Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Gry - Strategiczne

Heroes Online
Mikrokrólestwa

Mikrokrólestwa

Stocz kolejne walki o królestwa rozsiane na wielkim lądzie. Musisz bić się z bohaterami, z których każdy charakteryzuje się indywidualnymi specjalnymi umiejętnościami. Po przejęciu danego królestwa, jego bohater dołącza do Twojej drużyny.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.60 (38)

Zagrań: 15924

Dash'n Knights

Dash'n Knights

Wyrusz w świat i zdobywaj kolejne krainy. Wciel się w rolę odważnego rycerza, który szturmem pokonuje wroga. Pamiętaj o ulepszeniach i zaglądaniu do sklepu co pozwoli Twojemu bohaterowi jeszcze skuteczniej walczyć.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.41 (24)

Zagrań: 12371

Aargh!

Aargh!

Zostań władcą mórz! Wybierz swoją flotę, kapitana statku i zmierz się z przeciwnikami spotkanymi wśród morskich fal. Dobierz odpowiedni kąt i siłę strzały, by jak najszybciej wygrać i przejąć skarby wroga.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.81 (16)

Zagrań: 11358

Utopijne górnictwo

Utopijne górnictwo

Witaj w Utopii! Miasto, które niegdyś było najważniejszym ośrodkiem górnictwa, dziś popada w ruinę za sprawą huraganu. Zniszczył on część budynków i wypędził przestraszonych ludzi. Masz szansę pomóc odzyskać dawną świetność temu miastu. Wypełniaj zadania i zbieraj jak najwięcej surowców!

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.55 (72)

Zagrań: 36189

Farmerella

Farmerella

Stwórz swoja własną farmę, dbaj o rośliny i zwierzęta, by rozwijały się zdrowo. Pamiętaj również o wypoczynku i dokupowaniu coraz to nowych sadzonek. Za swoją pracę zdobywasz punkty doświadczenia. Im więcej ich masz, tym więcej różnych roślin i zwierząt może znaleźć się w Twojej zagrodzie.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.27 (11)

Zagrań: 9692

World Of Tanks

World Of Tanks

Gra sponsorowana
World of Tanks to gra poświęcona pojazdom pancernym przełomu pierwszej i drugiej połowy XX wieku. Gracze otrzymują możliwość zmierzenia się twarzą w twarz z innymi miłośnikami stalowych bestii z całego świata. Ty też stań do walki o panowanie nad nim.

Kategoria: Gry MMO

Podobne: więcej...

Urban Rivals Solo

Urban Rivals Solo

Turniej Urban Rivals Solo zaczyna się właśnie dziś! Zbierz swoją drużynę i weź udział w serii pojedynków, by zostać zasłużonym zwycięzcom całej kompetycji.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.20 (29)

Zagrań: 15929

Walki kreatur

Walki kreatur

Stwórz drużynę różnych kreatur i stań do walki z przeciwnikiem. Po każdej rundzie rozwijaj swoich wojowników i dokupuj nowych, by pokonać coraz silniejszych wrogów pojawiających się na arenie.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.30 (39)

Zagrań: 29664

Czarne żagle

Czarne żagle

Poprowadź swoją piracką flotę przez morza Wielkiej Brytanii i zdobądź jak największy łup. Zgrabione z angielskich statków skarby możesz wykorzystywać na ulepszenia swoich jednostek bądź dokupowanie nowych.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.27 (22)

Zagrań: 25039

Wojenna panika

HIT!

Wojenna panika

Przed Tobą świetna strategia, w której podbijasz kolejne lądy stawiając czoła atakującym Cię orkom. Zbieraj surowce i rozwijaj swój zamek, a po każdej rundzie ulepszaj statystyki punktami otrzymanymi za wygraną walkę.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.76 (233)

Zagrań: 217070

Wybuchowe miasto

Wybuchowe miasto

Wysadzaj kolejne złoża cennych surowców i rozbuduj swoje miasto w miarę przypływu funduszy. Pamiętaj by zadbać o sprzęt, na którym pracujesz oraz o odpowiednie usytuowanie budynków w swojej miejscowości.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.26 (34)

Zagrań: 17704

Wojny ludów 2

Wojny ludów 2

Kolejna część gry, w której opowiadasz się po stronie jednego z trzech ludów zamieszkujących graniczące ze sobą ziemie. Toczy się miedzy nimi ciągła walka o panowanie nad terytorium leżącym miedzy ich zamkami.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 4.14 (61)

Zagrań: 54685

Zdobądź zamek

Zdobądź zamek

Celem gry będzie przejęcia panowania nad kolejnymi lądami poprzez zdobycie wrogich obozów. Rozwijaj swoje baraki i wysyłaj wojsko na front, by pokonać przeciwnika przewagą liczebną.

Kategoria: Strategiczne

Ocena: 3.78 (51)

Zagrań: 32253