Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar marcin5667

Opis:

Zima jeszcze ciągle trwa, więc sporty zimowe nadal są w cenie. W tej grze wsiadasz na mocny skuter śnieżny i ścigasz się z czasem oraz z przeciwnikami na wielu różnych trasach. Jeśli nie możesz dogonić rywala - strzel w jego stronę pociskiem. Proste? Więc do dzieła.

Sterowanie:

Strzałki - Kierowanie
X - Strzelanie/Użycie przedmiotu

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Shockwave Player



Podobne gry:

Piekielny jeźdźca

Piekielny jeźdźca

Zagrań: 27558

Ocena: 2.5 (18)

Kategoria: Wyścigowe

Operacja pustynny jeźdźca

Operacja pustynny jeźdźca

Zagrań: 24890

Ocena: 2.9 (10)

Kategoria: Wieżyczki

Śnieżny drift

Śnieżny drift

Zagrań: 225033

Ocena: 2.74 (72)

Kategoria: Wyścigowe

Wyścig skuterów śnieżnych

Wyścig skuterów śnieżnych

Zagrań: 31646

Ocena: 4.00 (19)

Kategoria: Wyścigowe

Skuter śnieżny

Skuter śnieżny

Zagrań: 97762

Ocena: 2.82 (35)

Kategoria: Sportowe

Oceń grę:

Zagrań: 53947Ulubiona: 22

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar Kubica2015

Kubica201524 października, 16:25

zajefajna

Avatar drzemik123

drzemik12321 września, 18:05

fajna 10/10 ;)

Avatar oski2012

oski20129 grudnia 2013, 18:05

lol nie włącza się

Avatar lokol7321

lokol7321 (oskar) odpowiada na komentarz7 marca, 21:42

@oski2012: jak masz na imię w realy bo ja oskar

Avatar oski2012

oski2012 odpowiada na komentarz8 marca, 10:05

@lokol7321: ja też

Avatar The_Bartosz_The

The_Bartosz_The odpowiada na komentarz5 maja, 21:36

@oski2012: A ja nie ;p

Avatar jjaannuusszz

jjaannuusszz (janusz)15 lutego, 21:49

może być

Avatar mistrzu12pl

mistrzu12pl20 stycznia, 17:56

haha mi sie nie ślizga

Avatar Dominik790

Dominik79018 maja 2013, 12:19

***ista gra

Avatar chrisianoronaldo616

chrisianoronaldo616 (Kuba)5 maja 2013, 11:00

lubie takie gry

Avatar Piuleis

Piuleis2 lutego 2013, 23:15

Spoko gra .

Ocena Gry:
Grafika 5/5
Strzelanie 4/5
Celowanie 3/5
Sterowanie Prawo i lewo: 2/5 Bo za mocno się kręci

A dla mnie oceny gry to 4/5

Avatar mtsmts

mtsmts2 lutego 2013, 10:13

Ciężko się trochę steruje

Avatar mironowo

mironowo (denis) odpowiada na komentarz2 lutego 2013, 21:47

@mtsmts: nom xdd

Avatar Krysztuszek1234

Krysztuszek12342 lutego 2013, 12:42

spoko gra , tylko te sterowanie...

Avatar derek27

derek272 lutego 2013, 08:56

grafika na zdjęciu lepiej wygląda niż w rzeczywistości

Avatar kuba5611

kuba5611 (jakub) odpowiada na komentarz2 lutego 2013, 11:42

@derek27: masz racje

Avatar RmBase

RmBase2 lutego 2013, 09:48

4/5

Avatar MrMen0002

MrMen00022 lutego 2013, 09:14

spoko

Avatar Olga999

Olga999 (Olga)2 lutego 2013, 08:43

Superr

Avatar sHizErs

sHizErs30 stycznia 2013, 18:36

nie chce mi sie włączyć ale może to wina mojego kompa ;[

Avatar sebastian1122

sebastian112230 stycznia 2013, 12:14

zajębista gra !!!!! 5/5

Avatar xZwiadowca

xZwiadowca29 stycznia 2013, 20:15

nawet mi sie nie włączyła(troche dziwne bo to 1 taka gra)

Avatar danieljp

danieljp29 stycznia 2013, 16:55

nie mo ze byc

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.