitwy i stań się władcą całego królestwa.

Zawładnij światem
Zawładnij światem
8 lipca 2008
73063
Graj teraz
Stań do walki z największymi światowymi przywódcami. Do walki o dominację na świecie. Korzystaj ze wszelkich dostępnych środków, by zrealizować ostateczny cel. Masz trzy poziomy trudności do wyboru.

Zawładnij światem

Stań do walki z największymi światowymi przywódcami. Do walki o dominację na świecie. Korzystaj ze wszelkich dostępnych środków, by zrealizować ostateczny cel. Masz trzy poziomy trudności do wyboru.

Symulacja życia
Symulacja życia
7 lipca 2008
185392
Graj teraz
Żyjesz, rozwijasz się, nabywasz nowych umiejętności i zarabiasz pieniądze. Twoim ostatecznym celem jest jednak wygrać mistrzostwa gier video w ciągu 80 dni.

Symulacja życia

Żyjesz, rozwijasz się, nabywasz nowych umiejętności i zarabiasz pieniądze. Twoim ostatecznym celem jest jednak wygrać mistrzostwa gier video w ciągu 80 dni.

Bitwa o Gondor
Bitwa o Gondor
5 lipca 2008
86954
Graj teraz
Gra, w której twoim zadaniem jest niedopuszczenie do przedostania się orków na drugą stronę planszy. W tym celu walczysz i wynajmujesz coraz lepszych najemników.

Bitwa o Gondor

Gra, w której twoim zadaniem jest niedopuszczenie do przedostania się orków na drugą stronę planszy. W tym celu walczysz i wynajmujesz coraz lepszych najemników.

Najemnik
Najemnik
4 lipca 2008
47512
Graj teraz
Świetna strategia, w której wcielasz się w rolę najemnika odpowiedzialnego za obronę zamku. Za zebrane samodzielnie monety możesz kupować lepsze uzbrojenie i wynajmować nowych ludzi.

Najemnik

Świetna strategia, w której wcielasz się w rolę najemnika odpowiedzialnego za obronę zamku. Za zebrane samodzielnie monety możesz kupować lepsze uzbrojenie i wynajmować nowych ludzi.

Piraci
Piraci
4 lipca 2008
212744
Graj teraz
Jesteś kapitanem pirackiego statku. Twoim zadaniem jest bawić się dobrze jako pirat, czyli napadać na obce statki, podbijać miasta, zdobywać złoto i rozbudowywać swoją flotę, załogę i wyposażenie.

Piraci

Jesteś kapitanem pirackiego statku. Twoim zadaniem jest bawić się dobrze jako pirat, czyli napadać na obce statki, podbijać miasta, zdobywać złoto i rozbudowywać swoją flotę, załogę i wyposażenie.

Obrona twierdzy
Obrona twierdzy
24 czerwca 2008
138441
Graj teraz
Gra, w której bronisz swój zamek przed ciągłymi atakami wrogów. Z każdym poziomem będą coraz mocniejsi i szybsi. Możesz wybierać pomiędzy ilością łuczników na wieży, a ilością robotników wydobywających złoto.

Obrona twierdzy

Gra, w której bronisz swój zamek przed ciągłymi atakami wrogów. Z każdym poziomem będą coraz mocniejsi i szybsi. Możesz wybierać pomiędzy ilością łuczników na wieży, a ilością robotników wydobywających złoto.

Obrona
Obrona
20 czerwca 2008
79045
Graj teraz
Gra, w której rozbudowujemy miasto i chronimy je przed ciągłymi atakami wrogów. Mając ograniczony budżet musimy pamiętać o powolnym i systematycznym rozwoju bazy.

Obrona

Gra, w której rozbudowujemy miasto i chronimy je przed ciągłymi atakami wrogów. Mając ograniczony budżet musimy pamiętać o powolnym i systematycznym rozwoju bazy.

Budowniczy
Budowniczy
13 czerwca 2008
195891
Graj teraz
Zostań początkującym projektantem domów. Do zrealizowania masz 6 projektów, więc pracy jest w bród. Podczas budowy musisz zadbać o każdy, nawet najdrobniejszy, szczegół.

