Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne

Shadow Kings - Dark Ages
Aargh!

Aargh!

Zostań władcą mórz! Wybierz swoją flotę, kapitana statku i zmierz się z przeciwnikami spotkanymi wśród morskich fal. Dobierz odpowiedni kąt i siłę strzały, by jak najszybciej wygrać i przejąć skarby wroga.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.92 (14)

Zagrań: 10638

Utopijne górnictwo

Utopijne górnictwo

Witaj w Utopii! Miasto, które niegdyś było najważniejszym ośrodkiem górnictwa, dziś popada w ruinę za sprawą huraganu. Zniszczył on część budynków i wypędził przestraszonych ludzi. Masz szansę pomóc odzyskać dawną świetność temu miastu. Wypełniaj zadania i zbieraj jak najwięcej surowców!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.59 (71)

Zagrań: 33778

Farmerella

Farmerella

Stwórz swoja własną farmę, dbaj o rośliny i zwierzęta, by rozwijały się zdrowo. Pamiętaj również o wypoczynku i dokupowaniu coraz to nowych sadzonek. Za swoją pracę zdobywasz punkty doświadczenia. Im więcej ich masz, tym więcej różnych roślin i zwierząt może znaleźć się w Twojej zagrodzie.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.27 (11)

Zagrań: 8671

Urban Rivals Solo

Urban Rivals Solo

Turniej Urban Rivals Solo zaczyna się właśnie dziś! Zbierz swoją drużynę i weź udział w serii pojedynków, by zostać zasłużonym zwycięzcom całej kompetycji.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.14 (28)

Zagrań: 15007

Walki kreatur

Walki kreatur

Stwórz drużynę różnych kreatur i stań do walki z przeciwnikiem. Po każdej rundzie rozwijaj swoich wojowników i dokupuj nowych, by pokonać coraz silniejszych wrogów pojawiających się na arenie.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.30 (39)

Zagrań: 28395

World Of Tanks

World Of Tanks

Gra sponsorowana
World of Tanks to gra poświęcona pojazdom pancernym przełomu pierwszej i drugiej połowy XX wieku. Gracze otrzymują możliwość zmierzenia się twarzą w twarz z innymi miłośnikami stalowych bestii z całego świata. Ty też stań do walki o panowanie nad nim.

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Czarne żagle

Czarne żagle

Poprowadź swoją piracką flotę przez morza Wielkiej Brytanii i zdobądź jak największy łup. Zgrabione z angielskich statków skarby możesz wykorzystywać na ulepszenia swoich jednostek bądź dokupowanie nowych.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.28 (21)

Zagrań: 24235

Wojenna panika

HIT!

Wojenna panika

Przed Tobą świetna strategia, w której podbijasz kolejne lądy stawiając czoła atakującym Cię orkom. Zbieraj surowce i rozwijaj swój zamek, a po każdej rundzie ulepszaj statystyki punktami otrzymanymi za wygraną walkę.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.75 (217)

Zagrań: 195298

Wybuchowe miasto

Wybuchowe miasto

Wysadzaj kolejne złoża cennych surowców i rozbuduj swoje miasto w miarę przypływu funduszy. Pamiętaj by zadbać o sprzęt, na którym pracujesz oraz o odpowiednie usytuowanie budynków w swojej miejscowości.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.26 (34)

Zagrań: 16966

Wojny ludów 2

Wojny ludów 2

Kolejna część gry, w której opowiadasz się po stronie jednego z trzech ludów zamieszkujących graniczące ze sobą ziemie. Toczy się miedzy nimi ciągła walka o panowanie nad terytorium leżącym miedzy ich zamkami.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.14 (61)

Zagrań: 52605

Zdobądź zamek

Zdobądź zamek

Celem gry będzie przejęcia panowania nad kolejnymi lądami poprzez zdobycie wrogich obozów. Rozwijaj swoje baraki i wysyłaj wojsko na front, by pokonać przeciwnika przewagą liczebną.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.78 (51)

Zagrań: 30840

Martianie

Martianie

Martianie przypadkowo zrzucili na Ziemię swój potężny kryształ. Miał on niesamowite właściwości, które sprawiły, że ludzkość posunęła się naprzód. Jednak kosmici chcą teraz odebrać ludziom swoją własność. Rozwijaj swój lud i nie pozwól obcym wtargnąć na Ziemię.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.59 (69)

Zagrań: 31242

Wyspy wolności

Wyspy wolności

Celem gry jest zawiadywanie flotą i podbijanie kolejnych wysp. Musisz działać z rozmysłem ponieważ przeciwnik z każdym kolejnym poziomem będzie coraz silniejszy. Pamiętaj również o rozwijaniu swoich wysp w miarę możliwości.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.53 (30)

Zagrań: 20922