Budowniczy

Zostań początkującym projektantem domów. Do zrealizowania masz 6 projektów, więc pracy jest w bród. Podczas budowy musisz zadbać o każdy, nawet najdrobniejszy, szczegół.

Obrona wyspy
Obrona wyspy
6 czerwca 2008
133878
Graj teraz
Jesteś mieszkańcem małej wysepki za którą jesteś odpowiedzialny. Sadź drzewa i rozwijaj systemy obronne na wyspie, gdyż okrutni ludzie będą chcieli rozwijać na niej przemysł niszcząc środowisko.

Obrona wyspy

Jesteś mieszkańcem małej wysepki za którą jesteś odpowiedzialny. Sadź drzewa i rozwijaj systemy obronne na wyspie, gdyż okrutni ludzie będą chcieli rozwijać na niej przemysł niszcząc środowisko.

Zemsta patyczaków
Zemsta patyczaków
5 czerwca 2008
140841
Graj teraz
Ciekawa gra typu tower defense. Swoich przeciwników zwalczasz za pomocą spinaczy do papieru i kalkulatorów, a cała akcja dzieje się na biurku, przed monitorem.

Zemsta patyczaków

Ciekawa gra typu tower defense. Swoich przeciwników zwalczasz za pomocą spinaczy do papieru i kalkulatorów, a cała akcja dzieje się na biurku, przed monitorem.

Genghis Khan
Genghis Khan
31 maja 2008
108757
Graj teraz
Poprowadź armię Genghis Khana do zwycięstwa nad wszystkimi krajami Azji i Europy. Możesz to uczynić tylko dzięki wybitnej strategii i wytrwałości.

Genghis Khan

Poprowadź armię Genghis Khana do zwycięstwa nad wszystkimi krajami Azji i Europy. Możesz to uczynić tylko dzięki wybitnej strategii i wytrwałości.

Kebab
Kebab
28 maja 2008
108586
Graj teraz
Stajesz się właścicielem budki z kebabem. Zamów potrzebne Ci produkty, stwórz kebab na miarę oczekiwań klientów i zarabiaj pieniądze.

Kebab

Stajesz się właścicielem budki z kebabem. Zamów potrzebne Ci produkty, stwórz kebab na miarę oczekiwań klientów i zarabiaj pieniądze.

Toczenie kulki
Toczenie kulki
22 maja 2008
112966
Graj teraz
Celem gry jest doprowadzenie kulki do celu. Narzędziem, które masz do dyspozycji jest podwyższanie, albo obniżanie terenu.

Toczenie kulki

Celem gry jest doprowadzenie kulki do celu. Narzędziem, które masz do dyspozycji jest podwyższanie, albo obniżanie terenu.

Temple Guardian 2
Temple Guardian 2
21 maja 2008
72158
Graj teraz
W grze stajesz na czele własnego państwa, tworząc je od podstaw. Do rozwoju musisz zorganizować różne gałęzie gospodarki, jak również religie i wojsko. W konsekwencji zdobywasz całą mapę i przechodzić do kolejnego poziomu.

Temple Guardian 2

W grze stajesz na czele własnego państwa, tworząc je od podstaw. Do rozwoju musisz zorganizować różne gałęzie gospodarki, jak również religie i wojsko. W konsekwencji zdobywasz całą mapę i przechodzić do kolejnego poziomu.

Warlords
Warlords
19 maja 2008
220328
Graj teraz
Wspaniała strategia czasu rzeczywistego. Stwórz własną, niepokonaną armię i podbij cały kontynent. Wysyłaj do boju swoich żołnierzy, a za zarobione pieniądze trenuj i uzbrajaj swoje jednostki.

Warlords

Wspaniała strategia czasu rzeczywistego. Stwórz własną, niepokonaną armię i podbij cały kontynent. Wysyłaj do boju swoich żołnierzy, a za zarobione pieniądze trenuj i uzbrajaj swoje jednostki.

Dark War Strategy
Dark War Strategy
12 maja 2008
63056
Graj teraz
Ciekawa gra strategiczna, w której wcielasz się rolę dwóch bohaterów mających za zadanie uratować wyspę i uwolnić jej mieszkańców spod jarzma wroga.

Dark War Strategy

Ciekawa gra strategiczna, w której wcielasz się rolę dwóch bohaterów mających za zadanie uratować wyspę i uwolnić jej mieszkańców spod jarzma wroga.

Obrona królestwa
Obrona królestwa
12 maja 2008
146129
Graj teraz
Fajna strategiczna gra, w której budujesz swoją fortece i tworzysz wojsko. Obroń królestwo przed najeżdżającymi Cię siłami wroga i nie pozwól na zniszczenie zamku.

Obrona królestwa

Fajna strategiczna gra, w której budujesz swoją fortece i tworzysz wojsko. Obroń królestwo przed najeżdżającymi Cię siłami wroga i nie pozwól na zniszczenie zamku.

Inwazja balonów
Inwazja balonów
9 maja 2008
83859
Graj teraz
Jesteś dowódcą obrony przeciwlotniczej. Musisz zatrzymać wszelkie balony i sterowce atakujące twoje terytorium. W tym celu używasz różnych dział czy też pomocy lotnictwa.

Inwazja balonów

Jesteś dowódcą obrony przeciwlotniczej. Musisz zatrzymać wszelkie balony i sterowce atakujące twoje terytorium. W tym celu używasz różnych dział czy też pomocy lotnictwa.

Gunmaster onslaught 2
Gunmaster onslaught 2
2 maja 2008
90352
Graj teraz
Sam, jak Rambo, walczysz z wielkimi zastępami wroga. Do wyboru masz różne bronie, a nawet granaty. Atak nasila się i może być przeprowadzany zarówno z lądu, jak i z powietrza.

Gunmaster onslaught 2

Sam, jak Rambo, walczysz z wielkimi zastępami wroga. Do wyboru masz różne bronie, a nawet granaty. Atak nasila się i może być przeprowadzany zarówno z lądu, jak i z powietrza.

Morze ognia 2
Morze ognia 2
26 kwietnia 2008
64076
Graj teraz
Druga cześć gry, w której mamy za zadanie podbój nowych terytoriów. Korzystamy z zasobów mineralnych. Przybywając na nieznane tereny budujesz swoja bazę, z której atakujesz wroga.

Morze ognia 2

Druga cześć gry, w której mamy za zadanie podbój nowych terytoriów. Korzystamy z zasobów mineralnych. Przybywając na nieznane tereny budujesz swoja bazę, z której atakujesz wroga.

Dolina życia
Dolina życia
28 marca 2008
69881
Graj teraz
Typowa gra strategiczna, której celem jest rozbudowa osady. Kontrolujesz poziom podatków, rację żywnościowe, czy wielkość armii. Jednym słowem sprawiasz, by Twoim mieszkańcy byli szczęśliwi.

Dolina życia

Typowa gra strategiczna, której celem jest rozbudowa osady. Kontrolujesz poziom podatków, rację żywnościowe, czy wielkość armii. Jednym słowem sprawiasz, by Twoim mieszkańcy byli szczęśliwi.

Kopalnia na Marsie
Kopalnia na Marsie
28 marca 2008
362761
Graj teraz
Celem gry jest wydobywanie minerałów na Marsie. Pamiętaj, by stale kontrolować poziom paliwa i w miarę możliwości udoskonalać swój pojazd.

Kopalnia na Marsie

Celem gry jest wydobywanie minerałów na Marsie. Pamiętaj, by stale kontrolować poziom paliwa i w miarę możliwości udoskonalać swój pojazd.

Stalingrad 2
Stalingrad 2
26 marca 2008
68747
Graj teraz
Obroń Stalingrad przed atakiem nazistów. Budujesz fabryki, pojazdy i elementy obronne aby wygrać dany poziom.

Stalingrad 2

Obroń Stalingrad przed atakiem nazistów. Budujesz fabryki, pojazdy i elementy obronne aby wygrać dany poziom.